quote:Op zondag 31 januari 2010 12:22 schreef borisz het volgende:GSMC ROGER FEDERER, Australian Open winnaar 2010
Nou ja, was het toch nog een kwartiertje spannend.quote:
Gister had ik hetzelfde bizarre gevoel met Serena, 15 punten op rij verliezen??? ik bedoel eeh.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Fed moet dat record aanscherpen.
Kunnen we onze kinderen vertellen dat we de beste tennis speler ooit hebben gezien.
Wat een onzin allemaalquote:Op zondag 31 januari 2010 12:25 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Gister had ik hetzelfde bizarre gevoel met Serena, 15 punten op rij verliezen??? ik bedoel eeh.
Het is natuurlijk niet zo gek als het lijkt, Serena kan best op haar zelf wedden in 3 sets etc.
Federer kan best op zich zelf wedden in 3 sets met een tiebreak. etc.
Ja ik zat net even te grinniken om de BBC.. 'Murry is ready to win a Grand Slam and today he's gonna do it', vlak voor de wedstrijdquote:Op zondag 31 januari 2010 12:24 schreef danusz1986 het volgende:
Murray is nog ver verwijderd van een Grand Slam. What een chocke in die 4e set.
Waarom zouden ze dat in godsnaam doen, die mensen zijn al rijk voorbij elk voorstellingsvermogen.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:25 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Gister had ik hetzelfde bizarre gevoel met Serena, 15 punten op rij verliezen??? ik bedoel eeh.
Het is natuurlijk niet zo gek als het lijkt, Serena kan best op haar zelf wedden in 3 sets etc.
Federer kan best op zich zelf wedden in 3 sets met een tiebreak. etc.
Na ja, wedden op zichzelf hebben ze niet nodig, en het gevaar is te groot in feite. maar af en toe lijkt het spelverloop zoooo bizar.quote:
Ha ha, Boris Becker noemde die gemiste kans voor open doel, ook "very makeable forehand"quote:Op zondag 31 januari 2010 12:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh dat heb ik zeker wel. Alleen kan je daarvan meer de vergelijking met iets van voetbal trekken dan dit. Die bal van Federer droop van de slice, waardoor Murray zelf alles moest gaan doen met die bal. Echt niet een makkelijke aanvalsbal.
Het zijn mensen, die tennissers. Zelfs de allergrootsten hebben last van zenuwen.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:27 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Na ja, wedden op zichzelf hebben ze niet nodig, en het gevaar is te groot in feite. maar af en toe lijkt het spelverloop zoooo bizar.
Even een vraagje. Heb jij zelf al een keer getennist? Zo ja, dan weet je gewoon dat hoe goed je ook bent, iedereen mindere periodes in een wedstrijd heeft.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:27 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Na ja, wedden op zichzelf hebben ze niet nodig, en het gevaar is te groot in feite. maar af en toe lijkt het spelverloop zoooo bizar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |