Maar iedereen weet dat FOK! geen democratie is, en dat als je commentaar levert dat je het risico riskeert om verwijderd te worden, zo ging dat vroeger ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nergens op. Sky en C_N waren niet eens onbeschoft.
En er is een hele goede reden waarom dat nu niet meer gebeurt. Dat ze hier nog van die middeleeuwse taferelen op nahouden wil natuurlijk niet zeggen dat dat correct is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar iedereen weet dat FOK! geen democratie is, en dat als je commentaar levert dat je het risico riskeert om verwijderd te worden, zo ging dat vroeger ook.
Ik kan me de grote mod-ban nog herinneren. Iets van 2 jaar geleden, toen gingen er geloof ik iets van 10 mods tegelijk uit. Met permban.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar iedereen weet dat FOK! geen democratie is, en dat als je commentaar levert dat je het risico riskeert om verwijderd te worden, zo ging dat vroeger ook.
Dat is echt geniaalquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik kan me de grote mod-ban nog herinneren. Iets van 2 jaar geleden, toen gingen er geloof ik iets van 10 mods tegelijk uit. Met permban.
Bupatih ik mis je nog elke dag
Ik vond het zelfs meevallen. Ik had de reacties namelijk wel verwacht.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nergens op. Sky en C_N waren niet eens onbeschoft.
De gebanden hadden daar wel een probleem mee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zal me een zorg zijn. Gaat er om dat ze random mensen gaan bannen en dan ook meteen voor zo'n idioot lange tijd.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik kan me de grote mod-ban nog herinneren. Iets van 2 jaar geleden, toen gingen er geloof ik iets van 10 mods tegelijk uit. Met permban.
Bupatih ik mis je nog elke dag
Was niet echt random he. Er was al meerdere malen gezegd dat ze normaal moesten doen en dan is vanzelf de grens wel bereikt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zal me een zorg zijn. Gaat er om dat ze random mensen gaan bannen en dan ook meteen voor zo'n idioot lange tijd.
Het toont wel aan hoe het vaak gaat in ieder geval. Ik geloof dat ze met zn allen wilden dat er dingen moesten veranderen en dat ze dat voor de schermen wilden uitvechten. Was niet zo'n goed idee volgens mijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is echt geniaal!
Bwehehe, Buup is er nog wel maar ondercuffer.
Klopt, maar Danny moet natuurlijk wel gezag voeren en dat lukt niet als ze alleen maar consessies doen en tegemoet willen komen aan iedereen. Ik vind ook dat het vandaag wel erg ver ging, maar sowieso zijn de lijnen hier erg vaag.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En er is een hele goede reden waarom dat nu niet meer gebeurt. Dat ze hier nog van die middeleeuwse taferelen op nahouden wil natuurlijk niet zeggen dat dat correct is.
Waarmee?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
De gebanden hadden daar wel een probleem mee.
Mja, maar 3 maanden is dan wel weer belachelijk lang voor iets wat de crew zich eigenlijk zelf op de hals hebben gehaald.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was niet echt random he. Er was al meerdere malen gezegd dat ze normaal moesten doen en dan is vanzelf de grens wel bereikt.
Is me niet echt opgevallen eigenlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:41 schreef BobbyB het volgende:
Ik krijg net van Siniti door dat hij zelfs verwijdert is. Die gast deed helemaal niks verkeerd.![]()
[..]Die was al een hele tijd weer terug hoor. Inmiddels issie ook weer weg en volgens Allure post ie nu weer onder een ander account.
Jawel, alweer onder een nieuwe naam. Vraag het 'm maar eens de volgende keer dat je 'm spreektquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het toont wel aan hoe het vaak gaat in ieder geval. Ik geloof dat ze met zn allen wilden dat er dingen moesten veranderen en dat ze dat voor de schermen wilden uitvechten. Was niet zo'n goed idee volgens mijmaar niet echt actief meer, tenminste, dat zei ie laatste keer dat ik m msnde
Dat is niet bijster vaak moet ik zeggenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jawel, alweer onder een nieuwe naam. Vraag het 'm maar eens de volgende keer dat je 'm spreekt.
3 maanden is wel erg langquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja, maar 3 maanden is dan wel weer belachelijk lang voor iets wat de crew zich eigenlijk zelf op de hals hebben gehaald.
Ja, dat wordt altijd gezegd. Maar mods luisteren nooit naar wat users zeggen, omdat ze krampachtig met z'n allen 1 lijn willen trekken. Vaak genoeg zijn er users die wel gewoon gelijk hebben, maar dat gelijk wordt nooit toegegeven omdat ze bang zijn dat dan hun gezag in twijfel wordt getrokken. Het is hier toch geen fucking dictactuur.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was niet echt random he. Er was al meerdere malen gezegd dat ze normaal moesten doen en dan is vanzelf de grens wel bereikt.
Natuurlijk. Ze waren gewaarschuwd, maar 3 maanden slaat gewoon nergens op. De maand van ynuhh overigens ook niet alleen maar vanwege zo'n opmerking. En Fiets met z'n grote mond heb ik ook niet meer gehoord. Het is blijkbaar gewoon erg moeilijk om je fouten toe te geven.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, maar Danny moet natuurlijk wel gezag voeren en dat lukt niet als ze alleen maar consessies doen en tegemoet willen komen aan iedereen. Ik vind ook dat het vandaag wel erg ver ging, maar sowieso zijn de lijnen hier erg vaag.
Dat is het dus wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is hier toch geen fucking dictactuur.
Oligarchie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat wordt altijd gezegd. Maar mods luisteren nooit naar wat users zeggen, omdat ze krampachtig met z'n allen 1 lijn willen trekken. Vaak genoeg zijn er users die wel gewoon gelijk hebben, maar dat gelijk wordt nooit toegegeven omdat ze bang zijn dat dan hun gezag in twijfel wordt getrokken. Het is hier toch geen fucking dictactuur.
Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Drie maanden is standaard als je vorige ban in korte tijd een maand was.
Ach, met een weekje is alles bekoeld en ik sluit niet uit dat een ynuhh dan mailt dat ze gratie krijgt. Haar oeuvre viel nog wel mee, bij vele anderen was het een opstapeling van bagger en getroll en dan is 3 maanden gerechtvaardigd.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ze waren gewaarschuwd, maar 3 maanden slaat gewoon nergens op. De maand van ynuhh overigens ook niet alleen maar vanwege zo'n opmerking. En Fiets met z'n grote mond heb ik ook niet meer gehoord. Het is blijkbaar gewoon erg moeilijk om je fouten toe te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |