Even kijken of ze ook zijn te verstaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:58 schreef tuinfluiter het volgende:
Liesbeth steekt een sigaartje op, kijkt verleidelijk naar Alsido,
Ernstige problemen op de chat? Dat ding lag een kwartier stil daarnet.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Iemand: Test, test, test, testtttttt, testtttt, test,
Alsido: Onder kijkersvragen, opstellingen daaronder, Manyo , nee, dat is niet verteld,
ernstige problemen op de chat,
Liesbeth: (Geen geluid)
Iemand: Test, test, test, test, test.
Dan zal het ernstige problemen met de chat zijn?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:10 schreef Disana het volgende:
Ernstige problemen op de chat? Dat ding lag een kwartier stil daarnet.
Ja, dat krijg je met:quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ernstige problemen op de chat? Dat ding lag een kwartier stil daarnet.
Ja. De leukste mensen kunnen niet meer postenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je met:
- Cannot join channel (+b) (#studiovlemmix2)
Dat zou helemaal lachen zijn. Eerst doodmodereren en dan de stilte een probleem vinden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dan zal het ernstige problemen met de chat zijn?
Welke plaats ging Johan vandaag, waar is dat slee-en?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:13 schreef Disana het volgende:
Dat zou helemaal lachen zijn. Eerst doodmodereren en dan de stilte een probleem vinden.
Het gaat er nu over een oven en over sneeuw.
Dat is in Kruisland.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Welke plaats ging Johan vandaag, waar is dat slee-en?
Ja die zag ik daar een tijd geleden lopen alleen zijn hoofd was niet in beeld.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:15 schreef Chanel5 het volgende:
Ik dacht Hansie zijn stem te horen in Sv.
Dus Hansie zegt 56 keer test, test, dacht dat er weer een echo in mijn geluid zat.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:17 schreef tuinfluiter het volgende:
Bedankt verstond het niet , wel morgen Winterswijk.
Dat overhemdquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja die zag ik daar een tijd geleden lopen alleen zijn hoofd was niet in beeld.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:55 schreef Disana het volgende:
Lichaamstaal zegt veel...
[ afbeelding ]
Nou ja, laten we dan zeggen dat er een zekere chemie lijkt te zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Toch zegt Liesbeth nog steeds vrijgezel te zijn.
Kan ik me niet voorstellen dat Johan dat niet toe zou staan. Levert misschien ook leuke stream opquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:24 schreef Toverheks het volgende:
Ach Liesbeth vrije meis, Alsido vrije jongen, misschien, misschien misschien.
Maar misschien heeft Johan wel geopperd geen relatie`s op de werkvloer.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen dat Johan dat niet toe zou staan. Levert misschien ook leuke stream op
En geen geluid. Echt slecht de laatste 2 dagen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:37 schreef Toverheks het volgende:
Maar slinger net de stream weer ff aan, maar nog steeds aan het buro met zijn 2e
Waar zie jij dat dan BQ, ik zie nog steeds Liesbeth aan buroquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:44 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij checkt Alsido nu de verbinding met Johan. Als dat maar goed gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |