meer zo dat ze jou spelers voorbij rennen zonder dat jij er iets tegen kan doenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:30 schreef Roberto258 het volgende:
Dat vind ik echt onzin, zo goed is de CPU helemaal niet. Ik krijg soms wel gelijk een goal tegen nadat ik zelf heb gescoord, maar dan let ik gewoon even niet goed genoeg op.
Je weet dat jij hem moet besturen he bruggert?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:19 schreef BruggiKeane het volgende:
Jezus, versier ik een penalty schiet Timmy Simons hem gewoon zacht in het midden
oh zo, wie ben jij dan? Arnold Bruggink?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:00 schreef BruggiKeane het volgende:
Ja, maar ik ben bezig met prof seizoen. Kon hem niet besturen dus.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:10 schreef Tim86 het volgende:
Ghehe ik moest een paar potjes afwerken bij de reserves en toen mocht ik meteen de spits in bij het eerste van Ajax...2 seizoenen later naar Barca gegaan. Was heel wazig..ik werd international direct na mijn debuut in het eerste, maar die wedstrijd moest ik missen door een blessure..toen was ik ineens fan fav bij NL elftal terwijl ik nog 0 interlands had en na 1 interland werd ik daar aanvoerder
Onrealistische fifaquote:Op maandag 15 februari 2010 23:19 schreef BruggiKeane het volgende:
Timmy Simons hem gewoon zacht in het midden
kan wel x2quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:50 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
dag mensen ben dus nieuw met fifa, heb jarenlang pes gespeeld en nu heb ik een aantal vraagjes,
in de coach mode, is het alleen mogelijk om spelers te kopen die op de transferlijst staan? dus je kan niet willekeurig een speler kopen?
in coach mode is er geen europees voetbal mogelijk te spelen?
kan je me vertellen hoe ik spelers kan kopen die niet op de transferlijst staan?quote:
hoe zoek ik ze op? bij transfermarkt staan alleen spelers op de transferslijst (?)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:15 schreef Tim86 het volgende:
klopt ja. Je kan ze kopen door gewoon spelers op te zoeken en een bod uit te brengen. Dan dmv salaris en bonus zo hoog mogelijk percentage interesse kweken.
Wel zorgen dat je staff is geupgrade: negotiator moet lvl 10 als je succesvol wil zijn qua transfers.
Ga naar de zoekfunctie en dan moet je ergens onderaan volgens mij een optie op alle spelers zetten ipv van alleen te koopquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:18 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
hoe zoek ik ze op? bij transfermarkt staan alleen spelers op de transferslijst (?)
Dat moet helemaal niet. Het helpt vast een beetje, maar eerlijk gezegd merk ik er weinig van. Heb al veel mensen gehaald met Neg. op 4 ofzo.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:15 schreef Tim86 het volgende:
klopt ja. Je kan ze kopen door gewoon spelers op te zoeken en een bod uit te brengen. Dan dmv salaris en bonus zo hoog mogelijk percentage interesse kweken.
Wel zorgen dat je staff is geupgrade: negotiator moet lvl 10 als je succesvol wil zijn qua transfers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |