Erg rustig, de FOK! oubliëtte zit vol nu.quote:
Ja, deze:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
Weet iemand een toepasselijk UI voor me?
Ai hier op fok wel danquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:44 schreef mooi_koekje het volgende:
[..]
Is iedereen hier altijd zo vriendelijk?
Met mij wel goed
Hoezo die?quote:
Ow vast wel. Maar nooit in Arnhem #36 Tijd dat we die Nijmegenaren uit ons topic zetten toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Yep. Mss heb je me ooit wel eens gezien zelfs
Ik zag net ergens een topic idd van donthate als moderator, maar daarna heel snel dichtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:45 schreef donthate het volgende:
[..]
Ai hier op fok wel danvooral tegen nieuwe mensen maar zal het vast zeggen hier ik heb een speciale plek hier
Ze zijn bang dat ik hun baantje weg kaap jwzquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:47 schreef mooi_koekje het volgende:
[..]
Ik zag net ergens een topic idd van donthate als moderator, maar daarna heel snel dicht
Nee. Heb ooit wel eens iets in een Arnhemtopic gepost hoor, maar toen woonde ik er pas net. Kom jij wel eens in café Vrijdag trouwens?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow vast wel. Maar nooit in Arnhem #36 Tijd dat we die Nijmegenaren uit ons topic zetten toch?
Ja, maar vooral in de zomer, als je op het terras kan zittenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:50 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee. Heb ooit wel eens iets in een Arnhemtopic gepost hoor, maar toen woonde ik er pas net. Kom jij wel eens in café Vrijdag trouwens?
Jij vindt mij heus wel een leuke user. En ja die 200 mail terreur was een grap..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat Beaker me aan jou doet denken:
Dacht ik al, ik vond het echt zo'n café voor jouquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar vooral in de zomer, als je op het terras kan zitten
Ah je woont vlakbij Adequote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dacht ik al, ik vond het echt zo'n café voor jouIk fiets daar elke dag wel een paar keer langs maar ben er nog nooit geweest eigenlijk.
Aspen Valleyquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:52 schreef mooi_koekje het volgende:
Kben ook paar keer geweest in arnhem naar The move en Aspen valley, er zat daar in de buurt ook een heel relaxt biercafe met ontzettend veel soorten bier. hoe heette dat ook alweer?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
Dus. Er zitten vrijwel alleen nog maar mongolen hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |