Waar heb je die cardigan vandaan?quote:
alleen je nekharen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
De nekharen gaan bij me omhoogstaan bij het zien van zo'n sjaaltje
hier, maar hij staat er zo te zien niet meer bijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:55 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Waar heb je die cardigan vandaan?![]()
![]()
![]()
Mooie outfits in dit topic
Nee, ze had het over zo'n ding en had geen flauw idee wat het was, dus wees ze me hier opquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat een m-fetisjist ben je ook he
Jammerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:59 schreef choclat het volgende:
[..]
hier, maar hij staat er zo te zien niet meer bij
Vraag mij toch af of hipsters die bands op hun shirtjes ook echt luisteren?quote:
Wauwiequote:Op woensdag 3 februari 2010 17:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mooie stijl, JaapTrekhaak
[ afbeelding ]
Dacht even dat die zwarte cirkel zo'n alpinopetje was, had er wellicht wel bijgepastquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Heh, ik heb dat jurkje in het zwart, weet nooit wat ik er bij aan moet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
weet niet of hipsters dat doen, maar ik doe het welquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:32 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Vraag mij toch af of hipsters die bands op hun shirtjes ook echt luisteren?
Een witte broek in de winter vind ik echt een fashion-no-no. Vooral met 'winterse' schoenen eronder (dus donkere kleuren en/of leer).quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dacht even dat die zwarte cirkel zo'n alpinopetje was, had er wellicht wel bijgepastVerder erg leuk, niet teveel poespas
![]()
Hier wat ik vandaag (en gisteren) droeg. Lekker zomers zo met dit winterse weer:
[ afbeelding ]
Stijlvol is het zeker maar niet echt 'jong'. Dit vind ik meer mooi voor veertigers die er voor hun werk netjes uit willen zien of een chic diner hebben..quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:10 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Vandaag is grijs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik besef mij dat mijn kledingstijl over het algemeen niet helemaal aansluit bij de gemiddelde FOK-maatstaven inderdaad. Ik hoop toch alleen wel dat wanneer jij, of je partner, naar een chique diner gaat, je minder casual gekleed gaat dan ik vandaag!quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:05 schreef karoltje het volgende:
[..]
Stijlvol is het zeker maar niet echt 'jong'. Dit vind ik meer mooi voor veertigers die er voor hun werk netjes uit willen zien of een chic diner hebben..
Leuk!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Je kleding zegt imo genoegquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:49 schreef choclat het volgende:
[..]
weet niet of hipsters dat doen, maar ik doe het wel
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:10 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Vandaag is grijs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |