Erg rustig, de FOK! oubliëtte zit vol nu.quote:
Ja, deze:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
Weet iemand een toepasselijk UI voor me?
Ai hier op fok wel danquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:44 schreef mooi_koekje het volgende:
[..]
Is iedereen hier altijd zo vriendelijk?
Met mij wel goed
Hoezo die?quote:
Ow vast wel. Maar nooit in Arnhem #36 Tijd dat we die Nijmegenaren uit ons topic zetten toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Yep. Mss heb je me ooit wel eens gezien zelfs
Ik zag net ergens een topic idd van donthate als moderator, maar daarna heel snel dichtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:45 schreef donthate het volgende:
[..]
Ai hier op fok wel danvooral tegen nieuwe mensen maar zal het vast zeggen hier ik heb een speciale plek hier
Ze zijn bang dat ik hun baantje weg kaap jwzquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:47 schreef mooi_koekje het volgende:
[..]
Ik zag net ergens een topic idd van donthate als moderator, maar daarna heel snel dicht
Nee. Heb ooit wel eens iets in een Arnhemtopic gepost hoor, maar toen woonde ik er pas net. Kom jij wel eens in café Vrijdag trouwens?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow vast wel. Maar nooit in Arnhem #36 Tijd dat we die Nijmegenaren uit ons topic zetten toch?
Ja, maar vooral in de zomer, als je op het terras kan zittenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:50 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee. Heb ooit wel eens iets in een Arnhemtopic gepost hoor, maar toen woonde ik er pas net. Kom jij wel eens in café Vrijdag trouwens?
Jij vindt mij heus wel een leuke user. En ja die 200 mail terreur was een grap..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat Beaker me aan jou doet denken:
Dacht ik al, ik vond het echt zo'n café voor jouquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar vooral in de zomer, als je op het terras kan zitten
Ah je woont vlakbij Adequote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dacht ik al, ik vond het echt zo'n café voor jouIk fiets daar elke dag wel een paar keer langs maar ben er nog nooit geweest eigenlijk.
Aspen Valleyquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:52 schreef mooi_koekje het volgende:
Kben ook paar keer geweest in arnhem naar The move en Aspen valley, er zat daar in de buurt ook een heel relaxt biercafe met ontzettend veel soorten bier. hoe heette dat ook alweer?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
Dus. Er zitten vrijwel alleen nog maar mongolen hier?
Heequote:
Ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
Jij had het ongetwijfeld beter gedaanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Weer een succesvolle crewingreep. We mogen in onze handen knijpen met zo'n geweldige leiding.
Ik kan wel ja zeggen, maar ik durf te betwijfelen dat ik dan onmiddellijk crewrechten krijg.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij had het ongetwijfeld beter gedaan
Net wanneer je denkt dat het niet beter kan worden we getrakteerd op dit pareltje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Weer een succesvolle crewingreep. We mogen in onze handen knijpen met zo'n geweldige leiding.
Wel allemaal leuke nieuwe ONZ'ers terug, maar dat is een beetje een kliekje dus ik durf niet zo goed met ze mee te posten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Alletering, wat een megafaal zeg, bijna allé oorspronkelijke SCers gebanned
Ik zag het net staan ja, iemand die weet waarom (heb t gemist)? Indien niet toegestaan, graag PM'en?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Alletering, wat een megafaal zeg, bijna allé oorspronkelijke SCers gebanned
Ik ben er nogquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Wel allemaal leuke nieuwe ONZ'ers terug, maar dat is een beetje een kliekje dus ik durf niet zo goed met ze mee te posten.
Dat kan best een stuk overtuigender.quote:
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:10 schreef mooi_koekje het volgende:
[..]
Chinchan als ui, goede keuze
Hallo auto
Beide, wat bedoel je met auto en hoezo vind je Chinchan bij mij passen. Ik ben juist een net kind wat nooit dramt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:12 schreef mooi_koekje het volgende:
[..]
Op wat heeft de hoezo betrekking? Op de goede keuze, of hallo auto?
Schaam je, wel ChinChan als ui maar niet de meest geniale aflevering kennen Hallo auto waarbij die continu met z'n kont uit het raam naar andere auto's loopt te zwaaienquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beide, wat bedoel je met auto en hoezo vind je Chinchan bij mij passen. Ik ben juist een net kind wat nooit dramt.
Het is overal dichtbij, mooie huizen ook, perfect voor mijquote:
Nee man, klein Turkije is het met bijpassende winkeltjes en leven op straat. En dat dichtbij het centrum en hele mooie oude herenhuizenquote:
Ik heb ze zogoed als allemaal bekeken, maar waarom jij nu doelt ken ik niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:16 schreef mooi_koekje het volgende:
[..]
Schaam je, wel ChinChan als ui maar niet de meest geniale aflevering kennen Hallo auto waarbij die continu met z'n kont uit het raam naar andere auto's loopt te zwaaien
En niet vanwege het feit of het bij je past, ik ken je geeneens, maar omdat chinchan gewoon geniaal is
Haha vond het met die turken nog wel mee vallen daarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee man, klein Turkije is het met bijpassende winkeltjes en leven op straat. En dat dichtbij het centrum en hele mooie oude herenhuizen
Die zijn idd minder stilquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:20 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha vond het met die turken nog wel mee vallen daar![]()
Maar geef me dan toch maar klarendall of geitenkamp
Nou zeg.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
Sorry, ik voelde me aangesproken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zeg toch vrijwel?! Jij bent mijn schatjuh voor het leventjuh.
Ja man. NB's verhaal was een hoax, net als Krentenbol.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
GOFFUR
Ik net helemaal naar Duitsland onder andere om Punica te kopen. De enige echte Punica in glazen flessen.
Hebben ze die niet meer
Die is zo lekkerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
GOFFUR
Ik net helemaal naar Duitsland onder andere om Punica te kopen. De enige echte Punica in glazen flessen.
Hebben ze die niet meer
De meeste zijn gelukkig in april alweer terug.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:32 schreef afcajos het volgende:
Zal wel een gezellige boel zijn nu, zonder de vaste click
Dit blijft de KLB SCquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:35 schreef afcajos het volgende:
Nee toch, komen nu alle ONZ'ers hier slowchatten?
Ja want wij hebben geen ONZ SC meerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:35 schreef afcajos het volgende:
Nee toch, komen nu alle ONZ'ers hier slowchatten?
ONZ FB, de laatste ONZ SC en de rellen zijn een stuk of 8 KLB SC's terug.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:41 schreef donthate het volgende:
Maar waarom? kan ik dat ergens lezen of? want heb 2dagen ban gehad dus heb weinig tot niks gelezen
Haha ja 5mensen doen et en ik als enige krijg een banquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ONZ FB, de laatste ONZ SC en de rellen zijn een stuk of 8 KLB SC's terug.
En je moet ook niemand doodwensen he gekkie
Ik wist niet eens hoe ze eruit zag.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:43 schreef BobbyB het volgende:
Amy Macdonald. Die lijkt ook niet meer op zichzelf.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Dat was wel grappig om te lezen trouwensquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ONZ FB, de laatste ONZ SC en de rellen zijn een stuk of 8 KLB SC's terug.
En je moet ook niemand doodwensen he gekkie
Dat soort crew moet je er ook tussen hebben he.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:48 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha ja 5mensen doen et en ik als enige krijg een ban![]()
Maar die modje vind het nodig me al een hle tijd te provoceren die hoopt gewoon dat ik een ban krijg waarom weet ik niet
Die mening is op zijn minst ernstig subjectief te noemen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wist niet eens hoe ze eruit zag.
Nou, leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik moet nog steeds teruglezen, maar eerst met mn badeenddoucheradio spelenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:48 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat was wel grappig om te lezen trouwens
Ja heb vandaag mn laatse spullen verhuistquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat soort crew moet je er ook tussen hebben he.
Nog plannen voor het weekend? of doe je rustig aan omdat je maandag moet beginnen met werken
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]
NACHTbagger wel!Maar echt SC niet nee.
Badeenddoucheradio?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds teruglezen, maar eerst met mn badeenddoucheradio spelen
En bijkomen van de schrik van een smsje![]()
Ik ben er klaar mee. Met dat gezeik tenminste.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:50 schreef Broekpaling het volgende:
Nog steeds dat gezeik over de ONZ kliek.Het is godverdomme toch geen crips en bloods hier.
![]()
![]()
Overigens kom ik ook uit ONZ. Jawel.
Ja die kunnen ze moeilijk ook nog opdoeken.quote:
IK ben een piru dus vormen we die toch samenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:50 schreef Broekpaling het volgende:
Nog steeds dat gezeik over de ONZ kliek.Het is godverdomme toch geen crips en bloods hier.
![]()
![]()
Overigens kom ik ook uit ONZ. Jawel.
De KLB-SC van het 1e uur is ook al tijden foetsie. Alleen wij 2 zijn de harde kern nog.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee. Met dat gezeik tenminste.Maar ja, de halve KLB SC is foetsie.
Een piru?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:54 schreef donthate het volgende:
[..]
IK ben een piru dus vormen we die toch samen
Jaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:52 schreef ajf het volgende:
[..]
Badeenddoucheradio?
Schrok je er echt van?
Ik ga dit weekend voor het eerst van mijn leven sex hebbenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:51 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja heb vandaag mn laatse spullen verhuistdus ehb alleen nog mn laptop en mn internet en een bed hier
dus ga weekend denk ik definitief verhuizen
![]()
Nja ik zal sowieso rustiger aan moeten doen maar heb geluk mag mn eigen uren invullendus lekker snachts
![]()
Jij nog plannen dan
Legaal downloaden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:55 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind het echt geweldig dat als ik legaal een album wil kopen (via download) ik dat niet mag omdat ik niet in de USA woon. Wat is dat voor een onzin? Nu moet ik hem wel ergens illegaal vandaan trekken. Way to go, assholes.
Haha dan ben je eerder als mij moet er nog steeds opwachtenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend voor het eerst van mijn leven sex hebben
Yeah rightquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend voor het eerst van mijn leven sex hebben
Aha, ach ja wat kan ik zeggen...ik ben niet zo up to date met die apen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:56 schreef donthate het volgende:
[..]
Ook een bende uit L.A![]()
Donker roden bandana's
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ga bijna eisen dat je me als huppel in je foon gaat zetten
Je bedoeld hopelijk gangbangersquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Aha, ach ja wat kan ik zeggen...ik ben niet zo up to date met die apen.
Met mij, bedoelt ze.quote:
Jaja. Als arme student zoals jij kan ik me dat voorstellen, maar ik betaal gewoon voor muziek.quote:
Gangbangers? Daar heb ik hele andere ideeën bij hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:59 schreef donthate het volgende:
[..]
Je bedoeld hopelijk gangbangers
En geen negers he of wel
Alleen jij weerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gangbangers? Daar heb ik hele andere ideeën bij hoor.
Dan geloof je het toch nietquote:
Wat weet jij wat ik niet weetquote:
Jij weet dat best wel hoorquote:
O sure.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jaja. Als arme student zoals jij kan ik me dat voorstellen, maar ik betaal gewoon voor muziek.
Ik ook, maar ik ben verkouden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:21 schreef DeLuna het volgende:
Oh, jongens toch. Ik ben schor, echt niet normaal. Ik kan niet eens meer gillen![]()
Wat heb je dan gedaan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:21 schreef DeLuna het volgende:
Oh, jongens toch. Ik ben schor, echt niet normaal. Ik kan niet eens meer gillen![]()
Ja, ik ben ook verkouden, ik loop de hele week al te hoesten. Het is een wonder dat mijn longen er nog niet uit zijn gehoestquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben verkouden.
Ja ik kan gillen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook verkouden, ik loop de hele week al te hoesten. Het is een wonder dat mijn longen er nog niet uit zijn gehoest
Geen ideequote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zeg, als je je longen nou binnenste buiten uit je kop kon laten hangen. Zou het dat gewoon goed gaan als er maar bewegende lucht is?
Ja maar daar maakt Gordon het nog draagbaar.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
En nog erger volgende week gaan ze verder met X factor
Ik vind al die talenten showsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar daar maakt Gordon het nog draagbaar.
En je hoort nooit meer wat van ze. (Uitzonderingen daar gelaten)quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind al die talenten showshet wordt gewoon uitgemelkt
melk - molk - gemolkenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind al die talenten showshet wordt gewoon uitgemelkt
Let op die zanger die vanavond wint, wordt een echte NL artiest van niveau Jan Smit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En je hoort nooit meer wat van ze. (Uitzonderingen daar gelaten)
Jamai doet het toch leuk als musicalwannabequote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vaak is het gelukkig dat je nooit meer iets van ze hoort!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gadverredammequote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Let op die zanger die vanavond wint, wordt een echte NL artiest van niveau Jan Smit.
Dat vind ik dan weer wel. Gelukkig hoor je niet zoveel over musicalquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jamai doet het toch leuk als musicalwannabe
Ohquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Over die achterlijke zang talent shows
Dit is de KLB SC, daarin is spelling essentieel!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je hier aan wil beginnen?
Ohquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dit is de KLB SC, daarin is spelling essentieel!
Toen DevilsWhore en ik opmerkingen maakten over iemand zijn spelling, toen kregen wij de wind van vorenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dus als je dyslexie hebt kan je al niet meedoen in de KLB SC?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, dyslexie en autisme zijn de eerste vereisten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als je dyslexie hebt kan je al niet meedoen in de KLB SC?
En dan toch te zeuren over mijn spellingquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, dyslexie en autisme zijn de eerste vereisten.
Shit ik heb geen van beiden, und jetzt?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Okay. doei.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet maar zit wel in mijn familie, ben ik dan welkom?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:57 schreef Allure_ het volgende:
Wat is dit. Ik ben een paar dagen weg en meteen breekt de hele pleuris uit?
Wanneer wordt de SC weer geopend voor de autisten van ONZ?
Wat ben je toch ook een schattige optimist hequote:
Nu heb ik trek in drankquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:12 schreef Adelante het volgende:
Ja ja, KLB heeft van mij geen pessimist gemaakt: het glas blijft halfvol, altijd!
Mag ik dan jou glas hebben?, die van mij wil niet halfvol blijvenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:12 schreef Adelante het volgende:
Ja ja, KLB heeft van mij geen pessimist gemaakt: het glas blijft halfvol, altijd!
Life is a bitch and then you die,quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:57 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mag ik dan jou glas hebben?, die van mij wil niet halfvol blijven
Gewoon met zn allen (voor zover niet geband, that is...) verhuizen en een andere SC innemen geen optie?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:57 schreef Allure_ het volgende:
Dan moet je het maar niet opdrinken hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mag ik dan jou glas hebben?, die van mij wil niet halfvol blijven
Wat voor een nut heeft het dan nog?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan moet je het maar niet opdrinken hoor
Hmm, dat is een goede optie. Maar waarom begint ONZ dan zelf geen nieuwe SC?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gewoon met zn allen (voor zover niet geband, that is...) verhuizen en een andere SC innemen geen optie?
Dan ook niet zeurenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat voor een nut heeft het dan nog?
Omdat die SC dan ook gesloten wordt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, dat is een goede optie. Maar waarom begint ONZ dan zelf geen nieuwe SC?
Overigens vind ik het ook echt geen stijl dat 80% van de oorspronkelijke users hier gebanned is.
Dus dan maar de KLB SC ook verpesten? Nee, bedankt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat die SC dan ook gesloten wordt.
Wijn geeft venijn!quote:
Omdat, hou je vast, kliekjesvorming niet is toegestaan en er al 4 andere SC's lopen. Iedere SC is een kliek voor zover ik weet, omdat het altijd dezelfde mensen zijn. Das inderdaad wel lelijk ja, maar zoveel mensen zijn er toch niet geband?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, dat is een goede optie. Maar waarom begint ONZ dan zelf geen nieuwe SC?
Overigens vind ik het ook echt geen stijl dat 80% van de oorspronkelijke users hier gebanned is.
Wij hebben dit ook niet gewild.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dus dan maar de KLB SC ook verpesten? Nee, bedankt.
Wtf, kliekjesvormingquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Omdat, hou je vast, kliekjesvorming niet is toegestaan en er al 4 andere SC's lopen. Iedere SC is een kliek voor zover ik weet, omdat het altijd dezelfde mensen zijn. Das inderdaad wel lelijk ja, maar zoveel mensen zijn er toch niet geband?
Ja. Dan is onze kliek zelfs groter!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wtf, kliekjesvorming?! Een SC is een kliekje
.
Wolvendagen, Ynuhhh, Chuck_Norris, Skylark., Lakitu, S. seagal, Noelgallagher. Volgens mij is dat al wel de halve SC.
Maar niet allemaal voor 3 of meer maanden toch? Ik vind het wel redelijk matig allemaal. Gelukkig ben ik er dan weer niet zo heel vaak, maar vind t wel lullig voor de mensen die er wel rondhangen. Ook voor de ONZ SC'ers natuurlijk, die vroegen er ook niet omquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wtf, kliekjesvorming?! Een SC is een kliekje
.
Wolvendagen, Ynuhhh, Chuck_Norris, Skylark., Lakitu, S. seagal, Noelgallagher. Volgens mij is dat al wel de halve SC.
Ja, volgens mij sowieso wel. Maar ik ben nu bijna als enige overquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja. Dan is onze kliek zelfs groter!
3 maanden is echt rete lang. Waar baseren ze dat in hemelsnaam opquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar niet allemaal voor 3 of meer maanden toch? Ik vind het wel redelijk matig allemaal. Gelukkig ben ik er dan weer niet zo heel vaak, maar vind t wel lullig voor de mensen die er wel rondhangen. Ook voor de ONZ SC'ers natuurlijk, die vroegen er ook niet om
Kijk maar uit, daar word je tegenwoordig voor geband.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, volgens mij sowieso wel. Maar ik ben nu bijna als enige over. Bij wie kun je hierover een klacht indienen? Danny ofzo? Ga ik 'm meteen even vragen hoe het zit met 'kliekjesvorming', en waarom sommige mods zich als randdebielen profileren op dit forum.
Niemand, het ging onde meer onder leiding van Yvonne (als ik het zo terug lees), dus denk niet dat er iets zal gebeuren. Afgezien van dat je waarschijnlijk ook geband wordt....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, volgens mij sowieso wel. Maar ik ben nu bijna als enige over. Bij wie kun je hierover een klacht indienen? Danny ofzo? Ga ik 'm meteen even vragen hoe het zit met 'kliekjesvorming', en waarom sommige mods zich als randdebielen profileren op dit forum.
Geen idee, volgens mij gooien ze met een dobbelsteen ofzoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
3 maanden is echt rete lang. Waar baseren ze dat in hemelsnaam op?
Nergens op. Sky en C_N waren niet eens onbeschoft.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
3 maanden is echt rete lang. Waar baseren ze dat in hemelsnaam op?
Dat zal me een zorg zijn. Gaat er om dat ze random mensen gaan bannen en dan ook meteen voor zo'n idioot lange tijd.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie vinden het echt niet leuk he dat er nieuwe mensjes in de sc zijn tegenwoordig![]()
Wat is er dan eigenlijk zo erg?
Maar iedereen weet dat FOK! geen democratie is, en dat als je commentaar levert dat je het risico riskeert om verwijderd te worden, zo ging dat vroeger ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nergens op. Sky en C_N waren niet eens onbeschoft.
En er is een hele goede reden waarom dat nu niet meer gebeurt. Dat ze hier nog van die middeleeuwse taferelen op nahouden wil natuurlijk niet zeggen dat dat correct is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar iedereen weet dat FOK! geen democratie is, en dat als je commentaar levert dat je het risico riskeert om verwijderd te worden, zo ging dat vroeger ook.
Ik kan me de grote mod-ban nog herinneren. Iets van 2 jaar geleden, toen gingen er geloof ik iets van 10 mods tegelijk uit. Met permban.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar iedereen weet dat FOK! geen democratie is, en dat als je commentaar levert dat je het risico riskeert om verwijderd te worden, zo ging dat vroeger ook.
Dat is echt geniaalquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik kan me de grote mod-ban nog herinneren. Iets van 2 jaar geleden, toen gingen er geloof ik iets van 10 mods tegelijk uit. Met permban.
Bupatih ik mis je nog elke dag
Ik vond het zelfs meevallen. Ik had de reacties namelijk wel verwacht.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nergens op. Sky en C_N waren niet eens onbeschoft.
De gebanden hadden daar wel een probleem mee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zal me een zorg zijn. Gaat er om dat ze random mensen gaan bannen en dan ook meteen voor zo'n idioot lange tijd.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik kan me de grote mod-ban nog herinneren. Iets van 2 jaar geleden, toen gingen er geloof ik iets van 10 mods tegelijk uit. Met permban.
Bupatih ik mis je nog elke dag
Was niet echt random he. Er was al meerdere malen gezegd dat ze normaal moesten doen en dan is vanzelf de grens wel bereikt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zal me een zorg zijn. Gaat er om dat ze random mensen gaan bannen en dan ook meteen voor zo'n idioot lange tijd.
Het toont wel aan hoe het vaak gaat in ieder geval. Ik geloof dat ze met zn allen wilden dat er dingen moesten veranderen en dat ze dat voor de schermen wilden uitvechten. Was niet zo'n goed idee volgens mijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is echt geniaal!
Bwehehe, Buup is er nog wel maar ondercuffer.
Klopt, maar Danny moet natuurlijk wel gezag voeren en dat lukt niet als ze alleen maar consessies doen en tegemoet willen komen aan iedereen. Ik vind ook dat het vandaag wel erg ver ging, maar sowieso zijn de lijnen hier erg vaag.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En er is een hele goede reden waarom dat nu niet meer gebeurt. Dat ze hier nog van die middeleeuwse taferelen op nahouden wil natuurlijk niet zeggen dat dat correct is.
Waarmee?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
De gebanden hadden daar wel een probleem mee.
Mja, maar 3 maanden is dan wel weer belachelijk lang voor iets wat de crew zich eigenlijk zelf op de hals hebben gehaald.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was niet echt random he. Er was al meerdere malen gezegd dat ze normaal moesten doen en dan is vanzelf de grens wel bereikt.
Is me niet echt opgevallen eigenlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:41 schreef BobbyB het volgende:
Ik krijg net van Siniti door dat hij zelfs verwijdert is. Die gast deed helemaal niks verkeerd.![]()
[..]Die was al een hele tijd weer terug hoor. Inmiddels issie ook weer weg en volgens Allure post ie nu weer onder een ander account.
Jawel, alweer onder een nieuwe naam. Vraag het 'm maar eens de volgende keer dat je 'm spreektquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het toont wel aan hoe het vaak gaat in ieder geval. Ik geloof dat ze met zn allen wilden dat er dingen moesten veranderen en dat ze dat voor de schermen wilden uitvechten. Was niet zo'n goed idee volgens mijmaar niet echt actief meer, tenminste, dat zei ie laatste keer dat ik m msnde
Dat is niet bijster vaak moet ik zeggenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jawel, alweer onder een nieuwe naam. Vraag het 'm maar eens de volgende keer dat je 'm spreekt.
3 maanden is wel erg langquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja, maar 3 maanden is dan wel weer belachelijk lang voor iets wat de crew zich eigenlijk zelf op de hals hebben gehaald.
Ja, dat wordt altijd gezegd. Maar mods luisteren nooit naar wat users zeggen, omdat ze krampachtig met z'n allen 1 lijn willen trekken. Vaak genoeg zijn er users die wel gewoon gelijk hebben, maar dat gelijk wordt nooit toegegeven omdat ze bang zijn dat dan hun gezag in twijfel wordt getrokken. Het is hier toch geen fucking dictactuur.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was niet echt random he. Er was al meerdere malen gezegd dat ze normaal moesten doen en dan is vanzelf de grens wel bereikt.
Natuurlijk. Ze waren gewaarschuwd, maar 3 maanden slaat gewoon nergens op. De maand van ynuhh overigens ook niet alleen maar vanwege zo'n opmerking. En Fiets met z'n grote mond heb ik ook niet meer gehoord. Het is blijkbaar gewoon erg moeilijk om je fouten toe te geven.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, maar Danny moet natuurlijk wel gezag voeren en dat lukt niet als ze alleen maar consessies doen en tegemoet willen komen aan iedereen. Ik vind ook dat het vandaag wel erg ver ging, maar sowieso zijn de lijnen hier erg vaag.
Dat is het dus wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is hier toch geen fucking dictactuur.
Oligarchie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat wordt altijd gezegd. Maar mods luisteren nooit naar wat users zeggen, omdat ze krampachtig met z'n allen 1 lijn willen trekken. Vaak genoeg zijn er users die wel gewoon gelijk hebben, maar dat gelijk wordt nooit toegegeven omdat ze bang zijn dat dan hun gezag in twijfel wordt getrokken. Het is hier toch geen fucking dictactuur.
Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Drie maanden is standaard als je vorige ban in korte tijd een maand was.
Ach, met een weekje is alles bekoeld en ik sluit niet uit dat een ynuhh dan mailt dat ze gratie krijgt. Haar oeuvre viel nog wel mee, bij vele anderen was het een opstapeling van bagger en getroll en dan is 3 maanden gerechtvaardigd.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ze waren gewaarschuwd, maar 3 maanden slaat gewoon nergens op. De maand van ynuhh overigens ook niet alleen maar vanwege zo'n opmerking. En Fiets met z'n grote mond heb ik ook niet meer gehoord. Het is blijkbaar gewoon erg moeilijk om je fouten toe te geven.
Hey, dat is precies wat ik vandaag ook probeerde te zeggen en toen Fiets zogenaamd wel wilde luisteren werd het al snel een oogkleppen verhaal waarbij ik altijd wat te zeiken had over Yvonne (quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat wordt altijd gezegd. Maar mods luisteren nooit naar wat users zeggen, omdat ze krampachtig met z'n allen 1 lijn willen trekken. Vaak genoeg zijn er users die wel gewoon gelijk hebben, maar dat gelijk wordt nooit toegegeven omdat ze bang zijn dat dan hun gezag in twijfel wordt getrokken. Het is hier toch geen fucking dictactuur.
HOE durven jullie dan in godsnaam zo te reageren op een user die hier nog nooit een vlieg kwaad heeft gedaanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach, met een weekje is alles bekoeld en ik sluit niet uit dat een ynuhh dan mailt dat ze gratie krijgt. Haar oeuvre viel nog wel mee, bij vele anderen was het een opstapeling van bagger en getroll en dan is 3 maanden gerechtvaardigd.
Ik ben nooit op MSN. En je ziet hem vast wel weer verschijnen danquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is niet bijster vaak moet ik zeggenHij is nooit online (heeft me vast geblockt. Net als jij
).
Is dat zo gek dan? Als er ineens 50 gefrustreerde mensen in de SC erbij komen. Daar vragen wij toch niet om?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat er nieuwe mensen in deze SC kwamen.
Erwinquote:
Dat is mooi.quote:
Maantjequote:
Als ze hier willen blijven dan hebben ze zich maar te gedragen. Ik negeer het gedrag gewoon, ze doen maar, alleen de mods vinden het niet zo leuk.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:51 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vind het ONZ kliekje wat hier heen gekomen is nog wel meevallen, tis hier zeker niet ongezelliger geworden(slechter kon het ook niet). Maar ik ben alleen bang dat het gaat conflicteren met de gebande users die straks weer terug komen. Maar dat is mijn interceptie hoor.
50? Overdrijven is ook een vak.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HOE durven jullie dan in godsnaam zo te reageren op een user die hier nog nooit een vlieg kwaad heeft gedaan?!? En dan achteraf zeggen 'het viel wel mee' Godskolere, misschien moeten jullie eens wat selectiever zijn met de mods die jullie aannemen. Dit slaat echt de ballen.
[..]
Ik ben nooit op MSN. En je ziet hem vast wel weer verschijnen dan.
[..]
Is dat zo gek dan? Als er ineens 50 gefrustreerde mensen in de SC erbij komen. Daar vragen wij toch niet om?
Onzin (quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey, dat is precies wat ik vandaag ook probeerde te zeggen en toen Fiets zogenaamd wel wilde luisteren werd het al snel een oogkleppen verhaal waarbij ik altijd wat te zeiken had over Yvonne (wat helemaal niet waar is ) en Yvonne het brave meisje van de klas was.
Komen wel terug, zelfs NG met zijn perm ban. Remlof, had hem destijds toegezegd dat als hij nog 1 keer over de scheef ging dat hij dan verwijderd zou worden. Hij heeft daarna nog (5) kansen gekregen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:52 schreef L0t.. het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat die users na hun ban nog terugkomen. Zou ik eerlijk gezegd ook geen zin meer in hebben als ik hun was.
Dat geloof ik ook wel hoor (dat van de opstapeling van bagger) maar een S.Seagal was, naar wat ik begreep, ook geen bagger user en kreeg een permban. Bij ynuhh had ik overigens het idee dat ze het expres deed omdat ze toch al weg wilde en dit een mooie stok achter de deur was.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach, met een weekje is alles bekoeld en ik sluit niet uit dat een ynuhh dan mailt dat ze gratie krijgt. Haar oeuvre viel nog wel mee, bij vele anderen was het een opstapeling van bagger en getroll en dan is 3 maanden gerechtvaardigd.
Zoiets.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Erwin
[..]
Dat is mooi.
[..]
Maantje
Iets met gisteren en vanmiddag?
Ah, sorry. Ik heb ze niet allemaal stuk voor stuk geteld.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
50? Overdrijven is ook een vak.
Ik ook niet, daar niet vanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:52 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben nooit op MSN. En je ziet hem vast wel weer verschijnen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch niet helemaal.
Beetje ziekig geweestquote:
Zal best, maar ik denk dat de context nu wel iets anders is. Maargoed, we zullen zienquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Komen wel terug, zelfs NG met zijn perm ban. Remlof, had hem destijds toegezegd dat als hij nog 1 keer over de scheef ging dat hij dan verwijderd zou worden. Hij heeft daarna nog (5) kansen gekregen.
Ik ook niet, maar i kweet wel dat het niet boven de 20 uitkwam.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah, sorry. Ik heb ze niet allemaal stuk voor stuk geteld.
Jaja... moest even rond kieken maar ben erquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
RickWeer de grote stap naar de SC gezet?
Ja, maar dat is het verschil tussen jou en bijvoorbeeld Yvonne. Jij gaat er tenminste op een normale manier op in. Yvonne kapt alles snel simpelweg af met "bagger" of "klaar mee" en er is gewoon geen zinvolle reactie uit te krijgen. Als ik nu een baggeruser was die iedere maand in MED staat en tig notes zou hebben, zou ik dat kunnen begrijpen, maar op een normale vraag krijg ik nooit een normaal antwoord. Dat stoort mij gewoon.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Onzin (), we zijn er voor de user, maar dan in ruime zin. Niet voor een enkeling die denkt het alleenrecht op FOK! te hebben. En als we fout zitten, wordt dat best toegegeven hoor. Ik heropen topics genoeg als ik weer eens iets te snel was met slotten en een user goede argumenten heeft om mij te overtuigen.
Zoveel users hebben we hier niet eens in KLB, dus dan kan ik met recht zeggen dat het er VEEL waren.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar i kweet wel dat het niet boven de 20 uitkwam.
We hebben je gemist hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:57 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Jaja... moest even rond kieken maar ben er
Ja, ik had dat topic van Skylark. in FB wel even willen volgen. Maar toen sloot Yvonne hem alweer. Beetje jammer was dat.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het verschil tussen jou en bijvoorbeeld Yvonne. Jij gaat er tenminste op een normale manier op in. Yvonne kapt alles snel simpelweg af met "bagger" of "klaar mee" en er is gewoon geen zinvolle reactie uit te krijgen. Als ik nu een baggeruser was die iedere maand in MED staat en tig notes zou hebben, zou ik dat kunnen begrijpen, maar op een normale vraag krijg ik nooit een normaal antwoord. Dat stoort mij gewoon.
Das alsnog wel veel vergeleken met de, zeg, 10-15 van KLB SC. Ik heb het niet allemaal gelezen (en ga dus ook niemand verdedigen), maar ik begrijp best dat mensen er niet blij mee zijn als je vertrouwde groep opeens meer dan verdubbeld wordt met mensen die je niet kent. Ach ja, we zien wel wat het oplevert.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar i kweet wel dat het niet boven de 20 uitkwam.
En dan zijn wij een kliek? Echt he.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zoveel users hebben we hier niet eens in KLB, dus dan kan ik met recht zeggen dat het er VEEL waren.
-weg-quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het verschil tussen jou en bijvoorbeeld Yvonne. Jij gaat er tenminste op een normale manier op in. Yvonne kapt alles snel simpelweg af met "bagger" of "klaar mee" en er is gewoon geen zinvolle reactie uit te krijgen. Als ik nu een baggeruser was die iedere maand in MED staat en tig notes zou hebben, zou ik dat kunnen begrijpen, maar op een normale vraag krijg ik nooit een normaal antwoord. Dat stoort mij gewoon.
Mwa. Zelfs Jordeeeh heeft meerdere kansen gekregen en die kon tekeer gaan. Niet normaalquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zal best, maar ik denk dat de context nu wel iets anders is. Maargoed, we zullen zien.
Had ik al verteld dat we bijna gingen neuken (bezig met voorspel) maar toen ik der broek uit wou doen ik kreeg te horen: "Het is misschien beter als je nu naar huis gaat"quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We hebben je gemist hoor
Nog wat van je ex gehoord?
Met mij is alles goed hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:56 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Beetje ziekig geweest, is nu vrijwel over
![]()
Daardoor ben ik steeds vroeg naar bed gegaan en dus geen ONZ SC tijd.
Alles goed?
Ook echt uit het niets somsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa. Zelfs Jordeeeh heeft meerdere kansen gekregen en die kon tekeer gaan. Niet normaal
Doe eens normaal.quote:
Veel? Ik denk dat het er maar een stuk of 9 waren anders, die niet even snel gingen kijken en weer weg waren.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zoveel users hebben we hier niet eens in KLB, dus dan kan ik met recht zeggen dat het er VEEL waren.
Mooiquote:
Het was de moeite gewoon niet waard na alle discussie die er al was gewwest over ONZ SC en slowchats in het algemeen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik had dat topic van Skylark. in FB wel even willen volgen. Maar toen sloot Yvonne hem alweer. Beetje jammer was dat.
Dat bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa. Zelfs Jordeeeh heeft meerdere kansen gekregen en die kon tekeer gaan. Niet normaal
Leuk, zo;n ex. Ik heb gewoon zo iemand die dan in slaap valt omdat ;ie teveel bier op hebt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:00 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat we bijna gingen neuken (bezig met voorspel) maar toen ik der broek uit wou doen ik kreeg te horen: "Het is misschien beter als je nu naar huis gaat"![]()
![]()
_!
Ja, samen met de ONZ SCers, maar niet met de KLB SCersquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het was de moeite gewoon niet waard na alle discussie die er al was gewwest over ONZ SC en slowchats in het algemeen.
Toen heb je haar toch wel anaal vernederd hequote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:00 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat we bijna gingen neuken (bezig met voorspel) maar toen ik der broek uit wou doen ik kreeg te horen: "Het is misschien beter als je nu naar huis gaat"![]()
![]()
_!
Zoveel drinkt Ez toch niet?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Leuk, zo;n ex. Ik heb gewoon zo iemand die dan in slaap valt omdat ;ie teveel bier op hebt.
Neej, daar ben ik te lief voor...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen heb je haar toch wel anaal vernederd he
Ah, op die manier. Dat weet ik niet. NG kwam in ieder geval niet meer terug, zei hij.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. Ik had het erover dat ik denk dat het voor sommige gebanden hier nu zo verpest is dat ze niet eens meer terug willen komen na hun ban. Maar mss heb ik het helemaal mis hoor.
Met de meet niet neequote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:05 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Zoveel drinkt Ez toch niet?![]()
Mja is best wel gaar.. hele top dag gehad.. erna lekker knufellen.. voorspel.. en dan dat![]()
Dacht dat ze mij terug wou... blijkbaar twijfelt ze. De signalen zijn nu dan ook vaag.
Ik ga der nog vragen of ze iets leuks wil doen de 14e (valentijn)... maarja..
ruilen voor een handleiding "de man en zijn gebreken" ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:07 schreef Gotrick het volgende:
Ohja, heeft iemand nog een kopie van de handleiding "De Vrouw" liggen?
Kan het goed gebruiken...
Anders ik wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:07 schreef Gotrick het volgende:
Ik heb hem alleen als PDF. Is wel 25GB. Veel pagina's he.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:07 schreef Gotrick het volgende:
Nouja, we zullen het zien over 3 maandenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Dat weet ik niet. NG kwam in ieder geval niet meer terug, zei hij.
Oh is prima, ik zal je 6,75 Euro sturen voor de paket verzendkosten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ruilen voor een handleiding "de man en zijn gebreken" ?
Jij zoekt de handleiding "moeders en hoe om te gaan met haar menopauze"quote:
Dramatisch.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen als PDF. Is wel 25GB. Veel pagina's he.
Dat zag een blinde nog aankomenquote:
Fixed.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zoekt de handleiding "moeders die mentaal niet in orde zijn en hoe om te gaan met haar menopauze"
Mattieeeeeequote:
quote:
Ghehequote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Ik ga zo een foto maken voor ToT
Ik ben net met de auto weg geweest. Achterwielaandrijvingquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mattieeeeee![]()
Hoe is het met jou? Ben jij ook op je bek gevallen of is het niet glad daar?
Is het jouw feest? En zit jij dan boven te FOK!ken? WTF?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:13 schreef Gotrick het volgende:
Terug.. zow he dikke party hier beneden trouwens.
Dacht er zijn maar 4 mensen... doe dat maar + 16
En ik zit gewoon hier boven... wat doe ik..
Hehe, nee joh, van mijn broertjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is het jouw feest? En zit jij dan boven te FOK!ken? WTF?![]()
Ik kon niet meer fietsen, ik gleed gewoon constant wegquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ben net met de auto weg geweest. AchterwielaandrijvingWas een leuk rondje stad
Hee, nog een ge-unbande top notcherquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
En nu moet iedereen hier lief doen anders gaat deze slowchat straks ook dichten ik heb weer alle rellen gemist blijkbaar.
Aan mijn motor werkenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
En wat gaan de FOK!kers morgen doen?
Ik ga eerst werken en dan zie ik welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben heel lief hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
En nu moet iedereen hier lief doen anders gaat deze slowchat straks ook dichten ik heb weer alle rellen gemist blijkbaar.
Hey Trevlandquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga eerst werken en dan zie ik wel
Jou UI maakt al jou acties liefquote:
Ik ben vrijwilliger bij de NK junioren zwemmen morgen in Heerenveenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
Alles goed?quote:
Ach, dit is ONZ SC in een KLB SC jasje, dus dat dit dicht gaat kan nooit lang meer duren. Ah well, lees het banmeldtopic voor de samenvatting van de relquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ruim aanwezig.. ik zag ook wat vrouwelijk schoon rondlopenquote:
Dan loop je nu al achter wat dat kan je nu alquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach, dit is ONZ SC in een KLB SC jasje, dus dat dit dicht gaat kan nooit lang meer duren. Ah well, lees het banmeldtopic voor de samenvatting van de rel
Nee, dit blijft de KLB SC!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach, dit is ONZ SC in een KLB SC jasje, dus dat dit dicht gaat kan nooit lang meer duren. Ah well, lees het banmeldtopic voor de samenvatting van de rel
De eckte eckte topnotch blijft gewoon overeindquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hee, nog een ge-unbande top notcher![]()
Zijn wij nu ook KLB SCers?quote:
niet doen piercings zijn geilquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:19 schreef Myraela het volgende:
Mijn piercing blijft er maar uitvallen, rotding. Zit te denken om em er helemaal uit te doen.
Ik las vandaag dat jij een beschimmelde piemel hebt. Klopt dat?quote:
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |