Nee, je moet naar Teams Bewerken (?) en daar de nieuwste spelers selecties downloaden.quote:
Zeker alleen voor de PC versie , want op de 360 zie ik er niks vanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:58 schreef SoldMayor het volgende:
Spelers update![]()
Suk, eriksen en lodeiro zitten nu bij ajax enzo
Bij de PS3 zitten ze er wel gewoon bij.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:21 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zeker alleen voor de PC versie , want op de 360 zie ik er niks van
Ik wil wel, ik zal even uitnodiging sturenquote:Op zondag 28 februari 2010 18:05 schreef Shockiee het volgende:
Iemand spelen?
PSN NAAM: ernnn
Ik wacht...
mmmm , toch nog eens even kijken van de weekquote:Op zondag 28 februari 2010 15:27 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Bij de PS3 zitten ze er wel gewoon bij.
Real Madrid 4 - Chelsea 2 ( Winst )quote:Op zondag 28 februari 2010 18:18 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Ik wil wel, ik zal even uitnodiging sturen
Ja verbinding viel weg inderdaad, ging mooi gelijk op in alle wedstrijdenquote:Op zondag 28 februari 2010 19:45 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Real Madrid 4 - Chelsea 2 ( Winst )
Besiktas 0 - Ajax 3 ( Verlies )
Arsenal 2 - Roma 1 ( Verbinding viel weg 32 minuut ).
Goed pot!
Lekker hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:37 schreef Syd het volgende:
hier kreeg ik een erectie vanLucky shot ik weet bedoeling was een pass maar drukte op voorzet
Klopt, je hebt wel trainingskaarten maar alleen voor de volgende wedstrijd tellen die.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:06 schreef denthemen het volgende:
Is het nu zo met ultimate team dat je een speler niet helemaal kan optrainen tot 99? Zou een goede zaak zijn
ja dat kanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:39 schreef Flashbag het volgende:
Trouwens is het mogelijk om met 2 personen in 1 team online te gaan in een head to head match ?![]()
Andere mogelijkheden mogen ook wel zolang het maar online is!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja dat kanwel grote kans dat je verliest
mijn ervaring is dat de genen die alleen speelt 9van de 10x wint
Bedankt zal vanavond even kijkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:01 schreef Tim86 het volgende:
Moet je op Y (staat standaard 0 guests) klikken geloof ik bij het deel waar je READY moet klikken.
als je echt goed met elkaar afspreekt hoe te spelen vind ik het persoonlijk makkelijker als je met z'n tweeën speelt:pquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja dat kanwel grote kans dat je verliest
mijn ervaring is dat de genen die alleen speelt 9van de 10x wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |