Ja gaat voor het record?quote:
http://streams.servehttp.comquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:52 schreef Toverheks het volgende:![]()
http://www.studio-vlemmix.nl/livetv.html
Hanssie en 2 van Pietjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:56 schreef versabommie het volgende:
Hidi, wie heeft al die ip bans gedaan?
quote:
Spannend hè? Ik heb het niet meer.quote:
Er is er net weer eentje bijgekomen. Hansie is ongesteld, volgens mij.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij niet want er hebben er 14 een ban en dat zijn er ook een paar van bommie
Ja, ik zal nog eens die stream aanslingeren. Kijk ik een keer!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Spannend hè? Ik heb het niet meer.
voorlopig is er alleen iets te zien om 10uur 's ochtends, 19:00 vraag je raak en woensdagsavond jaapquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik zal nog eens die stream aanslingeren. Kijk ik een keer!
jij Kees?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is er net weer eentje bijgekomen. Hansie is ongesteld, volgens mij.
die lag heel niet voor de handquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben jij dan al weer boelkloedig?
Neuh, ik cactus nog steedsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben jij dan al weer boelkloedig?
Ach, meer ip-adressen als moskeeënquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
die lag heel niet voor de hand
Doe geen moeite Noek. Het is en blijft bagger.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:15 schreef Noek het volgende:
Ja, ik zal nog eens die stream aanslingeren. Kijk ik een keer!
Had ik het dus toch goed? Ach je praatte al zoveel voor en over hem.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, het moest er eens van komen, hè?
quote:
De stream aanzetten om een oude computer te gaan zitten bekijken is inderdaad de moeite niet waard.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe geen moeite Noek. Het is en blijft bagger.
Dus wel geluid, maar dan alleen op één kant?quote:MONORAIL.
Dat werd op een gegeven moment, onbedoeld, een groot deel van het plezier.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Had ik het dus toch goed? Ach je praatte al zoveel voor en over hem.
En maar verwarring zaaien hahaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat werd op een gegeven moment, onbedoeld, een groot deel van het plezier.
Zoiets, maar het blijft angstvallig stil op dit moment. Peter is in da house dus sabotage met de zenders sluit ik niet uit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus wel geluid, maar dan alleen op één kant?
Je weet het verschil toch wel tussen als en dan? Maar het leg niet aan jou hoor. Gewoon nergeren.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:35 schreef Jian het volgende:
OMG, ik denk Cc. is niet online dus ik leef me effe uit, maar ze slapen nooit
Dat ben ik pas gaan doen nadat ik begreep dat er mensen waren die niet wisten dat ik Kees was. In het topic voor gasten voor de show van Jaap zag ik mijn naam in hetzelfde rijtje staan als die van Kees. Dat vond ik wel grappig.quote:
Heb dat topic niet gezien maar leek me idd wel hilarisch om jezelf 2x te zien staan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat ben ik pas gaan doen nadat ik begreep dat er mensen waren die niet wisten dat ik Kees was. In het topic voor gasten voor de show van Jaap zag ik mijn naam in hetzelfde rijtje staan als die van Kees. Dat vond ik wel grappig.
Ik denk het wel. Het werd zo langzamerhand ook wel een herhaling van zetten en vanaf volgende week heb ik het sowieso een stuk drukker dan de afgelopen maand.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb dat topic niet gezien maar leek me idd wel hilarisch om jezelf 2x te zien staan.
En nu is Kees uitgeknalt?.
Ja. de grap over de buurman kwam in korte tijd ook al 2x voorbijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Het werd zo langzamerhand ook wel een herhaling van zetten en vanaf volgende week heb ik het sowieso een stuk drukker dan de afgelopen maand.
Dat was de bedoeling, daar wilde ik nog iets mee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja. de grap over de buurman kwam in korte tijd ook al 2x voorbij
Kan misschien nog wel. In ieder geval heb ik vaak moeten lachen om Kees, zelfs PeterN kon/kan hem waarderen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling, daar wilde ik nog iets mee.
Dat was een mooie ontwikkeling. Vooral in het begin was ik knalhard tegen hem maar omdat anderen om hem heen moesten lachen, kon Peter niets anders dan lachen om Kees. Maar reken er maar op dat het af en toe pijn deed.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:31 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb de perfecte artiest voor het komende open podium gevonden.
http://www.youtube.com/user/JosvanOss#p/a/u/0/gzN3CttekBs
Het lijkt verdomd veel op BPM Studioquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |