Aha, ach ja wat kan ik zeggen...ik ben niet zo up to date met die apen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:56 schreef donthate het volgende:
[..]
Ook een bende uit L.A![]()
Donker roden bandana's
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ga bijna eisen dat je me als huppel in je foon gaat zetten
Je bedoeld hopelijk gangbangersquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Aha, ach ja wat kan ik zeggen...ik ben niet zo up to date met die apen.
Met mij, bedoelt ze.quote:
Jaja. Als arme student zoals jij kan ik me dat voorstellen, maar ik betaal gewoon voor muziek.quote:
Gangbangers? Daar heb ik hele andere ideeën bij hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:59 schreef donthate het volgende:
[..]
Je bedoeld hopelijk gangbangers
En geen negers he of wel
Alleen jij weerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gangbangers? Daar heb ik hele andere ideeën bij hoor.
Dan geloof je het toch nietquote:
Wat weet jij wat ik niet weetquote:
Jij weet dat best wel hoorquote:
O sure.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jaja. Als arme student zoals jij kan ik me dat voorstellen, maar ik betaal gewoon voor muziek.
Ik ook, maar ik ben verkouden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:21 schreef DeLuna het volgende:
Oh, jongens toch. Ik ben schor, echt niet normaal. Ik kan niet eens meer gillen![]()
Wat heb je dan gedaan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:21 schreef DeLuna het volgende:
Oh, jongens toch. Ik ben schor, echt niet normaal. Ik kan niet eens meer gillen![]()
Ja, ik ben ook verkouden, ik loop de hele week al te hoesten. Het is een wonder dat mijn longen er nog niet uit zijn gehoestquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben verkouden.
Ja ik kan gillen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook verkouden, ik loop de hele week al te hoesten. Het is een wonder dat mijn longen er nog niet uit zijn gehoest
Geen ideequote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zeg, als je je longen nou binnenste buiten uit je kop kon laten hangen. Zou het dat gewoon goed gaan als er maar bewegende lucht is?
Ja maar daar maakt Gordon het nog draagbaar.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
En nog erger volgende week gaan ze verder met X factor
Ik vind al die talenten showsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar daar maakt Gordon het nog draagbaar.
En je hoort nooit meer wat van ze. (Uitzonderingen daar gelaten)quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind al die talenten showshet wordt gewoon uitgemelkt
melk - molk - gemolkenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind al die talenten showshet wordt gewoon uitgemelkt
Let op die zanger die vanavond wint, wordt een echte NL artiest van niveau Jan Smit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En je hoort nooit meer wat van ze. (Uitzonderingen daar gelaten)
Jamai doet het toch leuk als musicalwannabequote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vaak is het gelukkig dat je nooit meer iets van ze hoort!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gadverredammequote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Let op die zanger die vanavond wint, wordt een echte NL artiest van niveau Jan Smit.
Dat vind ik dan weer wel. Gelukkig hoor je niet zoveel over musicalquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jamai doet het toch leuk als musicalwannabe
Ohquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Over die achterlijke zang talent shows
Dit is de KLB SC, daarin is spelling essentieel!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je hier aan wil beginnen?
Ohquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dit is de KLB SC, daarin is spelling essentieel!
Toen DevilsWhore en ik opmerkingen maakten over iemand zijn spelling, toen kregen wij de wind van vorenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dus als je dyslexie hebt kan je al niet meedoen in de KLB SC?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, dyslexie en autisme zijn de eerste vereisten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als je dyslexie hebt kan je al niet meedoen in de KLB SC?
En dan toch te zeuren over mijn spellingquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, dyslexie en autisme zijn de eerste vereisten.
Shit ik heb geen van beiden, und jetzt?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Okay. doei.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet maar zit wel in mijn familie, ben ik dan welkom?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:57 schreef Allure_ het volgende:
Wat is dit. Ik ben een paar dagen weg en meteen breekt de hele pleuris uit?
Wanneer wordt de SC weer geopend voor de autisten van ONZ?
Wat ben je toch ook een schattige optimist hequote:
Nu heb ik trek in drankquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:12 schreef Adelante het volgende:
Ja ja, KLB heeft van mij geen pessimist gemaakt: het glas blijft halfvol, altijd!
Mag ik dan jou glas hebben?, die van mij wil niet halfvol blijvenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:12 schreef Adelante het volgende:
Ja ja, KLB heeft van mij geen pessimist gemaakt: het glas blijft halfvol, altijd!
Life is a bitch and then you die,quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:57 schreef Allure_ het volgende:
Wat is dit. Ik ben een paar dagen weg en meteen breekt de hele pleuris uit?
Wanneer wordt de SC weer geopend voor de autisten van ONZ?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mag ik dan jou glas hebben?, die van mij wil niet halfvol blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |