Ja, dat is een keuze. Mijn pro was ook nog niet zo goed, want ik speel nog niet zo heel lang clubs (vorig jaar wel veel gedaan in deeltje 09) dus ik kon hem ook nog goed kneden tot verdediger. Als Any vind ik het heel prettig om zo'n sterke man er tussen hebben te staan.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:36 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, dat zijn overwegingen die je moet maken. Wij kozen ervoor om een goede spits erbij te houden, dus onze any heeft de spits en de andere rennen eromheen en onderdoor
Sorry, ik moest lachen.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:53 schreef Sinnie het volgende:
Wij zouden nu wel kunnen?
Zaadloos is me gamertag
Mijn huidige club is voorlopig niet meer zo actief. Ik wil wel bij jullie meespelen. Ik sta normaal bij ons altijd op ANY. Mijn Pro is 96%.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:44 schreef Snuf. het volgende:
OPROEP
Hai allen.
Samen met 2 vrienden heb ik al een tijdje een Fifa club. Gaat prima, maar we hebben al een paar dagen niet gespeeld. Zijn nu weer actief bezig, inmiddels 3500 punten.
Alleen zijn wij met zijn drieën, dus willen we er graag 2 á 3 mensen bij.
Wij zoeken mensen die voorin kunnen spelen, maar ook op het middenveld (bijvoorbeeld CAM) als het nodig is. Eventueel Any.
Stuur me even een PM of een berichtje op XBOXLIVE (Mister Snuf)
Mja heb het ook wel is tegen me zien gebeuren. slaat dan helemaal nergens opquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:55 schreef Maxco het volgende:
Nee, 45e minuut. En ik bedoelde hem zo... Ik scoor best wel vaak vanaf de middenlijn
Kijk eens een paar posts boven jequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:16 schreef Darkzell het volgende:
Is de transfer update ook al uit eigenlijk?
Wel moeite doen om te posten, maar geen moeite doen om ff door wat recente posts te scrollen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:16 schreef Darkzell het volgende:
Is de transfer update ook al uit eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |