Basketbal, atletiek...quote:
je hebt het wel over damestennis hè. Het zwakke (achtergestelde) zusje van een sport met wereldalure, dat gedoogd wordt vanwege de iets te keurige beleidsmakers.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:58 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Oké, die ene sport met wereldallure..
Nou, dat kun je makkelijk zeggen. De kans dat dat allemaal uitkomt lijkt me wel heel erg klein.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:34 schreef Eppie_NL het volgende:
Morgen de Finale tussen Federer - Murray.![]()
1e set:
Murray wint deze met 6-4. Bij 4-4 krijgt Murray een breakpoint, slaat een geweldige bal maar net op de lijn. Federer ziet de bal echter uit en vraagt een challange. Hawkeye geeft aan dat ie maar net in is. Federer geeft op zijn stoeltje aan dat de Hawkeye een joke is.
2e set:
Federer wint de set met 7-6 nadat ie vroeg in de set een break achterstond. Murray pakt geen punt in de Tiebreak.
3e set:
Murray wint de set met 6-4. Federer slaat in de 10e game een DF en 3 afzwaaiers met de backhand.
4e set:
Federer pakt de set met 6-3 na een vroege break van Federer.
5e set:
Federer geeft een 4-1 voorsprong weg. Wordt dus 4-4 en een COME ON!! van Murray is te horen. Federer pakt toch de laatste set met 7-5.
Als dit uitkomt, kom ik nooit meer op FOK!.
Heb er zin in.![]()
![]()
Wat denk jij dat het wordt?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, dat kun je makkelijk zeggen. De kans dat dat allemaal uitkomt lijkt me wel heel erg klein.
Ik zou toch wel zeggen Federer. En ik hoop dat TheGeneral en OxygeneFRL gelijk hebben met Federer in 3. Ik hoop dat Federer Murray helemaal van de baan veegt.quote:
Ja, al is Federers backhand best sterk behalve tegen Nadal op gravel.quote:Ben benieuwd of Murray veel ballen op de backhand van Federer gaat spelen en of Federer de 2e service van Murray gaat aanpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |