abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78835592
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 17:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat is dat FUT heerlijk zeg. Moet de eerste nog tegenkomen die er voortijdig mee stopt.

Iemand nog tips voor FUT trouwens? is het de moeite waard om die premium packages te kopen? Heb tot nu toe alleen wat bronze pakjes gekocht. Ik koop liever al mijn spelers bij het trade gedeelte.
Tja het probleem is, je moet bijna wel een paar keer wat zilver/brons pakjes kopen voor de contract kaarten. Of je moet je al je contract kaarten ook via het traden kopen maar dat wordt een duur grapje. Ik heb nu al zon 15 spelers die geen contract meer hebben en geen contract kaarten, denk dat ik gewoon ga sparen voor de zilverkaarten
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_78838221
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:22 schreef GieJay het volgende:

[..]

Tja het probleem is, je moet bijna wel een paar keer wat zilver/brons pakjes kopen voor de contract kaarten. Of je moet je al je contract kaarten ook via het traden kopen maar dat wordt een duur grapje. Ik heb nu al zon 15 spelers die geen contract meer hebben en geen contract kaarten, denk dat ik gewoon ga sparen voor de zilverkaarten
Je krijgt ongeveer 500 punten per wedstrijd + toernooi bonus. Goud contract kost meestal rond de 300 voor 13 wedstrijden en 600 voor 28 wedstrijden. 11 spelers per wedstrijd, dat is dus prima te onderhouden. Sterspelers zijn wel stuk lastiger te krijgen via trade. Heb nu de halve eredivisie in mijn team. Wel een chemistry van 100 .
  zondag 7 maart 2010 @ 20:34:08 #203
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78860016
Ik heb al een sterren-team en nog redelijk wat aan coins. Komt allemaal door de koop en verkoop van Ronaldo. Kocht hem een week of anderhalf geleden voor 120.000 en verkocht hem laatst voor 500.000.

Heb daar ook aardig wat van gekocht;

ST: Adebayor
ST: Agbonlahor
CAM: Van Persie
CAM: Fabregas
CDM: Essien
CDM: Ballack
LB: Glichy
CB: Gallas
CB: Yobo
RB: Bosingwa
GK: Cech

100% Chemistry

Allemaal Premier League spelers

Ik heb ook wel een leuke bank met spelers als:

- Di Natale
- Totti
- Sneijder
- Sneijder
- Walcott
- Martins
- Taiwo
- Barry
- Nasri
- Robben

Ik heb ook veel geluk gehad in pakjes, zaten vaak goede spelers in voor mij
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_78860748
OMG betalen mensen echt 500.000 voor een Ronaldo..wat een absurd bedrag

Ik heb zelf nu een Duitse ploeg met 100% chemistry..vooral dankzij slim handelen:
4-1-2-1-2: Neuer - Pander, Westermann, Naldo, Lahm - Frings, Jansen/Salihovic, Schweinsteiger, Misimovic - Dzeko, Gomez
Op de bank dan nog gasten wat gasten waardoor eigenlijk alles dubbel bezet is met Bundesliga spelers. Toppers op de bank zijn Hleb, Klose, Podolski.

Heb ook een Eredvisisieelftal met iets van 90%, maar die zijn vooral voor de single player toernooien. Steek, vd Wiel, Douglas, Van Eijden, Atouba, De Zeeuw, Urby, Sulejmani, Afellay, Suarez, Pantelic

Doel voor mij is om gewoon rustig aan te bouwen aan topteams uit iedere competitie (en uiteindelijk daaruit ook weer van een paar nationaliteiten). Premier League wacht ik maar wat langer mee..spelers zijn daar echt te duur nog op dit moment vanwege de schaarste..om die reden ben ik met Duitsland begonnen, met toppers voor relatief weinig coins.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 7 maart 2010 @ 22:04:01 #205
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78865741
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:45 schreef Tim86 het volgende:
OMG betalen mensen echt 500.000 voor een Ronaldo..wat een absurd bedrag

Ik heb zelf nu een Duitse ploeg met 100% chemistry..vooral dankzij slim handelen:
4-1-2-1-2: Neuer - Pander, Westermann, Naldo, Lahm - Frings, Jansen/Salihovic, Schweinsteiger, Misimovic - Dzeko, Gomez
Op de bank dan nog gasten wat gasten waardoor eigenlijk alles dubbel bezet is met Bundesliga spelers. Toppers op de bank zijn Hleb, Klose, Podolski.

Heb ook een Eredvisisieelftal met iets van 90%, maar die zijn vooral voor de single player toernooien. Steek, vd Wiel, Douglas, Van Eijden, Atouba, De Zeeuw, Urby, Sulejmani, Afellay, Suarez, Pantelic

Doel voor mij is om gewoon rustig aan te bouwen aan topteams uit iedere competitie (en uiteindelijk daaruit ook weer van een paar nationaliteiten). Premier League wacht ik maar wat langer mee..spelers zijn daar echt te duur nog op dit moment vanwege de schaarste..om die reden ben ik met Duitsland begonnen, met toppers voor relatief weinig coins.
Ja, ik vond het ook absurd maar het is maar wat de gek er voor geeft he. Ineens was de waarde enorm gestegen, net zoals voor Torres en Villa zag ik.

Ik had al moeite met die 120.000 voor Ronaldo, laat staan 500.000. Dat is hij ook verre van waard, 1 sprintje trekken en hij is heel de wedstrijd leeg.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78877531
Zouden jullie mij misschien wat tips willen geven?

Vorig jaar had ik met heel veel moeite een aantal keer genoeg coins voor een paar gouden pakjes.
Dit jaar ben ik nog niet boven een saldo van 2500 coins uit gekomen. Omdat ik dan steeds óf nieuwe pakjes moet kopen, óf nieuwe contracten moe traden, óf fitness kaarten moet traden.
Ik snap het niet. Hoe moet ik in godsnaam aan 500.000 coins komen!?!?
  maandag 8 maart 2010 @ 22:29:43 #207
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_78912293
Zulke bedragen win je ook niet bij elkaar, dat verdienen ze vooral op de trade met goedkoop kopen en duur verkopen. En waarschijnlijk kopen ze ook pakjes voor geld.
Ik heb geen signature.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 11:18:33 #208
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_78923558
Eerste keer dat ik UT doe. Best leuk, alleen vraag ik me af:
Is het verstandig om meerdere ( zo veel mogelijk ) spelers te houden om zo te rouleren?
Bij bepaalde toernooien moet je spelers hebben van een bepaalde nationaliteit of league. Dus lijkt me dat wel handig.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 9 maart 2010 @ 11:18:59 #209
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_78923569
Oh ja, hoe kun je je thuis- en uitshirtjes veranderen?
Gisteren nieuwe gekocht maar kan het nergens wijzigen...
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 9 maart 2010 @ 18:52:51 #210
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78939724
quote:
Op maandag 8 maart 2010 22:29 schreef VitaminWater het volgende:
Zulke bedragen win je ook niet bij elkaar, dat verdienen ze vooral op de trade met goedkoop kopen en duur verkopen. En waarschijnlijk kopen ze ook pakjes voor geld.
Nu ben je sowieso al te laat voor het goed door verhandelen van spelers, of je moet echt tot diep in de nacht gaan spelen maar dat zou ik er nooit voor over hebben.

De prijzen zijn nu veel hoger en niemand is meer geïntresseerd in slechtere spelers, dus winst maken wordt moeilijker en moeilijker. iK had gewoon geluk met Ronaldo
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  woensdag 10 maart 2010 @ 04:07:14 #211
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_78957750
klikkerdeklikklakhansklok
Mijn eerste doelpunt met de hak.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_78958147
Ik heb nu een behoorlijk italiaans team maar de contracten blijven een probleem voor me, kopen jullie allemaal gouden contracten via de trade of gewoon met de pakjes? Ik denk dat ik maar even ga sparen tot 3000 ofzo en dan een stuk of 6 gouden contracten bemachtig. En hoe kom je in godsnaam op 120.000? Als ik een nachtje speel, krijg meestal 800 ofzo per game, dan heb ik op zn hoogst een keer 15.000 en geen contracten meer over..
pi_78958155
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 04:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
Kwam je volledig klaar of was het alleen wat voorvocht?

pi_78963530
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 07:25 schreef GieJay het volgende:

[..]

woensdag 10 maart 2010 @ 12:04:33 #215
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_78965613
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 04:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
Is dat echt leuk, op semi-pro? Dan is het toch gewoon te makkelijk?
Ik vind het op professional al te makkelijk eigenlijk, dan kun je al niet meer verliezen als je je best doet.
Ik heb geen signature.
pi_78968027
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:04 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Is dat echt leuk, op semi-pro? Dan is het toch gewoon te makkelijk?
Ik vind het op professional al te makkelijk eigenlijk, dan kun je al niet meer verliezen als je je best doet.
Speel een maandje online en ga dan tegen de computer op legendary voetballen
Dat is gewoon te easy dan !
  woensdag 10 maart 2010 @ 13:07:23 #217
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_78968145
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:04 schreef Flashbag het volgende:

[..]

Speel een maandje online en ga dan tegen de computer op legendary voetballen
Dat is gewoon te easy dan !
Ik vind legendary echt niet easy met Fifa10. Met 09 speelde ik wel alleen maar legendary offline, maar met Fifa10 vind ik het maar irritant moeilijk om echt door de defensie te komen.

Dan is het online makkelijker.
Ik heb geen signature.
pi_78968475
Iemand die via Hamachi speelt?
  woensdag 10 maart 2010 @ 13:35:54 #219
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_78969247
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 07:25 schreef GieJay het volgende:

[..]

En ik vind het wel leuk om met semi pro te voetballen. Besides ik speel nooit online, alleen dan kwa team verband. Dat is dan wel weer leuk. Pro heb ik ook een hele tijd gespeeld maar ach nu heb ik meer tijd om het spelletje naar mijn hand te zetten.
pi_78980044
Je hebt ook nog het niveau amateur hoor, heb je nog meer tijd om het spelletje naar je hand te zetten
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  woensdag 10 maart 2010 @ 18:08:39 #221
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_78981132
dat is weer veel te makkelijk. Er moet wel een IETSIE pietsie uitdaging inzitten.
pi_78981972
Dat heb je hier toch ook niet..je kan letterlijk met je keeper slalommend doelpunten maken..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:06:01 #223
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_78983213
Nee ok dat is waar. Ach ja het is maar bij welk niveau je je prettig bij voelt.
Alhoewel ik niet hoger dan Pro ga, aangezien ik dan waarschijnlijk elke keer vernederd ga worden, en daar heb ik ook geen zin in.
pi_78994945
Computer stelt echt geen zak voor in deze versie hoor..alleen hoogste niveau scoren ze meer dan de helft van de kansen alleen voor de keeper pas volgens mij
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_78995450
Lol, je kan tot nader order alleen maar pakjes met UT coins kopen en niet meer met geld

Zullen veel mensen van balen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')