quote:Op maandag 1 februari 2010 15:57 schreef boddieh het volgende:
Zal ik ook maar even wat posten van mezelf danben net nieuw op het forum en dit is denk ik wel een leuke binnenkomer!
wat ik nu draag:
[ afbeelding ]
zal zo even naar de supermarkt, dus dan draag ik dit..
[ afbeelding ]
en dit zijn m'n schoenen + broek:
[ afbeelding ]
zijn wel enig sinds smerig door al die vieze natte sneeuw
tof! alleen vind ik je op deze foto op een kartonnen poppetje lijken .. weet echt niet waarom hahaquote:Op maandag 1 februari 2010 16:15 schreef Jeltosfive het volgende:
Simpel maar netjes Marokkaanse18![]()
Evisu denim shirt
Sugarcane
Nike dunk SBTG![]()
[ afbeelding ]
Nice t-shirt! waar vandaan als ik vragen mag?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:57 schreef boddieh het volgende:
Zal ik ook maar even wat posten van mezelf danben net nieuw op het forum en dit is denk ik wel een leuke binnenkomer!
wat ik nu draag:
[ afbeelding ]
zal zo even naar de supermarkt, dus dan draag ik dit..
[ afbeelding ]
en dit zijn m'n schoenen + broek:
[ afbeelding ]
zijn wel enig sinds smerig door al die vieze natte sneeuw
Zijn spijkerbroek is nog niet ingedragen, de stof is nog stijf.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:21 schreef Famouss het volgende:
[..]
tof! alleen vind ik je op deze foto op een kartonnen poppetje lijken .. weet echt niet waarom haha
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
En extreem simpel en zwart vandaag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijnheer dat is een prachtige foto hierbij mijn complimenten!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:15 schreef Jeltosfive het volgende:
Simpel maar netjes Marokkaanse18![]()
Evisu denim shirt
Sugarcane
Nike dunk SBTG![]()
[ afbeelding ]
danku dankuquote:Op maandag 1 februari 2010 19:30 schreef Vetklep het volgende:
[..]
Nice t-shirt! waar vandaan als ik vragen mag?
[..]
Zijn spijkerbroek is nog niet ingedragen, de stof is nog stijf.![]()
Dat dus eerst rocken voordat hij normaal gaat vallenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:30 schreef Vetklep het volgende:
Zijn spijkerbroek is nog niet ingedragen, de stof is nog stijf.![]()
Het is toch echt de boom in onze tuin:Pquote:Op maandag 1 februari 2010 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
Daar doelde hij niet op, hij lijkt zichzelf gefotosoept te hebben op een andere achtergrond.
tvp
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
En extreem simpel en zwart vandaag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah ja nu zie ik het bedankt. Prachtige jasquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
River Island.. Heb het ff opgezocht.
nee, zonder vind ik thuis comfortabelerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:28 schreef Jeltosfive het volgende:
choclat : mooie cardigan geen schoenen aan?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Boyfriendblazer![]()
[ afbeelding ]
En een nieuwe jas waar iedereen soort of mee loopt![]()
[ afbeelding ]
Prima smart casualquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:20 schreef JaapTrekhaak het volgende:
't Wordt tijd voor een echte camera. Met m'n crappy Nokia phone kan ik geen fatsoenlijke pics nemen. En ja, ik moet m'n spiegel schoonmaken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zara? one size fits all maroccain girls..
Vraag het alleen maar.....zie je jas namelijk altijd in combinatie met matching matching hoofdoek kleuren.quote:
Nice!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:20 schreef JaapTrekhaak het volgende:
't Wordt tijd voor een echte camera. Met m'n crappy Nokia phone kan ik geen fatsoenlijke pics nemen. En ja, ik moet m'n spiegel schoonmaken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jepquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:20 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi jasjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:20 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is dus een boyfriendblazer, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Boyfriendblazer![]()
[ afbeelding ]
En een nieuwe jas waar iedereen soort of mee loopt![]()
[ afbeelding ]
wat een m-fetisjist ben je ook hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is dus een boyfriendblazer, weer wat geleerdNice
De nekharen gaan bij me omhoogstaan bij het zien van zo'n sjaaltjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:20 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar heb je die cardigan vandaan?quote:
alleen je nekharen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
De nekharen gaan bij me omhoogstaan bij het zien van zo'n sjaaltje
hier, maar hij staat er zo te zien niet meer bijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:55 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Waar heb je die cardigan vandaan?![]()
![]()
![]()
Mooie outfits in dit topic
Nee, ze had het over zo'n ding en had geen flauw idee wat het was, dus wees ze me hier opquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat een m-fetisjist ben je ook he
Jammerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:59 schreef choclat het volgende:
[..]
hier, maar hij staat er zo te zien niet meer bij
Vraag mij toch af of hipsters die bands op hun shirtjes ook echt luisteren?quote:
Wauwiequote:Op woensdag 3 februari 2010 17:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mooie stijl, JaapTrekhaak
[ afbeelding ]
Dacht even dat die zwarte cirkel zo'n alpinopetje was, had er wellicht wel bijgepastquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Heh, ik heb dat jurkje in het zwart, weet nooit wat ik er bij aan moet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
weet niet of hipsters dat doen, maar ik doe het welquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:32 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Vraag mij toch af of hipsters die bands op hun shirtjes ook echt luisteren?
Een witte broek in de winter vind ik echt een fashion-no-no. Vooral met 'winterse' schoenen eronder (dus donkere kleuren en/of leer).quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dacht even dat die zwarte cirkel zo'n alpinopetje was, had er wellicht wel bijgepastVerder erg leuk, niet teveel poespas
![]()
Hier wat ik vandaag (en gisteren) droeg. Lekker zomers zo met dit winterse weer:
[ afbeelding ]
Stijlvol is het zeker maar niet echt 'jong'. Dit vind ik meer mooi voor veertigers die er voor hun werk netjes uit willen zien of een chic diner hebben..quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:10 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Vandaag is grijs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik besef mij dat mijn kledingstijl over het algemeen niet helemaal aansluit bij de gemiddelde FOK-maatstaven inderdaad. Ik hoop toch alleen wel dat wanneer jij, of je partner, naar een chique diner gaat, je minder casual gekleed gaat dan ik vandaag!quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:05 schreef karoltje het volgende:
[..]
Stijlvol is het zeker maar niet echt 'jong'. Dit vind ik meer mooi voor veertigers die er voor hun werk netjes uit willen zien of een chic diner hebben..
Leuk!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Je kleding zegt imo genoegquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:49 schreef choclat het volgende:
[..]
weet niet of hipsters dat doen, maar ik doe het wel
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:10 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Vandaag is grijs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ben jij toch een ontzettende zeikhomo zeg.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of heb jij ontzettend korte beentjes? Bovenkant/romp is alles goed maar de rest ziet er niet uit. Doe je nou skinnyjeans dragen?
Als je toch die bepaalde style wil immiteren doe dan een rechte pantalon eronder maar geen broek waar de pijpen je enkels afknijpen
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:05 schreef karoltje het volgende:
[..]
Stijlvol is het zeker maar niet echt 'jong'. Dit vind ik meer mooi voor veertigers die er voor hun werk netjes uit willen zien of een chic diner hebben..
Skinny jeans. Loop ik er echt zo beroerd bij?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of heb jij ontzettend korte beentjes? Bovenkant/romp is alles goed maar de rest ziet er niet uit. Doe je nou skinnyjeans dragen?
Wat heeft de leeftijd ermee te maken? Je draagt wat je wilt en sommige mensen hebben nu eenmaal eerder dan anderen in de gaten wat stijl is en wat niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:17 schreef karoltje het volgende:
Ik heb uiteraard genoeg sjieke jurkjes in de kast hangen, don't worry. Maar je bent nu jong en dan kan je veel verschillende kleding aan en wat meer casual gekleed gaan. Zoals je je nu kleedt kan je je hele leven nog kleden toch?
Nee, vind ik niet. Dat van jou is hooguit beetje slimfit. Ik heb vandaag wel een skinny aan en das toch wat smallerquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:21 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Skinny jeans. Loop ik er echt zo beroerd bij?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik vind het wel. Ziet er toch niet uit als kerel?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Dat van jou is hooguit beetje slimfit. Ik heb vandaag wel een skinny aan en das toch wat smaller
Wtf ik wilde je net complimenteren met je kledingstijlquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:21 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2ehands winkel.. Rechtstreeks uit '79quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:09 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Nice, Waar kan je die adidas vesten halen? zijn die van stof of maar dat glimmende materiaal?
Leuk, maar ik vind het jasje wel te netjes voor een spijkerbroek. Het is volgens mij onderdeel van een pak. Een los jasje vind ik vaak beter.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:10 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Vandaag is grijs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hhaahah die onderste foto. Verdomme zeg, wat lelijk.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:21 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind je vest heel leuk, je shirt ook wel denk ik, maar dan meer apart van je vest. Of zo.quote:
thnx, leuke outfit. (zag de kat pas bij de 2e keer kijkenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:03 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik vind je vest heel leuk, je shirt ook wel denk ik, maar dan meer apart van je vest. Of zo.
[ afbeelding ]
En iets duidelijker:
[ afbeelding ]
maar die eerste vond ik zo leukhij sprong spontaan op mijn schouder en bleef liggen
![]()
Thanksquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
thnx, leuke outfit. (zag de kat pas bij de 2e keer kijken)
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
leukquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:25 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraag ik me ook al een tijd af. Ik zie die dingen bijna nooit ergens liggen waar ze spullen van Adidas verkopen. Misschien maar een keertje naar zo'n adidas-store gaan in Adam..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:09 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Nice, Waar kan je die adidas vesten halen? zijn die van stof of maar dat glimmende materiaal?
hey! bij men@work hebben ze tegenwoordig adidasvestjesdinges.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:34 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Vraag ik me ook al een tijd af. Ik zie die dingen bijna nooit ergens liggen waar ze spullen van Adidas verkopen. Misschien maar een keertje naar zo'n adidas-store gaan in Adam..
Ja, was er vorige week en was er toen even snel langs gelopen. Zal nog eens een keer wat beter kijken als m'n loon weer binnen isquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:59 schreef pinquit het volgende:
[..]
hey! bij men@work hebben ze tegenwoordig adidasvestjesdinges.
Bij tweedehands winkeltjes kun je ook meestal vintage Adidas jasjes scoren, wat don-diablo dus al zei.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:29 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Ja, was er vorige week en was er toen even snel langs gelopen. Zal nog eens een keer wat beter kijken als m'n loon weer binnen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |