Uiteraardquote:Op dinsdag 9 februari 2010 02:34 schreef The_Dean het volgende:
Hier is het gewoon vandaag.
Of lopen ze in Drenthe op de tijd vooruit?
Je weet dat de rest van Nederland inmiddels al in de 21ste eeuw zit he?quote:
Interessant...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:49 schreef --H-I-M-- het volgende:
goedemorregen deze morregen
Jonge, ik heb ook nog niks...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je weet dat de rest van Nederland inmiddels al in de 21ste eeuw zit he?.
Speaking of old school units:
Ik moet nog een opzichtige gilet zien te vinden voor dat Victorian/steampunk feest waar we eind van de maand op gaan treden.
Nou ja, ik wil wel los gaan natuurlijk. Ik heb inmiddels adhv een Brits steampunk forum gezien dat je met de meest generieke dingen een toffe outfit kan maken. Mensen gebruiken zelfs zooi van H&M voor hun kostuums. Zolang het er maar industrieel/avontuurlijk/weirdness uitzietquote:
Maar het is toch heel simpel?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil wel los gaan natuurlijk. Ik heb inmiddels adhv een Brits steampunk forum gezien dat je met de meest generieke dingen een toffe outfit kan maken. Mensen gebruiken zelfs zooi van H&M voor hun kostuums. Zolang het er maar industrieel/avontuurlijk/weirdness uitziet. Sommigen doen gewoon een niet-camo legerbroek aan met een of jasje wat ze dan wel versieren met medailles of techno-units
. Just MacGyver it
.
Zeker! Dingen verzinnen is niet het probleem, het probleem is meer dingen kunnen regelen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:13 schreef KaMo het volgende:
Gister damnation gespeeld, is een steampunk spel. Het is een gave stijl. Vergeet de vintage guns niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |