Gewoon met zn allen (voor zover niet geband, that is...) verhuizen en een andere SC innemen geen optie?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:57 schreef Allure_ het volgende:
Wat is dit. Ik ben een paar dagen weg en meteen breekt de hele pleuris uit?
Wanneer wordt de SC weer geopend voor de autisten van ONZ?
Dan moet je het maar niet opdrinken hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mag ik dan jou glas hebben?, die van mij wil niet halfvol blijven
Wat voor een nut heeft het dan nog?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan moet je het maar niet opdrinken hoor
Hmm, dat is een goede optie. Maar waarom begint ONZ dan zelf geen nieuwe SC?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gewoon met zn allen (voor zover niet geband, that is...) verhuizen en een andere SC innemen geen optie?
Dan ook niet zeurenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat voor een nut heeft het dan nog?
Omdat die SC dan ook gesloten wordt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, dat is een goede optie. Maar waarom begint ONZ dan zelf geen nieuwe SC?
Overigens vind ik het ook echt geen stijl dat 80% van de oorspronkelijke users hier gebanned is.
Dus dan maar de KLB SC ook verpesten? Nee, bedankt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat die SC dan ook gesloten wordt.
Wijn geeft venijn!quote:
Omdat, hou je vast, kliekjesvorming niet is toegestaan en er al 4 andere SC's lopen. Iedere SC is een kliek voor zover ik weet, omdat het altijd dezelfde mensen zijn. Das inderdaad wel lelijk ja, maar zoveel mensen zijn er toch niet geband?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, dat is een goede optie. Maar waarom begint ONZ dan zelf geen nieuwe SC?
Overigens vind ik het ook echt geen stijl dat 80% van de oorspronkelijke users hier gebanned is.
Wij hebben dit ook niet gewild.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dus dan maar de KLB SC ook verpesten? Nee, bedankt.
Wtf, kliekjesvormingquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Omdat, hou je vast, kliekjesvorming niet is toegestaan en er al 4 andere SC's lopen. Iedere SC is een kliek voor zover ik weet, omdat het altijd dezelfde mensen zijn. Das inderdaad wel lelijk ja, maar zoveel mensen zijn er toch niet geband?
Ja. Dan is onze kliek zelfs groter!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wtf, kliekjesvorming?! Een SC is een kliekje
.
Wolvendagen, Ynuhhh, Chuck_Norris, Skylark., Lakitu, S. seagal, Noelgallagher. Volgens mij is dat al wel de halve SC.
Maar niet allemaal voor 3 of meer maanden toch? Ik vind het wel redelijk matig allemaal. Gelukkig ben ik er dan weer niet zo heel vaak, maar vind t wel lullig voor de mensen die er wel rondhangen. Ook voor de ONZ SC'ers natuurlijk, die vroegen er ook niet omquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wtf, kliekjesvorming?! Een SC is een kliekje
.
Wolvendagen, Ynuhhh, Chuck_Norris, Skylark., Lakitu, S. seagal, Noelgallagher. Volgens mij is dat al wel de halve SC.
Ja, volgens mij sowieso wel. Maar ik ben nu bijna als enige overquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja. Dan is onze kliek zelfs groter!
3 maanden is echt rete lang. Waar baseren ze dat in hemelsnaam opquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar niet allemaal voor 3 of meer maanden toch? Ik vind het wel redelijk matig allemaal. Gelukkig ben ik er dan weer niet zo heel vaak, maar vind t wel lullig voor de mensen die er wel rondhangen. Ook voor de ONZ SC'ers natuurlijk, die vroegen er ook niet om
Kijk maar uit, daar word je tegenwoordig voor geband.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, volgens mij sowieso wel. Maar ik ben nu bijna als enige over. Bij wie kun je hierover een klacht indienen? Danny ofzo? Ga ik 'm meteen even vragen hoe het zit met 'kliekjesvorming', en waarom sommige mods zich als randdebielen profileren op dit forum.
Niemand, het ging onde meer onder leiding van Yvonne (als ik het zo terug lees), dus denk niet dat er iets zal gebeuren. Afgezien van dat je waarschijnlijk ook geband wordt....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, volgens mij sowieso wel. Maar ik ben nu bijna als enige over. Bij wie kun je hierover een klacht indienen? Danny ofzo? Ga ik 'm meteen even vragen hoe het zit met 'kliekjesvorming', en waarom sommige mods zich als randdebielen profileren op dit forum.
Geen idee, volgens mij gooien ze met een dobbelsteen ofzoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
3 maanden is echt rete lang. Waar baseren ze dat in hemelsnaam op?
Nergens op. Sky en C_N waren niet eens onbeschoft.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
3 maanden is echt rete lang. Waar baseren ze dat in hemelsnaam op?
Dat zal me een zorg zijn. Gaat er om dat ze random mensen gaan bannen en dan ook meteen voor zo'n idioot lange tijd.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie vinden het echt niet leuk he dat er nieuwe mensjes in de sc zijn tegenwoordig![]()
Wat is er dan eigenlijk zo erg?
Maar iedereen weet dat FOK! geen democratie is, en dat als je commentaar levert dat je het risico riskeert om verwijderd te worden, zo ging dat vroeger ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nergens op. Sky en C_N waren niet eens onbeschoft.
En er is een hele goede reden waarom dat nu niet meer gebeurt. Dat ze hier nog van die middeleeuwse taferelen op nahouden wil natuurlijk niet zeggen dat dat correct is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar iedereen weet dat FOK! geen democratie is, en dat als je commentaar levert dat je het risico riskeert om verwijderd te worden, zo ging dat vroeger ook.
Ik kan me de grote mod-ban nog herinneren. Iets van 2 jaar geleden, toen gingen er geloof ik iets van 10 mods tegelijk uit. Met permban.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar iedereen weet dat FOK! geen democratie is, en dat als je commentaar levert dat je het risico riskeert om verwijderd te worden, zo ging dat vroeger ook.
Dat is echt geniaalquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik kan me de grote mod-ban nog herinneren. Iets van 2 jaar geleden, toen gingen er geloof ik iets van 10 mods tegelijk uit. Met permban.
Bupatih ik mis je nog elke dag
Ik vond het zelfs meevallen. Ik had de reacties namelijk wel verwacht.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nergens op. Sky en C_N waren niet eens onbeschoft.
De gebanden hadden daar wel een probleem mee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zal me een zorg zijn. Gaat er om dat ze random mensen gaan bannen en dan ook meteen voor zo'n idioot lange tijd.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik kan me de grote mod-ban nog herinneren. Iets van 2 jaar geleden, toen gingen er geloof ik iets van 10 mods tegelijk uit. Met permban.
Bupatih ik mis je nog elke dag
Was niet echt random he. Er was al meerdere malen gezegd dat ze normaal moesten doen en dan is vanzelf de grens wel bereikt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zal me een zorg zijn. Gaat er om dat ze random mensen gaan bannen en dan ook meteen voor zo'n idioot lange tijd.
Het toont wel aan hoe het vaak gaat in ieder geval. Ik geloof dat ze met zn allen wilden dat er dingen moesten veranderen en dat ze dat voor de schermen wilden uitvechten. Was niet zo'n goed idee volgens mijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is echt geniaal!
Bwehehe, Buup is er nog wel maar ondercuffer.
Klopt, maar Danny moet natuurlijk wel gezag voeren en dat lukt niet als ze alleen maar consessies doen en tegemoet willen komen aan iedereen. Ik vind ook dat het vandaag wel erg ver ging, maar sowieso zijn de lijnen hier erg vaag.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En er is een hele goede reden waarom dat nu niet meer gebeurt. Dat ze hier nog van die middeleeuwse taferelen op nahouden wil natuurlijk niet zeggen dat dat correct is.
Waarmee?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
De gebanden hadden daar wel een probleem mee.
Mja, maar 3 maanden is dan wel weer belachelijk lang voor iets wat de crew zich eigenlijk zelf op de hals hebben gehaald.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was niet echt random he. Er was al meerdere malen gezegd dat ze normaal moesten doen en dan is vanzelf de grens wel bereikt.
Is me niet echt opgevallen eigenlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:41 schreef BobbyB het volgende:
Ik krijg net van Siniti door dat hij zelfs verwijdert is. Die gast deed helemaal niks verkeerd.![]()
[..]Die was al een hele tijd weer terug hoor. Inmiddels issie ook weer weg en volgens Allure post ie nu weer onder een ander account.
Jawel, alweer onder een nieuwe naam. Vraag het 'm maar eens de volgende keer dat je 'm spreektquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het toont wel aan hoe het vaak gaat in ieder geval. Ik geloof dat ze met zn allen wilden dat er dingen moesten veranderen en dat ze dat voor de schermen wilden uitvechten. Was niet zo'n goed idee volgens mijmaar niet echt actief meer, tenminste, dat zei ie laatste keer dat ik m msnde
Dat is niet bijster vaak moet ik zeggenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jawel, alweer onder een nieuwe naam. Vraag het 'm maar eens de volgende keer dat je 'm spreekt.
3 maanden is wel erg langquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja, maar 3 maanden is dan wel weer belachelijk lang voor iets wat de crew zich eigenlijk zelf op de hals hebben gehaald.
Ja, dat wordt altijd gezegd. Maar mods luisteren nooit naar wat users zeggen, omdat ze krampachtig met z'n allen 1 lijn willen trekken. Vaak genoeg zijn er users die wel gewoon gelijk hebben, maar dat gelijk wordt nooit toegegeven omdat ze bang zijn dat dan hun gezag in twijfel wordt getrokken. Het is hier toch geen fucking dictactuur.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was niet echt random he. Er was al meerdere malen gezegd dat ze normaal moesten doen en dan is vanzelf de grens wel bereikt.
Natuurlijk. Ze waren gewaarschuwd, maar 3 maanden slaat gewoon nergens op. De maand van ynuhh overigens ook niet alleen maar vanwege zo'n opmerking. En Fiets met z'n grote mond heb ik ook niet meer gehoord. Het is blijkbaar gewoon erg moeilijk om je fouten toe te geven.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, maar Danny moet natuurlijk wel gezag voeren en dat lukt niet als ze alleen maar consessies doen en tegemoet willen komen aan iedereen. Ik vind ook dat het vandaag wel erg ver ging, maar sowieso zijn de lijnen hier erg vaag.
Dat is het dus wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is hier toch geen fucking dictactuur.
Oligarchie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat wordt altijd gezegd. Maar mods luisteren nooit naar wat users zeggen, omdat ze krampachtig met z'n allen 1 lijn willen trekken. Vaak genoeg zijn er users die wel gewoon gelijk hebben, maar dat gelijk wordt nooit toegegeven omdat ze bang zijn dat dan hun gezag in twijfel wordt getrokken. Het is hier toch geen fucking dictactuur.
Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Drie maanden is standaard als je vorige ban in korte tijd een maand was.
Ach, met een weekje is alles bekoeld en ik sluit niet uit dat een ynuhh dan mailt dat ze gratie krijgt. Haar oeuvre viel nog wel mee, bij vele anderen was het een opstapeling van bagger en getroll en dan is 3 maanden gerechtvaardigd.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ze waren gewaarschuwd, maar 3 maanden slaat gewoon nergens op. De maand van ynuhh overigens ook niet alleen maar vanwege zo'n opmerking. En Fiets met z'n grote mond heb ik ook niet meer gehoord. Het is blijkbaar gewoon erg moeilijk om je fouten toe te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |