SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
Ik vind de Williams-zusjes echtquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:54 schreef LuieSurinamer het volgende:
Veel mensen klagen altijd over de arrogantie van Serena.
Die arrogantie is niet voor niets, want ze maakt het alweer waar.
Terechte nummer 1 van de wereld.
Serena![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind de Williams-zusjes echt
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:54 schreef leroytje het volgende:
Wat zegt ze nou?
Vorig jaar domineerde die nare Safina?Ja, leg het nog even uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ach, die éne sport waar wij het dan weer net iets beter doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:34 schreef Klopkoek het volgende:
Hoe kan het toch dat België drie/vier goede tennisters heeft en wij geen enkele![]()
HeninJammer dat ze verloren heeft. Ben altijd een 'fan' geweest
Vergeet het veldrijden nietquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:40 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ach, die éne sport waar wij het dan weer net iets beter doen..
9:30.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:10 schreef Jaytonism het volgende:
TVP voor morgen, en wil iemand deze luie hond vertellen hoelaat 't morgen begint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |