Wat gebeurt er om 12.30 uur?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:47 schreef TheGeneral het volgende:
Hopelijk is Federer klaar voor 12.30.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Feyenoord - Ajax.quote:
Eurosport ook.quote:Op zondag 31 januari 2010 09:09 schreef Ambrosius het volgende:
BBC1 is al begonnen met de voorbeschouwing.
Interessant, maar op zichzelf wel logisch. Zou dat dan ook op 12-12 weer gebeuren (en eventueel na elke 12 games als het dan gelijk staat?)quote:Op zondag 31 januari 2010 09:33 schreef Ambrosius het volgende:
Huh? Umpire zei dat bij 5e set op 6-6 het aantal challenges gereset wordt naar 3, dat wist ik niet eigenlijk.
Ja dat is zo. Dat wordt gezien als een 'nieuwe set'. Is altijd zo.quote:Op zondag 31 januari 2010 09:33 schreef Ambrosius het volgende:
Huh? Umpire zei dat bij 5e set op 6-6 het aantal challenges gereset wordt naar 3, dat wist ik niet eigenlijk.
Maar ook vanaf 12-12 weer? Of is het iets eenmaligs in een 5e set.quote:Op zondag 31 januari 2010 09:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Dat wordt gezien als een 'nieuwe set'. Is altijd zo.
Dat weet ik eigenlijk niet. Logischerwijs zou je zeggen van wel.quote:Op zondag 31 januari 2010 09:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar ook vanaf 12-12 weer? Of is het iets eenmaligs in een 5e set.
Ja. Na iedere twaalf games wordt de boel gereset. Ook bij 36-36 zou dat nog kunnenquote:Op zondag 31 januari 2010 09:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar ook vanaf 12-12 weer? Of is het iets eenmaligs in een 5e set.
Ja.quote:Op zondag 31 januari 2010 09:52 schreef beertenderrr het volgende:
[...]
die vrouw met die bril is toch any's moeder?
quote:Op zondag 31 januari 2010 09:53 schreef TheGeneral het volgende:
Als we maar niet constant die moeder in beeld krijgen..
Hoezo lichtelijk partijdig?!quote:Op zondag 31 januari 2010 09:52 schreef Federer-fan het volgende:
Mooi begin, jammer van die rebreak.
Valt wel mee? Nog geen seconde. BBC/Sporza lopen áltijd voor, welke sport dan ook.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:10 schreef Babovic het volgende:
Waarom loopt het beeld bij de NOS zo achter?
Ik zit de wedstrijd ook via unibet te kijken daar loopt het exact 6 seconden voor op de NOS.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Valt wel mee? Nog geen seconde. BBC/Sporza lopen áltijd voor, welke sport dan ook.
Oeps.quote:
NOS HD dan zeker? Zet dan Eurosport HD eens op, die lopen nog verder achter. Dit is trouwens bekend, streams van Betfair lopen ook altijd voor, al lijken me 6 seconden wel heel veel.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:14 schreef Babovic het volgende:
[..]
Ik zit de wedstrijd ook via unibet te kijken daar loopt het exact 6 seconden voor op de NOS.
Nee NOS gewoon via UPC. Al moet ik wel toegeven dat de digitale mediabox er voor zorgt dat het beeld 1 tot 2 seconden later door komt. maar dan vind ik 4 seconden nog erg veel.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
NOS HD dan zeker? Zet dan Eurosport HD eens op, die lopen nog verder achter. Dit is trouwens bekend, streams van Betfair lopen ook altijd voor, al lijken me 6 seconden wel heel veel.
Niet die van mij hoor.quote:Op zondag 31 januari 2010 09:52 schreef beertenderrr het volgende:
break terug
die vrouw met die bril is toch any's moeder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |