Heequote:
Ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
Dus. Er zitten vrijwel alleen nog maar mongolen hier?
Jij had het ongetwijfeld beter gedaanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Weer een succesvolle crewingreep. We mogen in onze handen knijpen met zo'n geweldige leiding.
Ik kan wel ja zeggen, maar ik durf te betwijfelen dat ik dan onmiddellijk crewrechten krijg.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij had het ongetwijfeld beter gedaan
Net wanneer je denkt dat het niet beter kan worden we getrakteerd op dit pareltje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Weer een succesvolle crewingreep. We mogen in onze handen knijpen met zo'n geweldige leiding.
Wel allemaal leuke nieuwe ONZ'ers terug, maar dat is een beetje een kliekje dus ik durf niet zo goed met ze mee te posten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Alletering, wat een megafaal zeg, bijna allé oorspronkelijke SCers gebanned
Ik zag het net staan ja, iemand die weet waarom (heb t gemist)? Indien niet toegestaan, graag PM'en?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Alletering, wat een megafaal zeg, bijna allé oorspronkelijke SCers gebanned
Ik ben er nogquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Wel allemaal leuke nieuwe ONZ'ers terug, maar dat is een beetje een kliekje dus ik durf niet zo goed met ze mee te posten.
Dat kan best een stuk overtuigender.quote:
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:10 schreef mooi_koekje het volgende:
[..]
Chinchan als ui, goede keuze
Hallo auto
Beide, wat bedoel je met auto en hoezo vind je Chinchan bij mij passen. Ik ben juist een net kind wat nooit dramt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:12 schreef mooi_koekje het volgende:
[..]
Op wat heeft de hoezo betrekking? Op de goede keuze, of hallo auto?
Schaam je, wel ChinChan als ui maar niet de meest geniale aflevering kennen Hallo auto waarbij die continu met z'n kont uit het raam naar andere auto's loopt te zwaaienquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beide, wat bedoel je met auto en hoezo vind je Chinchan bij mij passen. Ik ben juist een net kind wat nooit dramt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |