Aan het werk: Live streamen vanaf Slee naar Benee. Maar het is nog wel een beetje vroeg, hij zou om 17.00 vertrekken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gaat-ie verhuizen of op vakantie?
quote:
Misschien draaien ze het wel met de webcam van de laptopquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:11 schreef beequeen het volgende:
Ik ben heulemaal niet technisch maar waarom neemt Johan een computer en het hele rattenplan mee om een remote camera te bedienen. Is dat normaal?
Heeft-ie z'n uplink-helm ook mee?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:11 schreef beequeen het volgende:
Ik ben heulemaal niet technisch maar waarom neemt Johan een computer en het hele rattenplan mee om een remote camera te bedienen. Is dat normaal?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft-ie z'n uplink-helm ook mee?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:16 schreef tuinfluiter het volgende:
Angelique lijkt me trouwens een leuke vlotte Vlemmix medewerkster, zag gisteren de
Vraag me Raak met haar.
Wahahahquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Nee Dot, er ging een echte camera mee. Vandaar mijn vraag.
Och, die chat wordt ook steeds minder, ze schillen aardappelen, maken firtuurpannen schoon, doen de afwas, etc. Alles met een weerwoord staat zo'n beetje aan de zijlijn ondertussenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Zonder chat is er geen kut aan. Ik heb het 2 minuten volgehouden.
Oh? Is de chat weg? Waarom?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kan alleen de stream volgen, want hebt een ban op de chat.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat kun je ook beter bij Hans doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:51 schreef Jian het volgende:
Ja, lekker op je knieën vragen of Robje je alstublieft wil unbannen, zodat ie helemaal kan wegdrijven in zijn eigen glorie-vochttsssss
Ik ga echt niet om een unban vragen, dat is tegen mijn principes. Als ik op Fok! ge-banned zou worden kom ik ook niet meer terug.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je kan alleen de stream volgen, want hebt een ban op de chat.
Kan niet 24 uur feest zijn op de chat.
Ben je al in onderhandeling? Zit je al in de bespreking?
Het was gezellig op de chat tot de moderatie zich ermee ging bemoeien. Iemand gebruikte het woord "neuken" en kreeg een waarschuwing. Ik vroeg me toen af of je het woord neuken niet meer mocht zeggen en werd meteen gekicked. Na opnieuw inloggen kreeg ik meteen een PM van Hansie dat "de volgende een ban zou zijn". Ik heb vriendelijk gemeld dat ik blij was dat ik altijd op Hansie kon rekenen en heb het verboden woord niet meer gebruikt.quote:Elke reden van de ban kan anders zijn..............................zo erg kan het toch niet zijn wat je schreef?
Of komt het er op neer dat de vrouwen na even prive met Hansie2010 te gaan sneller van hun ban af zijn.
Vind ik dan niet kunnen , moeten 1 lijn trekken.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:17 schreef Copycat het volgende:
De eerste 'kloon' die ik doorhad, in mijn hele FOK!carrière.
Oh, ik wilde je juist vragen de update-honneurs waar te nemen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:46 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ik vanavond verstek moet laten gaan.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:46 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ik vanavond verstek moet laten gaan.
Dat open podium heb ik bijna helemaal gemist. Het eerste pauzenummer duurde me iets te langquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond het ook erg jammer dat ik donderdag naar Paradiso moest en daardoor het open podium moest missen. Ik heb het hele concert aan Marian en consorten staan denken.
Lyer lyer pants on firequote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Ik vond het ook erg jammer dat ik donderdag naar Paradiso moest en daardoor het open podium moest missen. Ik heb het hele concert aan Marian en consorten staan denken.
IK heb nog een shitload ip'squote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, die chat wordt ook steeds minder, ze schillen aardappelen, maken firtuurpannen schoon, doen de afwas, etc. Alles met een weerwoord staat zo'n beetje aan de zijlijn ondertussen
Ik hoef bijzonder weinig moeite te doen, geleuf mequote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zin in die moeite
als de nl chat in de lucht is moet je daar eens heen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoef bijzonder weinig moeite te doen, geleuf memaar het boeit ook niet super behalve als er een zacht relletje te creëren is
Ja, ruim 3 uur reggae-dancehall van Queen Ifrica waarbij de lieve dame al 10 minuten na haar voorprogramma het podium opkwam.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat open podium heb ik bijna helemaal gemist. Het eerste pauzenummer duurde me iets te lang.
Was het in Paradiso beter geregeld bij het concert van ...?
Neen, wat moet ik bij die vadsige randmongool op een chat ?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:06 schreef gomi het volgende:
[..]
als de nl chat in de lucht is moet je daar eens heen.
kijken hoe lang t duurt voor je daar een ban hebt
hehe, weet ik veel.maar hij is nu helemaal into love and peace.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, wat moet ik bij die vadsige randmongool op een chat ?
Zolang ik op de Vlemchat geband ben, ga ik me daar wel op de chat vermaken.. problemen mee?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, wat moet ik bij die vadsige randmongool op een chat ?
daar heb je binnen t kwartier ook een ban gok ikquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zolang ik op de Vlemchat geband ben, ga ik me daar wel op de chat vermaken.. problemen mee?
Nouww.. dan zal je nog raar opkijken den ik...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:13 schreef gomi het volgende:
[..]
daar heb je binnen t kwartier ook een ban gok ik
Ik ga wel op de tweakers hangenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zolang ik op de Vlemchat geband ben, ga ik me daar wel op de chat vermaken.. problemen mee?
jij en sly kunnen wel door 1 deur?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nouww.. dan zal je nog raar opkijken den ik...
Groot gelijkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga wel op de tweakers hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |