Ik heb heel vaak gelachen met en om kees heeft mega goede humor dus jammer vd banquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan misschien nog wel. In ieder geval heb ik vaak moeten lachen om Kees, zelfs PeterN kon/kan hem waarderen.
Ik word best wel moe van dat gezeik van Jaap om input. Als hij niet tegen kritiek kan moet hij er niet aan beginnen. En dat gelul van : "Dit is mijn show en ik bepaal wat hier gebeurt" schiet mij al meteen in het verkeerde keelsgat Als de kijkers het niet pruimen dan moet hij er aan werken dat het wel te pruimen valt, of opzouten. Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:54 schreef Toverheks het volgende:Lees ik het nu goed hier, vroeg Jaap alweer op de chat of je hem wilde P.M.e met ideeen of suggesties, kan die man nou niks leuks zelf bedenken, dat gebedel op de chat
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik word best wel moe van dat gezeik van Jaap om input. Als hij niet tegen kritiek kan moet hij er niet aan beginnen. En dat gelul van : "Dit is mijn show en ik bepaal wat hier gebeurt" schiet mij al meteen in het verkeerde keelsgat Als de kijkers het niet pruimen dan moet hij er aan werken dat het wel te pruimen valt, of opzouten. Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Mee eens. Komt bij dat Jaap he-le-maal niets doet met de suggesties die hij krijgt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik word best wel moe van dat gezeik van Jaap om input. Als hij niet tegen kritiek kan moet hij er niet aan beginnen. En dat gelul van : "Dit is mijn show en ik bepaal wat hier gebeurt" schiet mij al meteen in het verkeerde keelsgat Als de kijkers het niet pruimen dan moet hij er aan werken dat het wel te pruimen valt, of opzouten. Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Hij moet minister-president worden en gelijk de baan van kamervoorzitter voor zich claimen, scoort punten tijdens de debatten: "Kop houden, daar heb ik geen zin in, doe het maar in PM!"quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mee eens. Komt bij dat Jaap he-le-maal niets doet met de suggesties die hij krijgt.
Hij heeft een regisseur, Bram , daar kan Jaap ook eens mee om de tafel zitten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
Mee eens. Komt bij dat Jaap he-le-maal niets doet met de suggesties die hij krijgt.
De enige 'overlast' die hij veroorzaakt is af en toe mensen erop attenderen dat hij open staat voor input, en dat hij dat per PM wil doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik word best wel moe van dat gezeik van Jaap om input.
Nou heksje, in het begin maakte het een voorbereidde en en redelijke indruk maar dat verzandde al gauw in de oude terror-shit. En ik ga hem niet PMmen, hij zoekt het maar uit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:09 schreef Toverheks het volgende:
Maar je hebt helemaal gelijk Ruud want het lijkt wel of hij zelf niks kan bedenken, heb eerverleden week nog Prive met Jaap gezeten, en leuk gesprek met hem gehad, beetje kritiek en beetje ideeen geopperd, maar ja Mijneer denkt gewoon dat het *lollig* is iedereen maar steeds af te lopen zeiken etc.
En toen afgelopen woensdag met BQ kan hij van mij heel diep door de stront zakken, ben klaar met zulke gasten, leuk gevonden worden over de rug van een ander, en dan zijn er nog *fans* die een veer in zijn reet steken van oh leuk ben je etc. nee hij kon dit gewoon niet maken, maar ach hij zal elke week wel een stapje verder gaan, hij denkt dat dit soort stream *scoort*
Hahaha zie hem helemaal voor mequote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij moet minister-president worden en gelijk de baan van kamervoorzitter voor zich claimen, scoort punten tijdens de debatten: "Kop houden, daar heb ik geen zin in, doe het maar in PM!"
Je hebt helemaal gelijk, en als ik steeds zo de reaktie`s lees op de chat als hij weer binnen komt daar, dan heeft meer dan de helft het ook met hem gehad.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou heksje, in het begin maakte het een voorbereidde en en redelijke indruk maar dat verzandde al gauw in de oude terror-shit. En ik ga hem niet PMmen, hij zoekt het maar uit.
Ik hoop dat ie ook hier meeleest en dat gebruikt ter bevordering van het niveau.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, en als ik steeds zo de reaktie`s lees op de chat als hij weer binnen komt daar, dan heeft meer dan de helft het ook met hem gehad.
Hdngmw zal daar niet zo'n voorstander van zijn, lijkt me.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
In de chat jezelf verdedigen is lastig omdat 't zo snel gaat, laat 'm een account aanmaken en dan kan ie zich rustig verdedigen in 't evaluatietopic.
Heeft Jaap hier geen account dan Pietje??, ach hij kan ook *stiekum* meelezen en zal dat heus wel doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
In de chat jezelf verdedigen is lastig omdat 't zo snel gaat, laat 'm een account aanmaken en dan kan ie zich rustig verdedigen in 't evaluatietopic.
Hij is al door meerdere chatters gewezen op het evaluatie-topic maar dat vindt meneer te negatief.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heeft Jaap hier geen account dan Pietje??, ach hij kan ook *stiekum* meelezen en zal dat heus wel doen.
Hij gaat niet meer in gesprek op de chat, gaat alleen prive met de mensen of nodigt uit tot een mail te sturen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Okee Pietje. Maar die nogal dictatoriale houding van hem, :" Dit is MIJN show..." moet hij toch zien kwijt te raken, de kijkers bepalen of het een succes wordt, niet Jaap.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heeft helemaal geen behoefte zich tegen bepaalde users te gaan verdedigen. Daarom nodigt hij mensen per PM uit inhoudelijk met hem te discussiëren over zijn programma.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee Peter, het is zijn houding over het algemeen, nogmaals, hij begon goed en vertikte het om kritiek "op niveau" te beantwoorden. Hoorn opgooien en grapjes over iemand nek breken gaan geen respect opleveren.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Okee Pietje. Maar die nogal dictatoriale houding van hem, :" Dit is MIJN show..." moet hij toch zien kwijt te raken, de kijkers bepalen of het een succes wordt, niet Jaap.
Het evaluatietopic is zuiver inhoudelijk, vraag 'm niet eens om direct de discussie aan te gaan in de COS want dat kan ook in chat-achtige dingen uitmonden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
Hij heeft helemaal geen behoefte zich tegen bepaalde users te gaan verdedigen. Daarom nodigt hij mensen per PM uit inhoudelijk met hem te discussiëren over zijn programma.
Ik denk dat er dan toch veel gebash plaats gaat vinden, omdat er nu eenmaal veel users zijn waarbij Jaap niets meer goed kan doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het evaluatietopic is zuiver inhoudelijk, vraag 'm niet eens om direct de discussie aan te gaan in de COS want dat kan ook in chat-achtige dingen uitmonden.
Hij is geen 12jarig kind meer en kan best ergens tegen (zo nee, had ie überhaupt geen talkshowhost moeten worden). Dit argument snijdt geen hout zolang ie 't niet uitgeprobeerd hebt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat er dan toch veel gebash plaats gaat vinden, omdat er nu eenmaal veel users zijn waarbij Jaap niets meer goed kan doen.
Ik weet 't niet, de grootste kritiek is dat ie ongeïnteresseerd overkomt richting z'n gasten. Nou als er toch iets makkelijk op te lossen is met een paar uur werk (lees interessante vragen door voorbereiding) is dat 't wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Maar ik ben er absoluut van overtuigd dat hij open staat voor goed beargumenteerde kritiek.
Aan de ene kant heb ik begrip, maar aan de andere kant, als hij zo slim en gehaaid is, dan is het voor hem toch een peuleschilletje om elke vorm van kritiek op een beschaafde manier en openlijk finaal de grond in te boren. Eerlijk gezegd hoop ik daar ook op. kutkwallen en raddraaiiers vallen daarbij vanzelf door de mand. Het niveau van de reacties filtert op de korte duur degenen die maar wat raaskallen er tussen uitquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan toch veel gebash plaats gaat vinden, omdat er nu eenmaal veel users zijn waarbij Jaap niets meer goed kan doen.
Wel jammer, want ik heb met hem ge-PM`t (puur inhoudelijk), en hij had mij al vrij snel klem (in de zin dat ik een kritiekpunt niet voldoende kon beargumenteren). Het verliep op een zakelijke, respectvolle manier, en hij bedankte me aan het aan van het (korte) gesprek voor mijn moeite.
Maar gezien zijn zichzelf terugtrekken in de chatbox, door het alleen per PM te doen, geloof ik niet dat hij zelf behoefte heeft het via FOK! te doen. Maar ik ben er absoluut van overtuigd dat hij open staat voor goed beargumenteerde kritiek.
Of hij er wat mee doet, is een tweede.
Maar ik zie niet zo`n logica in wel om input vragen, en het vervolgens naast zich neerleggen.
Voor de duidelijkheid: dat was mijn argument he, niet die van hem.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij is geen 12jarig kind meer en kan best ergens tegen (zo nee, had ie überhaupt geen talkshowhost moeten worden). Dit argument snijdt geen hout zolang ie 't niet uitgeprobeerd hebt.
De vaardigheid heeft hij wel idd.quote:[quote]Op vrijdag 29 januari 2010 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb ik begrip, maar aan de andere kant, als hij zo slim en gehaaid is, dan is het voor hem toch een peuleschilletje om elke vorm van kritiek op een beschaafde manier en openlijk finaal de grond in te boren. Eerlijk gezegd hoop ik daar ook op. kutkwallen en raddraaiiers vallen daarbij vanzelf door de mand. Het niveau van de reacties filtert op de korte duur degenen die maar wat raaskallen er tussen uit
Astrologie zit tussen de oren, niet in het hartquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:38 schreef tuinfluiter het volgende:
Een weegschaal en steenbok , gaat dat een beetje?
Oke,quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Astrologie zit tussen de oren, niet in het hart
Wie is Angelique en wat kwam ze doenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb jij Angelique nog gezien tijdens Vraag me Raak om 20:00 uur?
Nee had bezoekquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb jij Angelique nog gezien tijdens Vraag me Raak om 20:00 uur?
Dit is Angelique. Vraag maar raak.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wie is Angelique en wat kwam ze doen
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:06 schreef Toverheks het volgende:
Wie is Angelique en wat kwam ze doen
30 minuten "Vraag me raak" .quote:
Ja??? Ben der weg van, de chat is lyrisch over Popstars en gaat helemaal voorbij aan het feit dat er geen stream is...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
30 minuten "Vraag me raak" .
Ja oke maar wat kwam ze doen, waar is ze van??? wat doet ze in die Toko daarzo hahaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:11 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Dit is Angelique. Vraag maar raak.
[ afbeelding ]
Ja snap ik , fijne nacht.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
Ja??? Ben der weg van, de chat is lyrisch over Popstars en gaat helemaal voorbij aan het feit dat er geen stream is...
Nou sinds Johan met de politiek bezig is , zag je Angelique ook twee keer per week achter de pcquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:21 schreef Toverheks het volgende:
Ja oke maar wat kwam ze doen, waar is ze van??? wat doet ze in die Toko daarzo haha
Ik stoor me er niet aan dat er geen geluid bij de streams is, en ik vind het wel gezellig.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja??? Ben der weg van, de chat is lyrisch over Popstars en gaat helemaal voorbij aan het feit dat er geen stream is...
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja snap ik , fijne nacht.
.
[..]
Nou sinds Johan met de politiek bezig is , zag je Angelique ook twee keer per week achter de pc
zitten , bezig met uitwerken, bij vergadering met Sly was ze ook, is moeder van een zoon van 18 jaar
die nu in Egypte is .
Er was dus vijf kwartier lang alleen beeld op de PC en om 20:00 kwam er een ander beeld,
oranje paraplu en hoor ik hard door de boxen , hoi ik ben Angelique.
quote:
Vond het Open Podium echt geslaagd, hoop volgende week weer en dan beter geluid.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet aan dat er geen geluid bij de streams is, en ik vind het wel gezellig.
Maar ik heb dat hele 'HET IS EEN SCHANDE DAT WE GEEN 24/7 STREAM HEBBEN WANT DAT HEBBEN ZE BELOOFD' totaal niet.
Af en toe een programmaatje, en af en toe geluid vind ik ook wel leuk, en ik hoop dat ze het langzaam maar zeker uit gaan bouwen.
Totdat Johan erachter komt dat het niet winstgevend kan worden, en de stekker eruit trekt.
Als ze nu slim zijn halen ze de pauzes eruit, ik meende dat Angelique vanavond ook heeft gezegd dat dit op de vergadering genoemd is. Alleen het verband tussen de lange tijdsduur en het feit dat het publiek om half 11 vertrok hadden ze geloof ik nog niet zo gelegd.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vond het Open Podium echt geslaagd, hoop volgende week weer en dan beter geluid.
Nee ze moeten het gewoon inkorte, artiest,praatje, even 2/3 nummers van de radio en hup volgende item.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ze nu slim zijn halen ze de pauzes eruit, ik meende dat Angelique vanavond ook heeft gezegd dat dit op de vergadering genoemd is. Alleen het verband tussen de lange tijdsduur en het feit dat het publiek om half 11 vertrok hadden ze geloof ik nog niet zo gelegd.
Ik weet niet wie de uiteindelijke beslissing neemt. Johan wilde een website met 3 knoppen, dus er kwam een website met 3 knoppen. Misschien is het wel zo dat Marian haar mening mag geven, en dat Johan het doordrukt dat het toch tot 12 uur moet duren, omdat hij vindt dat dat moet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee ze moeten het gewoon inkorte, artiest,praatje, even 2/3 nummers van de radio en hup volgende item.
Vond het echt gezellig zo, stream, hier en lezen op de chat.
En ja, ze kunnen ook b.v. 7 uur half 8 beginnen en om 11 uur stoppen.
Maar denk dat Marian heus wel hier en daar leest en advieze van andere serieus neemt en daar aan gaat werken.
Oh dat vind ik nou niet zo erg, ze moeten allemaal een kans maken, en ach af een toe een verdwaalde zoals Andre Pronk daar kan ik dan wel om glimlachen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:10 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh.. maar het wordt zo ook een opvancentrum voor uitgescheten 4e rangs ex-Nixfactors...![]()
Mwah Gher, De voorrondes van al die talent scouting prgramma's waren voor mij veel vermakelijker als de eindrondes, waarin wat personen iets laten zien dat "boven-gemiddeld" is. Die grapjassen die van zichzelf dachten dat ze bij de top hoorden en er zich niet van bewust waren dat hier de ruiten sprongen waren voor mij de smaakmakersquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:10 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh.. maar het wordt zo ook een opvancentrum voor uitgescheten 4e rangs ex-Nixfactors...![]()
Allemaal voor een laatse kans op wat roem... te triest voor woorden...
Vermakelijk ja, maar het dreigt de freakshow kant op te gaan met die keus van gasten.. dragqueens en bezopen soccaboys horen bij Rel-Jaap beneden in de kelder..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mwah Gher, De voorrondes van al die talent scouting prgramma's waren voor mij veel vermakelijker als de eindrondes, waarin wat personen iets laten zien dat "boven-gemiddeld" is. Die grapjassen die van zichzelf dachten dat ze bij de top hoorden en er zich niet van bewust waren dat hier de ruiten sprongen waren voor mij de smaakmakers
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vermakelijk ja, maar het dreigt de freakshow kant op te gaan met die keus van gasten.. dragqueens en bezopen soccaboys horen bij Rel-Jaap beneden in de kelder..
Och, een kleine hapering, in de geoliede machine, moet kunnenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:38 schreef 5thencounter het volgende:
Arma Johan.. ziekjes.. en dan is er de hele dag geen TV meer?
Hoi Dotteyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |