niet zolang hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:28 schreef v0lt026 het volgende:
Ik vraag me af hoelang die slipper daar al ligt.
emmm..die plattegrond is niet van hier..is van het land waar mijn ma vandaan komt, en waar ik dus "verliefd" op ben en binnenkort naartoe wil migrerenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:44 schreef DoimeN het volgende:
Waarom heb jij een platte grond in je huis hangen?![]()
Voorderest mooie campingsmoking, cool hoe je dat blauw bij die hoodie matcht
Beter platte grond in je huis dan een hellingquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:44 schreef DoimeN het volgende:
Waarom heb jij een platte grond in je huis hangen?![]()
Voorderest mooie campingsmoking, cool hoe je dat blauw bij die hoodie matcht
Overhemd is toch wel echt te lang, een maat kleiner pas jij toch ook wel denk ik? Snap dat je look eraan gaat als je hem in broek doet, maar nu lijk je ook Mini-me qua benenquote:
Ja, te lang dusquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:41 schreef Kennethraoul het volgende:
Dat ligt slecht aan de hoek, het overhemd komt nauwelijks verder dan zijn duimen.
Nice!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:07 schreef MilanILF het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tadaa.
Thanks! Nee nee, ik luister wel degelijk naar Pink Floydquote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:45 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nice!
Luister je ook echt naar PF of is het alleen voor de hip?
Ik moest in de 4e een natuurkunde som maken waarin de afmetingen van een voorwerp op de foto werden gevraagd, je oa de brandpuntsafstand, weet de rest niet meerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:49 schreef bbaadd het volgende:
brandpuntsafstand was 17mm dus ja dan vertekend het beeld
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik moest in de 4e een natuurkunde som maken waarin de afmetingen van een voorwerp op de foto werden gevraagd, je oa de brandpuntsafstand, weet de rest niet meer
Leuk! En als men naar je benen zou kijken zouden ze hopelijk snappen dat het shirt niet te lang is maar je benen te kortquote:
dit is zelfs walgelijk als je de hele dag thuis bent, 300% gemak kan ook anders.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:46 schreef francis998 het volgende:
Vandaag, hele dag lekker thuis luieren..dus gewoon lekker veel te grote trainigsbroek, ouwe coltrui, en jack
[ afbeelding ]
Echt heel leuk! Je shirt + allstars zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:07 schreef MilanILF het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tadaa.
maar wat huizelijk dan volgens jouquote:Op zondag 14 februari 2010 10:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dit is zelfs walgelijk als je de hele dag thuis bent, 300% gemak kan ook anders.![]()
en je huis ziet er ook niet bepaald "huizelijk" uit.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ja ik trek altijd moeilijke gezichten en ik lijk hier op een konijn..![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |