SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
Ik vind de Williams-zusjes echtquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:54 schreef LuieSurinamer het volgende:
Veel mensen klagen altijd over de arrogantie van Serena.
Die arrogantie is niet voor niets, want ze maakt het alweer waar.
Terechte nummer 1 van de wereld.
Serena![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind de Williams-zusjes echt
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:54 schreef leroytje het volgende:
Wat zegt ze nou?
Vorig jaar domineerde die nare Safina?Ja, leg het nog even uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ach, die éne sport waar wij het dan weer net iets beter doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:34 schreef Klopkoek het volgende:
Hoe kan het toch dat België drie/vier goede tennisters heeft en wij geen enkele![]()
HeninJammer dat ze verloren heeft. Ben altijd een 'fan' geweest
Vergeet het veldrijden nietquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:40 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ach, die éne sport waar wij het dan weer net iets beter doen..
9:30.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:10 schreef Jaytonism het volgende:
TVP voor morgen, en wil iemand deze luie hond vertellen hoelaat 't morgen begint?
Basketbal, atletiek...quote:
je hebt het wel over damestennis hè. Het zwakke (achtergestelde) zusje van een sport met wereldalure, dat gedoogd wordt vanwege de iets te keurige beleidsmakers.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:58 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Oké, die ene sport met wereldallure..
Nou, dat kun je makkelijk zeggen. De kans dat dat allemaal uitkomt lijkt me wel heel erg klein.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:34 schreef Eppie_NL het volgende:
Morgen de Finale tussen Federer - Murray.![]()
1e set:
Murray wint deze met 6-4. Bij 4-4 krijgt Murray een breakpoint, slaat een geweldige bal maar net op de lijn. Federer ziet de bal echter uit en vraagt een challange. Hawkeye geeft aan dat ie maar net in is. Federer geeft op zijn stoeltje aan dat de Hawkeye een joke is.
2e set:
Federer wint de set met 7-6 nadat ie vroeg in de set een break achterstond. Murray pakt geen punt in de Tiebreak.
3e set:
Murray wint de set met 6-4. Federer slaat in de 10e game een DF en 3 afzwaaiers met de backhand.
4e set:
Federer pakt de set met 6-3 na een vroege break van Federer.
5e set:
Federer geeft een 4-1 voorsprong weg. Wordt dus 4-4 en een COME ON!! van Murray is te horen. Federer pakt toch de laatste set met 7-5.
Als dit uitkomt, kom ik nooit meer op FOK!.
Heb er zin in.![]()
![]()
Wat denk jij dat het wordt?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, dat kun je makkelijk zeggen. De kans dat dat allemaal uitkomt lijkt me wel heel erg klein.
Ik zou toch wel zeggen Federer. En ik hoop dat TheGeneral en OxygeneFRL gelijk hebben met Federer in 3. Ik hoop dat Federer Murray helemaal van de baan veegt.quote:
Ja, al is Federers backhand best sterk behalve tegen Nadal op gravel.quote:Ben benieuwd of Murray veel ballen op de backhand van Federer gaat spelen en of Federer de 2e service van Murray gaat aanpakken.
Wat gebeurt er om 12.30 uur?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:47 schreef TheGeneral het volgende:
Hopelijk is Federer klaar voor 12.30.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Feyenoord - Ajax.quote:
Eurosport ook.quote:Op zondag 31 januari 2010 09:09 schreef Ambrosius het volgende:
BBC1 is al begonnen met de voorbeschouwing.
Interessant, maar op zichzelf wel logisch. Zou dat dan ook op 12-12 weer gebeuren (en eventueel na elke 12 games als het dan gelijk staat?)quote:Op zondag 31 januari 2010 09:33 schreef Ambrosius het volgende:
Huh? Umpire zei dat bij 5e set op 6-6 het aantal challenges gereset wordt naar 3, dat wist ik niet eigenlijk.
Ja dat is zo. Dat wordt gezien als een 'nieuwe set'. Is altijd zo.quote:Op zondag 31 januari 2010 09:33 schreef Ambrosius het volgende:
Huh? Umpire zei dat bij 5e set op 6-6 het aantal challenges gereset wordt naar 3, dat wist ik niet eigenlijk.
Maar ook vanaf 12-12 weer? Of is het iets eenmaligs in een 5e set.quote:Op zondag 31 januari 2010 09:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Dat wordt gezien als een 'nieuwe set'. Is altijd zo.
Dat weet ik eigenlijk niet. Logischerwijs zou je zeggen van wel.quote:Op zondag 31 januari 2010 09:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar ook vanaf 12-12 weer? Of is het iets eenmaligs in een 5e set.
Ja. Na iedere twaalf games wordt de boel gereset. Ook bij 36-36 zou dat nog kunnenquote:Op zondag 31 januari 2010 09:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar ook vanaf 12-12 weer? Of is het iets eenmaligs in een 5e set.
Ja.quote:Op zondag 31 januari 2010 09:52 schreef beertenderrr het volgende:
[...]
die vrouw met die bril is toch any's moeder?
quote:Op zondag 31 januari 2010 09:53 schreef TheGeneral het volgende:
Als we maar niet constant die moeder in beeld krijgen..
Hoezo lichtelijk partijdig?!quote:Op zondag 31 januari 2010 09:52 schreef Federer-fan het volgende:
Mooi begin, jammer van die rebreak.
Valt wel mee? Nog geen seconde. BBC/Sporza lopen áltijd voor, welke sport dan ook.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:10 schreef Babovic het volgende:
Waarom loopt het beeld bij de NOS zo achter?
Ik zit de wedstrijd ook via unibet te kijken daar loopt het exact 6 seconden voor op de NOS.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Valt wel mee? Nog geen seconde. BBC/Sporza lopen áltijd voor, welke sport dan ook.
Oeps.quote:
NOS HD dan zeker? Zet dan Eurosport HD eens op, die lopen nog verder achter. Dit is trouwens bekend, streams van Betfair lopen ook altijd voor, al lijken me 6 seconden wel heel veel.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:14 schreef Babovic het volgende:
[..]
Ik zit de wedstrijd ook via unibet te kijken daar loopt het exact 6 seconden voor op de NOS.
Nee NOS gewoon via UPC. Al moet ik wel toegeven dat de digitale mediabox er voor zorgt dat het beeld 1 tot 2 seconden later door komt. maar dan vind ik 4 seconden nog erg veel.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
NOS HD dan zeker? Zet dan Eurosport HD eens op, die lopen nog verder achter. Dit is trouwens bekend, streams van Betfair lopen ook altijd voor, al lijken me 6 seconden wel heel veel.
Niet die van mij hoor.quote:Op zondag 31 januari 2010 09:52 schreef beertenderrr het volgende:
break terug
die vrouw met die bril is toch any's moeder?
Gaat niet zo goed he, met Murrayquote:Op zondag 31 januari 2010 10:31 schreef Ambrosius het volgende:
Als jullie gewoon ophouden met je ergeren aan die moeder en je concentreert op de partij, is het een stuk leuker.
16 GSquote:Op zondag 31 januari 2010 10:35 schreef Federer-fan het volgende:
Waanzinnig dit.Ik hoop dat Federer dit volhoudt.
Del Potro werd ook weggeslagen in de eerste 2 sets tijdens de laatste US Open.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:35 schreef Federer-fan het volgende:
Waanzinnig dit.Ik hoop dat Federer dit volhoudt.
maarja toen stond het wel gewoon 1-1 in sets, dit word gewoon een 2-0quote:Op zondag 31 januari 2010 10:40 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Del Potro werd ook weggeslagen in de eerste 2 sets tijdens de laatste US Open.
Come on Andy!
[ afbeelding ]
Ik heb de kots-foto niet eens gebruiktquote:Op zondag 31 januari 2010 10:41 schreef beertenderrr het volgende:
Ik gok dat het voor 12 uur vanmiddag afgelopen is
edit: nalbandian, volgende keer spoiler tags aub
En Federer heeft pas één keer verloren na een 2-0 voorsprongquote:Op zondag 31 januari 2010 10:42 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
maarja toen stond het wel gewoon 1-1 in sets, dit word gewoon een 2-0
Maar goed ookquote:Op zondag 31 januari 2010 10:43 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik heb de kots-foto niet eens gebruikt!
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:45 schreef Ambrosius het volgende:
Knap hersteld na 2BP, dit kan een ommekeer zijn.
Precies, maar dat hoeft van mij ook weer niet, het moet wel spannend blijven. Het lijkt me ook sterk dat Federer 14 games op rij weggeeftquote:Op zondag 31 januari 2010 10:46 schreef TheGeneral het volgende:
Na dit moment ging het bij Federer - Davydenko compleet de andere kant op
Set en een break voor en meerdere BP's.
Verloor hij toen ook een set omdat hij BP's had gemist voor een dubbele break? Weet het niet meer.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:00 schreef TheGeneral het volgende:
Verdomme Fed![]()
Je weet wat er tegen DelPo gebeurde..
Ja. Ook meerdere kansen voor een dubbele break. En toen hij voor de 2e set serveerde werd hij, ook nog eens onnodig, teruggebroken.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Verloor hij toen ook een set omdat hij BP's had gemist voor een dubbele break? Weet het niet meer.
Deze set is 100% voor Federer, maak je geen zorgen. TheGeneral weet dat zelf ook wel, maar hij wil gewoon niet al te veel fanboy gedrag tonen.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Verloor hij toen ook een set omdat hij BP's had gemist voor een dubbele break? Weet het niet meer.
Oké, bedankt.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja. Ook meerdere kansen voor een dubbele break. En toen hij voor de 2e set serveerde werd hij, ook nog eens onnodig, teruggebroken.
Ja, ik teken voor een game zoals Federers vorige servicegame.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:06 schreef TheGeneral het volgende:
*5-4 Federer.
De volgende game zeer belangrijk..
Of een hele grote stap voor Federer, of een ommekeer voor Murray.
Daar ben ik niet helemaal zeker van. Dat was ik wel tegen DelPo toen werd hij ook teruggebroken. Op dat moment had DelPo ook geen kans.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:04 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Deze set is 100% voor Federer, maak je geen zorgen. TheGeneral weet dat zelf ook wel, maar hij wil gewoon niet al te veel fanboy gedrag tonen.
Jij hebt het toevallig over die ene keer tegen Del Potro. Vertel eens iets over die 30.000 keer dat ie wel gewoon de set uitserveerde.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Daar ben ik niet helemaal zeker van. Dat was ik wel tegen DelPo toen werd hij ook teruggebroken. Op dat moment had DelPo ook geen kans.
Na die break lukte het hem om de 2e set te pakken en steeds meer in de wedstrijd te groeien. Dat kan bij Murray ook gebeuren.
Wedstrijden kunnen, ook bij Federer, ineens totaal omslaan.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Federer in totale controle over de wedstrijd en alle Federer-fans zitten hier te paniekeren
quote:
You've all asked for itquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:17 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
You've all asked for it!
Mag die vandaag nog wel keertje doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy Murray
Wie, Federer?quote:Op zondag 31 januari 2010 11:35 schreef Zinedinho het volgende:
Die Federer denkt ook van " Ik maak er wel een viersetter van, dan ben ik net op tijd voor Feyenoord - Scum".
Damn wat een lelijke aap is het ook...
Nee, verwacht jij dat hij er in de vierde set weer staat of denk je dat Murray dit doortrekt? (Ervan uitgaand dat Murray de derde wint.)quote:Op zondag 31 januari 2010 11:40 schreef TheGeneral het volgende:
Na die 2-0 in sets zvalt er toch wat spanning van je af. Je wordt wat minder scherp. En dat zie je de hele 3e set al. Nog niet al te best van Federer deze set.
Ja almachtige general, verlos ons met uw antwoord.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, verwacht jij dat hij er in de vierde set weer staat of denk je dat Murray dit doortrekt? (Ervan uitgaand dat Murray de derde wint.)
dat is wel jammer voor de wedstrijd.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Mestal wint Fed de tiebreak wel.
Lelijk? Federer? heb je zijn vriending weleens gezien? Hij valt nog best mee.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:35 schreef Zinedinho het volgende:
Die Federer denkt ook van " Ik maak er wel een viersetter van, dan ben ik net op tijd voor Feyenoord - Scum".
Damn wat een lelijke aap is het ook...
Ik zie Murray toch niet terugkomen.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:08 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
dat is wel jammer voor de wedstrijd.
Tis geen voetbalquote:Op zondag 31 januari 2010 12:12 schreef BogardeRules het volgende:
Wat een eikel!!!! Schot voor open doel ... mist
je hebt zeker nooit spelers Karlovic zijn serv moeten ontvangen horen beschrijven als penalty keepen ...quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:15 schreef -SG- het volgende:
Zul je zien, Fed maakt deze.
Oh dat heb ik zeker wel. Alleen kan je daarvan meer de vergelijking met iets van voetbal trekken dan dit. Die bal van Federer droop van de slice, waardoor Murray zelf alles moest gaan doen met die bal. Echt niet een makkelijke aanvalsbal.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:15 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
je hebt zeker nooit spelers Karlovic zijn serv moeten ontvangen horen beschrijven als penalty keepen ...
Natuurlijk is de vergelijking niet perfect, dat is geen enkele analogie. Maar het voldoende gelijkwaardig om hem te maken en je bent aan het mierenneuken.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh dat heb ik zeker wel. Alleen kan je daarvan meer de vergelijking met iets van voetbal trekken dan dit. Die bal van Federer droop van de slice, waardoor Murray zelf alles moest gaan doen met die bal. Echt niet een makkelijke aanvalsbal.
Fed moet dat record aanscherpen.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:20 schreef BogardeRules het volgende:
Volgens mij is Fed niet eens echt blij als ie wint, alleen daarom al ben ik voor murray.
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:21 schreef BogardeRules het volgende:
Af en toe krijg je het gevoel dat Fed met opzet fouten maakt om het spannend te houden !?!?!?
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:22 schreef borisz het volgende:GSMC ROGER FEDERER, Australian Open winnaar 2010
Nou ja, was het toch nog een kwartiertje spannend.quote:
Gister had ik hetzelfde bizarre gevoel met Serena, 15 punten op rij verliezen??? ik bedoel eeh.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Fed moet dat record aanscherpen.
Kunnen we onze kinderen vertellen dat we de beste tennis speler ooit hebben gezien.
Wat een onzin allemaalquote:Op zondag 31 januari 2010 12:25 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Gister had ik hetzelfde bizarre gevoel met Serena, 15 punten op rij verliezen??? ik bedoel eeh.
Het is natuurlijk niet zo gek als het lijkt, Serena kan best op haar zelf wedden in 3 sets etc.
Federer kan best op zich zelf wedden in 3 sets met een tiebreak. etc.
Ja ik zat net even te grinniken om de BBC.. 'Murry is ready to win a Grand Slam and today he's gonna do it', vlak voor de wedstrijdquote:Op zondag 31 januari 2010 12:24 schreef danusz1986 het volgende:
Murray is nog ver verwijderd van een Grand Slam. What een chocke in die 4e set.
Waarom zouden ze dat in godsnaam doen, die mensen zijn al rijk voorbij elk voorstellingsvermogen.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:25 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Gister had ik hetzelfde bizarre gevoel met Serena, 15 punten op rij verliezen??? ik bedoel eeh.
Het is natuurlijk niet zo gek als het lijkt, Serena kan best op haar zelf wedden in 3 sets etc.
Federer kan best op zich zelf wedden in 3 sets met een tiebreak. etc.
Na ja, wedden op zichzelf hebben ze niet nodig, en het gevaar is te groot in feite. maar af en toe lijkt het spelverloop zoooo bizar.quote:
Ha ha, Boris Becker noemde die gemiste kans voor open doel, ook "very makeable forehand"quote:Op zondag 31 januari 2010 12:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh dat heb ik zeker wel. Alleen kan je daarvan meer de vergelijking met iets van voetbal trekken dan dit. Die bal van Federer droop van de slice, waardoor Murray zelf alles moest gaan doen met die bal. Echt niet een makkelijke aanvalsbal.
Het zijn mensen, die tennissers. Zelfs de allergrootsten hebben last van zenuwen.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:27 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Na ja, wedden op zichzelf hebben ze niet nodig, en het gevaar is te groot in feite. maar af en toe lijkt het spelverloop zoooo bizar.
Even een vraagje. Heb jij zelf al een keer getennist? Zo ja, dan weet je gewoon dat hoe goed je ook bent, iedereen mindere periodes in een wedstrijd heeft.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:27 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Na ja, wedden op zichzelf hebben ze niet nodig, en het gevaar is te groot in feite. maar af en toe lijkt het spelverloop zoooo bizar.
Maar hij kijkt niet zo angstig als Henin naar zijn box, iedere 4 seconden.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:38 schreef wimderon het volgende:
Je wordt als Murray toch moe als drie fitnessboys + je moeder na elk gewonnen punt zitten te fistpumpen
Jaquote:
Volgens mij is het gewoon zo'n Australische bosbrand.quote:
Ik hoop het met je mee, dat is eigenlijk het enige wat op zijn erelijst ontbreekt, en de Olympische titel natuurlijk.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:02 schreef PurePoisonPerfume het volgende:Federer
2010 - Het jaar waarin Federer de volledige grand slam haalt.Hoop ik dan.
Iedereen geeft het een ander naam, maar het heet: Calendar Grand Slam.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:49 schreef tennisboy het volgende:
Top Federer dat is alweer 16.
Het begin van de volledige Grand slam.
Wel leuk 2 Wimbledon toernooien achter elkaar op het heilige grasquote:Op zondag 31 januari 2010 15:58 schreef danusz1986 het volgende:
Daar hebben ze voor gezorgd omdat de OS op wimbledon wordt gehouden.
Zou mooi zijn ja. Cool als Federer in 2012 Wimbledon wint en de OS (dus ook op Wimbledon) wint.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:58 schreef danusz1986 het volgende:
Daar hebben ze voor gezorgd omdat de OS op wimbledon wordt gehouden.
En de Davis Cup.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:54 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Ik hoop het met je mee, dat is eigenlijk het enige wat op zijn erelijst ontbreekt, en de Olympische titel natuurlijk.
Olympische titel heeft ie eigenlijk ook al.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:54 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Ik hoop het met je mee, dat is eigenlijk het enige wat op zijn erelijst ontbreekt, en de Olympische titel natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |