Hee, nog een ge-unbande top notcherquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
En nu moet iedereen hier lief doen anders gaat deze slowchat straks ook dichten ik heb weer alle rellen gemist blijkbaar.
Aan mijn motor werkenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
En wat gaan de FOK!kers morgen doen?
Ik ga eerst werken en dan zie ik welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben heel lief hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
En nu moet iedereen hier lief doen anders gaat deze slowchat straks ook dichten ik heb weer alle rellen gemist blijkbaar.
Hey Trevlandquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga eerst werken en dan zie ik wel
Jou UI maakt al jou acties liefquote:
Ik ben vrijwilliger bij de NK junioren zwemmen morgen in Heerenveenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
Alles goed?quote:
Ach, dit is ONZ SC in een KLB SC jasje, dus dat dit dicht gaat kan nooit lang meer duren. Ah well, lees het banmeldtopic voor de samenvatting van de relquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ruim aanwezig.. ik zag ook wat vrouwelijk schoon rondlopenquote:
Dan loop je nu al achter wat dat kan je nu alquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach, dit is ONZ SC in een KLB SC jasje, dus dat dit dicht gaat kan nooit lang meer duren. Ah well, lees het banmeldtopic voor de samenvatting van de rel
Nee, dit blijft de KLB SC!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach, dit is ONZ SC in een KLB SC jasje, dus dat dit dicht gaat kan nooit lang meer duren. Ah well, lees het banmeldtopic voor de samenvatting van de rel
De eckte eckte topnotch blijft gewoon overeindquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hee, nog een ge-unbande top notcher![]()
Zijn wij nu ook KLB SCers?quote:
niet doen piercings zijn geilquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:19 schreef Myraela het volgende:
Mijn piercing blijft er maar uitvallen, rotding. Zit te denken om em er helemaal uit te doen.
Ik las vandaag dat jij een beschimmelde piemel hebt. Klopt dat?quote:
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |