Ja gaat voor het record?quote:
http://streams.servehttp.comquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:52 schreef Toverheks het volgende:![]()
http://www.studio-vlemmix.nl/livetv.html
Hanssie en 2 van Pietjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:56 schreef versabommie het volgende:
Hidi, wie heeft al die ip bans gedaan?
quote:
Spannend hè? Ik heb het niet meer.quote:
Er is er net weer eentje bijgekomen. Hansie is ongesteld, volgens mij.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij niet want er hebben er 14 een ban en dat zijn er ook een paar van bommie
Ja, ik zal nog eens die stream aanslingeren. Kijk ik een keer!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Spannend hè? Ik heb het niet meer.
voorlopig is er alleen iets te zien om 10uur 's ochtends, 19:00 vraag je raak en woensdagsavond jaapquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik zal nog eens die stream aanslingeren. Kijk ik een keer!
jij Kees?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is er net weer eentje bijgekomen. Hansie is ongesteld, volgens mij.
die lag heel niet voor de handquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben jij dan al weer boelkloedig?
Neuh, ik cactus nog steedsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben jij dan al weer boelkloedig?
Ach, meer ip-adressen als moskeeënquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
die lag heel niet voor de hand
Doe geen moeite Noek. Het is en blijft bagger.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:15 schreef Noek het volgende:
Ja, ik zal nog eens die stream aanslingeren. Kijk ik een keer!
Had ik het dus toch goed? Ach je praatte al zoveel voor en over hem.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, het moest er eens van komen, hè?
quote:
De stream aanzetten om een oude computer te gaan zitten bekijken is inderdaad de moeite niet waard.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe geen moeite Noek. Het is en blijft bagger.
Dus wel geluid, maar dan alleen op één kant?quote:MONORAIL.
Dat werd op een gegeven moment, onbedoeld, een groot deel van het plezier.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Had ik het dus toch goed? Ach je praatte al zoveel voor en over hem.
En maar verwarring zaaien hahaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat werd op een gegeven moment, onbedoeld, een groot deel van het plezier.
Zoiets, maar het blijft angstvallig stil op dit moment. Peter is in da house dus sabotage met de zenders sluit ik niet uit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus wel geluid, maar dan alleen op één kant?
Je weet het verschil toch wel tussen als en dan? Maar het leg niet aan jou hoor. Gewoon nergeren.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:35 schreef Jian het volgende:
OMG, ik denk Cc. is niet online dus ik leef me effe uit, maar ze slapen nooit
Dat ben ik pas gaan doen nadat ik begreep dat er mensen waren die niet wisten dat ik Kees was. In het topic voor gasten voor de show van Jaap zag ik mijn naam in hetzelfde rijtje staan als die van Kees. Dat vond ik wel grappig.quote:
Heb dat topic niet gezien maar leek me idd wel hilarisch om jezelf 2x te zien staan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat ben ik pas gaan doen nadat ik begreep dat er mensen waren die niet wisten dat ik Kees was. In het topic voor gasten voor de show van Jaap zag ik mijn naam in hetzelfde rijtje staan als die van Kees. Dat vond ik wel grappig.
Ik denk het wel. Het werd zo langzamerhand ook wel een herhaling van zetten en vanaf volgende week heb ik het sowieso een stuk drukker dan de afgelopen maand.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb dat topic niet gezien maar leek me idd wel hilarisch om jezelf 2x te zien staan.
En nu is Kees uitgeknalt?.
Ja. de grap over de buurman kwam in korte tijd ook al 2x voorbijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Het werd zo langzamerhand ook wel een herhaling van zetten en vanaf volgende week heb ik het sowieso een stuk drukker dan de afgelopen maand.
Dat was de bedoeling, daar wilde ik nog iets mee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja. de grap over de buurman kwam in korte tijd ook al 2x voorbij
Kan misschien nog wel. In ieder geval heb ik vaak moeten lachen om Kees, zelfs PeterN kon/kan hem waarderen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling, daar wilde ik nog iets mee.
Dat was een mooie ontwikkeling. Vooral in het begin was ik knalhard tegen hem maar omdat anderen om hem heen moesten lachen, kon Peter niets anders dan lachen om Kees. Maar reken er maar op dat het af en toe pijn deed.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:31 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb de perfecte artiest voor het komende open podium gevonden.
http://www.youtube.com/user/JosvanOss#p/a/u/0/gzN3CttekBs
Het lijkt verdomd veel op BPM Studioquote:
Hahahahahahaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:31 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb de perfecte artiest voor het komende open podium gevonden.
http://www.youtube.com/user/JosvanOss#p/a/u/0/gzN3CttekBs
Dan schakelen we over naar Huissen, huis Binnenveld, maar daar zijn de CV en waterleidingen bevroren.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:51 schreef SeSeSeS het volgende:
Ze zijn allemaal dood, CO2 vergiftiging.. Alsido's schuld die defecte kachel....
Astrid ligt koude winden te laten vanuit haar half opengebroken graf.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dan schakelen we over naar Huissen, huis Binnenveld, maar daar zijn de CV en waterleidingen bevroren.
Graf niet helemaal dicht gegooid, dan zal ze Johan of Liesbeth volgende keer wel een poepie laten ruiken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Astrid ligt koude winden te laten vanuit haar half opengebroken graf.
Is Vraag je Raak nog niet begonnen, dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:10 schreef Disana het volgende:
Wat mankeert die mensen om stream en geluid maar gewoon een fiks aantal uren uit te zetten. Zit Peter daar weer achter en weet Johan het wel.
Dat wordt weer tv voor doofstommen.quote:Johan, die vanavond van de een of andere locatie zou gaan uitzenden.
Ze doen uit pure ellende vraag maar raak op de chat geloof ik. Op de stream staat een computer stil te staan, dat wil zeggen, volgens mij is het een bevroren beeld.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is Vraag je Raak nog niet begonnen, dan?
[..]
Dat wordt weer tv voor doofstommen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze doen uit pure ellende vraag maar raak op de chat geloof ik. Op de stream staat een computer stil te staan, dat wil zeggen, volgens mij is het een bevroren beeld.
PM'en met Jaap. Leuk maar het geeft zo'n rommel.quote:Oh, en daar is Jaap weer met de bekende vraag. Moet ik de vraag nog noemen?
Ik wed dat je geen bedankje krijgt nadat je hem van input hebt voorzien.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
![]()
[..]
PM'en met Jaap. Leuk maar het geeft zo'n rommel.
Ja, graag!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze doen uit pure ellende vraag maar raak op de chat geloof ik. Op de stream staat een computer stil te staan, dat wil zeggen, volgens mij is het een bevroren beeld.
Oh, en daar is Jaap weer met de bekende vraag. Moet ik de vraag nog noemen?
Meer kans op een *burpquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wed dat je geen bedankje krijgt nadat je hem van input hebt voorzien.
Nee hequote:
Tsss, alsof hij er wat mee doet. Boter aan de galg, water naar de zee dragen,het ene oor in het andere uit. O nee, het komt het oor niet eens ínquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee he![]()
Mensen die positieve suggesties hebben over zijn programma mogen hem pm'men.
En we hebben Peter in beeld. Dus Peter zit hier weer achter.
Hij vraagt het elke dag weer dus kennelijk levert het hem ook niets op of wil hij iets maar niet begrijpen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tsss, alsof hij er wat mee doet. Boter aan de galg, water naar de zee dragen,het ene oor in het andere uit. O nee, het komt het oor niet eens ín
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
Tsss, alsof hij er wat mee doet. Boter aan de galg, water naar de zee dragen,het ene oor in het andere uit.
O nee, het komt het oor niet eens ín
Hij heeft dan gewoon weer even het gevoel dat hij niet de enige is die het goed vindt. Dan eet hij daarna even wat, een calorie of 5000, en is hij weer gelukkig.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij vraagt het elke dag weer dus kennelijk levert het hem ook niets op of wil hij iets maar niet begrijpen.
Ik kreeg een bedankje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
PM'en met Jaap. Leuk maar het geeft zo'n rommel.
Ik heb heel vaak gelachen met en om kees heeft mega goede humor dus jammer vd banquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan misschien nog wel. In ieder geval heb ik vaak moeten lachen om Kees, zelfs PeterN kon/kan hem waarderen.
Ik word best wel moe van dat gezeik van Jaap om input. Als hij niet tegen kritiek kan moet hij er niet aan beginnen. En dat gelul van : "Dit is mijn show en ik bepaal wat hier gebeurt" schiet mij al meteen in het verkeerde keelsgat Als de kijkers het niet pruimen dan moet hij er aan werken dat het wel te pruimen valt, of opzouten. Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:54 schreef Toverheks het volgende:Lees ik het nu goed hier, vroeg Jaap alweer op de chat of je hem wilde P.M.e met ideeen of suggesties, kan die man nou niks leuks zelf bedenken, dat gebedel op de chat
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik word best wel moe van dat gezeik van Jaap om input. Als hij niet tegen kritiek kan moet hij er niet aan beginnen. En dat gelul van : "Dit is mijn show en ik bepaal wat hier gebeurt" schiet mij al meteen in het verkeerde keelsgat Als de kijkers het niet pruimen dan moet hij er aan werken dat het wel te pruimen valt, of opzouten. Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Mee eens. Komt bij dat Jaap he-le-maal niets doet met de suggesties die hij krijgt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik word best wel moe van dat gezeik van Jaap om input. Als hij niet tegen kritiek kan moet hij er niet aan beginnen. En dat gelul van : "Dit is mijn show en ik bepaal wat hier gebeurt" schiet mij al meteen in het verkeerde keelsgat Als de kijkers het niet pruimen dan moet hij er aan werken dat het wel te pruimen valt, of opzouten. Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Hij moet minister-president worden en gelijk de baan van kamervoorzitter voor zich claimen, scoort punten tijdens de debatten: "Kop houden, daar heb ik geen zin in, doe het maar in PM!"quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mee eens. Komt bij dat Jaap he-le-maal niets doet met de suggesties die hij krijgt.
Hij heeft een regisseur, Bram , daar kan Jaap ook eens mee om de tafel zitten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
Mee eens. Komt bij dat Jaap he-le-maal niets doet met de suggesties die hij krijgt.
De enige 'overlast' die hij veroorzaakt is af en toe mensen erop attenderen dat hij open staat voor input, en dat hij dat per PM wil doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik word best wel moe van dat gezeik van Jaap om input.
Nou heksje, in het begin maakte het een voorbereidde en en redelijke indruk maar dat verzandde al gauw in de oude terror-shit. En ik ga hem niet PMmen, hij zoekt het maar uit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:09 schreef Toverheks het volgende:
Maar je hebt helemaal gelijk Ruud want het lijkt wel of hij zelf niks kan bedenken, heb eerverleden week nog Prive met Jaap gezeten, en leuk gesprek met hem gehad, beetje kritiek en beetje ideeen geopperd, maar ja Mijneer denkt gewoon dat het *lollig* is iedereen maar steeds af te lopen zeiken etc.
En toen afgelopen woensdag met BQ kan hij van mij heel diep door de stront zakken, ben klaar met zulke gasten, leuk gevonden worden over de rug van een ander, en dan zijn er nog *fans* die een veer in zijn reet steken van oh leuk ben je etc. nee hij kon dit gewoon niet maken, maar ach hij zal elke week wel een stapje verder gaan, hij denkt dat dit soort stream *scoort*
Hahaha zie hem helemaal voor mequote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij moet minister-president worden en gelijk de baan van kamervoorzitter voor zich claimen, scoort punten tijdens de debatten: "Kop houden, daar heb ik geen zin in, doe het maar in PM!"
Je hebt helemaal gelijk, en als ik steeds zo de reaktie`s lees op de chat als hij weer binnen komt daar, dan heeft meer dan de helft het ook met hem gehad.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou heksje, in het begin maakte het een voorbereidde en en redelijke indruk maar dat verzandde al gauw in de oude terror-shit. En ik ga hem niet PMmen, hij zoekt het maar uit.
Ik hoop dat ie ook hier meeleest en dat gebruikt ter bevordering van het niveau.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, en als ik steeds zo de reaktie`s lees op de chat als hij weer binnen komt daar, dan heeft meer dan de helft het ook met hem gehad.
Hdngmw zal daar niet zo'n voorstander van zijn, lijkt me.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
In de chat jezelf verdedigen is lastig omdat 't zo snel gaat, laat 'm een account aanmaken en dan kan ie zich rustig verdedigen in 't evaluatietopic.
Heeft Jaap hier geen account dan Pietje??, ach hij kan ook *stiekum* meelezen en zal dat heus wel doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
In de chat jezelf verdedigen is lastig omdat 't zo snel gaat, laat 'm een account aanmaken en dan kan ie zich rustig verdedigen in 't evaluatietopic.
Hij is al door meerdere chatters gewezen op het evaluatie-topic maar dat vindt meneer te negatief.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heeft Jaap hier geen account dan Pietje??, ach hij kan ook *stiekum* meelezen en zal dat heus wel doen.
Hij gaat niet meer in gesprek op de chat, gaat alleen prive met de mensen of nodigt uit tot een mail te sturen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Okee Pietje. Maar die nogal dictatoriale houding van hem, :" Dit is MIJN show..." moet hij toch zien kwijt te raken, de kijkers bepalen of het een succes wordt, niet Jaap.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heeft helemaal geen behoefte zich tegen bepaalde users te gaan verdedigen. Daarom nodigt hij mensen per PM uit inhoudelijk met hem te discussiëren over zijn programma.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee Peter, het is zijn houding over het algemeen, nogmaals, hij begon goed en vertikte het om kritiek "op niveau" te beantwoorden. Hoorn opgooien en grapjes over iemand nek breken gaan geen respect opleveren.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Okee Pietje. Maar die nogal dictatoriale houding van hem, :" Dit is MIJN show..." moet hij toch zien kwijt te raken, de kijkers bepalen of het een succes wordt, niet Jaap.
Het evaluatietopic is zuiver inhoudelijk, vraag 'm niet eens om direct de discussie aan te gaan in de COS want dat kan ook in chat-achtige dingen uitmonden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
Hij heeft helemaal geen behoefte zich tegen bepaalde users te gaan verdedigen. Daarom nodigt hij mensen per PM uit inhoudelijk met hem te discussiëren over zijn programma.
Ik denk dat er dan toch veel gebash plaats gaat vinden, omdat er nu eenmaal veel users zijn waarbij Jaap niets meer goed kan doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het evaluatietopic is zuiver inhoudelijk, vraag 'm niet eens om direct de discussie aan te gaan in de COS want dat kan ook in chat-achtige dingen uitmonden.
Hij is geen 12jarig kind meer en kan best ergens tegen (zo nee, had ie überhaupt geen talkshowhost moeten worden). Dit argument snijdt geen hout zolang ie 't niet uitgeprobeerd hebt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat er dan toch veel gebash plaats gaat vinden, omdat er nu eenmaal veel users zijn waarbij Jaap niets meer goed kan doen.
Ik weet 't niet, de grootste kritiek is dat ie ongeïnteresseerd overkomt richting z'n gasten. Nou als er toch iets makkelijk op te lossen is met een paar uur werk (lees interessante vragen door voorbereiding) is dat 't wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Maar ik ben er absoluut van overtuigd dat hij open staat voor goed beargumenteerde kritiek.
Aan de ene kant heb ik begrip, maar aan de andere kant, als hij zo slim en gehaaid is, dan is het voor hem toch een peuleschilletje om elke vorm van kritiek op een beschaafde manier en openlijk finaal de grond in te boren. Eerlijk gezegd hoop ik daar ook op. kutkwallen en raddraaiiers vallen daarbij vanzelf door de mand. Het niveau van de reacties filtert op de korte duur degenen die maar wat raaskallen er tussen uitquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan toch veel gebash plaats gaat vinden, omdat er nu eenmaal veel users zijn waarbij Jaap niets meer goed kan doen.
Wel jammer, want ik heb met hem ge-PM`t (puur inhoudelijk), en hij had mij al vrij snel klem (in de zin dat ik een kritiekpunt niet voldoende kon beargumenteren). Het verliep op een zakelijke, respectvolle manier, en hij bedankte me aan het aan van het (korte) gesprek voor mijn moeite.
Maar gezien zijn zichzelf terugtrekken in de chatbox, door het alleen per PM te doen, geloof ik niet dat hij zelf behoefte heeft het via FOK! te doen. Maar ik ben er absoluut van overtuigd dat hij open staat voor goed beargumenteerde kritiek.
Of hij er wat mee doet, is een tweede.
Maar ik zie niet zo`n logica in wel om input vragen, en het vervolgens naast zich neerleggen.
Voor de duidelijkheid: dat was mijn argument he, niet die van hem.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij is geen 12jarig kind meer en kan best ergens tegen (zo nee, had ie überhaupt geen talkshowhost moeten worden). Dit argument snijdt geen hout zolang ie 't niet uitgeprobeerd hebt.
De vaardigheid heeft hij wel idd.quote:[quote]Op vrijdag 29 januari 2010 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb ik begrip, maar aan de andere kant, als hij zo slim en gehaaid is, dan is het voor hem toch een peuleschilletje om elke vorm van kritiek op een beschaafde manier en openlijk finaal de grond in te boren. Eerlijk gezegd hoop ik daar ook op. kutkwallen en raddraaiiers vallen daarbij vanzelf door de mand. Het niveau van de reacties filtert op de korte duur degenen die maar wat raaskallen er tussen uit
Astrologie zit tussen de oren, niet in het hartquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:38 schreef tuinfluiter het volgende:
Een weegschaal en steenbok , gaat dat een beetje?
Oke,quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Astrologie zit tussen de oren, niet in het hart
Wie is Angelique en wat kwam ze doenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb jij Angelique nog gezien tijdens Vraag me Raak om 20:00 uur?
Nee had bezoekquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb jij Angelique nog gezien tijdens Vraag me Raak om 20:00 uur?
Dit is Angelique. Vraag maar raak.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wie is Angelique en wat kwam ze doen
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:06 schreef Toverheks het volgende:
Wie is Angelique en wat kwam ze doen
30 minuten "Vraag me raak" .quote:
Ja??? Ben der weg van, de chat is lyrisch over Popstars en gaat helemaal voorbij aan het feit dat er geen stream is...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
30 minuten "Vraag me raak" .
Ja oke maar wat kwam ze doen, waar is ze van??? wat doet ze in die Toko daarzo hahaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:11 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Dit is Angelique. Vraag maar raak.
[ afbeelding ]
Ja snap ik , fijne nacht.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
Ja??? Ben der weg van, de chat is lyrisch over Popstars en gaat helemaal voorbij aan het feit dat er geen stream is...
Nou sinds Johan met de politiek bezig is , zag je Angelique ook twee keer per week achter de pcquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:21 schreef Toverheks het volgende:
Ja oke maar wat kwam ze doen, waar is ze van??? wat doet ze in die Toko daarzo haha
Ik stoor me er niet aan dat er geen geluid bij de streams is, en ik vind het wel gezellig.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja??? Ben der weg van, de chat is lyrisch over Popstars en gaat helemaal voorbij aan het feit dat er geen stream is...
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja snap ik , fijne nacht.
.
[..]
Nou sinds Johan met de politiek bezig is , zag je Angelique ook twee keer per week achter de pc
zitten , bezig met uitwerken, bij vergadering met Sly was ze ook, is moeder van een zoon van 18 jaar
die nu in Egypte is .
Er was dus vijf kwartier lang alleen beeld op de PC en om 20:00 kwam er een ander beeld,
oranje paraplu en hoor ik hard door de boxen , hoi ik ben Angelique.
quote:
Vond het Open Podium echt geslaagd, hoop volgende week weer en dan beter geluid.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet aan dat er geen geluid bij de streams is, en ik vind het wel gezellig.
Maar ik heb dat hele 'HET IS EEN SCHANDE DAT WE GEEN 24/7 STREAM HEBBEN WANT DAT HEBBEN ZE BELOOFD' totaal niet.
Af en toe een programmaatje, en af en toe geluid vind ik ook wel leuk, en ik hoop dat ze het langzaam maar zeker uit gaan bouwen.
Totdat Johan erachter komt dat het niet winstgevend kan worden, en de stekker eruit trekt.
Als ze nu slim zijn halen ze de pauzes eruit, ik meende dat Angelique vanavond ook heeft gezegd dat dit op de vergadering genoemd is. Alleen het verband tussen de lange tijdsduur en het feit dat het publiek om half 11 vertrok hadden ze geloof ik nog niet zo gelegd.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vond het Open Podium echt geslaagd, hoop volgende week weer en dan beter geluid.
Nee ze moeten het gewoon inkorte, artiest,praatje, even 2/3 nummers van de radio en hup volgende item.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ze nu slim zijn halen ze de pauzes eruit, ik meende dat Angelique vanavond ook heeft gezegd dat dit op de vergadering genoemd is. Alleen het verband tussen de lange tijdsduur en het feit dat het publiek om half 11 vertrok hadden ze geloof ik nog niet zo gelegd.
Ik weet niet wie de uiteindelijke beslissing neemt. Johan wilde een website met 3 knoppen, dus er kwam een website met 3 knoppen. Misschien is het wel zo dat Marian haar mening mag geven, en dat Johan het doordrukt dat het toch tot 12 uur moet duren, omdat hij vindt dat dat moet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee ze moeten het gewoon inkorte, artiest,praatje, even 2/3 nummers van de radio en hup volgende item.
Vond het echt gezellig zo, stream, hier en lezen op de chat.
En ja, ze kunnen ook b.v. 7 uur half 8 beginnen en om 11 uur stoppen.
Maar denk dat Marian heus wel hier en daar leest en advieze van andere serieus neemt en daar aan gaat werken.
Oh dat vind ik nou niet zo erg, ze moeten allemaal een kans maken, en ach af een toe een verdwaalde zoals Andre Pronk daar kan ik dan wel om glimlachen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:10 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh.. maar het wordt zo ook een opvancentrum voor uitgescheten 4e rangs ex-Nixfactors...![]()
Mwah Gher, De voorrondes van al die talent scouting prgramma's waren voor mij veel vermakelijker als de eindrondes, waarin wat personen iets laten zien dat "boven-gemiddeld" is. Die grapjassen die van zichzelf dachten dat ze bij de top hoorden en er zich niet van bewust waren dat hier de ruiten sprongen waren voor mij de smaakmakersquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:10 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh.. maar het wordt zo ook een opvancentrum voor uitgescheten 4e rangs ex-Nixfactors...![]()
Allemaal voor een laatse kans op wat roem... te triest voor woorden...
Vermakelijk ja, maar het dreigt de freakshow kant op te gaan met die keus van gasten.. dragqueens en bezopen soccaboys horen bij Rel-Jaap beneden in de kelder..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mwah Gher, De voorrondes van al die talent scouting prgramma's waren voor mij veel vermakelijker als de eindrondes, waarin wat personen iets laten zien dat "boven-gemiddeld" is. Die grapjassen die van zichzelf dachten dat ze bij de top hoorden en er zich niet van bewust waren dat hier de ruiten sprongen waren voor mij de smaakmakers
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vermakelijk ja, maar het dreigt de freakshow kant op te gaan met die keus van gasten.. dragqueens en bezopen soccaboys horen bij Rel-Jaap beneden in de kelder..
Och, een kleine hapering, in de geoliede machine, moet kunnenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:38 schreef 5thencounter het volgende:
Arma Johan.. ziekjes.. en dan is er de hele dag geen TV meer?
Hoi Dotteyquote:
Beloftes die gedaan worden moeten nagekomen worden. Elke TV zender zendt de programma's uit die beloofd worden, op de tijden die in de programmagids aangegeven staan. Wij proberen SV een betere zender te maken door kritiek te leveren, en dat jij dat bashen noemt is jouw zaak, maar dan zul je ook moeten erkennen dat je daar geen sluitende motivatie voor kunt achterhalen, aangezien we dagelijks in die chat zitten en toch telkens kijken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet aan dat er geen geluid bij de streams is, en ik vind het wel gezellig.
Maar ik heb dat hele 'HET IS EEN SCHANDE DAT WE GEEN 24/7 STREAM HEBBEN WANT DAT HEBBEN ZE BELOOFD' totaal niet.
Af en toe een programmaatje, en af en toe geluid vind ik ook wel leuk, en ik hoop dat ze het langzaam maar zeker uit gaan bouwen.
Totdat Johan erachter komt dat het niet winstgevend kan worden, en de stekker eruit trekt.
Jij weet heel goed dat ik inhoudelijke kritiek niet als bashen zie.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Beloftes die gedaan worden moeten nagekomen worden. Elke TV zender zendt de programma's uit die beloofd worden, op de tijden die in de programmagids aangegeven staan. Wij proberen SV een betere zender te maken door kritiek te leveren, en dat jij dat bashen noemt is jouw zaak, maar dan zul je ook moeten erkennen dat je daar geen sluitende motivatie voor kunt achterhalen, aangezien we dagelijks in die chat zitten en toch telkens kijken.
wat heb je gezegd ? een vies woord ?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:25 schreef 5thencounter het volgende:
Kut.. ben ik net gekicked van de chat..zeker teveel NL-chat gepromoot.. slappelingen!
Nee ik heb alleen een nieuwe user gewezen op het online komen van Sly's nieuwe SV-site incl chat..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:27 schreef Jian het volgende:
[..]
wat heb je gezegd ? een vies woord ?
Ach na een kick kan je er gewoon weer op. Niet meteen weer commentaar leveren want daar loert Robbie op en dat heb je een ban ! Trust me !quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee ik heb alleen een nieuwe user gewezen op het online komen van Sly's nieuwe SV-site incl chat..
Schoot in het verkeerde keelgat blijkbaar..
Neuh.. dit keer niet..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach na een kick kan je er gewoon weer op. Niet meteen weer commentaar leveren want daar loert Robbie op en dat heb je een ban ! Trust me !
Okee, meteen een ban dus, join the club, die ondertussen van respectabele omvang isquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh.. dit keer niet..
Connecting ...
You are banned [studiovlemmix2]
Tsja, nou moet ik wel op de NL-chat verder morgen.. jammer..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, meteen een ban dus, join the club, die ondertussen van respectabele omvang is
Hoeft niet natuurlijk, jij weet de weg toch wel Gherquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, nou moet ik wel op de NL-chat verder morgen.. jammer..
Sjahh.. SC hiero? maar dat is niet echt chatte..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoeft niet natuurlijk, jij weet de weg toch wel Gher
Wel gezellig, maar dat bedoelde ik niet .......quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjahh.. SC hiero? maar dat is niet echt chatte..
Hmm.. weer 'tig proxy-ip's aanmaken om weer mee te doen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoeft niet natuurlijk, jij weet de weg toch wel Gher
Zoveel werk is dat toch nietquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. weer 'tig proxy-ip's aanmaken om weer mee te doen?
Wie is Richard danquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi Dottey
Johan heeft Richard telefonisch gevraagd om mee te gaan naar Slee naar Benee. Richard komt nog met een antwoord. Het lijkt Johan een mooie kans voor Richard.
ik geloof het wel..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:44 schreef Chanel5 het volgende:
ik zit nu op studio-vlemmix.nl dat is de nieuwe toch?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:44 schreef Chanel5 het volgende:
ik zit nu op studio-vlemmix.nl dat is de nieuwe toch?
ja deze en die is van Uniekmediaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
http://www.studio-vlemmix.nl/livetv.html
wtfquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:47 schreef Copycat het volgende:
Richard is toch de timmerman van de regieruimte en diegene die die prachtige bokaal aan Jaap overhandigde?
LS weer lekker kort door de bocht aan het aanmodderaten? Hij zal toch maar zo'n zeventig jaar geleden zo'n belangrijke functie hebben gehad ...
Wie was het slachtoffer? 5th?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:47 schreef Copycat het volgende:
Richard is toch de timmerman van de regieruimte en diegene die die prachtige bokaal aan Jaap overhandigde?
LS weer lekker kort door de bocht aan het aanmodderaten? Hij zal toch maar zo'n zeventig jaar geleden zo'n belangrijke functie hebben gehad ...
Cc heeft het bijna goed:quote:
quote:Even later komt iemand in een ruitjesshirt Jaap een bokaal brengen. Zijn naam is Richard en hij is kunstenaar; hij vond het leuk om achter de schermen naar Jaap te kijken.
Dus dit is de nieuwe Chanel5, zo te zien ook de nieuwe site.quote:
De bokaalquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:47 schreef Copycat het volgende:
Dat is de timmerman dus, die zich kunstenaar noemt. Liep tijdens TBO ook af en toe rond.quote:
Oh, een zelfbenoemd kunstenaar?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is de timmerman dus, die zich kunstenaar noemt. Liep tijdens TBO ook af en toe rond.
Vond je? Ik vond vooral die ingestifte titel op de bovenkant heel kunstzinnig.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:55 schreef Disana het volgende:
Oh, een zelfbenoemd kunstenaar?
Die bokaal zag eruit als een peuterschoolwerkje.
Ik heb er geen kijk op, mijn vader was geen kunstenaarquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond vooral die ingestifte titel op de bovenkant heel kunstzinnig.
Dat is toch niet dezelfde?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is de timmerman dus, die zich kunstenaar noemt. Liep tijdens TBO ook af en toe rond.
Staat de bokaal ook nog ergens op een cap, werd de bokaal gegeven in de derde show?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:55 schreef Disana het volgende:
Oh, een zelfbenoemd kunstenaar?
Die bokaal zag eruit als een peuterschoolwerkje.
Ja het was in de derde show en ik heb er zelf geen cap van gemaakt, misschien iemand in die COS toen wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Staat de bokaal ook nog ergens op een cap, was het in de derde show?
Niet? Dan leken ze veel op elkaarquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:58 schreef Dottey het volgende:
Dat is toch niet dezelfde?
Op zijn site staat toch wel heeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuul wat beter werk te bewonderen dan de bokaal
Oke lees die COS nog wel na.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:59 schreef Disana het volgende:
Ja het was in de derde show en ik heb er zelf geen cap van gemaakt, misschien iemand in die COS toen wel.
Linkje?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat is toch niet dezelfde?
Op zijn site staat toch wel heeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuul wat beter werk te bewonderen dan de bokaal
Derde show idd..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Staat de bokaal ook nog ergens op een cap, werd de bokaal gegeven in de derde show?
Mijn favorieten lijst werkt niet meer.quote:
Oh wat lastig, hoe kan dat nou.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mijn favorieten lijst werkt niet meer.
Als je Mera online ziet.. moet je het haar even vragen! Die weet dat denk ik nog wel te vinden.
Ik heb stream aangeslingerd en ontdek dat Johan gaat vertrekken. Met een hele hebben en houden ..quote:
Nou ik heb geen flauw idee.. ik zal wel weer een map hebben verzet of gedelete.. de digibeet dat ik benquote:
Familie van Liesbeth?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou ik heb geen flauw idee.. ik zal wel weer een map hebben verzet of gedelete.. de digibeet dat ik ben
Gaat-ie verhuizen of op vakantie?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:03 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb stream aangeslingerd en ontdek dat Johan gaat vertrekken. Met een hele hebben en houden ..
Rond 17:00 , 19:00 stream op "Met de slee naar benee".quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gaat-ie verhuizen of op vakantie?
Aan het werk: Live streamen vanaf Slee naar Benee. Maar het is nog wel een beetje vroeg, hij zou om 17.00 vertrekken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gaat-ie verhuizen of op vakantie?
quote:
Misschien draaien ze het wel met de webcam van de laptopquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:11 schreef beequeen het volgende:
Ik ben heulemaal niet technisch maar waarom neemt Johan een computer en het hele rattenplan mee om een remote camera te bedienen. Is dat normaal?
Heeft-ie z'n uplink-helm ook mee?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:11 schreef beequeen het volgende:
Ik ben heulemaal niet technisch maar waarom neemt Johan een computer en het hele rattenplan mee om een remote camera te bedienen. Is dat normaal?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft-ie z'n uplink-helm ook mee?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:16 schreef tuinfluiter het volgende:
Angelique lijkt me trouwens een leuke vlotte Vlemmix medewerkster, zag gisteren de
Vraag me Raak met haar.
Wahahahquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Nee Dot, er ging een echte camera mee. Vandaar mijn vraag.
Och, die chat wordt ook steeds minder, ze schillen aardappelen, maken firtuurpannen schoon, doen de afwas, etc. Alles met een weerwoord staat zo'n beetje aan de zijlijn ondertussenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Zonder chat is er geen kut aan. Ik heb het 2 minuten volgehouden.
Oh? Is de chat weg? Waarom?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kan alleen de stream volgen, want hebt een ban op de chat.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat kun je ook beter bij Hans doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:51 schreef Jian het volgende:
Ja, lekker op je knieën vragen of Robje je alstublieft wil unbannen, zodat ie helemaal kan wegdrijven in zijn eigen glorie-vochttsssss
Ik ga echt niet om een unban vragen, dat is tegen mijn principes. Als ik op Fok! ge-banned zou worden kom ik ook niet meer terug.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je kan alleen de stream volgen, want hebt een ban op de chat.
Kan niet 24 uur feest zijn op de chat.
Ben je al in onderhandeling? Zit je al in de bespreking?
Het was gezellig op de chat tot de moderatie zich ermee ging bemoeien. Iemand gebruikte het woord "neuken" en kreeg een waarschuwing. Ik vroeg me toen af of je het woord neuken niet meer mocht zeggen en werd meteen gekicked. Na opnieuw inloggen kreeg ik meteen een PM van Hansie dat "de volgende een ban zou zijn". Ik heb vriendelijk gemeld dat ik blij was dat ik altijd op Hansie kon rekenen en heb het verboden woord niet meer gebruikt.quote:Elke reden van de ban kan anders zijn..............................zo erg kan het toch niet zijn wat je schreef?
Of komt het er op neer dat de vrouwen na even prive met Hansie2010 te gaan sneller van hun ban af zijn.
Vind ik dan niet kunnen , moeten 1 lijn trekken.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:17 schreef Copycat het volgende:
De eerste 'kloon' die ik doorhad, in mijn hele FOK!carrière.
Oh, ik wilde je juist vragen de update-honneurs waar te nemen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:46 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ik vanavond verstek moet laten gaan.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:46 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ik vanavond verstek moet laten gaan.
Dat open podium heb ik bijna helemaal gemist. Het eerste pauzenummer duurde me iets te langquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond het ook erg jammer dat ik donderdag naar Paradiso moest en daardoor het open podium moest missen. Ik heb het hele concert aan Marian en consorten staan denken.
Lyer lyer pants on firequote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Ik vond het ook erg jammer dat ik donderdag naar Paradiso moest en daardoor het open podium moest missen. Ik heb het hele concert aan Marian en consorten staan denken.
IK heb nog een shitload ip'squote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, die chat wordt ook steeds minder, ze schillen aardappelen, maken firtuurpannen schoon, doen de afwas, etc. Alles met een weerwoord staat zo'n beetje aan de zijlijn ondertussen
Ik hoef bijzonder weinig moeite te doen, geleuf mequote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zin in die moeite
als de nl chat in de lucht is moet je daar eens heen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoef bijzonder weinig moeite te doen, geleuf memaar het boeit ook niet super behalve als er een zacht relletje te creëren is
Ja, ruim 3 uur reggae-dancehall van Queen Ifrica waarbij de lieve dame al 10 minuten na haar voorprogramma het podium opkwam.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat open podium heb ik bijna helemaal gemist. Het eerste pauzenummer duurde me iets te lang.
Was het in Paradiso beter geregeld bij het concert van ...?
Neen, wat moet ik bij die vadsige randmongool op een chat ?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:06 schreef gomi het volgende:
[..]
als de nl chat in de lucht is moet je daar eens heen.
kijken hoe lang t duurt voor je daar een ban hebt
hehe, weet ik veel.maar hij is nu helemaal into love and peace.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, wat moet ik bij die vadsige randmongool op een chat ?
Zolang ik op de Vlemchat geband ben, ga ik me daar wel op de chat vermaken.. problemen mee?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, wat moet ik bij die vadsige randmongool op een chat ?
daar heb je binnen t kwartier ook een ban gok ikquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zolang ik op de Vlemchat geband ben, ga ik me daar wel op de chat vermaken.. problemen mee?
Nouww.. dan zal je nog raar opkijken den ik...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:13 schreef gomi het volgende:
[..]
daar heb je binnen t kwartier ook een ban gok ik
Ik ga wel op de tweakers hangenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zolang ik op de Vlemchat geband ben, ga ik me daar wel op de chat vermaken.. problemen mee?
jij en sly kunnen wel door 1 deur?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nouww.. dan zal je nog raar opkijken den ik...
Groot gelijkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga wel op de tweakers hangen
Daar kan ik al meer dan twee jaar niet opkomen. Maar als ik sommige berichten hier lees mis ik daar weinig aan geloof ik.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:06 schreef gomi het volgende:
[..]
als de nl chat in de lucht is moet je daar eens heen.
kijken hoe lang t duurt voor je daar een ban hebt
Gek genoeg heb ik al aardig wat gesprekken achter de rug,en vele gingen zelfs het nut en noodzaak van rellen en triggerhappy Mods...quote:
arethusa.tweakers.net- *** You are banned from Tweakers.net (Your IP, ., is in our Open Proxy List.. Please visit http://cbl.abuseat.org/lookup.cgi?ip=)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga wel op de tweakers hangen
Die is er nog steeds niet? Die moet je gebruiken om met de moderators te kunnen mailen over een ban, las ik net.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:18 schreef tuinfluiter het volgende:
(
Alsido: Contactpagina moeten we aanmaken, zullen we daar zo aan beginnen?
Liesbeth: Ja is goed.
ah sly is best leuk af en toe, maar hij draait zo snel door.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik al aardig wat gesprekken achter de rug,en vele gingen zelfs het nut en noodzaak van rellen en triggerhappy Mods...
Ja dat is emotie natuurlijk, neemt niet weg dat ook NL zijn toko blijft verdedigen...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:23 schreef gomi het volgende:
[..]
ah sly is best leuk af en toe, maar hij draait zo snel door.
dat is ook wel leuk tbh
Als het goed is morgen.. maar die link zit waarschijnlijk wel aan de NL-site vast,quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:24 schreef Toverheks het volgende:
Is die nieuwe chat van de Vlem al in gebruik dan?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als het goed is morgen.. maar die link zit waarschijnlijk wel aan de NL-site vast,
Ja zeker leuk af en toe. Vorige week zaterdag met zijn muziek en de commentaren hier erbij was het gewoon gezelligquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:23 schreef gomi het volgende:
[..]
ah sly is best leuk af en toe, maar hij draait zo snel door.
dat is ook wel leuk tbh
En ook best wel eng, toen er een nep kloon van Sly op Fok kwam.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
Ja zeker leuk af en toe. Vorige week zaterdag met zijn muziek en de commentaren hier erbij was het gewoon gezellig.
Oh ja, die kloon. Leek wel heel echt he?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En ook best wel eng, toen er een nep kloon van Sly op Fok kwam.
Zou er van in de war raken, zat net te lezen in de SC en dacht dat het de COS wasquote:
Haha, ja ik dacht daarnet dus net andersom dat ik in de SC zat.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zou er van in de war raken, zat net te lezen in de SC en dacht dat het de COS was
want ging over de bans.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:48 schreef Disana het volgende:
Haha, ja ik dacht daarnet dus net andersom dat ik in de SC zat.
Even kijken of ze ook zijn te verstaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:58 schreef tuinfluiter het volgende:
Liesbeth steekt een sigaartje op, kijkt verleidelijk naar Alsido,
Ernstige problemen op de chat? Dat ding lag een kwartier stil daarnet.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Iemand: Test, test, test, testtttttt, testtttt, test,
Alsido: Onder kijkersvragen, opstellingen daaronder, Manyo , nee, dat is niet verteld,
ernstige problemen op de chat,
Liesbeth: (Geen geluid)
Iemand: Test, test, test, test, test.
Dan zal het ernstige problemen met de chat zijn?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:10 schreef Disana het volgende:
Ernstige problemen op de chat? Dat ding lag een kwartier stil daarnet.
Ja, dat krijg je met:quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ernstige problemen op de chat? Dat ding lag een kwartier stil daarnet.
Ja. De leukste mensen kunnen niet meer postenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je met:
- Cannot join channel (+b) (#studiovlemmix2)
Dat zou helemaal lachen zijn. Eerst doodmodereren en dan de stilte een probleem vinden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dan zal het ernstige problemen met de chat zijn?
Welke plaats ging Johan vandaag, waar is dat slee-en?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:13 schreef Disana het volgende:
Dat zou helemaal lachen zijn. Eerst doodmodereren en dan de stilte een probleem vinden.
Het gaat er nu over een oven en over sneeuw.
Dat is in Kruisland.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Welke plaats ging Johan vandaag, waar is dat slee-en?
Ja die zag ik daar een tijd geleden lopen alleen zijn hoofd was niet in beeld.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:15 schreef Chanel5 het volgende:
Ik dacht Hansie zijn stem te horen in Sv.
Dus Hansie zegt 56 keer test, test, dacht dat er weer een echo in mijn geluid zat.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:17 schreef tuinfluiter het volgende:
Bedankt verstond het niet , wel morgen Winterswijk.
Dat overhemdquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja die zag ik daar een tijd geleden lopen alleen zijn hoofd was niet in beeld.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:55 schreef Disana het volgende:
Lichaamstaal zegt veel...
[ afbeelding ]
Nou ja, laten we dan zeggen dat er een zekere chemie lijkt te zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Toch zegt Liesbeth nog steeds vrijgezel te zijn.
Kan ik me niet voorstellen dat Johan dat niet toe zou staan. Levert misschien ook leuke stream opquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:24 schreef Toverheks het volgende:
Ach Liesbeth vrije meis, Alsido vrije jongen, misschien, misschien misschien.
Maar misschien heeft Johan wel geopperd geen relatie`s op de werkvloer.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen dat Johan dat niet toe zou staan. Levert misschien ook leuke stream op
En geen geluid. Echt slecht de laatste 2 dagen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:37 schreef Toverheks het volgende:
Maar slinger net de stream weer ff aan, maar nog steeds aan het buro met zijn 2e
Waar zie jij dat dan BQ, ik zie nog steeds Liesbeth aan buroquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:44 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij checkt Alsido nu de verbinding met Johan. Als dat maar goed gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |