Maar hij kijkt niet zo angstig als Henin naar zijn box, iedere 4 seconden.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:38 schreef wimderon het volgende:
Je wordt als Murray toch moe als drie fitnessboys + je moeder na elk gewonnen punt zitten te fistpumpen
Jaquote:
Volgens mij is het gewoon zo'n Australische bosbrand.quote:
Ik hoop het met je mee, dat is eigenlijk het enige wat op zijn erelijst ontbreekt, en de Olympische titel natuurlijk.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:02 schreef PurePoisonPerfume het volgende:Federer
2010 - Het jaar waarin Federer de volledige grand slam haalt.Hoop ik dan.
Iedereen geeft het een ander naam, maar het heet: Calendar Grand Slam.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:49 schreef tennisboy het volgende:
Top Federer dat is alweer 16.
Het begin van de volledige Grand slam.
Wel leuk 2 Wimbledon toernooien achter elkaar op het heilige grasquote:Op zondag 31 januari 2010 15:58 schreef danusz1986 het volgende:
Daar hebben ze voor gezorgd omdat de OS op wimbledon wordt gehouden.
Zou mooi zijn ja. Cool als Federer in 2012 Wimbledon wint en de OS (dus ook op Wimbledon) wint.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:58 schreef danusz1986 het volgende:
Daar hebben ze voor gezorgd omdat de OS op wimbledon wordt gehouden.
En de Davis Cup.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:54 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Ik hoop het met je mee, dat is eigenlijk het enige wat op zijn erelijst ontbreekt, en de Olympische titel natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |