Tja het probleem is, je moet bijna wel een paar keer wat zilver/brons pakjes kopen voor de contract kaarten. Of je moet je al je contract kaarten ook via het traden kopen maar dat wordt een duur grapje. Ik heb nu al zon 15 spelers die geen contract meer hebben en geen contract kaarten, denk dat ik gewoon ga sparen voor de zilverkaartenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat is dat FUT heerlijk zeg. Moet de eerste nog tegenkomen die er voortijdig mee stopt.
Iemand nog tips voor FUT trouwens? is het de moeite waard om die premium packages te kopen? Heb tot nu toe alleen wat bronze pakjes gekocht. Ik koop liever al mijn spelers bij het trade gedeelte.

Je krijgt ongeveer 500 punten per wedstrijd + toernooi bonus. Goud contract kost meestal rond de 300 voor 13 wedstrijden en 600 voor 28 wedstrijden. 11 spelers per wedstrijd, dat is dus prima te onderhouden. Sterspelers zijn wel stuk lastiger te krijgen via trade. Heb nu de halve eredivisie in mijn team. Wel een chemistry van 100quote:Op zondag 7 maart 2010 01:22 schreef GieJay het volgende:
[..]
Tja het probleem is, je moet bijna wel een paar keer wat zilver/brons pakjes kopen voor de contract kaarten. Of je moet je al je contract kaarten ook via het traden kopen maar dat wordt een duur grapje. Ik heb nu al zon 15 spelers die geen contract meer hebben en geen contract kaarten, denk dat ik gewoon ga sparen voor de zilverkaarten

Ja, ik vond het ook absurd maar het is maar wat de gek er voor geeft he. Ineens was de waarde enorm gestegen, net zoals voor Torres en Villa zag ik.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:45 schreef Tim86 het volgende:
OMG betalen mensen echt 500.000 voor een Ronaldo..wat een absurd bedrag
Ik heb zelf nu een Duitse ploeg met 100% chemistry..vooral dankzij slim handelen:
4-1-2-1-2: Neuer - Pander, Westermann, Naldo, Lahm - Frings, Jansen/Salihovic, Schweinsteiger, Misimovic - Dzeko, Gomez
Op de bank dan nog gasten wat gasten waardoor eigenlijk alles dubbel bezet is met Bundesliga spelers. Toppers op de bank zijn Hleb, Klose, Podolski.
Heb ook een Eredvisisieelftal met iets van 90%, maar die zijn vooral voor de single player toernooien. Steek, vd Wiel, Douglas, Van Eijden, Atouba, De Zeeuw, Urby, Sulejmani, Afellay, Suarez, Pantelic
Doel voor mij is om gewoon rustig aan te bouwen aan topteams uit iedere competitie (en uiteindelijk daaruit ook weer van een paar nationaliteiten). Premier League wacht ik maar wat langer mee..spelers zijn daar echt te duur nog op dit moment vanwege de schaarste..om die reden ben ik met Duitsland begonnen, met toppers voor relatief weinig coins.

Nu ben je sowieso al te laat voor het goed door verhandelen van spelers, of je moet echt tot diep in de nacht gaan spelen maar dat zou ik er nooit voor over hebben.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:29 schreef VitaminWater het volgende:
Zulke bedragen win je ook niet bij elkaar, dat verdienen ze vooral op de trade met goedkoop kopen en duur verkopen. En waarschijnlijk kopen ze ook pakjes voor geld.

Kwam je volledig klaar of was het alleen wat voorvocht?quote:Op woensdag 10 maart 2010 04:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
klikkerdeklikklakhansklok
Mijn eerste doelpunt met de hak.

quote:Op woensdag 10 maart 2010 07:25 schreef GieJay het volgende:
[..]
Kwam je volledig klaar of was het alleen wat voorvocht?

Is dat echt leuk, op semi-pro? Dan is het toch gewoon te makkelijk?quote:Op woensdag 10 maart 2010 04:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
klikkerdeklikklakhansklok
Mijn eerste doelpunt met de hak.

Speel een maandje online en ga dan tegen de computer op legendary voetballenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:04 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Is dat echt leuk, op semi-pro? Dan is het toch gewoon te makkelijk?
Ik vind het op professional al te makkelijk eigenlijk, dan kun je al niet meer verliezen als je je best doet.

Ik vind legendary echt niet easy met Fifa10. Met 09 speelde ik wel alleen maar legendary offline, maar met Fifa10 vind ik het maar irritant moeilijk om echt door de defensie te komen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:04 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Speel een maandje online en ga dan tegen de computer op legendary voetballen![]()
Dat is gewoon te easy dan!

quote:Op woensdag 10 maart 2010 07:25 schreef GieJay het volgende:
[..]
Kwam je volledig klaar of was het alleen wat voorvocht?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |