Gaat niet zo goed he, met Murrayquote:Op zondag 31 januari 2010 10:31 schreef Ambrosius het volgende:
Als jullie gewoon ophouden met je ergeren aan die moeder en je concentreert op de partij, is het een stuk leuker.
16 GSquote:Op zondag 31 januari 2010 10:35 schreef Federer-fan het volgende:
Waanzinnig dit.Ik hoop dat Federer dit volhoudt.
Del Potro werd ook weggeslagen in de eerste 2 sets tijdens de laatste US Open.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:35 schreef Federer-fan het volgende:
Waanzinnig dit.Ik hoop dat Federer dit volhoudt.
maarja toen stond het wel gewoon 1-1 in sets, dit word gewoon een 2-0quote:Op zondag 31 januari 2010 10:40 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Del Potro werd ook weggeslagen in de eerste 2 sets tijdens de laatste US Open.
Come on Andy!
[ afbeelding ]
Ik heb de kots-foto niet eens gebruiktquote:Op zondag 31 januari 2010 10:41 schreef beertenderrr het volgende:
Ik gok dat het voor 12 uur vanmiddag afgelopen is
edit: nalbandian, volgende keer spoiler tags aub
En Federer heeft pas één keer verloren na een 2-0 voorsprongquote:Op zondag 31 januari 2010 10:42 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
maarja toen stond het wel gewoon 1-1 in sets, dit word gewoon een 2-0
Maar goed ookquote:Op zondag 31 januari 2010 10:43 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik heb de kots-foto niet eens gebruikt!
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:45 schreef Ambrosius het volgende:
Knap hersteld na 2BP, dit kan een ommekeer zijn.
Precies, maar dat hoeft van mij ook weer niet, het moet wel spannend blijven. Het lijkt me ook sterk dat Federer 14 games op rij weggeeftquote:Op zondag 31 januari 2010 10:46 schreef TheGeneral het volgende:
Na dit moment ging het bij Federer - Davydenko compleet de andere kant op
Set en een break voor en meerdere BP's.
Verloor hij toen ook een set omdat hij BP's had gemist voor een dubbele break? Weet het niet meer.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:00 schreef TheGeneral het volgende:
Verdomme Fed![]()
Je weet wat er tegen DelPo gebeurde..
Ja. Ook meerdere kansen voor een dubbele break. En toen hij voor de 2e set serveerde werd hij, ook nog eens onnodig, teruggebroken.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Verloor hij toen ook een set omdat hij BP's had gemist voor een dubbele break? Weet het niet meer.
Deze set is 100% voor Federer, maak je geen zorgen. TheGeneral weet dat zelf ook wel, maar hij wil gewoon niet al te veel fanboy gedrag tonen.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Verloor hij toen ook een set omdat hij BP's had gemist voor een dubbele break? Weet het niet meer.
Oké, bedankt.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja. Ook meerdere kansen voor een dubbele break. En toen hij voor de 2e set serveerde werd hij, ook nog eens onnodig, teruggebroken.
Ja, ik teken voor een game zoals Federers vorige servicegame.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:06 schreef TheGeneral het volgende:
*5-4 Federer.
De volgende game zeer belangrijk..
Of een hele grote stap voor Federer, of een ommekeer voor Murray.
Daar ben ik niet helemaal zeker van. Dat was ik wel tegen DelPo toen werd hij ook teruggebroken. Op dat moment had DelPo ook geen kans.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:04 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Deze set is 100% voor Federer, maak je geen zorgen. TheGeneral weet dat zelf ook wel, maar hij wil gewoon niet al te veel fanboy gedrag tonen.
Jij hebt het toevallig over die ene keer tegen Del Potro. Vertel eens iets over die 30.000 keer dat ie wel gewoon de set uitserveerde.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Daar ben ik niet helemaal zeker van. Dat was ik wel tegen DelPo toen werd hij ook teruggebroken. Op dat moment had DelPo ook geen kans.
Na die break lukte het hem om de 2e set te pakken en steeds meer in de wedstrijd te groeien. Dat kan bij Murray ook gebeuren.
Wedstrijden kunnen, ook bij Federer, ineens totaal omslaan.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Federer in totale controle over de wedstrijd en alle Federer-fans zitten hier te paniekeren
quote:
You've all asked for itquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:17 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
You've all asked for it!
Mag die vandaag nog wel keertje doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy Murray
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |