Ik zie het niet zo goedquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:22 schreef MB23 het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoniet mn eigen goal trouwens, ik moest er gelijk aan denken toen ik hem zag.
Ik vind dit nooit de meest boeiende goals. Als je een lklein beetje snapt hoe vrije trappen werken lukt dit je 1 op de zoveel keer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:22 schreef MB23 het volgende:niet mn eigen goal trouwens, ik moest er gelijk aan denken toen ik hem zag.
Klopt, maar ik vond hem wel lijken op die goal tegen Freiburg. En het geluidsfragment kwam precies overeen met het filmpjequote:Op zondag 21 februari 2010 17:44 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik vind dit nooit de meest boeiende goals. Als je een lklein beetje snapt hoe vrije trappen werken lukt dit je 1 op de zoveel keer.
Ah, op dit manier. Excuses.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:52 schreef MB23 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vond hem wel lijken op die goal tegen Freiburg. En het geluidsfragment kwam precies overeen met het filmpje
Lijkt mij interessant! Ik weet mij altijd wel goed te redden voorin.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:44 schreef Snuf. het volgende:
OPROEP
Hai allen.
Samen met 2 vrienden heb ik al een tijdje een Fifa club. Gaat prima, maar we hebben al een paar dagen niet gespeeld. Zijn nu weer actief bezig, inmiddels 3500 punten.
Alleen zijn wij met zijn drieën, dus willen we er graag 2 á 3 mensen bij.
Wij zoeken mensen die voorin kunnen spelen, maar ook op het middenveld (bijvoorbeeld CAM) als het nodig is. Eventueel Any.
Stuur me even een PM of een berichtje op XBOXLIVE (Mister Snuf)
Ik voeg je wel even toe. Vraag me wel af met welke teams jullie gaan spelen..quote:Op maandag 22 februari 2010 19:04 schreef Snuf. het volgende:
@Edwinnus
We spelen altijd 4-1-2-1-2, ik speel any. Dan hebben we 2 mensen in de spits. Bij meer mensen gaat de volgende daar staan waar hij wil.
Op het moment dat ik en die 2 andere jongens er zijn vullen wij de RS, LS en Any plek. Dan moet de ander op CAM of een andere plek, tenzij we anders afspreken. Na verloop van tijd kunnen we misschien wat wisselen, maar we hebben er wel eens iemand in de club gekregen die per sé in de spits wilde in de eerste wedstrijd.
Maar als je het niet erg vindt om je te schikken op de CAM positie als de anderen er allemaal zijn is het prima
Voeg me anders maar toe op XBOXLIVE!
@andere persoon wiens naam ik na het typen van dit verhaal niet meer weet
Ja, is tof. Vanavond gaan we wedstrijden spelen, dus dan kan het:) Add me maar op XBOXLIVE.
Je moet een Virtual Pro aanmaken en met accomplisments kan je je pro beter maken. Ook als je goed speelt kan je beter worden dmv je vorm. Maar dat is tijdelijk en met accomplisments wordt je beter ongeacht je prestaties. Wat je hiervoor moet doen verschilt en wil je alles behalen gaat er een flinke tijd overheen.quote:
Nee, het is niet meer zoals met Fifa 08 en 09 dat je met bestaande teams speelt.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:25 schreef Edwinuss het volgende:
De shirts maken mij niet zoveel uit, ik dacht dat ze standaard met Twente of Sparta gingen spelen.
Dat is ideaalquote:Op maandag 22 februari 2010 19:31 schreef Snuf. het volgende:
Edwinus, je kunt je pro ook trainen door er gewoon wedstrijdjes mee te spelen in bijvoorbeeld manager modes
Ja, dat zijn overwegingen die je moet maken. Wij kozen ervoor om een goede spits erbij te houden, dus onze any heeft de spits en de andere rennen eromheen en onderdoorquote:Op maandag 22 februari 2010 19:31 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb een hele sterke, grote pro die verdediger is. Als ik Any speel, meestal dus, staat hij in de verdediging! Normaal staan daar kleine verdedigers, maar nu staat er gewoon een beer tussen
Edwinus, je kunt je pro ook trainen door er gewoon wedstrijdjes mee te spelen in bijvoorbeeld manager modes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |