Gewoon met zn allen (voor zover niet geband, that is...) verhuizen en een andere SC innemen geen optie?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:57 schreef Allure_ het volgende:
Wat is dit. Ik ben een paar dagen weg en meteen breekt de hele pleuris uit?
Wanneer wordt de SC weer geopend voor de autisten van ONZ?
Dan moet je het maar niet opdrinken hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mag ik dan jou glas hebben?, die van mij wil niet halfvol blijven
Wat voor een nut heeft het dan nog?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan moet je het maar niet opdrinken hoor
Hmm, dat is een goede optie. Maar waarom begint ONZ dan zelf geen nieuwe SC?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gewoon met zn allen (voor zover niet geband, that is...) verhuizen en een andere SC innemen geen optie?
Dan ook niet zeurenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat voor een nut heeft het dan nog?
Omdat die SC dan ook gesloten wordt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, dat is een goede optie. Maar waarom begint ONZ dan zelf geen nieuwe SC?
Overigens vind ik het ook echt geen stijl dat 80% van de oorspronkelijke users hier gebanned is.
Dus dan maar de KLB SC ook verpesten? Nee, bedankt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat die SC dan ook gesloten wordt.
Wijn geeft venijn!quote:
Omdat, hou je vast, kliekjesvorming niet is toegestaan en er al 4 andere SC's lopen. Iedere SC is een kliek voor zover ik weet, omdat het altijd dezelfde mensen zijn. Das inderdaad wel lelijk ja, maar zoveel mensen zijn er toch niet geband?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, dat is een goede optie. Maar waarom begint ONZ dan zelf geen nieuwe SC?
Overigens vind ik het ook echt geen stijl dat 80% van de oorspronkelijke users hier gebanned is.
Wij hebben dit ook niet gewild.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dus dan maar de KLB SC ook verpesten? Nee, bedankt.
Wtf, kliekjesvormingquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Omdat, hou je vast, kliekjesvorming niet is toegestaan en er al 4 andere SC's lopen. Iedere SC is een kliek voor zover ik weet, omdat het altijd dezelfde mensen zijn. Das inderdaad wel lelijk ja, maar zoveel mensen zijn er toch niet geband?
Ja. Dan is onze kliek zelfs groter!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wtf, kliekjesvorming?! Een SC is een kliekje
.
Wolvendagen, Ynuhhh, Chuck_Norris, Skylark., Lakitu, S. seagal, Noelgallagher. Volgens mij is dat al wel de halve SC.
Maar niet allemaal voor 3 of meer maanden toch? Ik vind het wel redelijk matig allemaal. Gelukkig ben ik er dan weer niet zo heel vaak, maar vind t wel lullig voor de mensen die er wel rondhangen. Ook voor de ONZ SC'ers natuurlijk, die vroegen er ook niet omquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wtf, kliekjesvorming?! Een SC is een kliekje
.
Wolvendagen, Ynuhhh, Chuck_Norris, Skylark., Lakitu, S. seagal, Noelgallagher. Volgens mij is dat al wel de halve SC.
Ja, volgens mij sowieso wel. Maar ik ben nu bijna als enige overquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja. Dan is onze kliek zelfs groter!
3 maanden is echt rete lang. Waar baseren ze dat in hemelsnaam opquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar niet allemaal voor 3 of meer maanden toch? Ik vind het wel redelijk matig allemaal. Gelukkig ben ik er dan weer niet zo heel vaak, maar vind t wel lullig voor de mensen die er wel rondhangen. Ook voor de ONZ SC'ers natuurlijk, die vroegen er ook niet om
Kijk maar uit, daar word je tegenwoordig voor geband.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, volgens mij sowieso wel. Maar ik ben nu bijna als enige over. Bij wie kun je hierover een klacht indienen? Danny ofzo? Ga ik 'm meteen even vragen hoe het zit met 'kliekjesvorming', en waarom sommige mods zich als randdebielen profileren op dit forum.
Niemand, het ging onde meer onder leiding van Yvonne (als ik het zo terug lees), dus denk niet dat er iets zal gebeuren. Afgezien van dat je waarschijnlijk ook geband wordt....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, volgens mij sowieso wel. Maar ik ben nu bijna als enige over. Bij wie kun je hierover een klacht indienen? Danny ofzo? Ga ik 'm meteen even vragen hoe het zit met 'kliekjesvorming', en waarom sommige mods zich als randdebielen profileren op dit forum.
Geen idee, volgens mij gooien ze met een dobbelsteen ofzoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
3 maanden is echt rete lang. Waar baseren ze dat in hemelsnaam op?
Nergens op. Sky en C_N waren niet eens onbeschoft.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
3 maanden is echt rete lang. Waar baseren ze dat in hemelsnaam op?
Dat zal me een zorg zijn. Gaat er om dat ze random mensen gaan bannen en dan ook meteen voor zo'n idioot lange tijd.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie vinden het echt niet leuk he dat er nieuwe mensjes in de sc zijn tegenwoordig![]()
Wat is er dan eigenlijk zo erg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |