Leuk! Waar heb je die blazer gehaald?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Boyfriendblazer![]()
[ afbeelding ]
En een nieuwe jas waar iedereen soort of mee loopt![]()
[ afbeelding ]
H&M.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Leuk! Waar heb je die blazer gehaald?
Ik zag bij de H&M hier in Arnhem wel zwarte hangen maar die vond ik helemaal niet zo mooi, dan maar eens bij de zara naar binnen lopenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
H&M.
Ik zou als ik jou was eerder bij de Zara gaan kijken..ik zag daar een soortgelijke mooiere hangen.
Er zat geen model in he? Dat is met die grijze ook het geval..maar kon toen geen andere mooie standaard boyfriendblazer vinden dus had ik die maar genomenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zag bij de H&M hier in Arnhem wel zwarte hangen maar die vond ik helemaal niet zo mooi, dan maar eens bij de zara naar binnen lopen
Ik heb naast mn jas maar een knitted cardigan aan gedaan toen ik net naar de winkel ging. Het is goed fris buitenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Uhm..ok.
[..]
Ja mja..buiten heb ik er toch een lange jas overheen en binnen is het warm.
Ja dat vond ik dus ook! In een boyfriendblazer hoeft ook niet echt model te zitten maar het was net een vuilniszak.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Er zat geen model in he? Dat is met die grijze ook het geval..maar kon toen geen andere mooie standaard boyfriendblazer vinden dus had ik die maar genomen
Geen dank.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Krijg zin in zomer, thanks petite
Nahhh..quote:Op maandag 15 februari 2010 14:26 schreef TwyLight het volgende:
Hey Marokkaanse18, neem eens een avatar
Verstandig.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb naast mn jas maar een knitted cardigan aan gedaan toen ik net naar de winkel ging. Het is goed fris buiten
Ik vind het altijd wel mooi als die getailleerd is.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat vond ik dus ook! In een boyfriendblazer hoeft ook niet echt model te zitten maar het was net een vuilniszak.
Nice!quote:Op maandag 1 februari 2010 15:57 schreef boddieh het volgende:
Zal ik ook maar even wat posten van mezelf danben net nieuw op het forum en dit is denk ik wel een leuke binnenkomer!
wat ik nu draag:
[ afbeelding ]
zal zo even naar de supermarkt, dus dan draag ik dit..
[ afbeelding ]
en dit zijn m'n schoenen + broek:
[ afbeelding ]
zijn wel enig sinds smerig door al die vieze natte sneeuw
Ziet er weer goed uit hoor: geen poespas, strak, vlot en modieus!quote:
Dankje!quote:Op maandag 15 februari 2010 15:43 schreef Slutski het volgende:
[..]
Ziet er weer goed uit hoor: geen poespas, strak, vlot en modieus!
Ik had iets soortgelijks aan! Zo lief die mouwtjes he.quote:
Ziet er leuk uit =Dquote:Op maandag 15 februari 2010 18:24 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik had iets soortgelijks aan! Zo lief die mouwtjes he.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jurkje van de H&M, tas Givenchy (vintage) & over-the-knee-boots (niet echt te zien geloof ik).
De laarzen zijn te donker. Ze weigeren zichtbaar op de foto te staan... Nu ja, gewone suede over the knee boots dus.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit =D
Ja die mouwtjes zijn echt ''koutchiekoutchie''![]()
Nee, de laarzen zie ik helaas niet !
Cute!quote:Op maandag 15 februari 2010 18:24 schreef Marouska het volgende:
[..]
Jurkje van de H&M, tas Givenchy (vintage) & over-the-knee-boots (niet echt te zien geloof ik).
Leukquote:Op maandag 15 februari 2010 18:24 schreef Marouska het volgende:
[..]
Shirt is van Paris Eleven, gekocht @ label54 maar is nu uitverkocht helaas! Schoenen zijn van de invito en die zijn nog wel te verkrijgen in verschillende kleurtjes etcquote:Op maandag 15 februari 2010 14:37 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nice!![]()
Waar heb je dat shirt vandaan?
En welke schoenen zijn dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |