Geen idee eigenlijk, maar ik denk ook dat het even afwachten is m.b.t. de animo ervoor. Ik heb er iig wel al veel zin in en hoop dat dit snel van de grond komt.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:39 schreef Masegate het volgende:
Wat me misschien wel tof lijkt... is dat we bijvoorbeeld een competitie maken met alleen Engelse clubs.
Vervolgens kiest iedereen bijvoorbeeld 3 teams. 1 van tussen de 4,5 en 5 sterren. 1 van tussen de 2,5 en 3,5 sterren en 1 van minder dan 2 sterren.
Dan moet dus elk team tegen elke tegenstander spelen.
Alleen weet ik dan niet zo goed wat we moeten doen als je met je eigen team tegen een ander eigen team moet spelen. Misschien kunnen we die gewoon overslaan.
En laat het spel wel toe dan je met meerdere teams in één competitie zit?
Erg offtopic....quote:Op maandag 15 maart 2010 11:39 schreef Masegate het volgende:
Wat me misschien wel tof lijkt... is dat we bijvoorbeeld een competitie maken met alleen Engelse clubs.
Vervolgens kiest iedereen bijvoorbeeld 3 teams. 1 van tussen de 4,5 en 5 sterren. 1 van tussen de 2,5 en 3,5 sterren en 1 van minder dan 2 sterren.
Dan moet dus elk team tegen elke tegenstander spelen.
Alleen weet ik dan niet zo goed wat we moeten doen als je met je eigen team tegen een ander eigen team moet spelen. Misschien kunnen we die gewoon overslaan.
En laat het spel wel toe dan je met meerdere teams in één competitie zit?
Haha, grappig zeg.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:51 schreef Maichel het volgende:
[..]
Erg offtopic....
Maar ik las net effe je username...vertaalde 'm..... en toen bedacht ik me....dat we bij elkaar in de wijk wonen
We hadden er 16 daarvan zijn heeeel veel mensen niet gekomen of heel ff maar, dus uiteindelijk met 8 heb je er zat aan....misschien wel 6 en dan idd een paar teams kiezen als dat kanquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:49 schreef Tjaapo het volgende:
hmm nog niet echt veel animo dus, hoeveel mensen deden/doen er mee met dat wk-toernooi eigenlijk?
Greetz Tjapert
Ja dat is misschien wel een goed idee ja, zou iemand anders dat alleen even kunnen regelen, ik ben namelijk echt een ubernoob betreffende dit soort zaken. Het is al een wonder dat ik een topic heb kunnen startenquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:05 schreef Masegate het volgende:
Misschien moet je in het WK-toernooi topic ook even een linkje naar dit topic plaatsen.
En in het algemene Fifa-topic kan ook wel een linkje misschien?
Done...quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:28 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ja dat is misschien wel een goed idee ja, zou iemand anders dat alleen even kunnen regelen, ik ben namelijk echt een ubernoob betreffende dit soort zaken. Het is al een wonder dat ik een topic heb kunnen starten
Dit is ongeveer wat me met het WK-toernooi deden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:34 schreef Shockiee het volgende:
Ik zou alles wel kunnen organiseren.
Dan doen we zo 12 teams.
( of 8 )
4 poules van 3 teams
eerste gaat door.
Dus dan heb je
1) Poule-rondes
2) blijven er 4 over dus halve finale
3) Daarna finale
Een andere formaat is ook mogelijk.
Als ik dit samen met iemand zou kunnen doen hebben we die competitie binnen no-time done!
We doen dan Clubs uit Europa en dan doen we soort van een champions-league
Competite zal toch nooit werkenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:06 schreef Masegate het volgende:
[..]
Dit is ongeveer wat me met het WK-toernooi deden.
Tjaapo die had meer een competitie in gedachten volgens mij.
Mij maakt het overigens geen drol uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |