Erg rustig, de FOK! oubliëtte zit vol nu.quote:
Ja, deze:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
Weet iemand een toepasselijk UI voor me?
Ai hier op fok wel danquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:44 schreef mooi_koekje het volgende:
[..]
Is iedereen hier altijd zo vriendelijk?
Met mij wel goed
Hoezo die?quote:
Ow vast wel. Maar nooit in Arnhem #36 Tijd dat we die Nijmegenaren uit ons topic zetten toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Yep. Mss heb je me ooit wel eens gezien zelfs
Ik zag net ergens een topic idd van donthate als moderator, maar daarna heel snel dichtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:45 schreef donthate het volgende:
[..]
Ai hier op fok wel danvooral tegen nieuwe mensen maar zal het vast zeggen hier ik heb een speciale plek hier
Ze zijn bang dat ik hun baantje weg kaap jwzquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:47 schreef mooi_koekje het volgende:
[..]
Ik zag net ergens een topic idd van donthate als moderator, maar daarna heel snel dicht
Nee. Heb ooit wel eens iets in een Arnhemtopic gepost hoor, maar toen woonde ik er pas net. Kom jij wel eens in café Vrijdag trouwens?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow vast wel. Maar nooit in Arnhem #36 Tijd dat we die Nijmegenaren uit ons topic zetten toch?
Ja, maar vooral in de zomer, als je op het terras kan zittenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:50 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee. Heb ooit wel eens iets in een Arnhemtopic gepost hoor, maar toen woonde ik er pas net. Kom jij wel eens in café Vrijdag trouwens?
Jij vindt mij heus wel een leuke user. En ja die 200 mail terreur was een grap..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat Beaker me aan jou doet denken:
Dacht ik al, ik vond het echt zo'n café voor jouquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar vooral in de zomer, als je op het terras kan zitten
Ah je woont vlakbij Adequote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dacht ik al, ik vond het echt zo'n café voor jouIk fiets daar elke dag wel een paar keer langs maar ben er nog nooit geweest eigenlijk.
Aspen Valleyquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:52 schreef mooi_koekje het volgende:
Kben ook paar keer geweest in arnhem naar The move en Aspen valley, er zat daar in de buurt ook een heel relaxt biercafe met ontzettend veel soorten bier. hoe heette dat ook alweer?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
Dus. Er zitten vrijwel alleen nog maar mongolen hier?
Heequote:
Ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
Jij had het ongetwijfeld beter gedaanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Weer een succesvolle crewingreep. We mogen in onze handen knijpen met zo'n geweldige leiding.
Ik kan wel ja zeggen, maar ik durf te betwijfelen dat ik dan onmiddellijk crewrechten krijg.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij had het ongetwijfeld beter gedaan
Net wanneer je denkt dat het niet beter kan worden we getrakteerd op dit pareltje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Weer een succesvolle crewingreep. We mogen in onze handen knijpen met zo'n geweldige leiding.
Wel allemaal leuke nieuwe ONZ'ers terug, maar dat is een beetje een kliekje dus ik durf niet zo goed met ze mee te posten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Alletering, wat een megafaal zeg, bijna allé oorspronkelijke SCers gebanned
Ik zag het net staan ja, iemand die weet waarom (heb t gemist)? Indien niet toegestaan, graag PM'en?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Alletering, wat een megafaal zeg, bijna allé oorspronkelijke SCers gebanned
Ik ben er nogquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Wel allemaal leuke nieuwe ONZ'ers terug, maar dat is een beetje een kliekje dus ik durf niet zo goed met ze mee te posten.
Dat kan best een stuk overtuigender.quote:
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:10 schreef mooi_koekje het volgende:
[..]
Chinchan als ui, goede keuze
Hallo auto
Beide, wat bedoel je met auto en hoezo vind je Chinchan bij mij passen. Ik ben juist een net kind wat nooit dramt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:12 schreef mooi_koekje het volgende:
[..]
Op wat heeft de hoezo betrekking? Op de goede keuze, of hallo auto?
Schaam je, wel ChinChan als ui maar niet de meest geniale aflevering kennen Hallo auto waarbij die continu met z'n kont uit het raam naar andere auto's loopt te zwaaienquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beide, wat bedoel je met auto en hoezo vind je Chinchan bij mij passen. Ik ben juist een net kind wat nooit dramt.
Het is overal dichtbij, mooie huizen ook, perfect voor mijquote:
Nee man, klein Turkije is het met bijpassende winkeltjes en leven op straat. En dat dichtbij het centrum en hele mooie oude herenhuizenquote:
Ik heb ze zogoed als allemaal bekeken, maar waarom jij nu doelt ken ik niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:16 schreef mooi_koekje het volgende:
[..]
Schaam je, wel ChinChan als ui maar niet de meest geniale aflevering kennen Hallo auto waarbij die continu met z'n kont uit het raam naar andere auto's loopt te zwaaien
En niet vanwege het feit of het bij je past, ik ken je geeneens, maar omdat chinchan gewoon geniaal is
Haha vond het met die turken nog wel mee vallen daarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee man, klein Turkije is het met bijpassende winkeltjes en leven op straat. En dat dichtbij het centrum en hele mooie oude herenhuizen
Die zijn idd minder stilquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:20 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha vond het met die turken nog wel mee vallen daar![]()
Maar geef me dan toch maar klarendall of geitenkamp
Nou zeg.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
Sorry, ik voelde me aangesproken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zeg toch vrijwel?! Jij bent mijn schatjuh voor het leventjuh.
Ja man. NB's verhaal was een hoax, net als Krentenbol.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
GOFFUR
Ik net helemaal naar Duitsland onder andere om Punica te kopen. De enige echte Punica in glazen flessen.
Hebben ze die niet meer
Die is zo lekkerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
GOFFUR
Ik net helemaal naar Duitsland onder andere om Punica te kopen. De enige echte Punica in glazen flessen.
Hebben ze die niet meer
De meeste zijn gelukkig in april alweer terug.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:32 schreef afcajos het volgende:
Zal wel een gezellige boel zijn nu, zonder de vaste click
Dit blijft de KLB SCquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:35 schreef afcajos het volgende:
Nee toch, komen nu alle ONZ'ers hier slowchatten?
Ja want wij hebben geen ONZ SC meerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:35 schreef afcajos het volgende:
Nee toch, komen nu alle ONZ'ers hier slowchatten?
ONZ FB, de laatste ONZ SC en de rellen zijn een stuk of 8 KLB SC's terug.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:41 schreef donthate het volgende:
Maar waarom? kan ik dat ergens lezen of? want heb 2dagen ban gehad dus heb weinig tot niks gelezen
Haha ja 5mensen doen et en ik als enige krijg een banquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ONZ FB, de laatste ONZ SC en de rellen zijn een stuk of 8 KLB SC's terug.
En je moet ook niemand doodwensen he gekkie
Ik wist niet eens hoe ze eruit zag.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:43 schreef BobbyB het volgende:
Amy Macdonald. Die lijkt ook niet meer op zichzelf.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Dat was wel grappig om te lezen trouwensquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ONZ FB, de laatste ONZ SC en de rellen zijn een stuk of 8 KLB SC's terug.
En je moet ook niemand doodwensen he gekkie
Dat soort crew moet je er ook tussen hebben he.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:48 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha ja 5mensen doen et en ik als enige krijg een ban![]()
Maar die modje vind het nodig me al een hle tijd te provoceren die hoopt gewoon dat ik een ban krijg waarom weet ik niet
Die mening is op zijn minst ernstig subjectief te noemen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wist niet eens hoe ze eruit zag.
Nou, leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik moet nog steeds teruglezen, maar eerst met mn badeenddoucheradio spelenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:48 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat was wel grappig om te lezen trouwens
Ja heb vandaag mn laatse spullen verhuistquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat soort crew moet je er ook tussen hebben he.
Nog plannen voor het weekend? of doe je rustig aan omdat je maandag moet beginnen met werken
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]
NACHTbagger wel!Maar echt SC niet nee.
Badeenddoucheradio?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds teruglezen, maar eerst met mn badeenddoucheradio spelen
En bijkomen van de schrik van een smsje![]()
Ik ben er klaar mee. Met dat gezeik tenminste.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:50 schreef Broekpaling het volgende:
Nog steeds dat gezeik over de ONZ kliek.Het is godverdomme toch geen crips en bloods hier.
![]()
![]()
Overigens kom ik ook uit ONZ. Jawel.
Ja die kunnen ze moeilijk ook nog opdoeken.quote:
IK ben een piru dus vormen we die toch samenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:50 schreef Broekpaling het volgende:
Nog steeds dat gezeik over de ONZ kliek.Het is godverdomme toch geen crips en bloods hier.
![]()
![]()
Overigens kom ik ook uit ONZ. Jawel.
De KLB-SC van het 1e uur is ook al tijden foetsie. Alleen wij 2 zijn de harde kern nog.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee. Met dat gezeik tenminste.Maar ja, de halve KLB SC is foetsie.
Een piru?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:54 schreef donthate het volgende:
[..]
IK ben een piru dus vormen we die toch samen
Jaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:52 schreef ajf het volgende:
[..]
Badeenddoucheradio?
Schrok je er echt van?
Ik ga dit weekend voor het eerst van mijn leven sex hebbenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:51 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja heb vandaag mn laatse spullen verhuistdus ehb alleen nog mn laptop en mn internet en een bed hier
dus ga weekend denk ik definitief verhuizen
![]()
Nja ik zal sowieso rustiger aan moeten doen maar heb geluk mag mn eigen uren invullendus lekker snachts
![]()
Jij nog plannen dan
Legaal downloaden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:55 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind het echt geweldig dat als ik legaal een album wil kopen (via download) ik dat niet mag omdat ik niet in de USA woon. Wat is dat voor een onzin? Nu moet ik hem wel ergens illegaal vandaan trekken. Way to go, assholes.
Haha dan ben je eerder als mij moet er nog steeds opwachtenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend voor het eerst van mijn leven sex hebben
Yeah rightquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend voor het eerst van mijn leven sex hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |