abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 februari 2010 @ 12:53:28 #126
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78225792
Ik heb wel eens gehad dat er een error ofzo in mijn virtual pro zat want ik kon toen ook geen clubs meer spelen want werd constant gedisconnect. Toen ik de save file verwijderde toen deed hij het wel

Ik zal alleen wachten daarmee tot je echt alles hebt uitgesloten, want met je virtual pro helemaal opnieuw te moeten beginnen is het wat er is
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_78237729
Bekijk deze YouTube-video

niet mn eigen goal trouwens, ik moest er gelijk aan denken toen ik hem zag.
Feyenoord Rotterdam
pi_78237840
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:22 schreef MB23 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Ik zie het niet zo goed
pi_78270202
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:22 schreef MB23 het volgende:

Ik vind dit nooit de meest boeiende goals. Als je een lklein beetje snapt hoe vrije trappen werken lukt dit je 1 op de zoveel keer.
pi_78270411
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:44 schreef Masegate het volgende:

[..]

Ik vind dit nooit de meest boeiende goals. Als je een lklein beetje snapt hoe vrije trappen werken lukt dit je 1 op de zoveel keer.
Klopt, maar ik vond hem wel lijken op die goal tegen Freiburg. En het geluidsfragment kwam precies overeen met het filmpje
Feyenoord Rotterdam
pi_78274336
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:52 schreef MB23 het volgende:

[..]

Klopt, maar ik vond hem wel lijken op die goal tegen Freiburg. En het geluidsfragment kwam precies overeen met het filmpje
Ah, op dit manier. Excuses.
pi_78313172
OPROEP

Hai allen.

Samen met 2 vrienden heb ik al een tijdje een Fifa club. Gaat prima, maar we hebben al een paar dagen niet gespeeld. Zijn nu weer actief bezig, inmiddels 3500 punten.

Alleen zijn wij met zijn drieën, dus willen we er graag 2 á 3 mensen bij.

Wij zoeken mensen die voorin kunnen spelen, maar ook op het middenveld (bijvoorbeeld CAM) als het nodig is. Eventueel Any.

Stuur me even een PM of een berichtje op XBOXLIVE (Mister Snuf)
pi_78313314
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:44 schreef Snuf. het volgende:
OPROEP

Hai allen.

Samen met 2 vrienden heb ik al een tijdje een Fifa club. Gaat prima, maar we hebben al een paar dagen niet gespeeld. Zijn nu weer actief bezig, inmiddels 3500 punten.

Alleen zijn wij met zijn drieën, dus willen we er graag 2 á 3 mensen bij.

Wij zoeken mensen die voorin kunnen spelen, maar ook op het middenveld (bijvoorbeeld CAM) als het nodig is. Eventueel Any.

Stuur me even een PM of een berichtje op XBOXLIVE (Mister Snuf)
Lijkt mij interessant! Ik weet mij altijd wel goed te redden voorin.
  maandag 22 februari 2010 @ 18:56:06 #134
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78313533
Snuf wil je misschien tegen mijn club spelen?

Nu hebben we 1700 punten geloof ik omdat we overnieuw zijn begonnen (na die glitch) daarvoor zaten we op en rond de 4000
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78313843
@Edwinnus

We spelen altijd 4-1-2-1-2, ik speel any. Dan hebben we 2 mensen in de spits. Bij meer mensen gaat de volgende daar staan waar hij wil.

Op het moment dat ik en die 2 andere jongens er zijn vullen wij de RS, LS en Any plek. Dan moet de ander op CAM of een andere plek, tenzij we anders afspreken. Na verloop van tijd kunnen we misschien wat wisselen, maar we hebben er wel eens iemand in de club gekregen die per sé in de spits wilde in de eerste wedstrijd.

Maar als je het niet erg vindt om je te schikken op de CAM positie als de anderen er allemaal zijn is het prima

Voeg me anders maar toe op XBOXLIVE!

@andere persoon wiens naam ik na het typen van dit verhaal niet meer weet

Ja, is tof. Vanavond gaan we wedstrijden spelen, dus dan kan het:) Add me maar op XBOXLIVE.
pi_78313917
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:04 schreef Snuf. het volgende:
@Edwinnus

We spelen altijd 4-1-2-1-2, ik speel any. Dan hebben we 2 mensen in de spits. Bij meer mensen gaat de volgende daar staan waar hij wil.

Op het moment dat ik en die 2 andere jongens er zijn vullen wij de RS, LS en Any plek. Dan moet de ander op CAM of een andere plek, tenzij we anders afspreken. Na verloop van tijd kunnen we misschien wat wisselen, maar we hebben er wel eens iemand in de club gekregen die per sé in de spits wilde in de eerste wedstrijd.

Maar als je het niet erg vindt om je te schikken op de CAM positie als de anderen er allemaal zijn is het prima

Voeg me anders maar toe op XBOXLIVE!

@andere persoon wiens naam ik na het typen van dit verhaal niet meer weet

Ja, is tof. Vanavond gaan we wedstrijden spelen, dus dan kan het:) Add me maar op XBOXLIVE.
Ik voeg je wel even toe. Vraag me wel af met welke teams jullie gaan spelen..
pi_78314060
Hoe bedoel je? Welke shirts.

Naam van de club is: Red Bull Horses

We spelen vaak in het shirt van Twente (logo past bij de naam ). Maar we zijn ook met 2 Spartanen, dus soms ook met Sparta-shirts.
pi_78314193
Hoe werkt clubs dan precies?
pi_78314325
Nou iedere persoon die meedoet heeft een speler. Die speler daar speel je gewoon mee. De spelers die niet door mensen worden gevuld worden door computers gevuld. Computer spelers zijn 70 punten.

Maar je speelt natuurlijk niet in je blootje, je moet ook shirts hebben en een logo. Die kun je zelf kiezen. Wij hebben voor Twente gekozen en soms dan nemen we even Sparta als afwisseling.
  maandag 22 februari 2010 @ 19:18:01 #140
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78314387
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:13 schreef Edwinuss het volgende:
Hoe werkt clubs dan precies?
Je moet een Virtual Pro aanmaken en met accomplisments kan je je pro beter maken. Ook als je goed speelt kan je beter worden dmv je vorm. Maar dat is tijdelijk en met accomplisments wordt je beter ongeacht je prestaties. Wat je hiervoor moet doen verschilt en wil je alles behalen gaat er een flinke tijd overheen.

Voor de rest krijgt een team gewoon 'auto-spelers' toegewezen. Dus het maakt niet uit of je met bijvoorbeeld Rkc speelt of met Barcelona.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78314390
Ja, en die speler waar je mee speelt, is dat een bestaande speler?

Ik twijfel nu al, want ik heb werkelijk een schijthekel aan Eredivisie tuig
pi_78314466
Nee, die speler heb je zelf gemaakt! Je moet eerst een pro maken Je kan hem zelf een naam geven, een uiterlijk geven, lengte, breedte, gewicht. Alles!

De rest van de spelers wordt gewoon random gevuld met gasten Dus niet de spelers van Twente/Sparta.
pi_78314585
Gelukkig

Ik heb nog niet Virtual Pro gespeeld, ik zal het eens een kans geven.
  maandag 22 februari 2010 @ 19:23:15 #144
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78314607
Inprincipe is het team waar je mee speelt gewoon het team waar je van vindt dat die de mooiste shirtjes heeft.

Wij zelf spelen ook met een gare 2e divisioniste team waarvan ik de naam niet eens weet.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78314690
De shirts maken mij niet zoveel uit, ik dacht dat ze standaard met Twente of Sparta gingen spelen.
  maandag 22 februari 2010 @ 19:27:27 #146
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78314803
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:25 schreef Edwinuss het volgende:
De shirts maken mij niet zoveel uit, ik dacht dat ze standaard met Twente of Sparta gingen spelen.
Nee, het is niet meer zoals met Fifa 08 en 09 dat je met bestaande teams speelt.

Voordeel is dat je nou gewoon variërende teams hebt, nadeel is wel (in mijn ogen) dat de verdedigers niet bijster goed zijn en als je dan tegen een team speelt met ver getrainde pro's dan lopen die kinderlijk eenvoudig langs je verdediging. Van mij had de verdeling wat dat betreft wel wat beter gekunt

Misschien hebben ze dat expres gedaan zodat je spannendere wedstrijden krijgt met meer goals.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78315001
Ik heb een hele sterke, grote pro die verdediger is. Als ik Any speel, meestal dus, staat hij in de verdediging! Normaal staan daar kleine verdedigers, maar nu staat er gewoon een beer tussen

Edwinus, je kunt je pro ook trainen door er gewoon wedstrijdjes mee te spelen in bijvoorbeeld manager modes
pi_78315087
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:31 schreef Snuf. het volgende:

Edwinus, je kunt je pro ook trainen door er gewoon wedstrijdjes mee te spelen in bijvoorbeeld manager modes
Dat is ideaal

Maar ik kan niet de any positie kiezen..
pi_78315151
Zo heb ik het gedaan. Ik speelde gewoon toernooitjes met bijvoorbeeld Sparta en mijn pro in de basis Als ie dan een goede actie heeft krijg je gewoon bonus.

Je kan natuurlijk ook trainen door bijvoorbeeld je Virtual Pro carriere te doen.

Korte uitleg:

1. Maak een pro
2. Selecteer je club (bijvoorbeeld Arsenal)
3. Ga dan naar een game mode (bijvoorbeeld oefenwedstrijd)
4. Speel Arsenal - Man United
5. Zet jouw pro, die inmiddels in de Arsenal selectie zit, in de basis.
6. Speel de wedstrijd.

Als je wat goeds doet met jouw pro, zoals een goede pass krijgt hij punten.
  maandag 22 februari 2010 @ 19:36:47 #150
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78315226
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:31 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb een hele sterke, grote pro die verdediger is. Als ik Any speel, meestal dus, staat hij in de verdediging! Normaal staan daar kleine verdedigers, maar nu staat er gewoon een beer tussen

Ja, dat zijn overwegingen die je moet maken. Wij kozen ervoor om een goede spits erbij te houden, dus onze any heeft de spits en de andere rennen eromheen en onderdoor
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')