erg mooi.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ja ik trek altijd moeilijke gezichten en ik lijk hier op een konijn..![]()
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:22 schreef gold-rush het volgende:
[..]
erg mooi.
Ik denk dat hoge taille jeans jou ook leuk zou staan als ik dit zo ziet.
Alleen houd niemand daarvan.
jammer
Ze proberen het al een tijdje(de jeans makers) maar haast niemand wil er aan geloven.
Ik ben denk ik een van weinige mannen die hoge taille jeans sexy vind bij vrouwen
het is anders dus lijkt het raar ,is even wennen denk ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Thanks!
Ik vind het ook mooi hoor..alleen ben er nooit éen tegengekomen die mooi zat. Meestal krijg je daar echt rare billen in
Kijk That 70s Show eensquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:29 schreef gold-rush het volgende:
[..]
het is anders dus lijkt het raar ,is even wennen denk ik.
Vroeger droegen ze niks anders en niemand vond het raar.
maar goed zal wel aan mij liggen
Dan houdt 't gauw op.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
't Is alleen jammer dat 90% van de vrouwen geen geschikt onderstel heeft voor een hoge taille jeans
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
't Is alleen jammer dat 90% van de vrouwen geen geschikt onderstel heeft voor een hoge taille jeans
Nou dat vind ik nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:04 schreef gold-rush het volgende:
[..]
dat zeiden ze ook over skinny jeans in het begin(en nu nog) .
Je zou ook hetzelfde kunnen zeggen over lage broeken.
Volgens mij is het echt een kwestie van wennen.
Goed puntquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:04 schreef gold-rush het volgende:
[..]
dat zeiden ze ook over skinny jeans in het begin(en nu nog) .
Je zou ook hetzelfde kunnen zeggen over lage broeken.
Volgens mij is het echt een kwestie van wennen.
dat zeg ik ook,ze zeggen dat hoge taille jeans je moet staan maar dat is met heel veel soorten broeken,dus ook skinny jeans en of lage jeans.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nou dat vind ik nietVoor skinny jeans moet je echt wel wat smallere benen hebben wil het een beetje staan. En een heupbroek staat toch ook voor geen meter als je een pens hebt..
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:08 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Goed punt
Ik vind high waisted jeans ook erg mooi, vooral met een losvallende chiffon top er in gestopt en enkellaarsjes met hoge hak er onder![]()
Dan heb ik niet goed gelezenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:13 schreef gold-rush het volgende:
[..]
dat zeg ik ook,ze zeggen dat hoge taille jeans je moet staan maar dat is met heel veel soorten broeken,dus ook skinny jeans en of lage jeans.
Je heb trouwens ook skinny jeans met hoge taille
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:56 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Mooie outfit. Had je een speciale gelegenheid vandaag of ga je altijd zo flitsend gekleed de deur uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind de bodywarmer met zo'n shirt best mooi staan.
Of is dit nu weer ''mooiboy'' ?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:04 schreef stef040 het volgende:Kleding kan niet mooiboy zijn, dat is een trieste levenstijl. Zo vind ik de V-halzen die mooiboys dragen gewoon chill, maar een spencer of bodywarmer ziet gewoon debiel uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind de bodywarmer met zo'n shirt best mooi staan.
Of is dit nu weer ''mooiboy'' ?
Nee, ik vind het vreemd uitzien en getuigen van weinig stijl.
Ben je trouwens streng gelovig? Dat kruisje over het shirt, wil dat iets zeggen?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Dan is het wachten op de 1e keppel of hoofddoek als accessoirequote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:14 schreef stef040 het volgende:
Nee ben niet gelovig en heb het ook niet expres over mijn shirt gedaan voor de foto
dat shirt heb ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:07 schreef MilanILF het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tadaa.
Nope, zag hem online ergens en vond hem super vet, vervolgens gezocht waar die het goedkoopst was en besteld in de UKquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
dat shirt heb ik ookin frankrijk gekocht?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:04 schreef stef040 het volgende:
dat is geen bodywarmerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind de bodywarmer met zo'n shirt best mooi staan.
Of is dit nu weer ''mooiboy'' ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |