Ik wil al heel lang een high waist skinny. Die krengen zijn echter bij mij altijd te groot boven (het lijkt wel of ze welhaast recht omhoog gaan vanaf de heupen. Wie heeft nou heupen die even wijd zijn als d'r middel?!), waardoor het er zo armoedig uitziet. "Kijk dat meisje kan een hele winkel leegroven en in de bovenkant van haar broek kwijt...!"quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Thanks!
Ik vind het ook mooi hoor..alleen ben er nooit éen tegengekomen die mooi zat. Meestal krijg je daar echt rare billen in
De schoenen vind ik mooi, en de trui ook. Van die broek weet ik het niet zo zeker, het lijkt een raar, goedkoop stofje, maar dat kan dus ook door dat maffe licht komen.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:06 schreef Dolichologofobie het volgende:
[ afbeelding ]
De zon scheen recht de woonkamer in, dus het is een 'beetje' overbelicht. Enfin, het idee is duidelijk - stiekem wel vragen om 'gezeik' natuurlijk...
auw, mn ogen manquote:Op zondag 14 februari 2010 15:06 schreef Dolichologofobie het volgende:
[ afbeelding ]
De zon scheen recht de woonkamer in, dus het is een 'beetje' overbelicht. Enfin, het idee is duidelijk - stiekem wel vragen om 'gezeik' natuurlijk...
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:10 schreef Marouska het volgende:
[..]
De schoenen vind ik mooi, en de trui ook.
Nee maar dat vind ik oprecht leuk, van die ouderwetse knuffeltruien. Nostalgie de gekste. Het hangt er wel een beetje vanaf wat je precies gaat doen idd, voor een dag op kantoor is het wellicht een beetje underdressed.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die trui ziet eruit alsof hij al 20 jaar gewassen is
Wat betreft de trui/vest, dat komt inderdaad door het maffe licht. De broek hangt inderdaad niet helemaal geweldig, komt ook een beetje door de 'strakte' in combinatie met kousen. Daar wil hij nog weleens aan blijven 'plakken/hangen'.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:10 schreef Marouska het volgende:
[..]
De schoenen vind ik mooi, en de trui ook. Van die broek weet ik het niet zo zeker, het lijkt een raar, goedkoop stofje, maar dat kan dus ook door dat maffe licht komen.
Nee niks voor mij. Enne is je broek niet te kort? Op de foto valt ie niet eens op je schoen.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:06 schreef Dolichologofobie het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat-ie enigszins omhoog kruipt. En nee, ik acht hem niet te kort.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nee niks voor mij. Enne is je broek niet te kort? Op de foto valt ie niet eens op je schoen.
Precies dat probleem heb ik ookquote:Op zondag 14 februari 2010 14:46 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik wil al heel lang een high waist skinny. Die krengen zijn echter bij mij altijd te groot boven (het lijkt wel of ze welhaast recht omhoog gaan vanaf de heupen. Wie heeft nou heupen die even wijd zijn als d'r middel?!), waardoor het er zo armoedig uitziet. "Kijk dat meisje kan een hele winkel leegroven en in de bovenkant van haar broek kwijt...!"
Koop je dan een 36 en dat de benen wijder zitten? Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, maar probeer mezelf meestal wel in een 34 te proppen. Laatst op die manier een broek kapot gekregen, maar 36 ziet er raar uit.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Precies dat probleem heb ik ook![]()
Sowieso zitten broeken kut bij mij omdat mn heupen een 36 nodig hebben maar mn benen een 34..
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Koop je dan een 36 en dat de benen wijder zitten? Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, maar probeer mezelf meestal wel in een 34 te proppen. Laatst op die manier een broek kapot gekregen, maar 36 ziet er raar uit.
Welke maat draag je met die leggings? Heb je in letters of cijfers? Ik heb laatst een XS/S gehaald en hij zit echt te strak. S/M is weer iets te groot, ziet er niet uit. Zit nu in huis met m'n tregging, uitlopen.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik lelijk. Dus dan liever een 34 en dan thuis elke keer uitlopen voordat je ermee de deur uitgaat want anders zit t toch écht te strak bij je heupen en das ook niet de bedoeling hehe.
Ik draag laatste tijd ook vaker (jeans)leggings want daarbij heb je dat probleem niet..
Verschilt per winkel.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Welke maat draag je met die leggings? Heb je in letters of cijfers? Ik heb laatst een XS/S gehaald en hij zit echt te strak. S/M is weer iets te groot, ziet er niet uit. Zit nu in huis met m'n tregging, uitlopen.
Ze moeten speciale broeken ontwerpen voor ons.
Ik had bij de vero gekeken.. daar hebben ze niet 1 maat, maar xs/s s/m, op die manier.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Verschilt per winkel.![]()
Meestal een S..maar sowieso in de winter draag ik er altijd nóg een legging onder..dus dan heb je dat probleem niet dat die te wijd zit. En het is heerlijk warm![]()
Ja, volgens mij hebben veel vrouwen daar wel last van hoor..daar houden ze vaak geen rekening mee![]()
Ook altijd bij van die stretchshirtjes..dan zit zo een shirt bij je heupen strak maar om je middel flubbert het.Een vrouwenlichaam is toch niet recht joh ! Grrrrrr.
Geweldig!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:46 schreef francis998 het volgende:
Vandaag, hele dag lekker thuis luieren..dus gewoon lekker veel te grote trainigsbroek, ouwe coltrui, en jack
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op zondag 14 februari 2010 14:36 schreef Marouska het volgende:
Oeh oeh oeh mag ik ook meedoen?
[ afbeelding ]
(OMG, ik moet die spiegel eens schoonmaken!) Close up:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Top, riem, ketting, panty en rok van de H&M; vest Zara; Tas Mango; Schoenen River Island
Deze gemistquote:Op zondag 14 februari 2010 14:36 schreef Marouska het volgende:
Oeh oeh oeh mag ik ook meedoen?
[ afbeelding ]
(OMG, ik moet die spiegel eens schoonmaken!) Close up:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Top, riem, ketting, panty en rok van de H&M; vest Zara; Tas Mango; Schoenen River Island
Ja, 36 op de heupen, 34 op m'n middel en dunne benen verder, terwijl ik het bij skinny's wel mooi vind staan als ze daadwerkelijk skinny zitten. Daarnaast heb ik lange benen (34 inch), dus daar moet dan ook rekening mee worden gehouden. Echt stom. Resultaat is dat ik eigenlijk nooit broeken draag. Maar dat is ook iets smaak-technisch, ik vind rokjes en jurkjes gewoon zoooveel leuker.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Precies dat probleem heb ik ook![]()
Sowieso zitten broeken kut bij mij omdat mn heupen een 36 nodig hebben maar mn benen een 34..
waar heb je die schoenen vandaan?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:57 schreef boddieh het volgende:
Zal ik ook maar even wat posten van mezelf danben net nieuw op het forum en dit is denk ik wel een leuke binnenkomer!
wat ik nu draag:
[ afbeelding ]
zal zo even naar de supermarkt, dus dan draag ik dit..
[ afbeelding ]
en dit zijn m'n schoenen + broek:
[ afbeelding ]
zijn wel enig sinds smerig door al die vieze natte sneeuw
Beetje fris, maar then again ik heb ook vrij 'luchtige' kleding aan vandaag.quote:
Uhm..ok.quote:
Ja mja..buiten heb ik er toch een lange jas overheen en binnen is het warm.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Beetje fris, maar then again ik heb ook vrij 'luchtige' kleding aan vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |