Ach, ben wat gewend... wel vaker last vanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Da's ook niet handig, als ie zomaar tevoorschijn komt?
... die je gaat verkopen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:53 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
Een Jim Root Stratocaster!!! Staat vast heel mooi naast m'n Jim Root Telecaster
wie is jim rootquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:53 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
Een Jim Root Stratocaster!!! Staat vast heel mooi naast m'n Jim Root Telecaster
EMGs verneuken elke gitaar IMHO!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:44 schreef -Menn0- het volgende:
Een Tele/Stratocaster met humbuckers kan wel. Maar zodra er EMG's in zitten kan het opeens niet
Why?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
EMGs verneuken elke gitaar IMHO!
Laat die gozer aub een shirt aantrekkenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:47 schreef The_Dean het volgende:
Daarom, er word ook veel gePunk't op Tele's en Strats. Volgens mij is het Hollenthon waarvan de gitarist ook op een Tele metalled... maarja, met zo'n 5150 kan je met alles metallen.
[ afbeelding ]
Generaliseren moet je lerenquote:
En dan wel huilen als iemand zegt: Telecastersquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Generaliseren moet je leren
Ofzo.
Alsof je het verschil tussen actieve en passieve pups altijd zo duidelijk hoort...
Echt waar?.. Mm ik vind die actieve EMG's best lekker klinken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
EMGs verneuken elke gitaar IMHO!
EAdgbe, omdat het standaard is.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:13 schreef Peaches. het volgende:
[..]
Echt waar?.. Mm ik vind die actieve EMG's best lekker klinken.
Ik heb vanmiddag mijn gitaar toch maar weer in een B gestemd, damn wat heb ik een hekel aan omstemmen![]()
In welke stemming spelen jullie, en more important: Why?
Ik heb er eentje in drop C staan, één in E maar de A naar F gestemd, één in E en akoestisch heb ik nu in open C.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:13 schreef Peaches. het volgende:
[..]
Echt waar?.. Mm ik vind die actieve EMG's best lekker klinken.
Ik heb vanmiddag mijn gitaar toch maar weer in een B gestemd, damn wat heb ik een hekel aan omstemmen![]()
In welke stemming spelen jullie, en more important: Why?
Onboard effecten, andere knobs/slagplaat enzovoort, andere hals, doormiddenzagen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:36 schreef Baggert. het volgende:
Ik heb nu mijn Fender '50s strat een dik DiMarzio metal element gegeven op de brugpositie. Ja, ik weet het, ik vind Strats gewoon de mooiste gitaren (zeker met sunburst). Wie oh wie heeft er nog tips voor wat ik nog kan modden aan mijn gitaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |