Nee man, klein Turkije is het met bijpassende winkeltjes en leven op straat. En dat dichtbij het centrum en hele mooie oude herenhuizenquote:
Ik heb ze zogoed als allemaal bekeken, maar waarom jij nu doelt ken ik niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:16 schreef mooi_koekje het volgende:
[..]
Schaam je, wel ChinChan als ui maar niet de meest geniale aflevering kennen Hallo auto waarbij die continu met z'n kont uit het raam naar andere auto's loopt te zwaaien
En niet vanwege het feit of het bij je past, ik ken je geeneens, maar omdat chinchan gewoon geniaal is
Haha vond het met die turken nog wel mee vallen daarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee man, klein Turkije is het met bijpassende winkeltjes en leven op straat. En dat dichtbij het centrum en hele mooie oude herenhuizen
Die zijn idd minder stilquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:20 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha vond het met die turken nog wel mee vallen daar![]()
Maar geef me dan toch maar klarendall of geitenkamp
Nou zeg.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
Dus. Er zitten vrijwel alleen nog maar mongolen hier?
Sorry, ik voelde me aangesproken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zeg toch vrijwel?! Jij bent mijn schatjuh voor het leventjuh.
Ja man. NB's verhaal was een hoax, net als Krentenbol.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
GOFFUR
Ik net helemaal naar Duitsland onder andere om Punica te kopen. De enige echte Punica in glazen flessen.
Hebben ze die niet meer
Die is zo lekkerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
GOFFUR
Ik net helemaal naar Duitsland onder andere om Punica te kopen. De enige echte Punica in glazen flessen.
Hebben ze die niet meer
De meeste zijn gelukkig in april alweer terug.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:32 schreef afcajos het volgende:
Zal wel een gezellige boel zijn nu, zonder de vaste click
Dit blijft de KLB SCquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:35 schreef afcajos het volgende:
Nee toch, komen nu alle ONZ'ers hier slowchatten?
Ja want wij hebben geen ONZ SC meerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:35 schreef afcajos het volgende:
Nee toch, komen nu alle ONZ'ers hier slowchatten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |