Erg leukquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:25 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien dat het leuker is omdat het vest open te laten, het lijkt nu namelijk een beetje vormloos..quote:Op zondag 7 februari 2010 21:51 schreef Linnie20v het volgende:
Helemaal in het grijs vandaag
[ afbeelding ]
Ik vind het wel leukquote:Op zondag 7 februari 2010 21:51 schreef Linnie20v het volgende:
Helemaal in het grijs vandaag
[ afbeelding ]
ja, vond het wel tof zo. Iets moderner vind ik. Schoenen zijn zwarte palingleren Italiaanse schoenenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:37 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Wat een dunne revers zeg, Don! Heb je daar bewust voor gekozen? Ik mis trouwens een dimple in je das!
Wat voor schoenen draag je hier overigens bij?
jaquote:
Sexy hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:07 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
Afspraak vandaag. Wazige foto ik weet het. Stropdas is lichtgrijs met kleine donkerblauwe stippen, niet goed te zien op de foto.
Mooie outfit. Had je een speciale gelegenheid vandaag of ga je altijd zo flitsend gekleed de deur uit?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:53 schreef francis998 het volgende:
eerste post hier.
Dit dus vandaag, ff snel naar de bieb geweest. Riem uiteindelijk niet aangedaan, vond ik niks.
[ afbeelding ]
nee..niet echt speciaal...moest alleen ff snel naar de bieb. Was toevallig een goede keus..quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:56 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Mooie outfit. Had je een speciale gelegenheid vandaag of ga je altijd zo flitsend gekleed de deur uit?
ik snap hem...zat alleen met het dillema dat het shirtje aan de achterkan nog iets korter is dan voor...maar het is gewoon lekker warm een coltrui..met dit weer en is de enige die ik hebquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik had persoonlijk het shirt uit de broek gehaald, het lijkt hier nogal vormloos..
jaa is ook zo, ik doe er dan meestal gewoon nog een langer topje onderquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:07 schreef francis998 het volgende:
[..]
ik snap hem...zat alleen met het dillema dat het shirtje aan de achterkan nog iets korter is dan voor...maar het is gewoon lekker warm een coltrui..met dit weer en is de enige die ik heb
goed idee...quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
jaa is ook zo, ik doe er dan meestal gewoon nog een langer topje onder
quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:02 schreef francis998 het volgende:
[..]
nee..niet echt speciaal...moest alleen ff snel naar de bieb. Was toevallig een goede keus..Hou er gewoon van om er netjes uit te zien..
niets mis mee toch?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:53 schreef francis998 het volgende:
eerste post hier.
Dit dus vandaag, ff snel naar de bieb geweest. Riem uiteindelijk niet aangedaan, vond ik niks.
[ afbeelding ]
Heb ik nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ziet er cute uit..maar misschien is het leuker met zwarte laarzen?
Ja daarom!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:09 schreef pinquit het volgende:
ik zeg bruin is ok! anders wordt het wel errrg zwart allemaal toch?
Ja, vinden de meesten denk ik wel. Maar ik ben een groot liefhebber van zwartquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:09 schreef pinquit het volgende:
ik zeg bruin is ok! anders wordt het wel errrg zwart allemaal toch?
Roze uggs met frutsels zouden niks geweest zijn?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja, vinden de meesten denk ik wel. Maar ik ben een groot liefhebber van zwart
Doe eens niet zo grappig!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Roze uggs met frutsels zouden niks geweest zijn?
Leukquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ja ik trek altijd moeilijke gezichten en ik lijk hier op een konijn..![]()
[ afbeelding ]
Dankje ! Zwart is gewoon altijd goedquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
LeukNiks mis met zwart, draag het zelf ook graag
Dankje. Ja haha, helemaal goed gegokt!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:48 schreef pinquit het volgende:
@Marokkaanse; leuk rokje! ik zou hem zelf niet zo combineren, maar ik draag ook nooit blousejesik zou r ook wat meer kleur ingooien denk, maar jij bent van t zwart zei je net
zwarte laarzen eronder ook gok ik?
mooi,en ik vind hem in je broek juist mooiquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:53 schreef francis998 het volgende:
eerste post hier.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |