je hebt zeker nooit spelers Karlovic zijn serv moeten ontvangen horen beschrijven als penalty keepen ...quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:15 schreef -SG- het volgende:
Zul je zien, Fed maakt deze.
Oh dat heb ik zeker wel. Alleen kan je daarvan meer de vergelijking met iets van voetbal trekken dan dit. Die bal van Federer droop van de slice, waardoor Murray zelf alles moest gaan doen met die bal. Echt niet een makkelijke aanvalsbal.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:15 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
je hebt zeker nooit spelers Karlovic zijn serv moeten ontvangen horen beschrijven als penalty keepen ...
Natuurlijk is de vergelijking niet perfect, dat is geen enkele analogie. Maar het voldoende gelijkwaardig om hem te maken en je bent aan het mierenneuken.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh dat heb ik zeker wel. Alleen kan je daarvan meer de vergelijking met iets van voetbal trekken dan dit. Die bal van Federer droop van de slice, waardoor Murray zelf alles moest gaan doen met die bal. Echt niet een makkelijke aanvalsbal.
Fed moet dat record aanscherpen.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:20 schreef BogardeRules het volgende:
Volgens mij is Fed niet eens echt blij als ie wint, alleen daarom al ben ik voor murray.
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:21 schreef BogardeRules het volgende:
Af en toe krijg je het gevoel dat Fed met opzet fouten maakt om het spannend te houden !?!?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |