quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja snap ik , fijne nacht.
.
[..]
Nou sinds Johan met de politiek bezig is , zag je Angelique ook twee keer per week achter de pc
zitten , bezig met uitwerken, bij vergadering met Sly was ze ook, is moeder van een zoon van 18 jaar
die nu in Egypte is .
Er was dus vijf kwartier lang alleen beeld op de PC en om 20:00 kwam er een ander beeld,
oranje paraplu en hoor ik hard door de boxen , hoi ik ben Angelique.
quote:
Vond het Open Podium echt geslaagd, hoop volgende week weer en dan beter geluid.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet aan dat er geen geluid bij de streams is, en ik vind het wel gezellig.
Maar ik heb dat hele 'HET IS EEN SCHANDE DAT WE GEEN 24/7 STREAM HEBBEN WANT DAT HEBBEN ZE BELOOFD' totaal niet.
Af en toe een programmaatje, en af en toe geluid vind ik ook wel leuk, en ik hoop dat ze het langzaam maar zeker uit gaan bouwen.
Totdat Johan erachter komt dat het niet winstgevend kan worden, en de stekker eruit trekt.
Als ze nu slim zijn halen ze de pauzes eruit, ik meende dat Angelique vanavond ook heeft gezegd dat dit op de vergadering genoemd is. Alleen het verband tussen de lange tijdsduur en het feit dat het publiek om half 11 vertrok hadden ze geloof ik nog niet zo gelegd.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vond het Open Podium echt geslaagd, hoop volgende week weer en dan beter geluid.
Nee ze moeten het gewoon inkorte, artiest,praatje, even 2/3 nummers van de radio en hup volgende item.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ze nu slim zijn halen ze de pauzes eruit, ik meende dat Angelique vanavond ook heeft gezegd dat dit op de vergadering genoemd is. Alleen het verband tussen de lange tijdsduur en het feit dat het publiek om half 11 vertrok hadden ze geloof ik nog niet zo gelegd.
Ik weet niet wie de uiteindelijke beslissing neemt. Johan wilde een website met 3 knoppen, dus er kwam een website met 3 knoppen. Misschien is het wel zo dat Marian haar mening mag geven, en dat Johan het doordrukt dat het toch tot 12 uur moet duren, omdat hij vindt dat dat moet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee ze moeten het gewoon inkorte, artiest,praatje, even 2/3 nummers van de radio en hup volgende item.
Vond het echt gezellig zo, stream, hier en lezen op de chat.
En ja, ze kunnen ook b.v. 7 uur half 8 beginnen en om 11 uur stoppen.
Maar denk dat Marian heus wel hier en daar leest en advieze van andere serieus neemt en daar aan gaat werken.
Oh dat vind ik nou niet zo erg, ze moeten allemaal een kans maken, en ach af een toe een verdwaalde zoals Andre Pronk daar kan ik dan wel om glimlachen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:10 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh.. maar het wordt zo ook een opvancentrum voor uitgescheten 4e rangs ex-Nixfactors...![]()
Mwah Gher, De voorrondes van al die talent scouting prgramma's waren voor mij veel vermakelijker als de eindrondes, waarin wat personen iets laten zien dat "boven-gemiddeld" is. Die grapjassen die van zichzelf dachten dat ze bij de top hoorden en er zich niet van bewust waren dat hier de ruiten sprongen waren voor mij de smaakmakersquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:10 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh.. maar het wordt zo ook een opvancentrum voor uitgescheten 4e rangs ex-Nixfactors...![]()
Allemaal voor een laatse kans op wat roem... te triest voor woorden...
Vermakelijk ja, maar het dreigt de freakshow kant op te gaan met die keus van gasten.. dragqueens en bezopen soccaboys horen bij Rel-Jaap beneden in de kelder..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mwah Gher, De voorrondes van al die talent scouting prgramma's waren voor mij veel vermakelijker als de eindrondes, waarin wat personen iets laten zien dat "boven-gemiddeld" is. Die grapjassen die van zichzelf dachten dat ze bij de top hoorden en er zich niet van bewust waren dat hier de ruiten sprongen waren voor mij de smaakmakers
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vermakelijk ja, maar het dreigt de freakshow kant op te gaan met die keus van gasten.. dragqueens en bezopen soccaboys horen bij Rel-Jaap beneden in de kelder..
Och, een kleine hapering, in de geoliede machine, moet kunnenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:38 schreef 5thencounter het volgende:
Arma Johan.. ziekjes.. en dan is er de hele dag geen TV meer?
Hoi Dotteyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |