Heb jij echt geen problemen als je op Legendary speelt? Ik heb op World Class al soms dat ik niet echt goed door de verdediging kan komen, vooral tegen teams die erg verdedigend spelen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:52 schreef Tim86 het volgende:
Computer stelt echt geen zak voor in deze versie hoor..alleen hoogste niveau scoren ze meer dan de helft van de kansen alleen voor de keeper pas volgens mij
Precies ^^ !quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:27 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Maar nog even over die gozer die op Semi-Pro speelt (HL_Dog), dat moet je lekker zelf weten hoor. Het was geen kritiek, wat je offline doet moet je lekker zelf weten, het is jouw spel tenslotte
Legendary heb ik vaak alleen een beetje issues tegen de kleine clubs die een muur optrekken voor hun eigen goal..Was wel snel uitgekeken op single player, echt niet omdat ik zo goed zou zijn of wat dan ook, maar gewoon omdat alle wedstrijden op elkaar lijken na een tijdje..quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:27 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Heb jij echt geen problemen als je op Legendary speelt? Ik heb op World Class al soms dat ik niet echt goed door de verdediging kan komen, vooral tegen teams die erg verdedigend spelen.
En zo slecht ben ik echt niet
Het enige wat ik weiger te doen is steeds scoren met lobjes, ik wil wel gewoon mooie doelpunten en het zo een beetje leuk houden.
Maar nog even over die gozer die op Semi-Pro speelt (HL_Dog), dat moet je lekker zelf weten hoor. Het was geen kritiek, wat je offline doet moet je lekker zelf weten, het is jouw spel tenslotte
Dan weet je dus meteen hoe gasten aan 500.000 coins etc komenquote:Due to a high level of users exploiting the Xbox 360 store system for FUT 10 packs, items from the Xbox 360 FUT store will only be available for purchase via in-game coins until further notice.
Thank you,
Football Live Team.
Er zijn wel meer issues overigens..zo heb ik nog nooit een thuiswedstrijd gespeeld online in FUT..alleen maar uit iedere keer, wat ivm moraal een dik nadeel is. Daarnaast is het zo dat als iemand tegen mij quit in een beker ik die ronde opnieuw moet spelen en dus niet verder gaquote:Hi guys, we want to take this opportunity to reinforce our stance on cheating in the game: it will not be tolerated.
We are aware that some people are cheating the system in order to obtain free Ultimate Team packs. It’s important for us to fix this as this could unbalance the in-game economy and damage the FUT experience for all the honest gamers.
We know who the cheaters are and won’t let them prosper at the expense of the vast majority of gamers who are playing the game fairly. The team is working with first party in the process of determining what form of remedial actions we’ll take. Cheating will not be tolerated.
Daar word ik ook altijd chagrijnig van!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:34 schreef Tim86 het volgende:
\Daarnaast is het zo dat als iemand tegen mij quit in een beker ik die ronde opnieuw moet spelen en dus niet verder ga
Huh serieus?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer issues overigens..zo heb ik nog nooit een thuiswedstrijd gespeeld online in FUT..alleen maar uit iedere keer, wat ivm moraal een dik nadeel is.
Oh joh snap ik wel hoor. Besides ik trek me ook niks van andere aan, aangezien ik toch mijn eigen weg ga. :pquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:27 schreef VitaminWater het volgende:
[..]Maar nog even over die gozer die op Semi-Pro speelt (HL_Dog), dat moet je lekker zelf weten hoor. Het was geen kritiek, wat je offline doet moet je lekker zelf weten, het is jouw spel tenslotte
Geinig, maar even aangemeld. Eens kijken hoe dat bevaltquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:00 schreef Swennus het volgende:
Voor mensen die af en toe online een toernooitje willen spelen:
http://www.onlinefifatoernooien.nl/
Het heeft ook helemaal geen zin meer om die pakjes te kopen, voor 7500 kan je een goede speler kopen tegenwoordig. Ik had een week niet meer gespeeld dus ik krapte even achter me oren toen ik spelers als Cambiasso kocht voor 4000, Forlan voor 2500 en Kalou zelfs voor 1300. Knap pakje die 3 van zulke spelers erin hebbenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:01 schreef Tim86 het volgende:
Er zit alleen maar troep in die pakjes ja..Heb 1 keer die limited edition player pack gekocht voor fucking 8K en ook dat was troep.
Goed nieuws voor mensen met tijd maandag: St Patricks Day Tournaments: Offline win je 5K als team of the tournament en online 10K als bonus.
Ik ben Atletico Madrid. Nog meer mensen van hier die mee doen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:03 schreef BruggiKeane het volgende:
Geinig, maar even aangemeld. Eens kijken hoe dat bevalt
Die achievements zijn zo glitched als strontquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:45 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Ik ben Atletico Madrid. Nog meer mensen van hier die mee doen?
Net een mega spannende pot gespeeld. Ik was beter maar stond geflatteerd met 0-3 achter. In de laatste 20 minuten nog teruggekomen tot 3-3, waarvan in blessuretijd. Tegenstander stond echt zwaar onder druk, maar schoot uit het niets nog de 3-4 binnen. Echt mega geluk maar toch knap dat je dan nog kan terugkomen. Echt relaxe pot![]()
En helaas was dat de 5e wedstrijd, weer me 5 wedstrijden ongeslagen-achievement niet gehaald
pakjes kopen met geld kon ook alleen eerste 2 weken..quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:20 schreef kreuk050 het volgende:
Ben een lekker team aan het bouwen met UT, voornamelijk Brazilianen en Italianen in een 3-5-2 opstelling, rate 77, chemistry +- 70, moet nog veel gebeuren dus. Heb in de spits Huntelaar en van Nistelrooy, m'n team heet Ajax en heb de uit en thuis shirtjes al en de badge ook.
Wat me opvalt is dat ik niet zoveel hoef te kopen met echt geld, heb alleen 5 euro uitgegeven aan het begin om een paar gouwe pakkies te kopen. Verder kan je alles vrij goedkoop krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |