quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vermakelijk ja, maar het dreigt de freakshow kant op te gaan met die keus van gasten.. dragqueens en bezopen soccaboys horen bij Rel-Jaap beneden in de kelder..
Och, een kleine hapering, in de geoliede machine, moet kunnenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:38 schreef 5thencounter het volgende:
Arma Johan.. ziekjes.. en dan is er de hele dag geen TV meer?
Hoi Dotteyquote:
Beloftes die gedaan worden moeten nagekomen worden. Elke TV zender zendt de programma's uit die beloofd worden, op de tijden die in de programmagids aangegeven staan. Wij proberen SV een betere zender te maken door kritiek te leveren, en dat jij dat bashen noemt is jouw zaak, maar dan zul je ook moeten erkennen dat je daar geen sluitende motivatie voor kunt achterhalen, aangezien we dagelijks in die chat zitten en toch telkens kijken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet aan dat er geen geluid bij de streams is, en ik vind het wel gezellig.
Maar ik heb dat hele 'HET IS EEN SCHANDE DAT WE GEEN 24/7 STREAM HEBBEN WANT DAT HEBBEN ZE BELOOFD' totaal niet.
Af en toe een programmaatje, en af en toe geluid vind ik ook wel leuk, en ik hoop dat ze het langzaam maar zeker uit gaan bouwen.
Totdat Johan erachter komt dat het niet winstgevend kan worden, en de stekker eruit trekt.
Jij weet heel goed dat ik inhoudelijke kritiek niet als bashen zie.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Beloftes die gedaan worden moeten nagekomen worden. Elke TV zender zendt de programma's uit die beloofd worden, op de tijden die in de programmagids aangegeven staan. Wij proberen SV een betere zender te maken door kritiek te leveren, en dat jij dat bashen noemt is jouw zaak, maar dan zul je ook moeten erkennen dat je daar geen sluitende motivatie voor kunt achterhalen, aangezien we dagelijks in die chat zitten en toch telkens kijken.
wat heb je gezegd ? een vies woord ?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:25 schreef 5thencounter het volgende:
Kut.. ben ik net gekicked van de chat..zeker teveel NL-chat gepromoot.. slappelingen!
Nee ik heb alleen een nieuwe user gewezen op het online komen van Sly's nieuwe SV-site incl chat..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:27 schreef Jian het volgende:
[..]
wat heb je gezegd ? een vies woord ?
Ach na een kick kan je er gewoon weer op. Niet meteen weer commentaar leveren want daar loert Robbie op en dat heb je een ban ! Trust me !quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee ik heb alleen een nieuwe user gewezen op het online komen van Sly's nieuwe SV-site incl chat..
Schoot in het verkeerde keelgat blijkbaar..
Neuh.. dit keer niet..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach na een kick kan je er gewoon weer op. Niet meteen weer commentaar leveren want daar loert Robbie op en dat heb je een ban ! Trust me !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |