Wie, Federer?quote:Op zondag 31 januari 2010 11:35 schreef Zinedinho het volgende:
Die Federer denkt ook van " Ik maak er wel een viersetter van, dan ben ik net op tijd voor Feyenoord - Scum".
Damn wat een lelijke aap is het ook...
Nee, verwacht jij dat hij er in de vierde set weer staat of denk je dat Murray dit doortrekt? (Ervan uitgaand dat Murray de derde wint.)quote:Op zondag 31 januari 2010 11:40 schreef TheGeneral het volgende:
Na die 2-0 in sets zvalt er toch wat spanning van je af. Je wordt wat minder scherp. En dat zie je de hele 3e set al. Nog niet al te best van Federer deze set.
Ja almachtige general, verlos ons met uw antwoord.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, verwacht jij dat hij er in de vierde set weer staat of denk je dat Murray dit doortrekt? (Ervan uitgaand dat Murray de derde wint.)
dat is wel jammer voor de wedstrijd.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Mestal wint Fed de tiebreak wel.
Lelijk? Federer? heb je zijn vriending weleens gezien? Hij valt nog best mee.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:35 schreef Zinedinho het volgende:
Die Federer denkt ook van " Ik maak er wel een viersetter van, dan ben ik net op tijd voor Feyenoord - Scum".
Damn wat een lelijke aap is het ook...
Ik zie Murray toch niet terugkomen.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:08 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
dat is wel jammer voor de wedstrijd.
Tis geen voetbalquote:Op zondag 31 januari 2010 12:12 schreef BogardeRules het volgende:
Wat een eikel!!!! Schot voor open doel ... mist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |