Ja gaat voor het record?quote:
http://streams.servehttp.comquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:52 schreef Toverheks het volgende:![]()
http://www.studio-vlemmix.nl/livetv.html
Hanssie en 2 van Pietjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:56 schreef versabommie het volgende:
Hidi, wie heeft al die ip bans gedaan?
quote:
Spannend hè? Ik heb het niet meer.quote:
Er is er net weer eentje bijgekomen. Hansie is ongesteld, volgens mij.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij niet want er hebben er 14 een ban en dat zijn er ook een paar van bommie
Ja, ik zal nog eens die stream aanslingeren. Kijk ik een keer!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Spannend hè? Ik heb het niet meer.
voorlopig is er alleen iets te zien om 10uur 's ochtends, 19:00 vraag je raak en woensdagsavond jaapquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik zal nog eens die stream aanslingeren. Kijk ik een keer!
jij Kees?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is er net weer eentje bijgekomen. Hansie is ongesteld, volgens mij.
die lag heel niet voor de handquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben jij dan al weer boelkloedig?
Neuh, ik cactus nog steedsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben jij dan al weer boelkloedig?
Ach, meer ip-adressen als moskeeënquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
die lag heel niet voor de hand
Doe geen moeite Noek. Het is en blijft bagger.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:15 schreef Noek het volgende:
Ja, ik zal nog eens die stream aanslingeren. Kijk ik een keer!
Had ik het dus toch goed? Ach je praatte al zoveel voor en over hem.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, het moest er eens van komen, hè?
quote:
De stream aanzetten om een oude computer te gaan zitten bekijken is inderdaad de moeite niet waard.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe geen moeite Noek. Het is en blijft bagger.
Dus wel geluid, maar dan alleen op één kant?quote:MONORAIL.
Dat werd op een gegeven moment, onbedoeld, een groot deel van het plezier.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Had ik het dus toch goed? Ach je praatte al zoveel voor en over hem.
En maar verwarring zaaien hahaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat werd op een gegeven moment, onbedoeld, een groot deel van het plezier.
Zoiets, maar het blijft angstvallig stil op dit moment. Peter is in da house dus sabotage met de zenders sluit ik niet uit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus wel geluid, maar dan alleen op één kant?
Je weet het verschil toch wel tussen als en dan? Maar het leg niet aan jou hoor. Gewoon nergeren.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:35 schreef Jian het volgende:
OMG, ik denk Cc. is niet online dus ik leef me effe uit, maar ze slapen nooit
Dat ben ik pas gaan doen nadat ik begreep dat er mensen waren die niet wisten dat ik Kees was. In het topic voor gasten voor de show van Jaap zag ik mijn naam in hetzelfde rijtje staan als die van Kees. Dat vond ik wel grappig.quote:
Heb dat topic niet gezien maar leek me idd wel hilarisch om jezelf 2x te zien staan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat ben ik pas gaan doen nadat ik begreep dat er mensen waren die niet wisten dat ik Kees was. In het topic voor gasten voor de show van Jaap zag ik mijn naam in hetzelfde rijtje staan als die van Kees. Dat vond ik wel grappig.
Ik denk het wel. Het werd zo langzamerhand ook wel een herhaling van zetten en vanaf volgende week heb ik het sowieso een stuk drukker dan de afgelopen maand.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb dat topic niet gezien maar leek me idd wel hilarisch om jezelf 2x te zien staan.
En nu is Kees uitgeknalt?.
Ja. de grap over de buurman kwam in korte tijd ook al 2x voorbijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Het werd zo langzamerhand ook wel een herhaling van zetten en vanaf volgende week heb ik het sowieso een stuk drukker dan de afgelopen maand.
Dat was de bedoeling, daar wilde ik nog iets mee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja. de grap over de buurman kwam in korte tijd ook al 2x voorbij
Kan misschien nog wel. In ieder geval heb ik vaak moeten lachen om Kees, zelfs PeterN kon/kan hem waarderen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling, daar wilde ik nog iets mee.
Dat was een mooie ontwikkeling. Vooral in het begin was ik knalhard tegen hem maar omdat anderen om hem heen moesten lachen, kon Peter niets anders dan lachen om Kees. Maar reken er maar op dat het af en toe pijn deed.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:31 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb de perfecte artiest voor het komende open podium gevonden.
http://www.youtube.com/user/JosvanOss#p/a/u/0/gzN3CttekBs
Het lijkt verdomd veel op BPM Studioquote:
Hahahahahahaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:31 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb de perfecte artiest voor het komende open podium gevonden.
http://www.youtube.com/user/JosvanOss#p/a/u/0/gzN3CttekBs
Dan schakelen we over naar Huissen, huis Binnenveld, maar daar zijn de CV en waterleidingen bevroren.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:51 schreef SeSeSeS het volgende:
Ze zijn allemaal dood, CO2 vergiftiging.. Alsido's schuld die defecte kachel....
Astrid ligt koude winden te laten vanuit haar half opengebroken graf.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dan schakelen we over naar Huissen, huis Binnenveld, maar daar zijn de CV en waterleidingen bevroren.
Graf niet helemaal dicht gegooid, dan zal ze Johan of Liesbeth volgende keer wel een poepie laten ruiken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Astrid ligt koude winden te laten vanuit haar half opengebroken graf.
Is Vraag je Raak nog niet begonnen, dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:10 schreef Disana het volgende:
Wat mankeert die mensen om stream en geluid maar gewoon een fiks aantal uren uit te zetten. Zit Peter daar weer achter en weet Johan het wel.
Dat wordt weer tv voor doofstommen.quote:Johan, die vanavond van de een of andere locatie zou gaan uitzenden.
Ze doen uit pure ellende vraag maar raak op de chat geloof ik. Op de stream staat een computer stil te staan, dat wil zeggen, volgens mij is het een bevroren beeld.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is Vraag je Raak nog niet begonnen, dan?
[..]
Dat wordt weer tv voor doofstommen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze doen uit pure ellende vraag maar raak op de chat geloof ik. Op de stream staat een computer stil te staan, dat wil zeggen, volgens mij is het een bevroren beeld.
PM'en met Jaap. Leuk maar het geeft zo'n rommel.quote:Oh, en daar is Jaap weer met de bekende vraag. Moet ik de vraag nog noemen?
Ik wed dat je geen bedankje krijgt nadat je hem van input hebt voorzien.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
![]()
[..]
PM'en met Jaap. Leuk maar het geeft zo'n rommel.
Ja, graag!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze doen uit pure ellende vraag maar raak op de chat geloof ik. Op de stream staat een computer stil te staan, dat wil zeggen, volgens mij is het een bevroren beeld.
Oh, en daar is Jaap weer met de bekende vraag. Moet ik de vraag nog noemen?
Meer kans op een *burpquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wed dat je geen bedankje krijgt nadat je hem van input hebt voorzien.
Nee hequote:
Tsss, alsof hij er wat mee doet. Boter aan de galg, water naar de zee dragen,het ene oor in het andere uit. O nee, het komt het oor niet eens ínquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee he![]()
Mensen die positieve suggesties hebben over zijn programma mogen hem pm'men.
En we hebben Peter in beeld. Dus Peter zit hier weer achter.
Hij vraagt het elke dag weer dus kennelijk levert het hem ook niets op of wil hij iets maar niet begrijpen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tsss, alsof hij er wat mee doet. Boter aan de galg, water naar de zee dragen,het ene oor in het andere uit. O nee, het komt het oor niet eens ín
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
Tsss, alsof hij er wat mee doet. Boter aan de galg, water naar de zee dragen,het ene oor in het andere uit.
O nee, het komt het oor niet eens ín
Hij heeft dan gewoon weer even het gevoel dat hij niet de enige is die het goed vindt. Dan eet hij daarna even wat, een calorie of 5000, en is hij weer gelukkig.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij vraagt het elke dag weer dus kennelijk levert het hem ook niets op of wil hij iets maar niet begrijpen.
Ik kreeg een bedankje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
PM'en met Jaap. Leuk maar het geeft zo'n rommel.
Ik heb heel vaak gelachen met en om kees heeft mega goede humor dus jammer vd banquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan misschien nog wel. In ieder geval heb ik vaak moeten lachen om Kees, zelfs PeterN kon/kan hem waarderen.
Ik word best wel moe van dat gezeik van Jaap om input. Als hij niet tegen kritiek kan moet hij er niet aan beginnen. En dat gelul van : "Dit is mijn show en ik bepaal wat hier gebeurt" schiet mij al meteen in het verkeerde keelsgat Als de kijkers het niet pruimen dan moet hij er aan werken dat het wel te pruimen valt, of opzouten. Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:54 schreef Toverheks het volgende:Lees ik het nu goed hier, vroeg Jaap alweer op de chat of je hem wilde P.M.e met ideeen of suggesties, kan die man nou niks leuks zelf bedenken, dat gebedel op de chat
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik word best wel moe van dat gezeik van Jaap om input. Als hij niet tegen kritiek kan moet hij er niet aan beginnen. En dat gelul van : "Dit is mijn show en ik bepaal wat hier gebeurt" schiet mij al meteen in het verkeerde keelsgat Als de kijkers het niet pruimen dan moet hij er aan werken dat het wel te pruimen valt, of opzouten. Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Mee eens. Komt bij dat Jaap he-le-maal niets doet met de suggesties die hij krijgt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik word best wel moe van dat gezeik van Jaap om input. Als hij niet tegen kritiek kan moet hij er niet aan beginnen. En dat gelul van : "Dit is mijn show en ik bepaal wat hier gebeurt" schiet mij al meteen in het verkeerde keelsgat Als de kijkers het niet pruimen dan moet hij er aan werken dat het wel te pruimen valt, of opzouten. Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Hij moet minister-president worden en gelijk de baan van kamervoorzitter voor zich claimen, scoort punten tijdens de debatten: "Kop houden, daar heb ik geen zin in, doe het maar in PM!"quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mee eens. Komt bij dat Jaap he-le-maal niets doet met de suggesties die hij krijgt.
Hij heeft een regisseur, Bram , daar kan Jaap ook eens mee om de tafel zitten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
Mee eens. Komt bij dat Jaap he-le-maal niets doet met de suggesties die hij krijgt.
De enige 'overlast' die hij veroorzaakt is af en toe mensen erop attenderen dat hij open staat voor input, en dat hij dat per PM wil doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik word best wel moe van dat gezeik van Jaap om input.
Nou heksje, in het begin maakte het een voorbereidde en en redelijke indruk maar dat verzandde al gauw in de oude terror-shit. En ik ga hem niet PMmen, hij zoekt het maar uit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:09 schreef Toverheks het volgende:
Maar je hebt helemaal gelijk Ruud want het lijkt wel of hij zelf niks kan bedenken, heb eerverleden week nog Prive met Jaap gezeten, en leuk gesprek met hem gehad, beetje kritiek en beetje ideeen geopperd, maar ja Mijneer denkt gewoon dat het *lollig* is iedereen maar steeds af te lopen zeiken etc.
En toen afgelopen woensdag met BQ kan hij van mij heel diep door de stront zakken, ben klaar met zulke gasten, leuk gevonden worden over de rug van een ander, en dan zijn er nog *fans* die een veer in zijn reet steken van oh leuk ben je etc. nee hij kon dit gewoon niet maken, maar ach hij zal elke week wel een stapje verder gaan, hij denkt dat dit soort stream *scoort*
Hahaha zie hem helemaal voor mequote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij moet minister-president worden en gelijk de baan van kamervoorzitter voor zich claimen, scoort punten tijdens de debatten: "Kop houden, daar heb ik geen zin in, doe het maar in PM!"
Je hebt helemaal gelijk, en als ik steeds zo de reaktie`s lees op de chat als hij weer binnen komt daar, dan heeft meer dan de helft het ook met hem gehad.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou heksje, in het begin maakte het een voorbereidde en en redelijke indruk maar dat verzandde al gauw in de oude terror-shit. En ik ga hem niet PMmen, hij zoekt het maar uit.
Ik hoop dat ie ook hier meeleest en dat gebruikt ter bevordering van het niveau.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, en als ik steeds zo de reaktie`s lees op de chat als hij weer binnen komt daar, dan heeft meer dan de helft het ook met hem gehad.
Hdngmw zal daar niet zo'n voorstander van zijn, lijkt me.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
In de chat jezelf verdedigen is lastig omdat 't zo snel gaat, laat 'm een account aanmaken en dan kan ie zich rustig verdedigen in 't evaluatietopic.
Heeft Jaap hier geen account dan Pietje??, ach hij kan ook *stiekum* meelezen en zal dat heus wel doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
In de chat jezelf verdedigen is lastig omdat 't zo snel gaat, laat 'm een account aanmaken en dan kan ie zich rustig verdedigen in 't evaluatietopic.
Hij is al door meerdere chatters gewezen op het evaluatie-topic maar dat vindt meneer te negatief.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heeft Jaap hier geen account dan Pietje??, ach hij kan ook *stiekum* meelezen en zal dat heus wel doen.
Hij gaat niet meer in gesprek op de chat, gaat alleen prive met de mensen of nodigt uit tot een mail te sturen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Okee Pietje. Maar die nogal dictatoriale houding van hem, :" Dit is MIJN show..." moet hij toch zien kwijt te raken, de kijkers bepalen of het een succes wordt, niet Jaap.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heeft helemaal geen behoefte zich tegen bepaalde users te gaan verdedigen. Daarom nodigt hij mensen per PM uit inhoudelijk met hem te discussiëren over zijn programma.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee Peter, het is zijn houding over het algemeen, nogmaals, hij begon goed en vertikte het om kritiek "op niveau" te beantwoorden. Hoorn opgooien en grapjes over iemand nek breken gaan geen respect opleveren.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Okee Pietje. Maar die nogal dictatoriale houding van hem, :" Dit is MIJN show..." moet hij toch zien kwijt te raken, de kijkers bepalen of het een succes wordt, niet Jaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |