Doe je gitaar gewoon in drop C, je kunt er altijd nog een capo opzetten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:39 schreef The_Dean het volgende:
Alles wat ik heb staat in standaaard E.
Spelen we met de band ook in, en alles wat ik verder speel is ook in E...
Of ik zoek het er op uit, zou ook kunnen
Ik zou hem volledig modden en er een LP van maken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:36 schreef Baggert. het volgende:
Ik heb nu mijn Fender '50s strat een dik DiMarzio metal element gegeven op de brugpositie. Ja, ik weet het, ik vind Strats gewoon de mooiste gitaren (zeker met sunburst). Wie oh wie heeft er nog tips voor wat ik nog kan modden aan mijn gitaar?
Gast, een Strat is dús wel mooier (qua uiterlijk) dan een LP. Ronde vormen horen bij vrouwen, niet bij gitaren.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou hem volledig modden en er een LP van maken.
Dat is een kwestie van smaak.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:40 schreef Baggert. het volgende:
[..]
Gast, een Strat is dús wel mooier (qua uiterlijk) dan een LP.
Aan een strat zitten anders ook genoeg rondingen.quote:Ronde vormen horen bij vrouwen, niet bij gitaren.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van smaak.
[..]
Aan een strat zitten anders ook genoeg rondingen.
Nee dankje, en heb ik nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:39 schreef Baggert. het volgende:
[..]
Doe je gitaar gewoon in drop C, je kunt er altijd nog een capo opzetten.
Gitaarspelen met capo's is dan ook nep!quote:
quote:
7-snaar, standaard getuned (B E A D G B E)quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:13 schreef Peaches. het volgende:
[..]
Echt waar?.. Mm ik vind die actieve EMG's best lekker klinken.
Ik heb vanmiddag mijn gitaar toch maar weer in een B gestemd, damn wat heb ik een hekel aan omstemmen![]()
In welke stemming spelen jullie, en more important: Why?
gewentquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:46 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
7-snaar, standaard getuned (B E A D G B E)
gewoon verder standaard, omdak het gewoon gewent ben
als je op typefouten/spelfouten gaat mierenneuken ga dan aub naar klb ipv hier beetje ons te vervelenquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ach, da's aan je posts toch niet te zien.
En waar de bandleden (vocalist bijvoorbeeld) mee om kan gaan. Elke stemming speelt lekker als je de goede snaren hebt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:27 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
als je op typefouten/spelfouten gaat mierenneuken ga dan aub naar klb ipv hier beetje ons te vervelen
en als het om andere dingen gaat, who cares welke stemming je gebruikt? zolang het maar de stemming is waar die persoon het liefst in speelt.
wat lul je onzinquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:33 schreef Baggert. het volgende:
[..]
En waar de bandleden (vocalist bijvoorbeeld) mee om kan gaan. Elke stemming speelt lekker als je de goede snaren hebt.
De gitarist van K.O.B.U.S. ookquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:47 schreef The_Dean het volgende:
Daarom, er word ook veel gePunk't op Tele's en Strats. Volgens mij is het Hollenthon waarvan de gitarist ook op een Tele metalled... maarja, met zo'n 5150 kan je met alles metallen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo word je eigen foto tegen je gebruiktquote:
Nou, in principe heeft hij daar wel gelijk.quote:
'sup?quote:
ach als je een zanger hebt die toch niet kan zingen, boeit het toch nietquote:Op zondag 7 februari 2010 00:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou, in principe heeft hij daar wel gelijk.
quote:Op zondag 7 februari 2010 03:32 schreef Peaches. het volgende:
Ik was alle voorgaande posts aan het lezen en wilde een zinnige reactie geven
Anway mijn gitaartje staat fijn weer in een B
Weltruste xx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |