Fijn fris, zo'n marine-outfit met broekje/riempje. Weet alleen niet of ik Uggs zo leuk vind staan onder zo'n zomerse outfit/korte broek, but that's just me.quote:
Leuk..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:51 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag lekker simpel:
[ afbeelding ]
nicequote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:51 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag lekker simpel:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:10 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Vandaag is grijs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Very nice. Vooral die schoenen van jou, JT, zijn erg mooi.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mooie stijl, JaapTrekhaak
[ afbeelding ]
Maar wel leuk!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:51 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag lekker simpel:
[ afbeelding ]
Mag ik vragen hoe duur dat jurkje was en van welke stof?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:24 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik had iets soortgelijks aan! Zo lief die mouwtjes he.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jurkje van de H&M, tas Givenchy (vintage) & over-the-knee-boots (niet echt te zien geloof ik).
Het jurkje is van katoen, maar voelt verrassend 'wollig' aan, redelijk dik. Het is een soort van licht rossig beige, met kleine 'puntjes' van andere kleuren, een beetje zoals tweed. Hij was 34.95 geloof ik, dit winterseizoen. Hierbij een ietwat vage foto:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe duur dat jurkje was en van welke stof?
Ah hartstikke bedankt!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:47 schreef Marouska het volgende:
[..]
Het jurkje is van katoen, maar voelt verrassend 'wollig' aan, redelijk dik. Het is een soort van licht rossig beige, met kleine 'puntjes' van andere kleuren, een beetje zoals tweed. Hij was 34.95 geloof ik, dit winterseizoen. Hierbij een ietwat vage foto:
[ afbeelding ]
Oh maar dat hebben ze ook. Dat soortgelijke jurkje maar dan zonder touwtjes op de rug in de gewone h&m-stof (dus dun en strech). Voor 10-15 euro of zo. Ik heb de rode en de zwartequote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah hartstikke bedankt!Maar helaas niks voor mij, vind wol nou niet erg fijn
en ik zocht meer naar iets dunners en met stretch er in. Toch bedankt.
Zwarte nette basic herenvesten, hell yeah!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:51 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag lekker simpel:
[ afbeelding ]
relax modusquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:28 schreef Marouska het volgende:
Vandaag was ik lui, dus liep ik in een oversized trui koffie te drinken, te soggen en de Spelen te kijken:
[ afbeelding ]
De trui is van Jutka en Riska uit Haarlem, shirt American Vintage. En een ratty old legging, die ik echt alleen nog maar binnen kan dragen. Close up van de drop dead mooie schoudersfrutsels die zij maken:
[ afbeelding ]
Kijk daar zocht ik na! Dank je!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:55 schreef Marouska het volgende:
[..]
Oh maar dat hebben ze ook. Dat soortgelijke jurkje maar dan zonder touwtjes op de rug in de gewone h&m-stof (dus dun en strech). Voor 10-15 euro of zo. Ik heb de rode en de zwarte
Relaxen op z'n sjieks! (Zoveel beter dan die gore campingsmoking een paar pagina's terugquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:28 schreef Marouska het volgende:
Vandaag was ik lui, dus liep ik in een oversized trui koffie te drinken, te soggen en de Spelen te kijken:
[ afbeelding ]
De trui is van Jutka en Riska uit Haarlem, shirt American Vintage. En een ratty old legging, die ik echt alleen nog maar binnen kan dragen. Close up van de drop dead mooie schoudersfrutsels die zij maken:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:28 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER: fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik twee dat.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:27 schreef MilanILF het volgende:
Ik vind het niks hebben, maarja dat is mijn mening =D
Thanks, Fascination !quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Very nice. Vooral die schoenen van jou, JT, zijn erg mooi.
+1 Not my cup of tea, zeg maar.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:27 schreef MilanILF het volgende:
Ik vind het niks hebben, maarja dat is mijn mening =D
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:07 schreef stef040 het volgende:
Vandaag in wit, vind het wel wat hebben
Ik vind het nogal... fout. En plakkerig. Sorry.SPOILER: fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
Leuk!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:30 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag alleen ff bijles geven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Té zwart imo. Al is het wel tof als je bijvoorbeeld een jas aantrekt die totaal contrasteert. Denk ik.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:31 schreef Slutski het volgende:
Ik sluit me aan bij Marokkaanse: simpel en zwart![]()
[ afbeelding ]
Agreed.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:01 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Té zwart imo. Al is het wel tof als je bijvoorbeeld een jas aantrekt die totaal contrasteert. Denk ik.
Ik wil ook wel bijles krijgen van jou, (quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:30 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag alleen ff bijles geven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil ook wel bijles krijgen van jou, ()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:22 schreef don-diablo het volgende:
[..]
![]()
Alleen als je hulp nodig hebt met de verschillende talen of wiskunde
Die woordspeling alleen alquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jammer, kon mijn biologie nog wel wat opkrikken.
Leuk shirt! Zou het denk ik alleen niet in de broek stoppen.quote:
Die schoenen, jezusquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:32 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Overhemd, tas en jurk Mango, panty HEMA (maar wat een goeie rip-off van Chanel!!!). En vandaag had ik zin in steltenlopen:
[ afbeelding ]
Leukquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:32 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Overhemd, tas en jurk Mango, panty HEMA (maar wat een goeie rip-off van Chanel!!!). En vandaag had ik zin in steltenlopen:
[ afbeelding ]
Ik ben helemaal niet klein. Schoenen bij vrouwen werken in principe niet zoals auto's bij mannen, hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die schoenen, jezusWil je duidelijk maken dat je klein bent ofzo?
Alleen rode auto's moeten iets compenserenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:44 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet klein. Schoenen bij vrouwen werken in principe niet zoals auto's bij mannen, hoor.
Valt mee, centimeter of tien (ik geloof dat de foto een beetje vertekent). Plus er zit een plateau voorin, dus in principe staat je voet niet zo steil. Ik doe modellenwerk, en daarin maak je heel wat erger mee. Pas wanneer je je voet over moet strekken om in de schoen te komen, moet je je zorgen gaan maken Of wanneer ze je vragen of je ook drie maten kleiner past... "Ja probeer toch maar!"quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alleen rode auto's moeten iets compenseren![]()
Maar hoeveel cm is dat wel niet? Wat doen jullie jezelf toch aan
Martelwerktuigenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:51 schreef Marouska het volgende:
[..]
Valt mee, centimeter of tien (ik geloof dat de foto een beetje vertekent). Plus er zit een plateau voorin, dus in principe staat je voet niet zo steil. Ik doe modellenwerk, en daarin maak je heel wat erger mee. Pas wanneer je je voet over moet strekken om in de schoen te komen, moet je je zorgen gaan maken Of wanneer ze je vragen of je ook drie maten kleiner past... "Ja probeer toch maar!"
Zijn iig geen Victoria Beckham hakken dat je voet helemaal naar de tering gaat, ik vind ze wel leuk eig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:51 schreef Marouska het volgende:
[..]
Valt mee, centimeter of tien (ik geloof dat de foto een beetje vertekent). Plus er zit een plateau voorin, dus in principe staat je voet niet zo steil. Ik doe modellenwerk, en daarin maak je heel wat erger mee. Pas wanneer je je voet over moet strekken om in de schoen te komen, moet je je zorgen gaan maken Of wanneer ze je vragen of je ook drie maten kleiner past... "Ja probeer toch maar!"
Is ook meestentijds niet het geval.. ik voel je.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:33 schreef Marouska het volgende:
[..]
Leuk shirt! Zou het denk ik alleen niet in de broek stoppen.
Nee ze zijn heel comfortabel, zou je zo niet zeggen maar wel dus (mede dankzij zo'n plateau, plus ze hebben zachte kussentjes binnenin). Merci.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zijn iig geen Victoria Beckham hakken dat je voet helemaal naar de tering gaat, ik vind ze wel leuk eig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |