Ik wil wel, ik zal even uitnodiging sturenquote:Op zondag 28 februari 2010 18:05 schreef Shockiee het volgende:
Iemand spelen?
PSN NAAM: ernnn
Ik wacht...
mmmm , toch nog eens even kijken van de weekquote:Op zondag 28 februari 2010 15:27 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Bij de PS3 zitten ze er wel gewoon bij.
Real Madrid 4 - Chelsea 2 ( Winst )quote:Op zondag 28 februari 2010 18:18 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Ik wil wel, ik zal even uitnodiging sturen
Ja verbinding viel weg inderdaad, ging mooi gelijk op in alle wedstrijdenquote:Op zondag 28 februari 2010 19:45 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Real Madrid 4 - Chelsea 2 ( Winst )
Besiktas 0 - Ajax 3 ( Verlies )
Arsenal 2 - Roma 1 ( Verbinding viel weg 32 minuut ).
Goed pot!
Lekker hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:37 schreef Syd het volgende:
hier kreeg ik een erectie vanLucky shot ik weet bedoeling was een pass maar drukte op voorzet
Klopt, je hebt wel trainingskaarten maar alleen voor de volgende wedstrijd tellen die.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:06 schreef denthemen het volgende:
Is het nu zo met ultimate team dat je een speler niet helemaal kan optrainen tot 99? Zou een goede zaak zijn
ja dat kanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:39 schreef Flashbag het volgende:
Trouwens is het mogelijk om met 2 personen in 1 team online te gaan in een head to head match ?![]()
Andere mogelijkheden mogen ook wel zolang het maar online is!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja dat kanwel grote kans dat je verliest
mijn ervaring is dat de genen die alleen speelt 9van de 10x wint
Bedankt zal vanavond even kijkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:01 schreef Tim86 het volgende:
Moet je op Y (staat standaard 0 guests) klikken geloof ik bij het deel waar je READY moet klikken.
als je echt goed met elkaar afspreekt hoe te spelen vind ik het persoonlijk makkelijker als je met z'n tweeën speelt:pquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja dat kanwel grote kans dat je verliest
mijn ervaring is dat de genen die alleen speelt 9van de 10x wint
Tja het probleem is, je moet bijna wel een paar keer wat zilver/brons pakjes kopen voor de contract kaarten. Of je moet je al je contract kaarten ook via het traden kopen maar dat wordt een duur grapje. Ik heb nu al zon 15 spelers die geen contract meer hebben en geen contract kaarten, denk dat ik gewoon ga sparen voor de zilverkaartenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat is dat FUT heerlijk zeg. Moet de eerste nog tegenkomen die er voortijdig mee stopt.
Iemand nog tips voor FUT trouwens? is het de moeite waard om die premium packages te kopen? Heb tot nu toe alleen wat bronze pakjes gekocht. Ik koop liever al mijn spelers bij het trade gedeelte.
Je krijgt ongeveer 500 punten per wedstrijd + toernooi bonus. Goud contract kost meestal rond de 300 voor 13 wedstrijden en 600 voor 28 wedstrijden. 11 spelers per wedstrijd, dat is dus prima te onderhouden. Sterspelers zijn wel stuk lastiger te krijgen via trade. Heb nu de halve eredivisie in mijn team. Wel een chemistry van 100quote:Op zondag 7 maart 2010 01:22 schreef GieJay het volgende:
[..]
Tja het probleem is, je moet bijna wel een paar keer wat zilver/brons pakjes kopen voor de contract kaarten. Of je moet je al je contract kaarten ook via het traden kopen maar dat wordt een duur grapje. Ik heb nu al zon 15 spelers die geen contract meer hebben en geen contract kaarten, denk dat ik gewoon ga sparen voor de zilverkaarten
Ja, ik vond het ook absurd maar het is maar wat de gek er voor geeft he. Ineens was de waarde enorm gestegen, net zoals voor Torres en Villa zag ik.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:45 schreef Tim86 het volgende:
OMG betalen mensen echt 500.000 voor een Ronaldo..wat een absurd bedrag
Ik heb zelf nu een Duitse ploeg met 100% chemistry..vooral dankzij slim handelen:
4-1-2-1-2: Neuer - Pander, Westermann, Naldo, Lahm - Frings, Jansen/Salihovic, Schweinsteiger, Misimovic - Dzeko, Gomez
Op de bank dan nog gasten wat gasten waardoor eigenlijk alles dubbel bezet is met Bundesliga spelers. Toppers op de bank zijn Hleb, Klose, Podolski.
Heb ook een Eredvisisieelftal met iets van 90%, maar die zijn vooral voor de single player toernooien. Steek, vd Wiel, Douglas, Van Eijden, Atouba, De Zeeuw, Urby, Sulejmani, Afellay, Suarez, Pantelic
Doel voor mij is om gewoon rustig aan te bouwen aan topteams uit iedere competitie (en uiteindelijk daaruit ook weer van een paar nationaliteiten). Premier League wacht ik maar wat langer mee..spelers zijn daar echt te duur nog op dit moment vanwege de schaarste..om die reden ben ik met Duitsland begonnen, met toppers voor relatief weinig coins.
Nu ben je sowieso al te laat voor het goed door verhandelen van spelers, of je moet echt tot diep in de nacht gaan spelen maar dat zou ik er nooit voor over hebben.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:29 schreef VitaminWater het volgende:
Zulke bedragen win je ook niet bij elkaar, dat verdienen ze vooral op de trade met goedkoop kopen en duur verkopen. En waarschijnlijk kopen ze ook pakjes voor geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |