Laatste post.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:02 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik heb tegen hem gespeeld en 2-1 verloren. Ik heb ook gezegd dat hij goed speelt. Maar ik vind het een beetje jammer dat hij het er zelf zo dik bovenop moet leggen.
Ik denk ook wel dat ie uiteindelijk bovenin goed mee kan draaien. Complimenten daarvoor. Ik zou hem graag in ons pro clubje willen zien spelen.
vervelend is nog zachtjes uitgedrukt..quote:Op maandag 25 januari 2010 20:31 schreef Darkzell het volgende:
Nu mijn PS3 terug is van reparatie kan ik nu ook weer eindelijk Fifa 10 spelen. Vandaag dus weer 2 online potjes gespeeld na zo'n 3 weken rust en het ging best aardig gelukkig alleen dus nog steeds die vervelende quitters.
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:02 schreef Sinnie het volgende:
Waar sommige hun jaloezie nauwelijks kunnen verbergen
Sta je voor de spiegel?!quote:
Ik ga niet alles voor je voorkauwen, een beetje oplossend vermogen moet kunnen op jouw leeftijd.quote:
Ga alsjeblieft van het internet afquote:Op maandag 25 januari 2010 23:17 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik ga niet alles voor je voorkauwen, een beetje oplossend vermogen moet kunnen op jouw leeftijd.
Mijne ook niet doordat één keer mijn internet eruit vloog, alsof dat heel veel uitmaakt zolang het maar niet apart hoog wordt.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:41 schreef Rekkie het volgende:
Kut.... mijn quit gehalte is niet meer 0%
Ik 1 keer door een doorgebrande router en een keer door een stop die er uit sloegquote:Op maandag 25 januari 2010 23:54 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Mijne ook niet doordat één keer mijn internet eruit vloog, alsof dat heel veel uitmaakt zolang het maar niet apart hoog wordt.
Mensen die een potje willen tegen een redelijke beginner, voeg me dan toe op PS3: JThijssen
Er staat in de begin van de post van welke periode dat is. Lezen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:50 schreef Sinnie het volgende:
Dat doe je allemaal 'sochtends? Spannend leven heb je dan
Inderdaad, ik had het ook over die uitslagen die Jpg allemaal postte op een ochtend. Niet wanneer hij ze gespeeld heeft, zijn toch fictieve getallen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Er staat in de begin van de post van welke periode dat is. Lezen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:50 schreef jpg97 het volgende:
natuurlijk zijn ze fictief. Maar zie je dat het posten van uitslagen niet echt iets toevoegd aan een thread? Beter post je dan zoiets als " tijdje niet meer gespeeld maar ik kan het nog; net 4 potjes op rij ongeslagen" oid.
Dat houdt het topic ook wat overzichtelijker
Maar die 100.000 berichten aan commentaar die erop geleverd is voegt wel wat toe? Als het je aan het hart gaat wat wel of niet relevant is voor een topic dan moet je maar gaan moderaten. Ik heb hier zovaak uitslagen voorbij zien komen zoals bijvoorbeeld Siem die het dezelfde pagina deed. Maar schijnbaar mag je alleen uitslagen posten als je niet zo goed bent met Fifa, want als je wel goed bent schep je op. Wat je ook probeert te zeggen en/of duidelijk makenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:50 schreef jpg97 het volgende:
natuurlijk zijn ze fictief. Maar zie je dat het posten van uitslagen niet echt iets toevoegd aan een thread? Beter post je dan zoiets als " tijdje niet meer gespeeld maar ik kan het nog; net 4 potjes op rij ongeslagen" oid.
Dat houdt het topic ook wat overzichtelijker
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:35 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Maar die 100.000 berichten aan commentaar die erop geleverd is voegt wel wat toe? Als het je aan het hart gaat wat wel of niet relevant is voor een topic dan moet je maar gaan moderaten. Ik heb hier zovaak uitslagen voorbij zien komen zoals bijvoorbeeld Siem die het dezelfde pagina deed. Maar schijnbaar mag je alleen uitslagen posten als je niet zo goed bent met Fifa, want als je wel goed bent schep je op. Wat je ook probeert te zeggen en/of duidelijk maken
quote:Al leek het er al aan te komen, is het door EA nu officieel aangekondigd. Fifa World Cup 2010 South Africa komt eraan voor de Wii, PSP, PlayStation 3 en de Xbox 360. Dit spel komt wereldwijd tegelijk uit op 27 april.
In dit deel van de Fifa-serie richt het zich volledig op het komende WK. Dit is vooral te zien aan de sfeer die het spel uit, hier heeft EA extra aan gewerkt. Zo zijn de supporters nu grafisch mooi, en zijn ze gekleed alsof ze echt bij het WK zitten. Verwacht dus veel oranje leeuwen en klompen. Ook zijn de graphics iets geupdate, zodat het er wat mooier uit ziet. In dit deel is het mogelijk om uit een van de 32 teams on- en offline het wereldkampioenschap te gaan veroveren. De Wii versie krijgt een cartoony look en een extra game mode waarin je je eigen 'Dream-team' maakt en hiermee aan de slag kan gaan.
wat is dat en waar doe je dat? interesse bij iedereen is nu 30% gemiddeldquote:
En het zijn wel realistische aankopen? Je moet in ieder geval zorgen dat je snel je staff gaat upgraden naar niveau 10. Als je negotiator nog op niveau 5 staat kan je sowieso niks.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat is dat en waar doe je dat? interesse bij iedereen is nu 30% gemiddeldterwijl ik net kampioen ben geworden.
ja onbekende spelers van kleine kutclubs rondom ruslandquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En het zijn wel realistische aankopen? Je moet in ieder geval zorgen dat je snel je staff gaat upgraden naar niveau 10. Als je negotiator nog op niveau 5 staat kan je sowieso niks.
thanks voor de tipquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En het zijn wel realistische aankopen? Je moet in ieder geval zorgen dat je snel je staff gaat upgraden naar niveau 10. Als je negotiator nog op niveau 5 staat kan je sowieso niks.
negotiator op 10 en met bonussen en loon zorgen dat de interesse rond de 80% ligt en dan komen ze wel blijkt nu.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
thanks voor de tipik blijf dit nog wel ff volgen. Komen vast nog wel wat tips wat ik iets mee kan
Het posten van scores en hoe goed je bent is echt zinnig jaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:26 schreef Masegate het volgende:
Stelletje jaloerse ballen hier zeg.
Hebben jullie ook nog iets zinnigs over Fifa 10 te zeggen, of niet?
Nee helemaal niet zelfs. Dat zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:38 schreef e97073 het volgende:
[..]
Het posten van scores en hoe goed je bent is echt zinnig ja
Dan moet je niet bij ons wezen, die kleine heeft er nogal een handje vanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:15 schreef Masegate het volgende:
[..]
Nee helemaal niet zelfs. Dat zeg ik ook niet.
Maar om er nou zo'n heisa van te maken...
Moraal van het verhaal: lul inhoudelijk en niet met scores zonder tekst en uitleg.
omg x2quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:05 schreef SoldMayor het volgende:
OMG!![]()
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/16468303
quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:48 schreef jpg97 het volgende:
[..]
omg x2
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/13512125
quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:48 schreef jpg97 het volgende:
[..]
omg x2
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/13512125
Op amateur nog wel..wat een baas. Is hij 3 jaar oud?quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:41 schreef e97073 het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/16295905
Mijn broertje heeft skill.
Met 1 tegen 1 bedoel ik eigenlijk meer een verdediger, hoe je die omspeelt..... het lijkt wel dat een verdediger bij mij altijd zijn voetje uitsteekt en de bal telkens heeft.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:20 schreef Snuf. het volgende:
1 tegen 1 doe ik een lobje of gewoon een schot. Soms afleggen/
Bij die andere situatie meestal even hangen met RT en dan draaien. Of opeens een versnelling, leuke beweging. Of natuurlijk met LB en dan diep gaan.
Timing, op het laatste moment van richting veranderen en versnellen. Of je krijgt vrije trap of je bent er voorbij.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Met 1 tegen 1 bedoel ik eigenlijk meer een verdediger, hoe je die omspeelt..... het lijkt wel dat een verdediger bij mij altijd zijn voetje uitsteekt en de bal telkens heeft.
Met of zonder sprint-knop ingedrukt? Ik kom meestal sprintend op een verdediger afrennen en ik denk dat daar mijn fout ligt.....quote:Op zondag 7 februari 2010 22:48 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Timing, op het laatste moment van richting veranderen en versnellen. Of je krijgt vrije trap of je bent er voorbij.
zorgen dat je die trucks onder de knie krijgt. Een simpele schaar doet al wonderenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Met 1 tegen 1 bedoel ik eigenlijk meer een verdediger, hoe je die omspeelt..... het lijkt wel dat een verdediger bij mij altijd zijn voetje uitsteekt en de bal telkens heeft.
Sommige tegenstanders zijn echt 'onvoorstelbaar'quote:Op maandag 8 februari 2010 20:49 schreef e97073 het volgende:
Ik speelde net online tegen een gast, ik speelde met Chelsea en hij met Manchester City. Ik was aan het winnen met 3-0.
In de 2 minuten speeltijd na de 90 minuten scoorde hij gewoon 4 keer. Dit heb ik nog nooit meegemaakt
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:15 schreef Runselpink het volgende:
Fifa 10 is geweldig! Ik vind het alleen jammer dat wanneer ik weer eens alleen op de keepert af ga, mn lobjes altijd lukken. Als ik niet voor een lobje ga ga ik voor een 'geplaatste' bal: R1 + rondje.
en dat op professionalquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:22 schreef jpg97 het volgende:
hoe vaker ik fifa speel, hoe meer ik zie dat het spel scripted is. Die "vlak voor rust goals"
Nee online clubsquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:41 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
en dat op professional
[ afbeelding ]
Dat vlaggetje als het spel start bedoel je? Dat is de taal van het menu etc. De taal van het commentaar kan je instellen in het schermpje waar je ook de lengte van de wedstrijd en moeilijkheidsgraad kunt instellen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:36 schreef Silv het volgende:
Net zon duits commentator pack ding gekocht, maar kan nergens vinden waar ik het kan veranderen. Als het spel start staat hij er niet tussen, iemand enig idee waar ik dat kan doen.?
Ah heb t gevonden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:04 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Dat vlaggetje als het spel start bedoel je? Dat is de taal van het menu etc. De taal van het commentaar kan je instellen in het schermpje waar je ook de lengte van de wedstrijd en moeilijkheidsgraad kunt instellen.
Dat is voetbal.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:22 schreef jpg97 het volgende:
hoe vaker ik fifa speel, hoe meer ik zie dat het spel scripted is. Die "vlak voor rust goals"
Ik vind dat ook gewoon onzin, als ze overal tussendoor zigzaggen dan ligt de fout bij jou. Jij bestuurt toch die spelers en niet de computer? Dat je een keer een ongelukkige bal achter krijgt en dat de computer scoort heeft ook niks met scripted te maken. Dat is gewoon voetbal.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:50 schreef Ferdii het volgende:
het idee da thet scripted is tegen de computer heb ik ook wel eens,
scoor je in de 85ste minuut de 1-0 of 1-1. Vervolgens is de computer in hun laatste aanval niet te stoppen ern zigzaggen ze overal tussendoor. Waarbij je denkt, yeah right normaal had ik die al lang gestopt.
Ik had laatst ook een gaar tegendoelpunt. De bal kwam terug van de paal en de keeper kon hem zo oprapen maar opeens maakte hij een duik tegen de bal en hij rolde netjes het net inquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:57 schreef Tim86 het volgende:
Ik had afgelopen week een tegengoal omdat mijn keeper tegen de zijkant van het doel aanliep en vast zat in het net
meer zo dat ze jou spelers voorbij rennen zonder dat jij er iets tegen kan doenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:30 schreef Roberto258 het volgende:
Dat vind ik echt onzin, zo goed is de CPU helemaal niet. Ik krijg soms wel gelijk een goal tegen nadat ik zelf heb gescoord, maar dan let ik gewoon even niet goed genoeg op.
Je weet dat jij hem moet besturen he bruggert?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:19 schreef BruggiKeane het volgende:
Jezus, versier ik een penalty schiet Timmy Simons hem gewoon zacht in het midden
oh zo, wie ben jij dan? Arnold Bruggink?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:00 schreef BruggiKeane het volgende:
Ja, maar ik ben bezig met prof seizoen. Kon hem niet besturen dus.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:10 schreef Tim86 het volgende:
Ghehe ik moest een paar potjes afwerken bij de reserves en toen mocht ik meteen de spits in bij het eerste van Ajax...2 seizoenen later naar Barca gegaan. Was heel wazig..ik werd international direct na mijn debuut in het eerste, maar die wedstrijd moest ik missen door een blessure..toen was ik ineens fan fav bij NL elftal terwijl ik nog 0 interlands had en na 1 interland werd ik daar aanvoerder
Onrealistische fifaquote:Op maandag 15 februari 2010 23:19 schreef BruggiKeane het volgende:
Timmy Simons hem gewoon zacht in het midden
kan wel x2quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:50 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
dag mensen ben dus nieuw met fifa, heb jarenlang pes gespeeld en nu heb ik een aantal vraagjes,
in de coach mode, is het alleen mogelijk om spelers te kopen die op de transferlijst staan? dus je kan niet willekeurig een speler kopen?
in coach mode is er geen europees voetbal mogelijk te spelen?
kan je me vertellen hoe ik spelers kan kopen die niet op de transferlijst staan?quote:
hoe zoek ik ze op? bij transfermarkt staan alleen spelers op de transferslijst (?)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:15 schreef Tim86 het volgende:
klopt ja. Je kan ze kopen door gewoon spelers op te zoeken en een bod uit te brengen. Dan dmv salaris en bonus zo hoog mogelijk percentage interesse kweken.
Wel zorgen dat je staff is geupgrade: negotiator moet lvl 10 als je succesvol wil zijn qua transfers.
Ga naar de zoekfunctie en dan moet je ergens onderaan volgens mij een optie op alle spelers zetten ipv van alleen te koopquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:18 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
hoe zoek ik ze op? bij transfermarkt staan alleen spelers op de transferslijst (?)
Dat moet helemaal niet. Het helpt vast een beetje, maar eerlijk gezegd merk ik er weinig van. Heb al veel mensen gehaald met Neg. op 4 ofzo.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:15 schreef Tim86 het volgende:
klopt ja. Je kan ze kopen door gewoon spelers op te zoeken en een bod uit te brengen. Dan dmv salaris en bonus zo hoog mogelijk percentage interesse kweken.
Wel zorgen dat je staff is geupgrade: negotiator moet lvl 10 als je succesvol wil zijn qua transfers.
Ik zie het niet zo goedquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:22 schreef MB23 het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoniet mn eigen goal trouwens, ik moest er gelijk aan denken toen ik hem zag.
Ik vind dit nooit de meest boeiende goals. Als je een lklein beetje snapt hoe vrije trappen werken lukt dit je 1 op de zoveel keer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:22 schreef MB23 het volgende:niet mn eigen goal trouwens, ik moest er gelijk aan denken toen ik hem zag.
Klopt, maar ik vond hem wel lijken op die goal tegen Freiburg. En het geluidsfragment kwam precies overeen met het filmpjequote:Op zondag 21 februari 2010 17:44 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik vind dit nooit de meest boeiende goals. Als je een lklein beetje snapt hoe vrije trappen werken lukt dit je 1 op de zoveel keer.
Ah, op dit manier. Excuses.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:52 schreef MB23 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vond hem wel lijken op die goal tegen Freiburg. En het geluidsfragment kwam precies overeen met het filmpje
Lijkt mij interessant! Ik weet mij altijd wel goed te redden voorin.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:44 schreef Snuf. het volgende:
OPROEP
Hai allen.
Samen met 2 vrienden heb ik al een tijdje een Fifa club. Gaat prima, maar we hebben al een paar dagen niet gespeeld. Zijn nu weer actief bezig, inmiddels 3500 punten.
Alleen zijn wij met zijn drieën, dus willen we er graag 2 á 3 mensen bij.
Wij zoeken mensen die voorin kunnen spelen, maar ook op het middenveld (bijvoorbeeld CAM) als het nodig is. Eventueel Any.
Stuur me even een PM of een berichtje op XBOXLIVE (Mister Snuf)
Ik voeg je wel even toe. Vraag me wel af met welke teams jullie gaan spelen..quote:Op maandag 22 februari 2010 19:04 schreef Snuf. het volgende:
@Edwinnus
We spelen altijd 4-1-2-1-2, ik speel any. Dan hebben we 2 mensen in de spits. Bij meer mensen gaat de volgende daar staan waar hij wil.
Op het moment dat ik en die 2 andere jongens er zijn vullen wij de RS, LS en Any plek. Dan moet de ander op CAM of een andere plek, tenzij we anders afspreken. Na verloop van tijd kunnen we misschien wat wisselen, maar we hebben er wel eens iemand in de club gekregen die per sé in de spits wilde in de eerste wedstrijd.
Maar als je het niet erg vindt om je te schikken op de CAM positie als de anderen er allemaal zijn is het prima
Voeg me anders maar toe op XBOXLIVE!
@andere persoon wiens naam ik na het typen van dit verhaal niet meer weet
Ja, is tof. Vanavond gaan we wedstrijden spelen, dus dan kan het:) Add me maar op XBOXLIVE.
Je moet een Virtual Pro aanmaken en met accomplisments kan je je pro beter maken. Ook als je goed speelt kan je beter worden dmv je vorm. Maar dat is tijdelijk en met accomplisments wordt je beter ongeacht je prestaties. Wat je hiervoor moet doen verschilt en wil je alles behalen gaat er een flinke tijd overheen.quote:
Nee, het is niet meer zoals met Fifa 08 en 09 dat je met bestaande teams speelt.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:25 schreef Edwinuss het volgende:
De shirts maken mij niet zoveel uit, ik dacht dat ze standaard met Twente of Sparta gingen spelen.
Dat is ideaalquote:Op maandag 22 februari 2010 19:31 schreef Snuf. het volgende:
Edwinus, je kunt je pro ook trainen door er gewoon wedstrijdjes mee te spelen in bijvoorbeeld manager modes
Ja, dat zijn overwegingen die je moet maken. Wij kozen ervoor om een goede spits erbij te houden, dus onze any heeft de spits en de andere rennen eromheen en onderdoorquote:Op maandag 22 februari 2010 19:31 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb een hele sterke, grote pro die verdediger is. Als ik Any speel, meestal dus, staat hij in de verdediging! Normaal staan daar kleine verdedigers, maar nu staat er gewoon een beer tussen
Edwinus, je kunt je pro ook trainen door er gewoon wedstrijdjes mee te spelen in bijvoorbeeld manager modes
Ja, dat is een keuze. Mijn pro was ook nog niet zo goed, want ik speel nog niet zo heel lang clubs (vorig jaar wel veel gedaan in deeltje 09) dus ik kon hem ook nog goed kneden tot verdediger. Als Any vind ik het heel prettig om zo'n sterke man er tussen hebben te staan.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:36 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, dat zijn overwegingen die je moet maken. Wij kozen ervoor om een goede spits erbij te houden, dus onze any heeft de spits en de andere rennen eromheen en onderdoor
Sorry, ik moest lachen.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:53 schreef Sinnie het volgende:
Wij zouden nu wel kunnen?
Zaadloos is me gamertag
Mijn huidige club is voorlopig niet meer zo actief. Ik wil wel bij jullie meespelen. Ik sta normaal bij ons altijd op ANY. Mijn Pro is 96%.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:44 schreef Snuf. het volgende:
OPROEP
Hai allen.
Samen met 2 vrienden heb ik al een tijdje een Fifa club. Gaat prima, maar we hebben al een paar dagen niet gespeeld. Zijn nu weer actief bezig, inmiddels 3500 punten.
Alleen zijn wij met zijn drieën, dus willen we er graag 2 á 3 mensen bij.
Wij zoeken mensen die voorin kunnen spelen, maar ook op het middenveld (bijvoorbeeld CAM) als het nodig is. Eventueel Any.
Stuur me even een PM of een berichtje op XBOXLIVE (Mister Snuf)
Mja heb het ook wel is tegen me zien gebeuren. slaat dan helemaal nergens opquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:55 schreef Maxco het volgende:
Nee, 45e minuut. En ik bedoelde hem zo... Ik scoor best wel vaak vanaf de middenlijn
Kijk eens een paar posts boven jequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:16 schreef Darkzell het volgende:
Is de transfer update ook al uit eigenlijk?
Wel moeite doen om te posten, maar geen moeite doen om ff door wat recente posts te scrollen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:16 schreef Darkzell het volgende:
Is de transfer update ook al uit eigenlijk?
Nee, je moet naar Teams Bewerken (?) en daar de nieuwste spelers selecties downloaden.quote:
Zeker alleen voor de PC versie , want op de 360 zie ik er niks vanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:58 schreef SoldMayor het volgende:
Spelers update![]()
Suk, eriksen en lodeiro zitten nu bij ajax enzo
Bij de PS3 zitten ze er wel gewoon bij.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:21 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zeker alleen voor de PC versie , want op de 360 zie ik er niks van
Ik wil wel, ik zal even uitnodiging sturenquote:Op zondag 28 februari 2010 18:05 schreef Shockiee het volgende:
Iemand spelen?
PSN NAAM: ernnn
Ik wacht...
mmmm , toch nog eens even kijken van de weekquote:Op zondag 28 februari 2010 15:27 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Bij de PS3 zitten ze er wel gewoon bij.
Real Madrid 4 - Chelsea 2 ( Winst )quote:Op zondag 28 februari 2010 18:18 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Ik wil wel, ik zal even uitnodiging sturen
Ja verbinding viel weg inderdaad, ging mooi gelijk op in alle wedstrijdenquote:Op zondag 28 februari 2010 19:45 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Real Madrid 4 - Chelsea 2 ( Winst )
Besiktas 0 - Ajax 3 ( Verlies )
Arsenal 2 - Roma 1 ( Verbinding viel weg 32 minuut ).
Goed pot!
Lekker hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:37 schreef Syd het volgende:
hier kreeg ik een erectie vanLucky shot ik weet bedoeling was een pass maar drukte op voorzet
Klopt, je hebt wel trainingskaarten maar alleen voor de volgende wedstrijd tellen die.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:06 schreef denthemen het volgende:
Is het nu zo met ultimate team dat je een speler niet helemaal kan optrainen tot 99? Zou een goede zaak zijn
ja dat kanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:39 schreef Flashbag het volgende:
Trouwens is het mogelijk om met 2 personen in 1 team online te gaan in een head to head match ?![]()
Andere mogelijkheden mogen ook wel zolang het maar online is!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja dat kanwel grote kans dat je verliest
mijn ervaring is dat de genen die alleen speelt 9van de 10x wint
Bedankt zal vanavond even kijkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:01 schreef Tim86 het volgende:
Moet je op Y (staat standaard 0 guests) klikken geloof ik bij het deel waar je READY moet klikken.
als je echt goed met elkaar afspreekt hoe te spelen vind ik het persoonlijk makkelijker als je met z'n tweeën speelt:pquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja dat kanwel grote kans dat je verliest
mijn ervaring is dat de genen die alleen speelt 9van de 10x wint
Tja het probleem is, je moet bijna wel een paar keer wat zilver/brons pakjes kopen voor de contract kaarten. Of je moet je al je contract kaarten ook via het traden kopen maar dat wordt een duur grapje. Ik heb nu al zon 15 spelers die geen contract meer hebben en geen contract kaarten, denk dat ik gewoon ga sparen voor de zilverkaartenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat is dat FUT heerlijk zeg. Moet de eerste nog tegenkomen die er voortijdig mee stopt.
Iemand nog tips voor FUT trouwens? is het de moeite waard om die premium packages te kopen? Heb tot nu toe alleen wat bronze pakjes gekocht. Ik koop liever al mijn spelers bij het trade gedeelte.
Je krijgt ongeveer 500 punten per wedstrijd + toernooi bonus. Goud contract kost meestal rond de 300 voor 13 wedstrijden en 600 voor 28 wedstrijden. 11 spelers per wedstrijd, dat is dus prima te onderhouden. Sterspelers zijn wel stuk lastiger te krijgen via trade. Heb nu de halve eredivisie in mijn team. Wel een chemistry van 100quote:Op zondag 7 maart 2010 01:22 schreef GieJay het volgende:
[..]
Tja het probleem is, je moet bijna wel een paar keer wat zilver/brons pakjes kopen voor de contract kaarten. Of je moet je al je contract kaarten ook via het traden kopen maar dat wordt een duur grapje. Ik heb nu al zon 15 spelers die geen contract meer hebben en geen contract kaarten, denk dat ik gewoon ga sparen voor de zilverkaarten
Ja, ik vond het ook absurd maar het is maar wat de gek er voor geeft he. Ineens was de waarde enorm gestegen, net zoals voor Torres en Villa zag ik.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:45 schreef Tim86 het volgende:
OMG betalen mensen echt 500.000 voor een Ronaldo..wat een absurd bedrag
Ik heb zelf nu een Duitse ploeg met 100% chemistry..vooral dankzij slim handelen:
4-1-2-1-2: Neuer - Pander, Westermann, Naldo, Lahm - Frings, Jansen/Salihovic, Schweinsteiger, Misimovic - Dzeko, Gomez
Op de bank dan nog gasten wat gasten waardoor eigenlijk alles dubbel bezet is met Bundesliga spelers. Toppers op de bank zijn Hleb, Klose, Podolski.
Heb ook een Eredvisisieelftal met iets van 90%, maar die zijn vooral voor de single player toernooien. Steek, vd Wiel, Douglas, Van Eijden, Atouba, De Zeeuw, Urby, Sulejmani, Afellay, Suarez, Pantelic
Doel voor mij is om gewoon rustig aan te bouwen aan topteams uit iedere competitie (en uiteindelijk daaruit ook weer van een paar nationaliteiten). Premier League wacht ik maar wat langer mee..spelers zijn daar echt te duur nog op dit moment vanwege de schaarste..om die reden ben ik met Duitsland begonnen, met toppers voor relatief weinig coins.
Nu ben je sowieso al te laat voor het goed door verhandelen van spelers, of je moet echt tot diep in de nacht gaan spelen maar dat zou ik er nooit voor over hebben.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:29 schreef VitaminWater het volgende:
Zulke bedragen win je ook niet bij elkaar, dat verdienen ze vooral op de trade met goedkoop kopen en duur verkopen. En waarschijnlijk kopen ze ook pakjes voor geld.
Kwam je volledig klaar of was het alleen wat voorvocht?quote:Op woensdag 10 maart 2010 04:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
klikkerdeklikklakhansklok
Mijn eerste doelpunt met de hak.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 07:25 schreef GieJay het volgende:
[..]
Kwam je volledig klaar of was het alleen wat voorvocht?
Is dat echt leuk, op semi-pro? Dan is het toch gewoon te makkelijk?quote:Op woensdag 10 maart 2010 04:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
klikkerdeklikklakhansklok
Mijn eerste doelpunt met de hak.
Speel een maandje online en ga dan tegen de computer op legendary voetballenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:04 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Is dat echt leuk, op semi-pro? Dan is het toch gewoon te makkelijk?
Ik vind het op professional al te makkelijk eigenlijk, dan kun je al niet meer verliezen als je je best doet.
Ik vind legendary echt niet easy met Fifa10. Met 09 speelde ik wel alleen maar legendary offline, maar met Fifa10 vind ik het maar irritant moeilijk om echt door de defensie te komen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:04 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Speel een maandje online en ga dan tegen de computer op legendary voetballen![]()
Dat is gewoon te easy dan!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 07:25 schreef GieJay het volgende:
[..]
Kwam je volledig klaar of was het alleen wat voorvocht?
Heb jij echt geen problemen als je op Legendary speelt? Ik heb op World Class al soms dat ik niet echt goed door de verdediging kan komen, vooral tegen teams die erg verdedigend spelen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:52 schreef Tim86 het volgende:
Computer stelt echt geen zak voor in deze versie hoor..alleen hoogste niveau scoren ze meer dan de helft van de kansen alleen voor de keeper pas volgens mij
Precies ^^ !quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:27 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Maar nog even over die gozer die op Semi-Pro speelt (HL_Dog), dat moet je lekker zelf weten hoor. Het was geen kritiek, wat je offline doet moet je lekker zelf weten, het is jouw spel tenslotte
Legendary heb ik vaak alleen een beetje issues tegen de kleine clubs die een muur optrekken voor hun eigen goal..Was wel snel uitgekeken op single player, echt niet omdat ik zo goed zou zijn of wat dan ook, maar gewoon omdat alle wedstrijden op elkaar lijken na een tijdje..quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:27 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Heb jij echt geen problemen als je op Legendary speelt? Ik heb op World Class al soms dat ik niet echt goed door de verdediging kan komen, vooral tegen teams die erg verdedigend spelen.
En zo slecht ben ik echt niet
Het enige wat ik weiger te doen is steeds scoren met lobjes, ik wil wel gewoon mooie doelpunten en het zo een beetje leuk houden.
Maar nog even over die gozer die op Semi-Pro speelt (HL_Dog), dat moet je lekker zelf weten hoor. Het was geen kritiek, wat je offline doet moet je lekker zelf weten, het is jouw spel tenslotte
Dan weet je dus meteen hoe gasten aan 500.000 coins etc komenquote:Due to a high level of users exploiting the Xbox 360 store system for FUT 10 packs, items from the Xbox 360 FUT store will only be available for purchase via in-game coins until further notice.
Thank you,
Football Live Team.
Er zijn wel meer issues overigens..zo heb ik nog nooit een thuiswedstrijd gespeeld online in FUT..alleen maar uit iedere keer, wat ivm moraal een dik nadeel is. Daarnaast is het zo dat als iemand tegen mij quit in een beker ik die ronde opnieuw moet spelen en dus niet verder gaquote:Hi guys, we want to take this opportunity to reinforce our stance on cheating in the game: it will not be tolerated.
We are aware that some people are cheating the system in order to obtain free Ultimate Team packs. It’s important for us to fix this as this could unbalance the in-game economy and damage the FUT experience for all the honest gamers.
We know who the cheaters are and won’t let them prosper at the expense of the vast majority of gamers who are playing the game fairly. The team is working with first party in the process of determining what form of remedial actions we’ll take. Cheating will not be tolerated.
Daar word ik ook altijd chagrijnig van!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:34 schreef Tim86 het volgende:
\Daarnaast is het zo dat als iemand tegen mij quit in een beker ik die ronde opnieuw moet spelen en dus niet verder ga
Huh serieus?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer issues overigens..zo heb ik nog nooit een thuiswedstrijd gespeeld online in FUT..alleen maar uit iedere keer, wat ivm moraal een dik nadeel is.
Oh joh snap ik wel hoor. Besides ik trek me ook niks van andere aan, aangezien ik toch mijn eigen weg ga. :pquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:27 schreef VitaminWater het volgende:
[..]Maar nog even over die gozer die op Semi-Pro speelt (HL_Dog), dat moet je lekker zelf weten hoor. Het was geen kritiek, wat je offline doet moet je lekker zelf weten, het is jouw spel tenslotte
Geinig, maar even aangemeld. Eens kijken hoe dat bevaltquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:00 schreef Swennus het volgende:
Voor mensen die af en toe online een toernooitje willen spelen:
http://www.onlinefifatoernooien.nl/
Het heeft ook helemaal geen zin meer om die pakjes te kopen, voor 7500 kan je een goede speler kopen tegenwoordig. Ik had een week niet meer gespeeld dus ik krapte even achter me oren toen ik spelers als Cambiasso kocht voor 4000, Forlan voor 2500 en Kalou zelfs voor 1300. Knap pakje die 3 van zulke spelers erin hebbenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:01 schreef Tim86 het volgende:
Er zit alleen maar troep in die pakjes ja..Heb 1 keer die limited edition player pack gekocht voor fucking 8K en ook dat was troep.
Goed nieuws voor mensen met tijd maandag: St Patricks Day Tournaments: Offline win je 5K als team of the tournament en online 10K als bonus.
Ik ben Atletico Madrid. Nog meer mensen van hier die mee doen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:03 schreef BruggiKeane het volgende:
Geinig, maar even aangemeld. Eens kijken hoe dat bevalt
Die achievements zijn zo glitched als strontquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:45 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Ik ben Atletico Madrid. Nog meer mensen van hier die mee doen?
Net een mega spannende pot gespeeld. Ik was beter maar stond geflatteerd met 0-3 achter. In de laatste 20 minuten nog teruggekomen tot 3-3, waarvan in blessuretijd. Tegenstander stond echt zwaar onder druk, maar schoot uit het niets nog de 3-4 binnen. Echt mega geluk maar toch knap dat je dan nog kan terugkomen. Echt relaxe pot![]()
En helaas was dat de 5e wedstrijd, weer me 5 wedstrijden ongeslagen-achievement niet gehaald
pakjes kopen met geld kon ook alleen eerste 2 weken..quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:20 schreef kreuk050 het volgende:
Ben een lekker team aan het bouwen met UT, voornamelijk Brazilianen en Italianen in een 3-5-2 opstelling, rate 77, chemistry +- 70, moet nog veel gebeuren dus. Heb in de spits Huntelaar en van Nistelrooy, m'n team heet Ajax en heb de uit en thuis shirtjes al en de badge ook.
Wat me opvalt is dat ik niet zoveel hoef te kopen met echt geld, heb alleen 5 euro uitgegeven aan het begin om een paar gouwe pakkies te kopen. Verder kan je alles vrij goedkoop krijgen.
Niet eens Xbox360quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:37 schreef Masegate het volgende:
Mochten er mensen interesse hebben...
Nieuwe FIFA 10 online competitie (PS3)
Op PS3 is de patch mbt het chemistryprobleem bij online wedstrijden met UT uitgebracht. Op de Xbox nog niet zover ik weet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:42 schreef neggix het volgende:
Hmm, 1.04 update krijg ik maar geen idee wat het doen
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:16 schreef mash_ het volgende:
Net weer is online gespeeld. moet zeggen met 10-0 winnen is leuk oersaai
Sorry manquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:15 schreef Doks het volgende:
vandaag was het einde van me 17 win streak
Instaleer de trial ook is die is gratis misschien helpt dat dat hij die wel vind en dan automatisch de volledige versie pakt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb vandaag zo een 20 euro PSN card gekocht voor Ultimate team.
Ik heb ultimate team meteen gekocht en gedownload, en als ik in Fifa ultimate team kies zegt die dat het niet kan gevonden worden op het systeem, maar er staat wel bij geinstalleerd enzo
En ik heb hem ook al een paar keer opnieuw gedownload
http://portforward.com/quote:Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef kreuk050 het volgende:
Ja dat heb ik vaak, schijnt aan je router te liggen. Niemand heeft mij nog kunnen vertellen hoe dit op te lossen. Kan er soms wel om janken.....
Oh tnx! Ga ik proberen!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:46 schreef Syd het volgende:
[..]
http://portforward.com/
ff je type router opzoeken -> klikken -> fifa10 selecteren en stappenlijst doorlopen
oh fifa 10 blijkt er nog niet tussen te staanmisschien dat met FIFA09 wel werkt
waarschijnlijk veel counters wat er gescoord is inderdaadquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:56 schreef kreuk050 het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat ik met Ultimate Team mijn online wedstrijden met 5 a 6-0 verlies??
Heb een redelijk goed team, rating 80, chemistry +- 70....en speel met 3-5-2
Die opstelling heb ik een vermoeden dat dat me nekt, die 3 verdedigers....iemand een idee?
Ik verlies ook irritant vaak bij UT. Terwijl ik in normale online wedstrijden wel behoorlijk goed ben.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:56 schreef kreuk050 het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat ik met Ultimate Team mijn online wedstrijden met 5 a 6-0 verlies??
Heb een redelijk goed team, rating 80, chemistry +- 70....en speel met 3-5-2
Die opstelling heb ik een vermoeden dat dat me nekt, die 3 verdedigers....iemand een idee?
Haha inderdaadquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:31 schreef SoldMayor het volgende:
Mensen die leaven![]()
Ik hoop dat ze allemaal een of andere ziekte krijgen
Nou nou nou rustig joh. Doodmartelen is goed zat.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:31 schreef SoldMayor het volgende:
Mensen die leaven![]()
Ik hoop dat ze allemaal een of andere ziekte krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Kan iemand me uitleggen hoe je 'skill level' omhoog gaat ?Ik zit helemaal niet in m'n ontkenningsfase![]()
door online potjes te winnen toch..?Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/18583952![]()
Scoorde net in 90e minuut de 6-3 ( manchester United - Real Madrid ) ging die weer leaven![]()
![]()
![]()
lijkt mij wel omdat het wel om 'ranked' gaat, maar weet het niet zeker. speel zelf altijd de quick ranked match.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:30 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Dus ook de 'Pro Ranked Matches' ?
nette goal hoor, van jezelf?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:33 schreef Flashbag het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/18583952![]()
Scoorde net in 90e minuut de 6-3 ( manchester United - Real Madrid ) ging die weer leaven![]()
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Ja kijk maar user Flashbagquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:36 schreef Xblister het volgende:
[..]
lijkt mij wel omdat het wel om 'ranked' gaat, maar weet het niet zeker. speel zelf altijd de quick ranked match.
[..]
nette goal hoor, van jezelf?
ben niet zo iemand die geilt op arena goals maar toch deze mocht er wel zijn
![]()
![]()
Woaaah net mooie wedstrijd gehad !
Manchester united - Bayern Munchen
ik kwam 2-0 voor en toen nog voor de 1e helft stond ik opeens 2-3 achter.
Tweede helft kwam ik 4-2 achter toen ik een vet lekkere solo actie uit speelde en scoorde en nog een vrije bal in de 90e minuut erin scoorde van ongeveer 30/35 meter.
2e helft van verlenging vet lekkere combinatie scoorde ik de 5-4
Moest wel even stiekem juichen toen ik de 5-4 scoorde![]()
![]()
![]()
Vanmiddag ook een vet mooi doelpunt gescoord, alleen was dat online en kon hem dus niet opslaan.
Mooie aanval, met een hakje afgemaakt![]()
![]()
Ik heb het probleem dat ik tegenstanders als ze dribbelen niet goed van de bal kan krijgen omdat zij op volle snelheid de bal kunnen afhouden.
Op zich niets mis mee maar het probleem is dus dat ik het zelf niet voor elkaar krijg om de bal af te houden in volle snelheid in de aanval. Als ik ook maar een beetje ga dribbelen pakken ze zo de bal v an me af.
Hoe kan ik dan de bal afhouden op volle snelheid in de aanval ?
Ik kan wel L2 ingedurkt houden en de richtingstoets in maar dan gaat ie stil staan en de bal afhouden...
Het is erg frustrerend wanneer je weet dat iets kan maar je niet weet hoe het moet....
Heeft er iemand verder nog een goede guide ?
Hoe ik dingen aan kan pakken, zoals een goed voorzet afleveren of een keer een goede kopbal, want ze gaan bij mij altijd te zacht of over de goal....
Ik ben nog redelijk nieuw met FIFA dus ben nog lerende
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon![]()
Met knop voor lange pass en dan lang inhouden. Sommige spelers kunnen ook een huge throw, Rory Delap style.quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
L2 dus ik neem aan ps3? Dan gewoon X inhouden en je speler gaat automatisch druk zetten op de manquote:Op zondag 4 april 2010 13:55 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb het probleem dat ik tegenstanders als ze dribbelen niet goed van de bal kan krijgen omdat zij op volle snelheid de bal kunnen afhouden.
Op zich niets mis mee maar het probleem is dus dat ik het zelf niet voor elkaar krijg om de bal af te houden in volle snelheid in de aanval. Als ik ook maar een beetje ga dribbelen pakken ze zo de bal v an me af.
Hoe kan ik dan de bal afhouden op volle snelheid in de aanval ?
Ik kan wel L2 ingedurkt houden en de richtingstoets in maar dan gaat ie stil staan en de bal afhouden...
Het is erg frustrerend wanneer je weet dat iets kan maar je niet weet hoe het moet....
Heeft er iemand verder nog een goede guide ?
Hoe ik dingen aan kan pakken, zoals een goed voorzet afleveren of een keer een goede kopbal, want ze gaan bij mij altijd te zacht of over de goal....
Ik ben nog redelijk nieuw met FIFA dus ben nog lerendeAmsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.![]()
Dat wist ik wel maar het komt bijna altijd voor dat ik de bal niet krijg en de tegenstander de bal houdt, als ik probeer te lopen met de bal ben ik hem zo kwijt....quote:Op zondag 4 april 2010 14:54 schreef GieJay het volgende:
[..]
L2 dus ik neem aan ps3? Dan gewoon X inhouden en je speler gaat automatisch druk zetten op de man
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon![]()
Als het echt puur gaat om met z'n tweeen naast elkaar te lopen en jij wordt wel goed aangepakt en andersom niet -> Verschil in skill. Dat heeft te maken met 'dribbling' van de ene en de 'defence' stat van de andere.quote:Op zondag 4 april 2010 15:59 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat wist ik wel maar het komt bijna altijd voor dat ik de bal niet krijg en de tegenstander de bal houdt, als ik probeer te lopen met de bal ben ik hem zo kwijt....
En natuurlijk heeft pace er ook wat mee te maken. Als je een snelle aanvaller bent dan kun je ontkomen aan de andere, of in ieder geval steeds de bal voor je kunnen houden, waardoor de verdediger niks kan.Ik heb geen signature.![]()
Vandaag weer wat tijd gehad om te spelen en het ging gelukkig nog een beetje. Jammer dat de spelers nu weer zo gigantish duur zijn geworden. Ik speel al echt een lange tijd met hetzelfde teamWat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord![]()
Kan iemand mij helpen beter te worden in UT?
Ik word echt compleet weggespeeld door mannetjes met een team dat even sterk is als mijn team, maar veel minder chemistry heeft. Hun poppetjes rennen stukken sneller dan mijn poppetjes. Ze hebben overal dat beetje extra dat ik niet heb. En ik heb het idee dat ze helemaal niet zo goed zijn in FIFA als ik. Ze combineren slecht, ze passen continu naar mij, maar elke keer rennen ze me d'r uit.
Kopen jullie pakjes? Of traden jullie alleen maar? Spelen jullie offline wedstrijden om punten te verdienen voor dure pakjes, of gewoon online? Wat is jullie tactiek bij het samenstellen van een elftal? Ik zet meestal allemaal spelers met dezelfde nationaliteit neer.
Zoals eerder gezegd moet ik de coins die ik verdien meteen weer uitgeven aan nieuwe contracten, anders kan ik niet verder. Ik heb bijna nooit een groot aantal coins. Maximaal 6000 of zo.
Help!
Ow ja, hoe krijgen sommigen het voor elkaar om telkens weg te komen met duidelijke overtredingen in de 16? Ik word er helemaal gek van!![]()
Voor 't eerst trophy gehaald 'Skilled pro' en dat alleen omdat ik vijf wedstrijden minder dan vijftig procent van m'n stamina verbruikt had.Ik zit helemaal niet in m'n ontkenningsfase![]()
Heeft er iemand Cissé van Feyenoord?
Ik heb het Feyenoord elftal +- wel compleet maar er ontbreken er een paar![]()
Ik heb nu:
- Giovanni
- Tomasson
- De Guzman
- Biseswar (hoe kan hij in godsnaam de beste Feyenoord-speler zijn)
- Vlaar
Makaay
Manteiga
Bruins
Wijnaldum
Fer
Van Dijk
Bahia
Hofland
De Cler
Fernandez
LeerdamWat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord![]()
Dan gooi je Bastos en Van Persie er toch bij als oud-Feyenoorders
Of Greene en Buijs
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Inprincipe kan ik wel al met dat elftal spelen, maar vind het leuker om met de 'echte' te spelen danquote:Op maandag 5 april 2010 23:14 schreef Tim86 het volgende:
Dan gooi je Bastos en Van Persie er toch bij als oud-Feyenoorders
Of Greene en Buijs
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord![]()
OMG ik had net mijn all time FIFA hoogtepunt. Kwam 2-0 achter, maak op slag van rust 2-1 (in UT). 2e helft gaat die gast alleen maar rondtikken achterin en als hij dat goed doet kom je dus gewoon niet aan de bal. Na een tijdje had ik het maar opgegeven want tegen zo'n mongool kan je toch niets doen. Bleef toch een beetje jagen en laatste minuut zet ik druk op zijn laatste man en dan schiet hij hem per ongeluk in zijn eigen doel![]()
![]()
![]()
![]()
Daarna na pingels geworden en quitte hij te laat om in het toernooi te blijven ook nog
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:07 schreef Tim86 het volgende:
OMG ik had net mijn all time FIFA hoogtepunt. Kwam 2-0 achter, maak op slag van rust 2-1 (in UT). 2e helft gaat die gast alleen maar rondtikken achterin en als hij dat goed doet kom je dus gewoon niet aan de bal. Na een tijdje had ik het maar opgegeven want tegen zo'n mongool kan je toch niets doen. Bleef toch een beetje jagen en laatste minuut zet ik druk op zijn laatste man en dan schiet hij hem per ongeluk in zijn eigen doel![]()
![]()
![]()
![]()
Daarna na pingels geworden en quitte hij te laat om in het toernooi te blijven ook nog
Laf rond tikken afstraffen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |