quote:Op maandag 1 februari 2010 15:57 schreef boddieh het volgende:
Zal ik ook maar even wat posten van mezelf danben net nieuw op het forum en dit is denk ik wel een leuke binnenkomer!
wat ik nu draag:
[ afbeelding ]
zal zo even naar de supermarkt, dus dan draag ik dit..
[ afbeelding ]
en dit zijn m'n schoenen + broek:
[ afbeelding ]
zijn wel enig sinds smerig door al die vieze natte sneeuw
tof! alleen vind ik je op deze foto op een kartonnen poppetje lijken .. weet echt niet waarom hahaquote:Op maandag 1 februari 2010 16:15 schreef Jeltosfive het volgende:
Simpel maar netjes Marokkaanse18![]()
Evisu denim shirt
Sugarcane
Nike dunk SBTG![]()
[ afbeelding ]
Nice t-shirt! waar vandaan als ik vragen mag?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:57 schreef boddieh het volgende:
Zal ik ook maar even wat posten van mezelf danben net nieuw op het forum en dit is denk ik wel een leuke binnenkomer!
wat ik nu draag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn spijkerbroek is nog niet ingedragen, de stof is nog stijf.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:21 schreef Famouss het volgende:
[..]
tof! alleen vind ik je op deze foto op een kartonnen poppetje lijken .. weet echt niet waarom haha
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
En extreem simpel en zwart vandaag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijnheer dat is een prachtige foto hierbij mijn complimenten!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:15 schreef Jeltosfive het volgende:
Simpel maar netjes Marokkaanse18![]()
Evisu denim shirt
Sugarcane
Nike dunk SBTG![]()
[ afbeelding ]
danku dankuquote:Op maandag 1 februari 2010 19:30 schreef Vetklep het volgende:
[..]
Nice t-shirt! waar vandaan als ik vragen mag?
[..]
Zijn spijkerbroek is nog niet ingedragen, de stof is nog stijf.![]()
Dat dus eerst rocken voordat hij normaal gaat vallenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:30 schreef Vetklep het volgende:
Zijn spijkerbroek is nog niet ingedragen, de stof is nog stijf.![]()
Het is toch echt de boom in onze tuin:Pquote:Op maandag 1 februari 2010 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
Daar doelde hij niet op, hij lijkt zichzelf gefotosoept te hebben op een andere achtergrond.
tvp
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
En extreem simpel en zwart vandaag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah ja nu zie ik het bedankt. Prachtige jasquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
River Island.. Heb het ff opgezocht.
nee, zonder vind ik thuis comfortabelerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:28 schreef Jeltosfive het volgende:
choclat : mooie cardigan geen schoenen aan?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Boyfriendblazer![]()
[ afbeelding ]
En een nieuwe jas waar iedereen soort of mee loopt![]()
[ afbeelding ]
Prima smart casualquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:20 schreef JaapTrekhaak het volgende:
't Wordt tijd voor een echte camera. Met m'n crappy Nokia phone kan ik geen fatsoenlijke pics nemen. En ja, ik moet m'n spiegel schoonmaken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zara? one size fits all maroccain girls..
Vraag het alleen maar.....zie je jas namelijk altijd in combinatie met matching matching hoofdoek kleuren.quote:
Nice!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:20 schreef JaapTrekhaak het volgende:
't Wordt tijd voor een echte camera. Met m'n crappy Nokia phone kan ik geen fatsoenlijke pics nemen. En ja, ik moet m'n spiegel schoonmaken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jepquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:20 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi jasjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:20 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is dus een boyfriendblazer, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Boyfriendblazer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een m-fetisjist ben je ook hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is dus een boyfriendblazer, weer wat geleerdNice
De nekharen gaan bij me omhoogstaan bij het zien van zo'n sjaaltjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:20 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar heb je die cardigan vandaan?quote:
alleen je nekharen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
De nekharen gaan bij me omhoogstaan bij het zien van zo'n sjaaltje
hier, maar hij staat er zo te zien niet meer bijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:55 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Waar heb je die cardigan vandaan?![]()
![]()
![]()
Mooie outfits in dit topic
Nee, ze had het over zo'n ding en had geen flauw idee wat het was, dus wees ze me hier opquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat een m-fetisjist ben je ook he
Jammerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:59 schreef choclat het volgende:
[..]
hier, maar hij staat er zo te zien niet meer bij
Vraag mij toch af of hipsters die bands op hun shirtjes ook echt luisteren?quote:
Wauwiequote:Op woensdag 3 februari 2010 17:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mooie stijl, JaapTrekhaak
[ afbeelding ]
Dacht even dat die zwarte cirkel zo'n alpinopetje was, had er wellicht wel bijgepastquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Heh, ik heb dat jurkje in het zwart, weet nooit wat ik er bij aan moet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
weet niet of hipsters dat doen, maar ik doe het welquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:32 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Vraag mij toch af of hipsters die bands op hun shirtjes ook echt luisteren?
Een witte broek in de winter vind ik echt een fashion-no-no. Vooral met 'winterse' schoenen eronder (dus donkere kleuren en/of leer).quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dacht even dat die zwarte cirkel zo'n alpinopetje was, had er wellicht wel bijgepastVerder erg leuk, niet teveel poespas
![]()
Hier wat ik vandaag (en gisteren) droeg. Lekker zomers zo met dit winterse weer:
[ afbeelding ]
Stijlvol is het zeker maar niet echt 'jong'. Dit vind ik meer mooi voor veertigers die er voor hun werk netjes uit willen zien of een chic diner hebben..quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:10 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Vandaag is grijs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik besef mij dat mijn kledingstijl over het algemeen niet helemaal aansluit bij de gemiddelde FOK-maatstaven inderdaad. Ik hoop toch alleen wel dat wanneer jij, of je partner, naar een chique diner gaat, je minder casual gekleed gaat dan ik vandaag!quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:05 schreef karoltje het volgende:
[..]
Stijlvol is het zeker maar niet echt 'jong'. Dit vind ik meer mooi voor veertigers die er voor hun werk netjes uit willen zien of een chic diner hebben..
Leuk!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Je kleding zegt imo genoegquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:49 schreef choclat het volgende:
[..]
weet niet of hipsters dat doen, maar ik doe het wel
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:10 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Vandaag is grijs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ben jij toch een ontzettende zeikhomo zeg.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of heb jij ontzettend korte beentjes? Bovenkant/romp is alles goed maar de rest ziet er niet uit. Doe je nou skinnyjeans dragen?
Als je toch die bepaalde style wil immiteren doe dan een rechte pantalon eronder maar geen broek waar de pijpen je enkels afknijpen
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:05 schreef karoltje het volgende:
[..]
Stijlvol is het zeker maar niet echt 'jong'. Dit vind ik meer mooi voor veertigers die er voor hun werk netjes uit willen zien of een chic diner hebben..
Skinny jeans. Loop ik er echt zo beroerd bij?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of heb jij ontzettend korte beentjes? Bovenkant/romp is alles goed maar de rest ziet er niet uit. Doe je nou skinnyjeans dragen?
Wat heeft de leeftijd ermee te maken? Je draagt wat je wilt en sommige mensen hebben nu eenmaal eerder dan anderen in de gaten wat stijl is en wat niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:17 schreef karoltje het volgende:
Ik heb uiteraard genoeg sjieke jurkjes in de kast hangen, don't worry. Maar je bent nu jong en dan kan je veel verschillende kleding aan en wat meer casual gekleed gaan. Zoals je je nu kleedt kan je je hele leven nog kleden toch?
Nee, vind ik niet. Dat van jou is hooguit beetje slimfit. Ik heb vandaag wel een skinny aan en das toch wat smallerquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:21 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Skinny jeans. Loop ik er echt zo beroerd bij?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik vind het wel. Ziet er toch niet uit als kerel?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Dat van jou is hooguit beetje slimfit. Ik heb vandaag wel een skinny aan en das toch wat smaller
Wtf ik wilde je net complimenteren met je kledingstijlquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:21 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2ehands winkel.. Rechtstreeks uit '79quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:09 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Nice, Waar kan je die adidas vesten halen? zijn die van stof of maar dat glimmende materiaal?
Leuk, maar ik vind het jasje wel te netjes voor een spijkerbroek. Het is volgens mij onderdeel van een pak. Een los jasje vind ik vaak beter.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:10 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Vandaag is grijs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hhaahah die onderste foto. Verdomme zeg, wat lelijk.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:21 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind je vest heel leuk, je shirt ook wel denk ik, maar dan meer apart van je vest. Of zo.quote:
thnx, leuke outfit. (zag de kat pas bij de 2e keer kijkenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:03 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik vind je vest heel leuk, je shirt ook wel denk ik, maar dan meer apart van je vest. Of zo.
[ afbeelding ]
En iets duidelijker:
[ afbeelding ]
maar die eerste vond ik zo leukhij sprong spontaan op mijn schouder en bleef liggen
![]()
Thanksquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
thnx, leuke outfit. (zag de kat pas bij de 2e keer kijken)
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
leukquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:25 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraag ik me ook al een tijd af. Ik zie die dingen bijna nooit ergens liggen waar ze spullen van Adidas verkopen. Misschien maar een keertje naar zo'n adidas-store gaan in Adam..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:09 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Nice, Waar kan je die adidas vesten halen? zijn die van stof of maar dat glimmende materiaal?
hey! bij men@work hebben ze tegenwoordig adidasvestjesdinges.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:34 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Vraag ik me ook al een tijd af. Ik zie die dingen bijna nooit ergens liggen waar ze spullen van Adidas verkopen. Misschien maar een keertje naar zo'n adidas-store gaan in Adam..
Ja, was er vorige week en was er toen even snel langs gelopen. Zal nog eens een keer wat beter kijken als m'n loon weer binnen isquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:59 schreef pinquit het volgende:
[..]
hey! bij men@work hebben ze tegenwoordig adidasvestjesdinges.
Bij tweedehands winkeltjes kun je ook meestal vintage Adidas jasjes scoren, wat don-diablo dus al zei.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:29 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Ja, was er vorige week en was er toen even snel langs gelopen. Zal nog eens een keer wat beter kijken als m'n loon weer binnen is
Erg leukquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:25 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien dat het leuker is omdat het vest open te laten, het lijkt nu namelijk een beetje vormloos..quote:Op zondag 7 februari 2010 21:51 schreef Linnie20v het volgende:
Helemaal in het grijs vandaag
[ afbeelding ]
Ik vind het wel leukquote:Op zondag 7 februari 2010 21:51 schreef Linnie20v het volgende:
Helemaal in het grijs vandaag
[ afbeelding ]
ja, vond het wel tof zo. Iets moderner vind ik. Schoenen zijn zwarte palingleren Italiaanse schoenenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:37 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Wat een dunne revers zeg, Don! Heb je daar bewust voor gekozen? Ik mis trouwens een dimple in je das!
Wat voor schoenen draag je hier overigens bij?
jaquote:
Sexy hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:07 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
Afspraak vandaag. Wazige foto ik weet het. Stropdas is lichtgrijs met kleine donkerblauwe stippen, niet goed te zien op de foto.
Mooie outfit. Had je een speciale gelegenheid vandaag of ga je altijd zo flitsend gekleed de deur uit?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:53 schreef francis998 het volgende:
eerste post hier.
Dit dus vandaag, ff snel naar de bieb geweest. Riem uiteindelijk niet aangedaan, vond ik niks.
[ afbeelding ]
nee..niet echt speciaal...moest alleen ff snel naar de bieb. Was toevallig een goede keus..quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:56 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Mooie outfit. Had je een speciale gelegenheid vandaag of ga je altijd zo flitsend gekleed de deur uit?
ik snap hem...zat alleen met het dillema dat het shirtje aan de achterkan nog iets korter is dan voor...maar het is gewoon lekker warm een coltrui..met dit weer en is de enige die ik hebquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik had persoonlijk het shirt uit de broek gehaald, het lijkt hier nogal vormloos..
jaa is ook zo, ik doe er dan meestal gewoon nog een langer topje onderquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:07 schreef francis998 het volgende:
[..]
ik snap hem...zat alleen met het dillema dat het shirtje aan de achterkan nog iets korter is dan voor...maar het is gewoon lekker warm een coltrui..met dit weer en is de enige die ik heb
goed idee...quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
jaa is ook zo, ik doe er dan meestal gewoon nog een langer topje onder
quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:02 schreef francis998 het volgende:
[..]
nee..niet echt speciaal...moest alleen ff snel naar de bieb. Was toevallig een goede keus..Hou er gewoon van om er netjes uit te zien..
niets mis mee toch?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:53 schreef francis998 het volgende:
eerste post hier.
Dit dus vandaag, ff snel naar de bieb geweest. Riem uiteindelijk niet aangedaan, vond ik niks.
[ afbeelding ]
Heb ik nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ziet er cute uit..maar misschien is het leuker met zwarte laarzen?
Ja daarom!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:09 schreef pinquit het volgende:
ik zeg bruin is ok! anders wordt het wel errrg zwart allemaal toch?
Ja, vinden de meesten denk ik wel. Maar ik ben een groot liefhebber van zwartquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:09 schreef pinquit het volgende:
ik zeg bruin is ok! anders wordt het wel errrg zwart allemaal toch?
Roze uggs met frutsels zouden niks geweest zijn?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja, vinden de meesten denk ik wel. Maar ik ben een groot liefhebber van zwart
Doe eens niet zo grappig!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Roze uggs met frutsels zouden niks geweest zijn?
Leukquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ja ik trek altijd moeilijke gezichten en ik lijk hier op een konijn..![]()
[ afbeelding ]
Dankje ! Zwart is gewoon altijd goedquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
LeukNiks mis met zwart, draag het zelf ook graag
Dankje. Ja haha, helemaal goed gegokt!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:48 schreef pinquit het volgende:
@Marokkaanse; leuk rokje! ik zou hem zelf niet zo combineren, maar ik draag ook nooit blousejesik zou r ook wat meer kleur ingooien denk, maar jij bent van t zwart zei je net
zwarte laarzen eronder ook gok ik?
mooi,en ik vind hem in je broek juist mooiquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:53 schreef francis998 het volgende:
eerste post hier.
[ afbeelding ]
erg mooi.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:22 schreef gold-rush het volgende:
[..]
erg mooi.
Ik denk dat hoge taille jeans jou ook leuk zou staan als ik dit zo ziet.
Alleen houd niemand daarvan.
jammer
Ze proberen het al een tijdje(de jeans makers) maar haast niemand wil er aan geloven.
Ik ben denk ik een van weinige mannen die hoge taille jeans sexy vind bij vrouwen
het is anders dus lijkt het raar ,is even wennen denk ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Thanks!
Ik vind het ook mooi hoor..alleen ben er nooit éen tegengekomen die mooi zat. Meestal krijg je daar echt rare billen in
Kijk That 70s Show eensquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:29 schreef gold-rush het volgende:
[..]
het is anders dus lijkt het raar ,is even wennen denk ik.
Vroeger droegen ze niks anders en niemand vond het raar.
maar goed zal wel aan mij liggen
Dan houdt 't gauw op.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
't Is alleen jammer dat 90% van de vrouwen geen geschikt onderstel heeft voor een hoge taille jeans
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
't Is alleen jammer dat 90% van de vrouwen geen geschikt onderstel heeft voor een hoge taille jeans
Nou dat vind ik nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:04 schreef gold-rush het volgende:
[..]
dat zeiden ze ook over skinny jeans in het begin(en nu nog) .
Je zou ook hetzelfde kunnen zeggen over lage broeken.
Volgens mij is het echt een kwestie van wennen.
Goed puntquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:04 schreef gold-rush het volgende:
[..]
dat zeiden ze ook over skinny jeans in het begin(en nu nog) .
Je zou ook hetzelfde kunnen zeggen over lage broeken.
Volgens mij is het echt een kwestie van wennen.
dat zeg ik ook,ze zeggen dat hoge taille jeans je moet staan maar dat is met heel veel soorten broeken,dus ook skinny jeans en of lage jeans.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nou dat vind ik nietVoor skinny jeans moet je echt wel wat smallere benen hebben wil het een beetje staan. En een heupbroek staat toch ook voor geen meter als je een pens hebt..
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:08 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Goed punt
Ik vind high waisted jeans ook erg mooi, vooral met een losvallende chiffon top er in gestopt en enkellaarsjes met hoge hak er onder![]()
Dan heb ik niet goed gelezenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:13 schreef gold-rush het volgende:
[..]
dat zeg ik ook,ze zeggen dat hoge taille jeans je moet staan maar dat is met heel veel soorten broeken,dus ook skinny jeans en of lage jeans.
Je heb trouwens ook skinny jeans met hoge taille
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:56 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Mooie outfit. Had je een speciale gelegenheid vandaag of ga je altijd zo flitsend gekleed de deur uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind de bodywarmer met zo'n shirt best mooi staan.
Of is dit nu weer ''mooiboy'' ?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:04 schreef stef040 het volgende:Kleding kan niet mooiboy zijn, dat is een trieste levenstijl. Zo vind ik de V-halzen die mooiboys dragen gewoon chill, maar een spencer of bodywarmer ziet gewoon debiel uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind de bodywarmer met zo'n shirt best mooi staan.
Of is dit nu weer ''mooiboy'' ?
Nee, ik vind het vreemd uitzien en getuigen van weinig stijl.
Ben je trouwens streng gelovig? Dat kruisje over het shirt, wil dat iets zeggen?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Dan is het wachten op de 1e keppel of hoofddoek als accessoirequote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:14 schreef stef040 het volgende:
Nee ben niet gelovig en heb het ook niet expres over mijn shirt gedaan voor de foto
dat shirt heb ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:07 schreef MilanILF het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tadaa.
Nope, zag hem online ergens en vond hem super vet, vervolgens gezocht waar die het goedkoopst was en besteld in de UKquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
dat shirt heb ik ookin frankrijk gekocht?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:04 schreef stef040 het volgende:
dat is geen bodywarmerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind de bodywarmer met zo'n shirt best mooi staan.
Of is dit nu weer ''mooiboy'' ?![]()
niet zolang hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:28 schreef v0lt026 het volgende:
Ik vraag me af hoelang die slipper daar al ligt.
emmm..die plattegrond is niet van hier..is van het land waar mijn ma vandaan komt, en waar ik dus "verliefd" op ben en binnenkort naartoe wil migrerenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:44 schreef DoimeN het volgende:
Waarom heb jij een platte grond in je huis hangen?![]()
Voorderest mooie campingsmoking, cool hoe je dat blauw bij die hoodie matcht
Beter platte grond in je huis dan een hellingquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:44 schreef DoimeN het volgende:
Waarom heb jij een platte grond in je huis hangen?![]()
Voorderest mooie campingsmoking, cool hoe je dat blauw bij die hoodie matcht
Overhemd is toch wel echt te lang, een maat kleiner pas jij toch ook wel denk ik? Snap dat je look eraan gaat als je hem in broek doet, maar nu lijk je ook Mini-me qua benenquote:
Ja, te lang dusquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:41 schreef Kennethraoul het volgende:
Dat ligt slecht aan de hoek, het overhemd komt nauwelijks verder dan zijn duimen.
Nice!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:07 schreef MilanILF het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tadaa.
Thanks! Nee nee, ik luister wel degelijk naar Pink Floydquote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:45 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nice!
Luister je ook echt naar PF of is het alleen voor de hip?
Ik moest in de 4e een natuurkunde som maken waarin de afmetingen van een voorwerp op de foto werden gevraagd, je oa de brandpuntsafstand, weet de rest niet meerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:49 schreef bbaadd het volgende:
brandpuntsafstand was 17mm dus ja dan vertekend het beeld
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik moest in de 4e een natuurkunde som maken waarin de afmetingen van een voorwerp op de foto werden gevraagd, je oa de brandpuntsafstand, weet de rest niet meer
Leuk! En als men naar je benen zou kijken zouden ze hopelijk snappen dat het shirt niet te lang is maar je benen te kortquote:
dit is zelfs walgelijk als je de hele dag thuis bent, 300% gemak kan ook anders.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:46 schreef francis998 het volgende:
Vandaag, hele dag lekker thuis luieren..dus gewoon lekker veel te grote trainigsbroek, ouwe coltrui, en jack
[ afbeelding ]
Echt heel leuk! Je shirt + allstars zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:07 schreef MilanILF het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tadaa.
maar wat huizelijk dan volgens jouquote:Op zondag 14 februari 2010 10:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dit is zelfs walgelijk als je de hele dag thuis bent, 300% gemak kan ook anders.![]()
en je huis ziet er ook niet bepaald "huizelijk" uit.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil al heel lang een high waist skinny. Die krengen zijn echter bij mij altijd te groot boven (het lijkt wel of ze welhaast recht omhoog gaan vanaf de heupen. Wie heeft nou heupen die even wijd zijn als d'r middel?!), waardoor het er zo armoedig uitziet. "Kijk dat meisje kan een hele winkel leegroven en in de bovenkant van haar broek kwijt...!"quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Thanks!
Ik vind het ook mooi hoor..alleen ben er nooit éen tegengekomen die mooi zat. Meestal krijg je daar echt rare billen in
De schoenen vind ik mooi, en de trui ook. Van die broek weet ik het niet zo zeker, het lijkt een raar, goedkoop stofje, maar dat kan dus ook door dat maffe licht komen.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:06 schreef Dolichologofobie het volgende:
[ afbeelding ]
De zon scheen recht de woonkamer in, dus het is een 'beetje' overbelicht. Enfin, het idee is duidelijk - stiekem wel vragen om 'gezeik' natuurlijk...
auw, mn ogen manquote:Op zondag 14 februari 2010 15:06 schreef Dolichologofobie het volgende:
[ afbeelding ]
De zon scheen recht de woonkamer in, dus het is een 'beetje' overbelicht. Enfin, het idee is duidelijk - stiekem wel vragen om 'gezeik' natuurlijk...
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:10 schreef Marouska het volgende:
[..]
De schoenen vind ik mooi, en de trui ook.
Nee maar dat vind ik oprecht leuk, van die ouderwetse knuffeltruien. Nostalgie de gekste. Het hangt er wel een beetje vanaf wat je precies gaat doen idd, voor een dag op kantoor is het wellicht een beetje underdressed.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die trui ziet eruit alsof hij al 20 jaar gewassen is
Wat betreft de trui/vest, dat komt inderdaad door het maffe licht. De broek hangt inderdaad niet helemaal geweldig, komt ook een beetje door de 'strakte' in combinatie met kousen. Daar wil hij nog weleens aan blijven 'plakken/hangen'.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:10 schreef Marouska het volgende:
[..]
De schoenen vind ik mooi, en de trui ook. Van die broek weet ik het niet zo zeker, het lijkt een raar, goedkoop stofje, maar dat kan dus ook door dat maffe licht komen.
Nee niks voor mij. Enne is je broek niet te kort? Op de foto valt ie niet eens op je schoen.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:06 schreef Dolichologofobie het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat-ie enigszins omhoog kruipt. En nee, ik acht hem niet te kort.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nee niks voor mij. Enne is je broek niet te kort? Op de foto valt ie niet eens op je schoen.
Precies dat probleem heb ik ookquote:Op zondag 14 februari 2010 14:46 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik wil al heel lang een high waist skinny. Die krengen zijn echter bij mij altijd te groot boven (het lijkt wel of ze welhaast recht omhoog gaan vanaf de heupen. Wie heeft nou heupen die even wijd zijn als d'r middel?!), waardoor het er zo armoedig uitziet. "Kijk dat meisje kan een hele winkel leegroven en in de bovenkant van haar broek kwijt...!"
Koop je dan een 36 en dat de benen wijder zitten? Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, maar probeer mezelf meestal wel in een 34 te proppen. Laatst op die manier een broek kapot gekregen, maar 36 ziet er raar uit.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Precies dat probleem heb ik ook![]()
Sowieso zitten broeken kut bij mij omdat mn heupen een 36 nodig hebben maar mn benen een 34..
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Koop je dan een 36 en dat de benen wijder zitten? Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, maar probeer mezelf meestal wel in een 34 te proppen. Laatst op die manier een broek kapot gekregen, maar 36 ziet er raar uit.
Welke maat draag je met die leggings? Heb je in letters of cijfers? Ik heb laatst een XS/S gehaald en hij zit echt te strak. S/M is weer iets te groot, ziet er niet uit. Zit nu in huis met m'n tregging, uitlopen.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik lelijk. Dus dan liever een 34 en dan thuis elke keer uitlopen voordat je ermee de deur uitgaat want anders zit t toch écht te strak bij je heupen en das ook niet de bedoeling hehe.
Ik draag laatste tijd ook vaker (jeans)leggings want daarbij heb je dat probleem niet..
Verschilt per winkel.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Welke maat draag je met die leggings? Heb je in letters of cijfers? Ik heb laatst een XS/S gehaald en hij zit echt te strak. S/M is weer iets te groot, ziet er niet uit. Zit nu in huis met m'n tregging, uitlopen.
Ze moeten speciale broeken ontwerpen voor ons.
Ik had bij de vero gekeken.. daar hebben ze niet 1 maat, maar xs/s s/m, op die manier.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Verschilt per winkel.![]()
Meestal een S..maar sowieso in de winter draag ik er altijd nóg een legging onder..dus dan heb je dat probleem niet dat die te wijd zit. En het is heerlijk warm![]()
Ja, volgens mij hebben veel vrouwen daar wel last van hoor..daar houden ze vaak geen rekening mee![]()
Ook altijd bij van die stretchshirtjes..dan zit zo een shirt bij je heupen strak maar om je middel flubbert het.Een vrouwenlichaam is toch niet recht joh ! Grrrrrr.
Geweldig!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:46 schreef francis998 het volgende:
Vandaag, hele dag lekker thuis luieren..dus gewoon lekker veel te grote trainigsbroek, ouwe coltrui, en jack
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op zondag 14 februari 2010 14:36 schreef Marouska het volgende:
Oeh oeh oeh mag ik ook meedoen?
[ afbeelding ]
(OMG, ik moet die spiegel eens schoonmaken!) Close up:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Top, riem, ketting, panty en rok van de H&M; vest Zara; Tas Mango; Schoenen River Island
Deze gemistquote:Op zondag 14 februari 2010 14:36 schreef Marouska het volgende:
Oeh oeh oeh mag ik ook meedoen?
[ afbeelding ]
(OMG, ik moet die spiegel eens schoonmaken!) Close up:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Top, riem, ketting, panty en rok van de H&M; vest Zara; Tas Mango; Schoenen River Island
Ja, 36 op de heupen, 34 op m'n middel en dunne benen verder, terwijl ik het bij skinny's wel mooi vind staan als ze daadwerkelijk skinny zitten. Daarnaast heb ik lange benen (34 inch), dus daar moet dan ook rekening mee worden gehouden. Echt stom. Resultaat is dat ik eigenlijk nooit broeken draag. Maar dat is ook iets smaak-technisch, ik vind rokjes en jurkjes gewoon zoooveel leuker.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Precies dat probleem heb ik ook![]()
Sowieso zitten broeken kut bij mij omdat mn heupen een 36 nodig hebben maar mn benen een 34..
waar heb je die schoenen vandaan?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:57 schreef boddieh het volgende:
wat ik nu draag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje fris, maar then again ik heb ook vrij 'luchtige' kleding aan vandaag.quote:
Uhm..ok.quote:
Ja mja..buiten heb ik er toch een lange jas overheen en binnen is het warm.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Beetje fris, maar then again ik heb ook vrij 'luchtige' kleding aan vandaag.
Leuk! Waar heb je die blazer gehaald?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Boyfriendblazer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
H&M.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Leuk! Waar heb je die blazer gehaald?
Ik zag bij de H&M hier in Arnhem wel zwarte hangen maar die vond ik helemaal niet zo mooi, dan maar eens bij de zara naar binnen lopenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
H&M.
Ik zou als ik jou was eerder bij de Zara gaan kijken..ik zag daar een soortgelijke mooiere hangen.
Er zat geen model in he? Dat is met die grijze ook het geval..maar kon toen geen andere mooie standaard boyfriendblazer vinden dus had ik die maar genomenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zag bij de H&M hier in Arnhem wel zwarte hangen maar die vond ik helemaal niet zo mooi, dan maar eens bij de zara naar binnen lopen
Ik heb naast mn jas maar een knitted cardigan aan gedaan toen ik net naar de winkel ging. Het is goed fris buitenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Uhm..ok.
[..]
Ja mja..buiten heb ik er toch een lange jas overheen en binnen is het warm.
Ja dat vond ik dus ook! In een boyfriendblazer hoeft ook niet echt model te zitten maar het was net een vuilniszak.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Er zat geen model in he? Dat is met die grijze ook het geval..maar kon toen geen andere mooie standaard boyfriendblazer vinden dus had ik die maar genomen
Geen dank.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Krijg zin in zomer, thanks petite
Nahhh..quote:Op maandag 15 februari 2010 14:26 schreef TwyLight het volgende:
Hey Marokkaanse18, neem eens een avatar
Verstandig.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb naast mn jas maar een knitted cardigan aan gedaan toen ik net naar de winkel ging. Het is goed fris buiten
Ik vind het altijd wel mooi als die getailleerd is.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat vond ik dus ook! In een boyfriendblazer hoeft ook niet echt model te zitten maar het was net een vuilniszak.
Nice!quote:Op maandag 1 februari 2010 15:57 schreef boddieh het volgende:
wat ik nu draag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er weer goed uit hoor: geen poespas, strak, vlot en modieus!quote:
Dankje!quote:Op maandag 15 februari 2010 15:43 schreef Slutski het volgende:
[..]
Ziet er weer goed uit hoor: geen poespas, strak, vlot en modieus!
Ik had iets soortgelijks aan! Zo lief die mouwtjes he.quote:
Ziet er leuk uit =Dquote:Op maandag 15 februari 2010 18:24 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik had iets soortgelijks aan! Zo lief die mouwtjes he.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jurkje van de H&M, tas Givenchy (vintage) & over-the-knee-boots (niet echt te zien geloof ik).
De laarzen zijn te donker. Ze weigeren zichtbaar op de foto te staan... Nu ja, gewone suede over the knee boots dus.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit =D
Ja die mouwtjes zijn echt ''koutchiekoutchie''![]()
Nee, de laarzen zie ik helaas niet !
Cute!quote:Op maandag 15 februari 2010 18:24 schreef Marouska het volgende:
[..]
Jurkje van de H&M, tas Givenchy (vintage) & over-the-knee-boots (niet echt te zien geloof ik).
Leukquote:Op maandag 15 februari 2010 18:24 schreef Marouska het volgende:
[..]
Shirt is van Paris Eleven, gekocht @ label54 maar is nu uitverkocht helaas! Schoenen zijn van de invito en die zijn nog wel te verkrijgen in verschillende kleurtjes etcquote:Op maandag 15 februari 2010 14:37 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nice!![]()
Waar heb je dat shirt vandaan?
En welke schoenen zijn dat?
Fijn fris, zo'n marine-outfit met broekje/riempje. Weet alleen niet of ik Uggs zo leuk vind staan onder zo'n zomerse outfit/korte broek, but that's just me.quote:
Leuk..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:51 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag lekker simpel:
[ afbeelding ]
nicequote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:51 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag lekker simpel:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:10 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Vandaag is grijs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Very nice. Vooral die schoenen van jou, JT, zijn erg mooi.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wel leuk!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:51 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag lekker simpel:
[ afbeelding ]
Mag ik vragen hoe duur dat jurkje was en van welke stof?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:24 schreef Marouska het volgende:
[..]
Het jurkje is van katoen, maar voelt verrassend 'wollig' aan, redelijk dik. Het is een soort van licht rossig beige, met kleine 'puntjes' van andere kleuren, een beetje zoals tweed. Hij was 34.95 geloof ik, dit winterseizoen. Hierbij een ietwat vage foto:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe duur dat jurkje was en van welke stof?
Ah hartstikke bedankt!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:47 schreef Marouska het volgende:
[..]
Het jurkje is van katoen, maar voelt verrassend 'wollig' aan, redelijk dik. Het is een soort van licht rossig beige, met kleine 'puntjes' van andere kleuren, een beetje zoals tweed. Hij was 34.95 geloof ik, dit winterseizoen. Hierbij een ietwat vage foto:
[ afbeelding ]
Oh maar dat hebben ze ook. Dat soortgelijke jurkje maar dan zonder touwtjes op de rug in de gewone h&m-stof (dus dun en strech). Voor 10-15 euro of zo. Ik heb de rode en de zwartequote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah hartstikke bedankt!Maar helaas niks voor mij, vind wol nou niet erg fijn
en ik zocht meer naar iets dunners en met stretch er in. Toch bedankt.
Zwarte nette basic herenvesten, hell yeah!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:51 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag lekker simpel:
[ afbeelding ]
relax modusquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:28 schreef Marouska het volgende:
Vandaag was ik lui, dus liep ik in een oversized trui koffie te drinken, te soggen en de Spelen te kijken:
[ afbeelding ]
De trui is van Jutka en Riska uit Haarlem, shirt American Vintage. En een ratty old legging, die ik echt alleen nog maar binnen kan dragen. Close up van de drop dead mooie schoudersfrutsels die zij maken:
[ afbeelding ]
Kijk daar zocht ik na! Dank je!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:55 schreef Marouska het volgende:
[..]
Oh maar dat hebben ze ook. Dat soortgelijke jurkje maar dan zonder touwtjes op de rug in de gewone h&m-stof (dus dun en strech). Voor 10-15 euro of zo. Ik heb de rode en de zwarte
Relaxen op z'n sjieks! (Zoveel beter dan die gore campingsmoking een paar pagina's terugquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:28 schreef Marouska het volgende:
Vandaag was ik lui, dus liep ik in een oversized trui koffie te drinken, te soggen en de Spelen te kijken:
[ afbeelding ]
De trui is van Jutka en Riska uit Haarlem, shirt American Vintage. En een ratty old legging, die ik echt alleen nog maar binnen kan dragen. Close up van de drop dead mooie schoudersfrutsels die zij maken:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:28 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER: fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik twee dat.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:27 schreef MilanILF het volgende:
Ik vind het niks hebben, maarja dat is mijn mening =D
Thanks, Fascination !quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Very nice. Vooral die schoenen van jou, JT, zijn erg mooi.
+1 Not my cup of tea, zeg maar.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:27 schreef MilanILF het volgende:
Ik vind het niks hebben, maarja dat is mijn mening =D
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:07 schreef stef040 het volgende:
Vandaag in wit, vind het wel wat hebben
Ik vind het nogal... fout. En plakkerig. Sorry.SPOILER: fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
Leuk!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:30 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag alleen ff bijles geven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Té zwart imo. Al is het wel tof als je bijvoorbeeld een jas aantrekt die totaal contrasteert. Denk ik.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:31 schreef Slutski het volgende:
Ik sluit me aan bij Marokkaanse: simpel en zwart![]()
[ afbeelding ]
Agreed.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:01 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Té zwart imo. Al is het wel tof als je bijvoorbeeld een jas aantrekt die totaal contrasteert. Denk ik.
Ik wil ook wel bijles krijgen van jou, (quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:30 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag alleen ff bijles geven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil ook wel bijles krijgen van jou, ()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:22 schreef don-diablo het volgende:
[..]
![]()
Alleen als je hulp nodig hebt met de verschillende talen of wiskunde
Die woordspeling alleen alquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jammer, kon mijn biologie nog wel wat opkrikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |