Hey, dat is precies wat ik vandaag ook probeerde te zeggen en toen Fiets zogenaamd wel wilde luisteren werd het al snel een oogkleppen verhaal waarbij ik altijd wat te zeiken had over Yvonne (quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat wordt altijd gezegd. Maar mods luisteren nooit naar wat users zeggen, omdat ze krampachtig met z'n allen 1 lijn willen trekken. Vaak genoeg zijn er users die wel gewoon gelijk hebben, maar dat gelijk wordt nooit toegegeven omdat ze bang zijn dat dan hun gezag in twijfel wordt getrokken. Het is hier toch geen fucking dictactuur.
HOE durven jullie dan in godsnaam zo te reageren op een user die hier nog nooit een vlieg kwaad heeft gedaanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach, met een weekje is alles bekoeld en ik sluit niet uit dat een ynuhh dan mailt dat ze gratie krijgt. Haar oeuvre viel nog wel mee, bij vele anderen was het een opstapeling van bagger en getroll en dan is 3 maanden gerechtvaardigd.
Ik ben nooit op MSN. En je ziet hem vast wel weer verschijnen danquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is niet bijster vaak moet ik zeggenHij is nooit online (heeft me vast geblockt. Net als jij
).
Is dat zo gek dan? Als er ineens 50 gefrustreerde mensen in de SC erbij komen. Daar vragen wij toch niet om?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat er nieuwe mensen in deze SC kwamen.
Erwinquote:
Dat is mooi.quote:
Maantjequote:
Als ze hier willen blijven dan hebben ze zich maar te gedragen. Ik negeer het gedrag gewoon, ze doen maar, alleen de mods vinden het niet zo leuk.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:51 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vind het ONZ kliekje wat hier heen gekomen is nog wel meevallen, tis hier zeker niet ongezelliger geworden(slechter kon het ook niet). Maar ik ben alleen bang dat het gaat conflicteren met de gebande users die straks weer terug komen. Maar dat is mijn interceptie hoor.
50? Overdrijven is ook een vak.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HOE durven jullie dan in godsnaam zo te reageren op een user die hier nog nooit een vlieg kwaad heeft gedaan?!? En dan achteraf zeggen 'het viel wel mee' Godskolere, misschien moeten jullie eens wat selectiever zijn met de mods die jullie aannemen. Dit slaat echt de ballen.
[..]
Ik ben nooit op MSN. En je ziet hem vast wel weer verschijnen dan.
[..]
Is dat zo gek dan? Als er ineens 50 gefrustreerde mensen in de SC erbij komen. Daar vragen wij toch niet om?
Onzin (quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey, dat is precies wat ik vandaag ook probeerde te zeggen en toen Fiets zogenaamd wel wilde luisteren werd het al snel een oogkleppen verhaal waarbij ik altijd wat te zeiken had over Yvonne (wat helemaal niet waar is ) en Yvonne het brave meisje van de klas was.
Komen wel terug, zelfs NG met zijn perm ban. Remlof, had hem destijds toegezegd dat als hij nog 1 keer over de scheef ging dat hij dan verwijderd zou worden. Hij heeft daarna nog (5) kansen gekregen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:52 schreef L0t.. het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat die users na hun ban nog terugkomen. Zou ik eerlijk gezegd ook geen zin meer in hebben als ik hun was.
Dat geloof ik ook wel hoor (dat van de opstapeling van bagger) maar een S.Seagal was, naar wat ik begreep, ook geen bagger user en kreeg een permban. Bij ynuhh had ik overigens het idee dat ze het expres deed omdat ze toch al weg wilde en dit een mooie stok achter de deur was.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach, met een weekje is alles bekoeld en ik sluit niet uit dat een ynuhh dan mailt dat ze gratie krijgt. Haar oeuvre viel nog wel mee, bij vele anderen was het een opstapeling van bagger en getroll en dan is 3 maanden gerechtvaardigd.
Zoiets.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Erwin
[..]
Dat is mooi.
[..]
Maantje
Iets met gisteren en vanmiddag?
Ah, sorry. Ik heb ze niet allemaal stuk voor stuk geteld.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
50? Overdrijven is ook een vak.
Ik ook niet, daar niet vanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:52 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben nooit op MSN. En je ziet hem vast wel weer verschijnen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch niet helemaal.
Beetje ziekig geweestquote:
Zal best, maar ik denk dat de context nu wel iets anders is. Maargoed, we zullen zienquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Komen wel terug, zelfs NG met zijn perm ban. Remlof, had hem destijds toegezegd dat als hij nog 1 keer over de scheef ging dat hij dan verwijderd zou worden. Hij heeft daarna nog (5) kansen gekregen.
Ik ook niet, maar i kweet wel dat het niet boven de 20 uitkwam.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah, sorry. Ik heb ze niet allemaal stuk voor stuk geteld.
Jaja... moest even rond kieken maar ben erquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
RickWeer de grote stap naar de SC gezet?
Ja, maar dat is het verschil tussen jou en bijvoorbeeld Yvonne. Jij gaat er tenminste op een normale manier op in. Yvonne kapt alles snel simpelweg af met "bagger" of "klaar mee" en er is gewoon geen zinvolle reactie uit te krijgen. Als ik nu een baggeruser was die iedere maand in MED staat en tig notes zou hebben, zou ik dat kunnen begrijpen, maar op een normale vraag krijg ik nooit een normaal antwoord. Dat stoort mij gewoon.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Onzin (), we zijn er voor de user, maar dan in ruime zin. Niet voor een enkeling die denkt het alleenrecht op FOK! te hebben. En als we fout zitten, wordt dat best toegegeven hoor. Ik heropen topics genoeg als ik weer eens iets te snel was met slotten en een user goede argumenten heeft om mij te overtuigen.
Zoveel users hebben we hier niet eens in KLB, dus dan kan ik met recht zeggen dat het er VEEL waren.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar i kweet wel dat het niet boven de 20 uitkwam.
We hebben je gemist hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:57 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Jaja... moest even rond kieken maar ben er
Ja, ik had dat topic van Skylark. in FB wel even willen volgen. Maar toen sloot Yvonne hem alweer. Beetje jammer was dat.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het verschil tussen jou en bijvoorbeeld Yvonne. Jij gaat er tenminste op een normale manier op in. Yvonne kapt alles snel simpelweg af met "bagger" of "klaar mee" en er is gewoon geen zinvolle reactie uit te krijgen. Als ik nu een baggeruser was die iedere maand in MED staat en tig notes zou hebben, zou ik dat kunnen begrijpen, maar op een normale vraag krijg ik nooit een normaal antwoord. Dat stoort mij gewoon.
Das alsnog wel veel vergeleken met de, zeg, 10-15 van KLB SC. Ik heb het niet allemaal gelezen (en ga dus ook niemand verdedigen), maar ik begrijp best dat mensen er niet blij mee zijn als je vertrouwde groep opeens meer dan verdubbeld wordt met mensen die je niet kent. Ach ja, we zien wel wat het oplevert.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar i kweet wel dat het niet boven de 20 uitkwam.
En dan zijn wij een kliek? Echt he.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zoveel users hebben we hier niet eens in KLB, dus dan kan ik met recht zeggen dat het er VEEL waren.
-weg-quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het verschil tussen jou en bijvoorbeeld Yvonne. Jij gaat er tenminste op een normale manier op in. Yvonne kapt alles snel simpelweg af met "bagger" of "klaar mee" en er is gewoon geen zinvolle reactie uit te krijgen. Als ik nu een baggeruser was die iedere maand in MED staat en tig notes zou hebben, zou ik dat kunnen begrijpen, maar op een normale vraag krijg ik nooit een normaal antwoord. Dat stoort mij gewoon.
Mwa. Zelfs Jordeeeh heeft meerdere kansen gekregen en die kon tekeer gaan. Niet normaalquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zal best, maar ik denk dat de context nu wel iets anders is. Maargoed, we zullen zien.
Had ik al verteld dat we bijna gingen neuken (bezig met voorspel) maar toen ik der broek uit wou doen ik kreeg te horen: "Het is misschien beter als je nu naar huis gaat"quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We hebben je gemist hoor
Nog wat van je ex gehoord?
Met mij is alles goed hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:56 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Beetje ziekig geweest, is nu vrijwel over
![]()
Daardoor ben ik steeds vroeg naar bed gegaan en dus geen ONZ SC tijd.
Alles goed?
Ook echt uit het niets somsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa. Zelfs Jordeeeh heeft meerdere kansen gekregen en die kon tekeer gaan. Niet normaal
Doe eens normaal.quote:
Veel? Ik denk dat het er maar een stuk of 9 waren anders, die niet even snel gingen kijken en weer weg waren.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zoveel users hebben we hier niet eens in KLB, dus dan kan ik met recht zeggen dat het er VEEL waren.
Mooiquote:
Het was de moeite gewoon niet waard na alle discussie die er al was gewwest over ONZ SC en slowchats in het algemeen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik had dat topic van Skylark. in FB wel even willen volgen. Maar toen sloot Yvonne hem alweer. Beetje jammer was dat.
Dat bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa. Zelfs Jordeeeh heeft meerdere kansen gekregen en die kon tekeer gaan. Niet normaal
Leuk, zo;n ex. Ik heb gewoon zo iemand die dan in slaap valt omdat ;ie teveel bier op hebt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:00 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat we bijna gingen neuken (bezig met voorspel) maar toen ik der broek uit wou doen ik kreeg te horen: "Het is misschien beter als je nu naar huis gaat"![]()
![]()
_!
Ja, samen met de ONZ SCers, maar niet met de KLB SCersquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het was de moeite gewoon niet waard na alle discussie die er al was gewwest over ONZ SC en slowchats in het algemeen.
Toen heb je haar toch wel anaal vernederd hequote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:00 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat we bijna gingen neuken (bezig met voorspel) maar toen ik der broek uit wou doen ik kreeg te horen: "Het is misschien beter als je nu naar huis gaat"![]()
![]()
_!
Zoveel drinkt Ez toch niet?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Leuk, zo;n ex. Ik heb gewoon zo iemand die dan in slaap valt omdat ;ie teveel bier op hebt.
Neej, daar ben ik te lief voor...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen heb je haar toch wel anaal vernederd he
Ah, op die manier. Dat weet ik niet. NG kwam in ieder geval niet meer terug, zei hij.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. Ik had het erover dat ik denk dat het voor sommige gebanden hier nu zo verpest is dat ze niet eens meer terug willen komen na hun ban. Maar mss heb ik het helemaal mis hoor.
Met de meet niet neequote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:05 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Zoveel drinkt Ez toch niet?![]()
Mja is best wel gaar.. hele top dag gehad.. erna lekker knufellen.. voorspel.. en dan dat![]()
Dacht dat ze mij terug wou... blijkbaar twijfelt ze. De signalen zijn nu dan ook vaag.
Ik ga der nog vragen of ze iets leuks wil doen de 14e (valentijn)... maarja..
ruilen voor een handleiding "de man en zijn gebreken" ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:07 schreef Gotrick het volgende:
Ohja, heeft iemand nog een kopie van de handleiding "De Vrouw" liggen?
Kan het goed gebruiken...
Anders ik wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:07 schreef Gotrick het volgende:
Ik heb hem alleen als PDF. Is wel 25GB. Veel pagina's he.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:07 schreef Gotrick het volgende:
Nouja, we zullen het zien over 3 maandenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Dat weet ik niet. NG kwam in ieder geval niet meer terug, zei hij.
Oh is prima, ik zal je 6,75 Euro sturen voor de paket verzendkosten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ruilen voor een handleiding "de man en zijn gebreken" ?
Jij zoekt de handleiding "moeders en hoe om te gaan met haar menopauze"quote:
Dramatisch.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen als PDF. Is wel 25GB. Veel pagina's he.
Dat zag een blinde nog aankomenquote:
Fixed.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zoekt de handleiding "moeders die mentaal niet in orde zijn en hoe om te gaan met haar menopauze"
Mattieeeeeequote:
quote:
Ghehequote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Ik ga zo een foto maken voor ToT
Ik ben net met de auto weg geweest. Achterwielaandrijvingquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mattieeeeee![]()
Hoe is het met jou? Ben jij ook op je bek gevallen of is het niet glad daar?
Is het jouw feest? En zit jij dan boven te FOK!ken? WTF?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:13 schreef Gotrick het volgende:
Terug.. zow he dikke party hier beneden trouwens.
Dacht er zijn maar 4 mensen... doe dat maar + 16
En ik zit gewoon hier boven... wat doe ik..
Hehe, nee joh, van mijn broertjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is het jouw feest? En zit jij dan boven te FOK!ken? WTF?![]()
Ik kon niet meer fietsen, ik gleed gewoon constant wegquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ben net met de auto weg geweest. AchterwielaandrijvingWas een leuk rondje stad
Hee, nog een ge-unbande top notcherquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
En nu moet iedereen hier lief doen anders gaat deze slowchat straks ook dichten ik heb weer alle rellen gemist blijkbaar.
Aan mijn motor werkenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
En wat gaan de FOK!kers morgen doen?
Ik ga eerst werken en dan zie ik welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben heel lief hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
En nu moet iedereen hier lief doen anders gaat deze slowchat straks ook dichten ik heb weer alle rellen gemist blijkbaar.
Hey Trevlandquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga eerst werken en dan zie ik wel
Jou UI maakt al jou acties liefquote:
Ik ben vrijwilliger bij de NK junioren zwemmen morgen in Heerenveenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
Alles goed?quote:
Ach, dit is ONZ SC in een KLB SC jasje, dus dat dit dicht gaat kan nooit lang meer duren. Ah well, lees het banmeldtopic voor de samenvatting van de relquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ruim aanwezig.. ik zag ook wat vrouwelijk schoon rondlopenquote:
Dan loop je nu al achter wat dat kan je nu alquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach, dit is ONZ SC in een KLB SC jasje, dus dat dit dicht gaat kan nooit lang meer duren. Ah well, lees het banmeldtopic voor de samenvatting van de rel
Nee, dit blijft de KLB SC!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach, dit is ONZ SC in een KLB SC jasje, dus dat dit dicht gaat kan nooit lang meer duren. Ah well, lees het banmeldtopic voor de samenvatting van de rel
De eckte eckte topnotch blijft gewoon overeindquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hee, nog een ge-unbande top notcher![]()
Zijn wij nu ook KLB SCers?quote:
niet doen piercings zijn geilquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:19 schreef Myraela het volgende:
Mijn piercing blijft er maar uitvallen, rotding. Zit te denken om em er helemaal uit te doen.
Ik las vandaag dat jij een beschimmelde piemel hebt. Klopt dat?quote:
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |