Dit topic gaat ontaarden in een Jaap-bash-topic, dus als je onbevooroordeeld een mening wil vormen lijkt me het niet echt een goede meeleesplek.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:29 schreef Marrije het volgende:
Heb er niks van gezien maar wil wel graag een mening hebben dus ik lees hier even mee.
Ik denk het niet, denk dat het Jaap's eigen kleding was. Later gingen Jaap en Paultje namelijk kleding uitwisselen en toen bleek dat Jaap niet in Paultje's oude kleding paste.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:35 schreef liesje1979 het volgende:
(DIt zou kunnen komen doordat de vriendin (Ina) van Paultje op de chat aangaf dat ze als ze zouden komen wel wat oude kleding van Paultje mee zouden nemen die Jaap wel zou passen).
Ah ok, bedankt, dat had ik gemist.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk het niet, denk dat het Jaap's eigen kleding was. Later gingen Jaap en Paultje namelijk kleding uitwisselen en toen bleek dat Jaap niet in Paultje's oude kleding paste.
Dit onderschrijf ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:56 schreef Pearlbitch het volgende:
En dat is precies waar de schoen wringt: jaap heeft geen enkele interesse in zijn gasten (of in zijn medemens in het algemeen for that matter). En zonder dat kun je naar mijn bescheiden mening nooit een goede talkshowhost worden.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zien jullie potentie, of had je een andere Jaap verwacht?
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind Studio Vlemmix en de chat leuker als Jaap er niet is.
Ook ik sluit me bij die meningen aan. De totale desinteresse in zijn gasten maakt Jaap in mijn ogen een zeer slechte talkshow host.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
Eens met Scrutinizer en Noekje.
Het wordt niet beter, Jaap is niet geïnteresseerd in zijn gasten, hij is te lui om ook maar iets voor te bereiden.
Het is net als met zijn afvallen, wél een operatie maar zelf niets doen.
Ook denk ik dat Jaap de chat slecht trekt, dat heeft wel degelijk invloed op zijn 'optreden'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |